Victor i StrangerVille
+2
simsister
MonaSolstraale
6 deltagere
Side 4 af 4
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Victor i StrangerVille
Mona startede i februar 2018 med at præcentere José og Victor, som junglens uheldige helte...så det må jo være et år siden...og lidt til...
Faktisk så er Monas fortælling om disse herrer ældre end din om sømændene. For på den tid var du stadig igang med at bygge skibe helt vildt, men så hen ad marts fødtes ideen til historien..og mona hjalp med at bygge kahytter,...haha... og så kom simsister med et bud på SS Marthas besætning....og ligeså stille blev der varmet op til historien...haha. Ja, man kan næsten sige at historien blev til ved fælles hjælp...og hen ad vejen,.og først omkring maj eller sådan....
Faktisk så er Monas fortælling om disse herrer ældre end din om sømændene. For på den tid var du stadig igang med at bygge skibe helt vildt, men så hen ad marts fødtes ideen til historien..og mona hjalp med at bygge kahytter,...haha... og så kom simsister med et bud på SS Marthas besætning....og ligeså stille blev der varmet op til historien...haha. Ja, man kan næsten sige at historien blev til ved fælles hjælp...og hen ad vejen,.og først omkring maj eller sådan....
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Victor i StrangerVille
Tak VinceDjansen. Jeg er glad for at du kan lide historien
Jeg har prøvet at undgå, at gå for meget i detaljer med præcis hvordan opgaven skal løses, men selvfølgelig har jeg afsløret nogle af de overraskelser man møder undervejs.
Lydeffekterne og stemningerne har du stadig til gode og de er mindst det halve af oplevelsen
Tak Anbodil, for opdatering af opstarten af Junglens (u)heldige helte. Der er siden løbet meget vand i åen.
Jeg har aldrig spillet så kontinuerligt med nogle Sims familier før, men det er som om karaktererne har sat sig fast i hjernen på mig. Den korrekte Victor, i evig kamp med sin indre demon (kleptomanien) og den selvfede José, der ikke altid står mål med sit eget selvbillede.
Så er der den blide, moderlige Magnolia der supplere José så perfekt og Dina, der i min verden er mere introvert.
Jeg syntes de er ganske underholdende
Don er en oplevelse for sig selv. Jeg har aldrig før spillet den livsstræben (Serieromantiker). Han har hele tiden været meget opmærksom på børnene i mit spil og derfor er jeg kommet til at holde af ham. Jeg syntes faktisk det er meget interessant at se, hvor afvisende han er overfor kvindelige Simmeres tilnærmelser, efter han har fundet Chayna.
Hvad pokker mon der ligger i selve spillet "koder"? Det er da meget interessant. Jeg ved godt at jeg kan tvinge ham i en hel anden retning og spillet sikkert vil respondere på det.... men jeg har det bedst med "happy ending"
Jeg har prøvet at undgå, at gå for meget i detaljer med præcis hvordan opgaven skal løses, men selvfølgelig har jeg afsløret nogle af de overraskelser man møder undervejs.
Lydeffekterne og stemningerne har du stadig til gode og de er mindst det halve af oplevelsen
Tak Anbodil, for opdatering af opstarten af Junglens (u)heldige helte. Der er siden løbet meget vand i åen.
Jeg har aldrig spillet så kontinuerligt med nogle Sims familier før, men det er som om karaktererne har sat sig fast i hjernen på mig. Den korrekte Victor, i evig kamp med sin indre demon (kleptomanien) og den selvfede José, der ikke altid står mål med sit eget selvbillede.
Så er der den blide, moderlige Magnolia der supplere José så perfekt og Dina, der i min verden er mere introvert.
Jeg syntes de er ganske underholdende
Don er en oplevelse for sig selv. Jeg har aldrig før spillet den livsstræben (Serieromantiker). Han har hele tiden været meget opmærksom på børnene i mit spil og derfor er jeg kommet til at holde af ham. Jeg syntes faktisk det er meget interessant at se, hvor afvisende han er overfor kvindelige Simmeres tilnærmelser, efter han har fundet Chayna.
Hvad pokker mon der ligger i selve spillet "koder"? Det er da meget interessant. Jeg ved godt at jeg kan tvinge ham i en hel anden retning og spillet sikkert vil respondere på det.... men jeg har det bedst med "happy ending"
_________________
Mona Solstraale
Sv: Victor i StrangerVille
Sjovt du siger det Mona, for jeg har mistanke om at sims 4 har noget "intelligens" indkodet..forstået på den måde, at spillet/kodningen kan opfange hvordan man spiller og så nogenlunde ligger sig op af det. En intelligens jeg mener man snakkede om allerede i 80 erne...men altså har udviklet på siden.
Jeg har lagt mærke til det flere gange. FX da jeg spillede rejsen ud i rummet; Her slettede jeg alle de simmere som spillet genererede, som ikke passede til min historie...hvilket afstedkom at spillet genererede mange aliens, da jeg ikke slettede dem. Altså det aflæste mine "simsbehov" og min måde at spille på lige nu...
I dette tilfælde var det meget tydeligt...men jeg har også oplevet det sidenhen...selvom det ikke har været nær så tydeligt. Jeg tror også simmere kan opføre sig, i en bestemt retning, alt efter hvad for kommandoer du oftest gir din simmer...og på trods af deres egenskaber... Derfor kan man også lære en sjusket simmer at rydde op efter sig...for det meste...uden at du skal blive ved med at sørge for det...hehe.
Jeg synes faktisk det er interessant med den der spilintelligens...
Jeg har lagt mærke til det flere gange. FX da jeg spillede rejsen ud i rummet; Her slettede jeg alle de simmere som spillet genererede, som ikke passede til min historie...hvilket afstedkom at spillet genererede mange aliens, da jeg ikke slettede dem. Altså det aflæste mine "simsbehov" og min måde at spille på lige nu...
I dette tilfælde var det meget tydeligt...men jeg har også oplevet det sidenhen...selvom det ikke har været nær så tydeligt. Jeg tror også simmere kan opføre sig, i en bestemt retning, alt efter hvad for kommandoer du oftest gir din simmer...og på trods af deres egenskaber... Derfor kan man også lære en sjusket simmer at rydde op efter sig...for det meste...uden at du skal blive ved med at sørge for det...hehe.
Jeg synes faktisk det er interessant med den der spilintelligens...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Victor i StrangerVille
- Og så var jeg lige på gennemkig i denne gamle historie igen - affødt af min nye interesse for Strangerville naturligvis.
Tænk sig, det allerede er 2½ år siden, at den blev delt her på forummet. (og hvad er der ikke tilføjet af nye pakker sidenhen!)
- Og det er stadig en super velfortalt og yderst spændende historie, som jeg formentlig/forhåbentligt har lært en del af, når jeg nu langt om længe kaster mig ud i dette eventyr.
- Og sikke nogle spændende scenarier, som venter forude.
Jeg glæder mig specielt meget til denne tiltagende uhygge i Strangerville området, for det ser da HELT fantastisk ud på billederne.
Fordelen ved at læse disse gamle historier er jo, at man kan foregribe nogle ting i sin egen udlægning af historien.
Eksempelvis kan jeg jo skaffe mig disse beskyttelsesdragter forud - lade som om, at mine simmere allerede har disse dragter til rådighed.
Debug-kataloget er dermed ikke helt tosset at have adgang til fra starten.
Hurra for gamle nyttige fortællinger - og hurra for din beskrivelse MonaSolstraale
(og jer andre, som også har bidraget med jeres version af Strangerville mysteriet iøvrigt, for jeres historier har jeg naturligvis også kigget på Så ovenstående tak gælder jer alle, der har delt jeres oplevelser i Strangerville)
Tænk sig, det allerede er 2½ år siden, at den blev delt her på forummet. (og hvad er der ikke tilføjet af nye pakker sidenhen!)
- Og det er stadig en super velfortalt og yderst spændende historie, som jeg formentlig/forhåbentligt har lært en del af, når jeg nu langt om længe kaster mig ud i dette eventyr.
- Og sikke nogle spændende scenarier, som venter forude.
Jeg glæder mig specielt meget til denne tiltagende uhygge i Strangerville området, for det ser da HELT fantastisk ud på billederne.
Fordelen ved at læse disse gamle historier er jo, at man kan foregribe nogle ting i sin egen udlægning af historien.
Eksempelvis kan jeg jo skaffe mig disse beskyttelsesdragter forud - lade som om, at mine simmere allerede har disse dragter til rådighed.
Debug-kataloget er dermed ikke helt tosset at have adgang til fra starten.
Hurra for gamle nyttige fortællinger - og hurra for din beskrivelse MonaSolstraale
(og jer andre, som også har bidraget med jeres version af Strangerville mysteriet iøvrigt, for jeres historier har jeg naturligvis også kigget på Så ovenstående tak gælder jer alle, der har delt jeres oplevelser i Strangerville)
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Lignende emner
» Mit Strangerville
» Den fortsatte historie om José og Victor og familie og venner
» Strangerville gennemført
» Den fortsatte historie om José og Victor og familie og venner
» Strangerville gennemført
Side 4 af 4
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum