DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Opdatering af spillet

+5
Sighubert
MonaSolstraale
lene klausman
BoergeOf61
Anbodil
9 deltagere

Side 1 af 19 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Næste

Go down

Opdatering af spillet Empty Opdatering af spillet

Indlæg af Anbodil Tirs 5 Feb 2019 - 21:07

Nogle der ved hvad opdateringen i dag går ud på???
Jeg synes ikke jeg kan finde noget om det.... scratch


Sidst rettet af Anbodil Tirs 16 Apr 2019 - 22:28, rettet 1 gang
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 5 Feb 2019 - 22:21

Så vidt jeg kan se på The Sims Forum er det nogle genstande i forbindelse med det Kinesiske Nytår: Se her
Desuden bliver der rettet nogle fejl, som de evige stakke af stinkende blade i nabolagene

SimsVip har lavet denne gennemgang: The Sims 4 Patch Day Overview! (LUNAR NEW YEAR AND BUG FIXES!)

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af Anbodil Tirs 5 Feb 2019 - 23:08

Det med de stinkende bladbunker er fantastisk, endelig at slippe af med...mange tak for oplysningen!! glad smiley

Hun har da godt nok tjek på sine værktøjer. zoome helt ind og teleportere ...aner ikke selv hvordan man gør det.... confused
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af simsister Ons 6 Feb 2019 - 16:51

Teleportere er noget simmerne gør, når de har høj nok værdi i velvære.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af BoergeOf61 Ons 6 Feb 2019 - 20:21

I mit spil virker snydevinduet stadig ikke, og når simmere inviteres i byen, lander de stadig et andet sted end det, de blev inviteret til.

Senest skulle dette være et sted, hvor navnet startede med "Fløjls". og være en natklub.
Opdatering af spillet 06_02_10
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af Anbodil Tirs 16 Apr 2019 - 22:31

Så har vi åbenbart fået en påskeopdatering, som lader til at rette en del fejl....også den med vidensskabskarrieren Simsister Very Happy .
Og derudover har vi fået 3 stk nye karriere...af freelancekarakteren....og så lige et par møbler og tøjsæt mere....tja-...det er da ik så ringe endda!!! Smile

Læs: Her

Det mest pussige er at til StrangerVille er der nu tilføjet ting til kataloget...(som jeg undrede mig over ikke var der før) men som kun vises hvis man taster koden; showhiddenobjects...
Ohhh fremskridt... cheers

Og her er så et billede af de ting vi har fået:
Opdatering af spillet 16_04_10

Endelig en hvid plan hylde...hurra...og ellers ganske gode ting faktisk,synes jeg, sådan lidt Ikea agtigt....tapet og tæppe er ikke med... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af simsister Ons 17 Apr 2019 - 20:13

Tommel op
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af VinceDjansen Tors 18 Apr 2019 - 19:18

- og fejlen på festivaller er jo også med.
Ja, jeg synes da næsten, at de har rettet de fejl, som I har nævnt på det sidste.
Hurra for det.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af MonaSolstraale Tors 18 Apr 2019 - 20:53

Det lyder rigtig godt Tommel op

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af Anbodil Søn 23 Jun 2019 - 9:06

Har I set alle de fantastiske rettelser i spillet??? Ea har da oppet sig denne gang Very Happy

Generelle problemer.
Tumlingernes behov bliver nu altid opfyldt, mens de er i dagpleje.
Udvendige kanter bliver nu påført korrekt på runde, flade blokke.
Voksne simmere bliver nu i stand til at putte tumlinger. Jeg gad vide, hvad deres hemmelighed er. Jeg kunne godt bruge et par tips.
Hvis der er gået ild i en simmer, kan vedkommende nu slukke sig selv ved at hoppe i svømmebassinet.
Peder Pahlmes loftsventilatorer er nu drejet i den korrekte retning.
Tumlinger kan nu ikke længere fjernes fra højstolen, før de er færdige med at spise. Rolig, lad dem nu lige tygge af munden.
Kønspræferencer påvirker nu mulighederne for at kunne flirte.
Teenage-simmere hopper ikke længere i hverdagstøjet, når de er vej i skole. Hvis Ronnie vil have badebukser på i skole, så skal han have lov til det.
Hvis du flirter med en anden simmer i en gruppesamtale, får det ikke længere hele gruppen til at falde for dig. Det var lidt akavet.
Invitationer fra NPC'ere til Åben scene og Salon fører dig nu hen til den rigtige scene.
Vi har rettet det bizarre problem, der opstod, når din simmer rejste hjem, men ikke virkede til at være på grunden, da din simmers thumbnail var inaktivt – selvom simmeroversigten skrev, at simmeren befandt sig på grunden. Men simmeren var ikke Du sad bare og gloede på en tom grund, som du ikke kunne gøre noget som helst med. Og så begynder du at tvivle på, om du egentlig har fundet den rette grund – men det har du! Men hvor er simmerne så? Det er meget, meget forvirrende. Men det skulle være fikset nu.
Spøgelser bliver heller ikke ved med at ringe til dig op til fem gange om dagen for at spørge, om I skal hænge ud. Nu har de fået deres impulser lidt mere under kontrol, så de kun ringer højest én gang.
Terrænmaling virker nu korrekt med grafikindstillingen bærbar computer for AMD-grafikkort.
NPC-simmere får nu ikke længere en uforklarlig trang til at smide tøjet, når de vågner, hvis de er rejst fra en grund og er vendt tilbage, mens du besøger dem. Det var ret besynderligt. Jeg ville ønske, jeg kunne vise jer videoen med fejlene.

Bliv berømt
Vi har skruet lidt ned for begejstringsniveauet, når en berømthed dukker op uden for Del Sol Valley. Nu dukker de heller ikke op lige så ofte, og det vil sikkert også hjælpe med at holde ro og orden.
Det var en fælde! Jeg er blevet narret! Jeg lover, at det ikke var mig! Det skal du få betalt! Du har fat i den forkerte mand, det var Wilma! Wilma, siger jeg dig! Berømte simmere bliver ikke længere anklaget for tyveri uden grund. Og for Wilmas skyld, håber jeg, at de kan glemme fortiden.
Kaptajn Sigmas jobkostume indeholder ikke længere en kyllingemaske. Det var en næbbet beklædningsgenstand.
Interaktionsmålene “Fortæl en gruppehistorie” kan nu udføres for fanmødebegivenheden.
Vi løste problemet med, at Del Sol Valleys terræn forsvandt, når synsrækkevidden blev sat til Høj. Grafikkort (som vi kender til), der blev påvirket af problemet:
Intel HD Graphics 3000
Intel HD Graphics 4000
AMD Radeon R6 Graphics
ATI Mobility Radeon HD 5145
NVIDIA GT 120
Vi løste tekstur-fejlen, der påvirkede Del Sol Valleys skyline, når du afsluttede LES.
Ældre simmere bliver ikke længere ramt af en grufuld skæbne, når de går på pension fra skuespillerkarrieren. Før blev de hånet med en notifikation, der lovede dem en fornem pension og et liv i sus og dus – men pensionens reelle værdi var 0 §. Det var så grusomt.

Årstider
Hvis du rejser i løbet af en helligdag, forsvinder dekorationerne fra dine naboers hjem, når helligdagen er slut. Før var de lidt lang tid om at få det gjort. Men det er heldigvis slut nu.
Simmere vil ikke længere fråde i vand/mælk/appelsinjuice i løbet af begivenhederne. Lidt mådehold kan være på sin plads.
Joggende vampyrer løber ikke længere rundt med en parasol, for det ser bare tosset ud.

Hunde og katte
Strejfere kan nu spise mad og bruge kattebakker på et sted, uden at det behøver være et kattehjem. Små lodne skattebasser. Jeg skal nok passe godt på jer.
Eksisterende simmere kan nu atter holde foredrag for deres kæledyr. Nu kan du fortælle Misser, hvad du virkelig føler, når hun hopper op på køkkenbordet.
Det kræver en del slid, men efterhånden får vi styr på de iltre kæledyr. Din kø bliver ikke længere overfyldt med meddelelser fra din kæledyr, når du bruger visse interaktioner. Vi har arbejdet på problemet i et stykke tid i forbindelse med andre rettelser, men nu er det begyndt at dukke op igen. Men nu har vi forhåbentligt fundet en løsning.
Din simmer bliver ikke længere forstyrret i sit bad, hvis der er en hvalp eller kattekilling i nærheden. De forstyrrede altså heller ikke med vilje.
Simmere er nu i stand til at gå gennem døre med landgardiner.

Byliv
Byggeelementer i lejligheder bliver ikke længere usynlige, når du ser dem fra en højere etage. Det må have været ret foruroligende at opdage, dine ting pludselig var forsvundet.
Fjernede nogle irriterende planter, der svævede rundt omkring ved romantikfestivalen.
Dine simmere kan nu købe kunst fra Gadegalleriet i forbindelse med et gårdmarked.
Den her er god: Toiletterne Talende Jokum og Den konverserende kumme afspiller ikke længere deres lyde i et uendeligt loop, når et barn bruger interaktionen Brug og massage, selv når toilettet er fjernet. Bonuspoint til SimGuruJill for at kunne holde masken, mens hun skrev det her.
Fundamentet skærer ikke længere gulvet ud af en penthouselejlighed.
Nu er det sikkert at drikke kaffe og te igen. Når simmere har drukket tre varme drikke, får de ikke længere “Dødbringende varme”-effekten og dør, når de vender hjem.

Nye venner
Tomme klubber bliver ikke længere vist i dit klubpanel. De er nu selvbevidste nok til at vide, hvornår festen er slut, og det er tid til at gå hjem.

Arbejdstid
Nu bliver der skabt kolleger til forskerkarrieren. Ja, de har også savnet dig.
Mandlige simmere kan ikke længere amme deres børn, hvis de ikke er rumvæsner. Kun i rummet finder man hanner, der er så avancerede, at de kan amme deres afkom.

StrangerVille
Vi rettede nogle fejl i forbindelse med hundeluftning i StrangerVille.
Vi forkortede tiden, det tager, at udføre opgaven Giv daglige ordrer med Modig kaptajn-rangen af militærkarrierens officersgren. Okay, det var ret meget info.

Jungleeventyr
Du vil ikke længere få talrige meddelelser, når du lader din kattekilling eller hundehvalp blive hjemme. når du er på ferie i Selvadorada.

Vampyrer
Vampyrsimmere vil nu igen få point, når de opnår Stormester-niveauet i gemte spil, der er ældre end aprilopdateringen (2019).
Dine vampyrer bliver ikke længere skældt ud af NPC'ere for at drikke deres blod, selvom de allerede havde fået lov. Nu prøvede de lige at være høflige, og så var det også forkert?
Vampyrer med perfekt solmodstand bruger ikke længere parasoller, når de bevæger sig rundt ude i sollyset. For de har jo ikke rigtig brug for dem.
Vi rettede den mærkelig fejl, der opstod, når du forsøgte at tilføje point, mens du drak rekonfigurerings-mikstur. Nu skal du kunne tilføje point, uden at dine valgmuligheder bliver inaktive.
Helbredte vampyrer ændrer nu kropstemperatur. Hvorfor skal du være så kold?

Vaskedag
Simmerne holder nu deres vasketøjsposer på den rigtige måde. Hvad det skal betyde? Tro mig, du behøver ikke vide, hvordan de holdt dem før.

Og lad os så komme i gang med at spille! Jeg håber, at I nyder jeres sommeropdateringer og ønsker jer en rigtig god dag.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af MonaSolstraale Søn 23 Jun 2019 - 11:09

Super! Tak for at dele oversættelsen Smile
Jeg kan genkende flere af de irriterende fejl. Det fritvoksende planter på romantik festivalen og vasketøjsposer der klæbede sig fast til simmernes bagdel. Da jeg hverken deltager i romatik festival eller vasker tøj i mit nuværende økologiske spil, havde jeg ikke opdaget den rettelse Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af simsister Søn 23 Jun 2019 - 11:39

Ja, DET var mange rettelser, og nej, de fleste havde jeg ikke opdaget af forskellige grunde. Men den med vasketøjsposerne har da gjort, at selv om jeg købte og installerede vasketøjspakken for nyligt, så har jeg besluttet mig til, at mine simmere kan få et offentligt vaskeri. Der går alt for megen tid med det der vaskeri hjemme hos dem selv. Det er mindst lige så belastende som at have tre hunde eller katte. SUK!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af VinceDjansen Søn 23 Jun 2019 - 20:27

Du har ret Simsister: underligt at købe en pakke, som belaster Simmernes i forvejen betrængte liv med flere huslige forpligtelser.
Derfor er butleren ofte en uvurderlig hjælp i mine spil.
Men det er da godt, at EA har rettet så mange brølere.
Det er vel et tegn på, at pakkerne alligevel ikke er helt gennnemtestede, når de bliver udgivet?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af MonaSolstraale Lør 13 Jul 2019 - 12:30


Maxis Monthly Livestream lover en ny mulighed for at skabe historier i CAS, nye farver, nyt look og over 1000 (!?) nye genstande til Sims4

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af simsister Lør 13 Jul 2019 - 12:48

Ja, det er jo fint nok. Jeg vil så bare håbe, at de først får rettet diverse problemer, som vi fik med installeringen af Tropeliv. Og så er jeg bare en smule irriteret over, at det skal være så vigtigt og fantastisk at ændre udssendet af plumbobben. Rolling Eyes
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af MonaSolstraale Lør 13 Jul 2019 - 13:06

Tja Plumbobben forstår jeg heller ikke er så vigtig Rolling Eyes
Men det er fint med alle de nye Debug genstande

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af VinceDjansen Man 15 Jul 2019 - 12:20

Tænk, at man kan blive "exited" over en ny plumbob.
Så er man da vist ansat i firmaet eller nem at imponere!!

- Men jeg glæder mig da over de nye tilgængelige genstande, selvom de kun er til pynt.
Det så ud til i videoen, at der var mange brugbare ting imellem.
Ærgerligt, at de først kommer nu - og ikke samtidig med de nye pakker/verdener bliver introduceret.

Det lyder da til, at den kommende opdatering også vil rette nogle fejl, Simsister.
Så det krydser vi fingre for.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af VinceDjansen Man 15 Jul 2019 - 12:21

- og så er jeg da spændt på, hvad de har "gemt i ærmet" til spillets 5 års fødselsdag Cool
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af simsister Man 15 Jul 2019 - 12:36

Jamen helt sikkert. Det er altid fedt med noget gratis, og det er vi da blevet meget forkælet med i Sims 4, ingen tvivl om det. Så er det vel bare mig, der har tendens til at få deres barnlige idéer galt i halsen. Forvirret
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af Anbodil Man 15 Jul 2019 - 17:06

Grine smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af simsister Tirs 16 Jul 2019 - 17:32

Så skulle opdateringen være klar. Jeg er lidt skuffet over, at det ikke ser ud til, at restaurant problemerne er blevet løst. Uanset så udkommer den i dag.
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/news/patch-15179
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af Sighubert Tirs 16 Jul 2019 - 22:18

Må indrømme jeg er også lidt skuffet. Havde håbet på flere fix af spillet.

PS. Ingen kendte problemer med mods på grund af opdateringen.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af VinceDjansen Ons 17 Jul 2019 - 22:52

Så MCCC kører uden problemer?
Det er vel også mest genstande - og ikke handlinger, som var med i opdateringen.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af Anbodil Ons 17 Jul 2019 - 23:23

Jeg tror snart der kommer en ny MCCC for der har været fejl, men der er jo også kommet en ny kode...og den skal sikkert føjes til moddet.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af VinceDjansen Tors 18 Jul 2019 - 19:11

"bb.showliveeditobjects" for at få adgang til de mange nye genstande.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Opdatering af spillet Empty Sv: Opdatering af spillet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 19 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum