Sims4 Inspirations film
+2
simsister
MonaSolstraale
6 deltagere
Side 2 af 15
Side 2 af 15 • 1, 2, 3 ... 8 ... 15
Sv: Sims4 Inspirations film
Jeg så på et tidspunkt at Vince og Bodil efterlyste vinkeltrapper. Her er et lille tip som måske kan bruges.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Mange tak Sighubert....sjovt hvordan man kan omgå byggereglerne...og nogle gange er en kvadrat på 9 tern bedre end et langt stykke på 5 tern....
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Peach Plays har ombygget hele Oasis Springs i sit Little Boxes Project. Hun har lavet mange fine små huse og ombygget de offentlige grunde. Alt er meget stilsikkert og tilsat lækkert musik.
Det er vist ikke alle videoer der er uploadet endnu, men den seneste er et fint lille dyrehospital og det skal helt sikker ind i mit spil.
Infinite Animal Hospital
Se hele serien her: Little Boxes Project
Det er vist ikke alle videoer der er uploadet endnu, men den seneste er et fint lille dyrehospital og det skal helt sikker ind i mit spil.
Infinite Animal Hospital
Se hele serien her: Little Boxes Project
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Imponerende, når noget gennemføres SÅ grundigt.
Og så endda på en af de maps med allerflest grunde - cool.
Skal da vist også liiige hav kigget på det dyrehospital på et tidspunkt
Tak for linket til split level stairs.
Hvis andre uofficielle "modere" kan, burde EA da også kunne - tage sig sammen i den grad.
Tak for linket Sighubert.
Og så endda på en af de maps med allerflest grunde - cool.
Skal da vist også liiige hav kigget på det dyrehospital på et tidspunkt
Tak for linket til split level stairs.
Hvis andre uofficielle "modere" kan, burde EA da også kunne - tage sig sammen i den grad.
Tak for linket Sighubert.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Endnu en fin tutorial af Kate Emerald: Bridge w/ New Foundation Options
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Tag med Anchesenamon på tur til Jackovitz Ville. Nyd musikken og hendes sjove tegneserie univers. Hun forstår at skabe harmonier med sit farvevalg og får fantasien til at blomstre. Jeg er vild med det A Tour of Jackovitz Ville
…...Måske er jeg en af de eneste fan, men jeg syntes virkelig at plottet fungere rigtig godt og filmene er meget gennemførte. Jeg kan især godt lide, at Simmerne får lov til at tale selv og jeg bliver fri for den evige speak fra overentusiastiske sims spillere
…...Måske er jeg en af de eneste fan, men jeg syntes virkelig at plottet fungere rigtig godt og filmene er meget gennemførte. Jeg kan især godt lide, at Simmerne får lov til at tale selv og jeg bliver fri for den evige speak fra overentusiastiske sims spillere
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det er jeg desværre ikke dygtig nok til.... og jeg har slet ikke tid
Jeg er ikke til gys og fantasy film og jeg har aldrig set original filmen, men jeg kan se at denne Sims4 udgave er rasende godt lavet.
Se Rémi Marocelli udgave af The Shape of Water
Se Rémi Marocelli udgave af The Shape of Water
Gæst- Gæst
Man kan SAGTENS blive rasende imponeret over disse Sims-filmskabere og brugen af features og karakterer fra spillet.
Jeg synes også, at den indlagte undertekst er genial. Sikke et arbejde at få alting til at passe.
Desværre findes der jo ikke funktioner/interaktioner som eks giv, tag, grib, løft, flyt og lignende i spillet, som ellers ville gøre mange ting nemmere.
Det ved jeg også fra egen amatør-niveau af still-billeder og historier.
Jackovitz Ville er genial udnyttelse af terræn-pakken - hold da op en kreativitet. Med lidt brug af en rød træfarve ville det næsten ligne lidt Emil fra Lønneberg tema - ha ha
Jeg synes også, at den indlagte undertekst er genial. Sikke et arbejde at få alting til at passe.
Desværre findes der jo ikke funktioner/interaktioner som eks giv, tag, grib, løft, flyt og lignende i spillet, som ellers ville gøre mange ting nemmere.
Det ved jeg også fra egen amatør-niveau af still-billeder og historier.
Jackovitz Ville er genial udnyttelse af terræn-pakken - hold da op en kreativitet. Med lidt brug af en rød træfarve ville det næsten ligne lidt Emil fra Lønneberg tema - ha ha
Simmeville er en spiller der balancere mellem det "gale" og geniale og han/hun har virkelig sin egen måde til at skabe udfordringer i spillet.
Det resultere nogle ret specielle film og selvom Simmerville ikke har mange følgere, så er jeg fan.
Det seneste projekt handeler om Farm Rights.
Farm Rights feat. HIP Prime Show
Disse regler danner baggrund for serien: As Sims Go By
Det resultere nogle ret specielle film og selvom Simmerville ikke har mange følgere, så er jeg fan.
Det seneste projekt handeler om Farm Rights.
Farm Rights feat. HIP Prime Show
Disse regler danner baggrund for serien: As Sims Go By
Jeg har lige fundet denne skønne lille julefilm af Mimicry: Christmas Troubles
NB: Jeg ved godt deler rigtig mange links til film, men jeg elsker de film, hvor man virkelig kan se at der er lagt tid, omhu, humor og hjerte i projektet
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Hvis fjernsynet er for kedeligt en lørdag aften, vil jeg anbefale jer at se Simlich Television.
Den første serie minder mig om tv serien "Fame". Den hedder Dance School og den er ret underholdende og humoristisk... og godt lavet.
Den er tekstet på engelsk, da Simmerne kun taler Simlish. Der er fire afsnit og nogle korte danse film
Find den her: Dance School
Der er seks afsnit, hvor vores Simmere skal frygtelig meget igennem og nogle bliver stemt hjem undervejs.
Find den her: Jungle Love
Sikke et arbejde der må være lagt i det. Vi andre har problemer med at få simmerne til at agere rigtigt på fotos. Det må være mange gange svære at få dem til det "live".
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Devon Bumpkin er tilbage på YouTube med dette byggeri: Futuristic Metropolis
Jeg er specielt vild med denne bar. Den gad jeg godt kopiere
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum