DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Familien Morgan

2 deltagere

Go down

Familien Morgan Empty Familien Morgan

Indlæg af Anbodil Tirs 6 Aug 2019 - 0:27

Jeg havde sat mig for at vælge en familie hvor der var nogle teenagerbørn. Så jeg kunne spille Uni. Nu har jeg lært at alle fra ung voksen til gammel kan komme på Uni, men ikke teenagere. Ja ja...

Jeg valgte familien Morgan. Måske I kan huske dem.

Men ak jeg havnede midt i en hvepserede. Familien bestod af ægteparret David Og Donna Morgan som havde 3 børn. Joseph som var ung voksen, Carolyn og Evelyn som begge var teenagere. Jeg havde nu ingen intentioner om at prøve at styre dem alle, men bare at koncentrer mig om Evelyn....men sådan gik det ikke.
Her ses Evelyn med sin far og mor...
Familien Morgan Scree135

Men hvor var Carolyn henne...jeg ledte efter hende og tak skæbne...der var ballade....hun var ved at blive indfanget af politiet...og jeg fandt ud af at hun var medlem af rebellerne..
Familien Morgan Scree136

Det undrede mig meget for hun havde ikke nogle rebelegenskaber. Nåh men hun blev fragtet hjem af politiet. Ikke for at være sent ude, for det var tidligt om morgenen, men for at lavet ulykker inde i byen..
Familien Morgan Scree137

Det herskede rent kaos i familien, og jeg opgav at hitte rede på det. Imens gik David på arbejde.
Familien Morgan Scree140

Jeg nåede dog at finde ud af at begge tøser ikke havde lavet deres lektier, da de skulle i skole.....
Familien Morgan Scree139

Og at Joseph gerne ville arbejde på rådhuset, men ikke havde noget arbejde endnu. Så det sørgede jeg for.

Da Carolyn og evelyn vendte hjem fra skole blev der ballade...hendes far skælde hende huden fuld og gav hende 2 dages stuearrest.....jeg fik virkelig ondt af hende...den stakkel..og hun havde ellers love at fange en fisk til videncentret for at forbedre hendes karaktere...men det måtte vente...
Familien Morgan Scree138

Selv hendes mor gav udtryk for hendes utilfredshed med hende og at hun ikke passede sine ting...akke da. den familie trængte vist til en opmuntring..
Familien Morgan Scree141

Jeg startede med at købe et TV til dem...noget de kunne være fælles om...og det samlede dem hurtigt..Men hov...nej det går da vist ikke....
Familien Morgan Scree142

Se det var bedre nu kan de alle se skærmen...
Familien Morgan Scree143

Da især tøserne var i lidt bedre humør....især Carolyns var problematisk...fik de besked på at lave deres lektier....Nu skulle der andre boller på suppen,...
Familien Morgan Scree144

Men....jeg havde rent glem HVOR lang tid det faktisk tager...suk...og Carolyn svedte længe over dem..
Familien Morgan Scree145

Da hun kom i seng sov hun som en sten og blev slet ikke generet af sin søster, som lige ville læse lidt i en bog hun havde fået udleveret fra skolen..
Familien Morgan Scree146

Endelig var der ro i hjemmet..for en stund...
Næste morgen vendte kaosset tilbage, især fordi Donna nok havde svigtet sine pligter, på nær madlavningen..
Derfor gik det også galt med det ene bad, og Joseph baksede med det en evighed før han klarede at få tætnet hanen. så han kunne komme på arbejde.
Familien Morgan Scree149

Donna havde det skidt med stuearresten igår og valgte derfor at tilgive sin datter, nu hun igen passede sine ting....det valgte ægte glæde hos Carolyn.Familien Morgan Scree148

Samtidig måtte David bakse med køkkenvasken, som også var gået i stykker..
Familien Morgan Scree147

Men det lykkedes ikke ham at få den fikset inden han skulle på arbejde, så Donna valgte at ringe efter en reparatør...
Familien Morgan Scree150

David valgte at komme hjem og arbejde, men da var vasken heldigvis ordnet, og Donna kunne komme til at gøre den ren..
Familien Morgan Scree151

Og så var der lige alle de andre huslige pligter hun skulle tage sig af...
Familien Morgan Scree152

Familien Morgan Scree154

Familien Morgan Scree153

Den dag var tøserne på tur med skolen ...og sjovt nok valgte de hver sin udgang da de skulle tilbage med skolebussen...det skulle vise sig at give problemer, for Carolyn løb bagom..
Familien Morgan Scree155

Som Simsister tidligere nævnte så gav grunden problemer, og stakkels Carolyn kunne ikke komme til bussen. Hun prøvede med en uvending i båden, men ligemeget hjalp det...hmmm nu var gode råd dyre..og Bussen holdt stadig og ventede på hende. Jeg kunne ikke bruge telepate me kommandoen...så jeg valgte at gå ind på grunden og slette noget bevoksning og lidt af hegnet...
Familien Morgan Scree158

Endelig kunne hun komme forbi og ind i bussen så de kunne komme hjem og spillet kunne fortsætte... Very Happy
Familien Morgan Scree157

Sådan nogle skoledage er lange og det kan knibe med at holde humøret højt, så Donna og Carolyn for lige løftet det lidt...
Familien Morgan Scree160

Bagefter giver hun hende en ting hun lavede på sin tur...
Familien Morgan Scree159

Men så er det også blevet lektietid og Joseph hjælper Carolyn på den ene side af huset...
Familien Morgan Scree162

Mens Donna hjælper Evelyn på den anden side....På den måde er det lidt hurtigere overstået...
Familien Morgan Scree161

Allerede på nuværende tidspunkt kan I måske gætte hvem jeg har valgt af de to piger, som skal på Uni...hehe


Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Familien Morgan Empty Sv: Familien Morgan

Indlæg af Anbodil Tirs 6 Aug 2019 - 0:48


Som om der ikke er kaos nok i huset, får jeg pludselig besked på at det er Davids fødselsdag...jamen altså...
Familien Morgan Scree163

Og så blev han "gammel" og det ser virkelig ud til at gøre ondt...hoho..ja okej jeg havde ikke lige holdt øje med deres aldre...og jeg opdager at flere fødselsdage er på vej...
Familien Morgan Scree164

Men en af gangen...Carolyn og hendes far er ikke de bedste venner, så måske er det derfor hun ikke er med....hmm
Familien Morgan Scree165

Hun dukker først op bagefter for at spise..
Familien Morgan Scree167

Dagen efter har hun taget veninder med hjem fra skole for at læse lektier sammen....Evelyn er blevet på skolen til noget Malerkursus...
Familien Morgan Scree168

Den eftermiddag får Donna sig en forskrækkelse...og netop som der ellers er ved at være mere styr på familien..
Familien Morgan Scree166

Og så er det blevet Donnas tur til at blive gammel...jeg skynder mig at sende hende til frisøren bagefter...og finde en kjole frem til hende. Der er også grænser for HVOR grusomt det skal være at blive gammel....
Familien Morgan Scree171

Snart er det Carolinas tur til at ha fødselsdag...hun er flere dage ældre end Evelyn... Laughing
Familien Morgan Scree169

Donna er blevet træt af at være husmor og har ønsket sig en hushjælp, så hun kan komme lidt ud af huset. Det sørger jeg for...det er da rimeligt nok..
Familien Morgan Scree170

Og her møder hun mindsæl en gammel kending med trommer...
Familien Morgan Scree174

Fordi Carolyn bliver ung voksen idag, står hendes bror Joseph i entreen, da hun kommer hjem fra skole, for at tilbyde hende at lære at køre bil.
Familien Morgan Scree173

Det blir hun glad meget glad for og tager imod tilbuddet med kyshånd...
Familien Morgan Scree172

Meen det er vist meget godt at de kun møder en taxa på vejen, for hun hakker sig frem og køre alt for længe i de lave gear..men de kommer da frem......langsomt...
Familien Morgan Scree177

Familien Morgan Scree176

Men så er det også blevet tid til at holde hendes fødselsdag..og det gør hele familien samlet...
Familien Morgan Scree175

Og her ser I så en pige som skal på Universitet....da da...
Familien Morgan Scree179

Carolyn ringer med det samme...hun kan næsten ikke vente...og det kan jeg sådan set heller ikke.....hehe
Familien Morgan Scree178
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Familien Morgan Empty Sv: Familien Morgan

Indlæg af simsister Tirs 6 Aug 2019 - 12:20

Jaja, de bedste sider af Sims 3 ER de bedste sider. Fantastisk at du orker at starte forfra på et helt nyt spil.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Familien Morgan Empty Sv: Familien Morgan

Indlæg af Anbodil Tirs 6 Aug 2019 - 16:13

Der er såmænd ikke noget fantastisk ved det Simsister. Da vi spillede sims 3 byggede jeg langt mere end jeg spillede. og nu lader det til at vende...og som jeg skrev i den anden tråd, så har jeg meget at lære om sims 3 endnu...
Pussigt nok, så kan jeg slet ikke huske nogle historier fra dengang, hvor Uni indgik...og det er underligt, da flere havde spillet. Men ingen af de fora jeg var med i havde en historie om Uni. Men jeg kan huske reklamerne for da den blev lanceret og billederne....men af en eller anden grund gik pakken i glemmebogen hos mig.

En pakke jeg trods alt fik købt var det unaturlige...men jeg fik ikke spillet ret meget med den pakke, for jeg gad virkelig ikke de Zombier...så den har jeg også en masse fehalløj til gode i...

Når man tænker på hvad spillet endte ud med at koste...så er det rart at jeg stadig kan spille det på de nyere computere..og det går faktisk bedre end før med det.. Laughing

Vi spillede jo også Medieval en overgang..og her var det første gang for mig, selvom jeg havde købt spillet længe før...man skal jo sørge for at få valuta for sine penge...så det prøver jeg på... Wink

Forresten en pudsig ting jeg havde glemt om sims 3...simmerne ure følger simstiden..og det gør de i al fald ikke i sims 4.. Surprised Her går de slet ikke. heh
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Familien Morgan Empty Sv: Familien Morgan

Indlæg af simsister Tirs 6 Aug 2019 - 19:02

Ikke helt enig i den sidse linie. Hvis man spiller roterende i Sims 4 vil man automatisk lande i næste familie tidsmæssigt nøjagtig i fortsættelse af den foregående families tid. Jeg kan huske, hvor overrasket jeg blev da jeg spillede Sims 4 i starten og opdagede dette. Men hvis du mener ure på væggen, så har man dem vist ikke i Sims 4.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Familien Morgan Empty Sv: Familien Morgan

Indlæg af Anbodil Tirs 6 Aug 2019 - 21:13

Jeg mener urene på væggen.. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Familien Morgan Empty Sv: Familien Morgan

Indlæg af Anbodil Ons 7 Aug 2019 - 0:39

Akkk så skete det, jeg var halvt igennem 2. semester...med Carolyn...og hun småkærestede også med en...men pludselig og uden varsel...blev jeg logget ud...og alt var tabt...jeg havde naturligvis glemt at gemme... affraid akke da...
Jeg tror det er noget der sker når hukommelsen i grafikkortet er fuld. En ting de aldrig fik ordnet ordentligt i sims 3....det havde været rart spillet selv lige gemte regelmæssigt...ligesom når jeg laver puslespil...

Nu skal jeg lige gøre op med mig selv om jeg så gider det spil igen, eller finder på noget andet. Jeg havde ellers planlagt hele hendes liv.....sådan da... Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Familien Morgan Empty Sv: Familien Morgan

Indlæg af Anbodil Fre 9 Aug 2019 - 21:54

Jeg er bestemt ikke heldig med den familie..
Jeg besluttede mig for at prøve igen, men inden tøserne vågnede efter Carolyn var kommet i seng...fik familien besked på en gratis ferie...så jeg kunne bare sidde og se på at alle forlod huset og efterlod Evelyn alene hjemme....hmm det passede mig bestemt ikke, så jeg tænkte at jeg kunne sende hende på kostskole,..men øhh det kan man måske kun i hverdagende og det var lørdag.... No
Nu var jeg ikke lige gearet til at spille Evelyn i 2 døgn...så jeg forlod spillet med uforrettet sag,... altså Rolling Eyes

Nå, men jeg har tænkt over hvad jeg så skal spille og fik kikket i mine gemmere, hvor jeg faktisk har et spil liggende jeg havde glemt alt om...Noget med en øde ø jeg selv har lavet og naturligvis de obligatoriske skibrudne...måske jeg sku vende tilbage og se lidt på det...indtil jeg har en endelig plan for en større historie.. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Familien Morgan Empty Sv: Familien Morgan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum