DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

MCCC - MC Command Center til Sims4

+3
Sighubert
simsister
VinceDjansen
7 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af VinceDjansen Lør 2 Feb 2019 - 13:47

Tillader mig at starte en tråd om dette MOD-hjælpeværktøj, som tilsyneladende gør det langt nemmere at opsætte mange væsentlige detaljer i spillet.
(Noget, som EA vel egentlig selv burde have indlagt i spillet fra starten?!)

Men hvor udbredt er det - hvor mange af forummets brugere spiller med MCCC i dag?
Og hvad er jeres umiddelbare erfaringer - gode som dårlige?
Hvad sker der, når spillet opdateres af EA?
Osv osv.

Jeg ved godt, at jeg har bragt dette på banen i andre sammenhænge/tråde, men nu er der en dedikeret tråd, som måske kan komme andre Sims-spillere til gavn, hvis de også overvejer at installere MCCC.
Jeg spiller pt uden, men synes udelukkende at have hørt positive tilkendegivelser om dette ret gennemgribende mod's muligheder - også i dette Simlinger-forum.
Dermed er jeg også rimeligt overbevist om, at det er værd at installere.
Men lad mig lige få jeres oplevelser med også - som en sidste bekræftelse på, at det vitterligt ER et fantastisk værktøj.

Der er mere at læse her (laaaang tråd i det amerikanske forum):
MCCC tråd i det amerikanske forum
Skaberens egen hjemmeside:
Deaderpool's hjemmeside
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af simsister Lør 2 Feb 2019 - 13:52

Jeg personligt kunne ikke "drømme" om at bruge det, men det er der sikkert andre der gør.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af VinceDjansen Lør 2 Feb 2019 - 14:09

Her er en kommentar fra Sighubert i historien om Martha et andet sted på dette forum.
Dette omhandler antal af simmere på en grund, som gør det muligt at øge antallet af simmere på SAMME grund til OVER 8 med MCCC:

Sighubert:
"Denne indstilling tillader overskrivning af standard EA maksimal husstandsstørrelse på 8 til en anden værdi op til 25. Bemærk at når du har mere end 8 Sims i en husstand, er der nogle problemer i spillet, der beskæftiger sig med CAS. Du skal bruge 'Modify in CAS' til de sims, der er efter de første 8 i husstanden, fra 'Sims Commands' menuen. Når en ny opdatering fra EA kommer ud og du forsøger at bruge opdateringen, uden at MCCC opdateres, kan det medføre problemer med disse husholdninger. Dette er det samme som enhver ændring i husstandsstørrelse, men jeg ville bare sørge for, at det blev noteret her, at disse ting bør holdes i tankerne."
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Sighubert Lør 2 Feb 2019 - 16:11

Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg er stor tilhænger af mods. Især for at gøre spillet mere realistisk.
Det som jeg i første gang  faldt for var at verdenen uden for de simmere som man spiller også udvikler sig.
Med dette mod har du muligheden for at indstille forskellige ting så spillet automatisk udvikler omgivelserne.

Dette giver nogle sjove situationer som feks. at den kære Don bliver gift med Myrna Munch og familie faderen Lewis får et barn uden for ægteskabet. Disse ting kan selvfølgelig slået fra hvis man ikke er interesseret i dem. Mulighederne er utallige.
På det seneste kan utroskab også føre til skilsmisse og hvad deraf følger af splittede husholdninger.

Det bliver alt for langt at beskrive alle mulighederne for hvad der kan stilles på. Men Vince har lagt et fint link til hjemmesiden hvor det er beskrevet alt sammen.

Selv om det virker fuldstændig uoverskuelig i første omgang (Jeg brugte selv lang tid til indstilling første gang og der er stadig mange funktioner jeg ikke bruger), så er der den fordel at har man først fundet den indstilling man vil spille med, så bliver indstillingen gemt således at starter du et nyt spil op så er det med den indstilling som du foretrækker at spille med.

Mit indtryk af opdatering af moddet er efter at have brugt det et par år, er at det bliver opdateret inden for et døgn efter spilopdateringer fra EA.

Men jeg giver Vince ret i at dette mod indeholder mange ting som EA burde have lavet selv. Men jeg har også det indtryk at moddet er blevet så udbredt at EA har godtaget det og så slipper de jo selv for arbejdet.

Mit indtryk er at moddet bliver brugt i stor udstrækning verden over. Der er ofte tusindvis af medlemmer inde på Deaderpool's forum om spillet.

https://discordapp.com/channels/285367261374447616/349657492625686539

Her er der forøvrigt også mødested for mange andre moddere fra hele verden. Dette gør at de arbejder sammen om at få deres mods til at kunne arbejde sammen.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Anbodil Lør 2 Feb 2019 - 17:34

Jeg kan kun tilslutte mig Sighuberts udtalelser om moddet.
Man kan bruge det eller lade være, men somsagt, alt det spil som normalt ikke blir berørt, nemlig NPC ernes liv blir mere realistisk...selv om man ikke spiller med dem. De udvikler sig. Og der er så mange måder at indstille sit spil på, som er en kanon fordel når man laver historie, eller på anden måde vil præge ens spil/historie i en retning som ellers ikke er tilgængelig.
Mange ting blir også lidt lettere, såsom at regningerne automatisk blir betalt, HVIS der ellers er penge nok i husholdningen, ellers får man besked.
At man kan tømme sit nabolag med et klik, er også noget jeg bruger, eller tømme dele af det... eller fjerne spøgelsesaftner med et klik fx...er også fedt at kunne...

Der er simpelthen så mange muligheder, at jeg stadig kan støde på ukendte når jeg surfer gennem de mange kommandoer.

Når man installerer moddet er det sat til noget der ligger meget op at den alm. måde at spille på med får undtagelser. Og så kan man tage den herfra.

Undtagelserne gør fx at koderne er aktive..så de skal ikke tastes ind...du kan altid redigere en grund..også arbejdsgrunde uden koder, og vil du redigere en sim, så er alle muligheder åbne...det er ikke nødvendigt at bruge kode.
Så hvis man bygger eller laver historie, er det virkelig en tidsbesparende hjælp. Jeg kan fristes til at sige...det er så bekvemmeligt at man slet ikke kan undvære det igen.. Rolling Eyes

Man kan komme ind i menuen ad flere veje. Computeren er den mest omfattende, men man kan også klikke på postkassen, simmerens grund og simmeren selv.

Jeg har faktisk ikke oplevet at det mod har lavet ballade i sig selv i spillet. Hvis jeg altså husker at tjekke efter opdateringer og ikke kører med en forældet udgave.
Når der sker trælse ting i mit spil, skyldet det som regel andre ting.

Så jeg kan kun varmt anbefale at kaste sig ud i at prøve det. At bruge det, er ligesom at komme krydderier i en ellers lidt tam gryderet!!! cheers
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Fredsdue synes godt om

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af VinceDjansen Lør 2 Feb 2019 - 20:53

Gryderet - jamen det er jo et sprog, som er til at forstå Bodil - ha ha Laughing Cool
Jamen så må jeg jo hellere give mig i kast med det.

Tak for jeres uddybende kommentarer - betryggende at vide, at I kun har positivt at sige.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af VinceDjansen Søn 3 Feb 2019 - 11:27

Nu installeret, og førstehåndsindtrykket ser da lovende ud - let at gå til - selvom nogle af de danske oversættelser KAN være svære at forstå og gennemskue effekterne af.
Men heldigvis ER det da oversat til dansk.

Der ligger en video på ca 44 minutter på Youtube, som vist beskriver alle detaljer i MCCC HER
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Fredsdue synes godt om

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af MonaSolstraale Søn 3 Feb 2019 - 14:14

Tak for linket til en god og lang beskrivelse af MCCC modet. Tommel op
Jeg ved at MCCC modet er meget brugt.
Jeg har endnu ikke savnet det for alvor. Jeg klare mig indtil videre med pauseknap og ved at slå aldring til og fra i mit spil.
Jeg følger spændt med i tråden for at følge jeres erfaringer.... måske er der alligevel et eller andet jeg kan bruge hen ad vejen Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Anbodil Søn 3 Feb 2019 - 23:10

Jeg kom også til at tænke på at man kan indstille Mccc til autosave...hvor man selv bestemmer intervallet..mellem saverne----det kan være brugbart hvis man spiller eller bygger noget som helst ikke skulle gå tabt. sådan som jeg flere gange har været ude for....hømmm... Rolling Eyes

Tak for linket Vince, og selvom hun ikke altid har et godt bud på, hvad indstillingerne kan bruges til, så fik jeg øje på at jeg kan komme af med al den vasken hænder...som grænser til OCD agtig adfærd....det er faktisk fedt..hehe.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Anbodil Man 4 Feb 2019 - 11:54

Sighubert kan du ikke lige skrive hvilke filer man IKKE skal udskifte...så ens indstillinger blir gemt, for jeg kan ikke helt huske det.Question Desuden har jeg mistet alle mine, men det var vist nok fordi jeg skiftede computeren ud og ikke fik gemt indstillingerne, da jeg ikke ved hvor de lå.....hmmmm scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Sighubert Man 4 Feb 2019 - 12:52

Jeg viser det lige med et skærmbillede.
I mappen mod laver/har man en mappe mccc (eller hvad man nu kalder den).
Der lægger man så alle filerne man har downloadet.

Når man så har spillet første gang med mccc danner spilet 2-3 filer kaldet cfg filer og en centerlogfil.
Cfg filerne indeholder de gemte indstillinger og centerloggen er bare et tekstdokument der fortæller hvad moddet har gjort i spillet.

De filer der skal udskiftes ved en ny opdatering er alle script filer og package filer. (mærket med blå farve)

HUSK at gemme de andre filer. Ellers er det forfra med alle indstillingerne.

MCCC - MC Command Center til Sims4 Mccc11


En ting man også skal huske hvis man bruger mods, er at man må ikke lægge script filer dybere end et underlag i mod mappen.

Der kan opstå andre filer i mccc mappen, da mccc danner en fejlfil hvis moddet støder på en konflikt med andre mods i spillet.
Disse kan bruges til at sende til den der har lavet moddet for at få det rettet.

En ting som vi ikke har omtalt er at i modul "Tuner" har man en indstilling hvor man kan slå de fleste auto funktioner fra.
Det vil sige at man kan få simmerne til ikke automatisk at kast sig over tv, computer boghylder, vasker hænder mm. Ligeledes kan man indstille at de kun vasker op i køkkenvaske og ikke også bruge vasken i badeværelset.
Det er disse indstillinger der er gemt i filen "tuner cfg" filen.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Fredsdue synes godt om

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Anbodil Man 4 Feb 2019 - 13:25

Tusind mange tak...nu skal jeg nok huske det... Embarassed Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af VinceDjansen Man 4 Feb 2019 - 20:21

Pokkers god information Sighubert - tak.
Hjælp mig også lige på rette kurs med den indstilling, som betyder, at man ikke hele tiden skal bruge de gammel-kendte snyde-/spilkoder som Moveobjects, EnableFreebuild og lignende.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Sighubert Man 4 Feb 2019 - 22:10



For at slå cheat til er rækkefølgen på simcomputeren:

MCCC indstillinger - Meddelser/konsol/menu indstillinger - konsol kommando indstillinger (her har du så de første indstillinger) - byg/køb indstillinger.

Ud over det har du en masse snydekoder hvis du trykker på simmeren (både din egen og NPC)
Hold shift nede og venstre klik på den simmer du vil have åbnet menuen på.

Til sidst får du også en masse snydekoder ved at trykke på en postkasse.

Håber dette hjælper.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Fredsdue synes godt om

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af VinceDjansen Søn 17 Feb 2019 - 23:24

Compuetern, postkassen og simmeren selv - så enkelt er det - og endda på dansk  Cool

Ufatteligt, at jeg ikke har installeret og benyttet dette mod tidligere.
Det gør virkelig simmer-livet nemmere, og kan kun anbefales.
Der er dog MANGE tricks, som KAN være svære at gennemskue konsekvenserne af.

En oplevelse vil jeg dog gerne dele (og har også lige gjort det i min Martha-historie under "der var engang"!).
Jeg har justeret på antallet af simmere på samme grund - altså antallet af beboere og gæster, som er på grunden samtidigt.
Det havde jeg ikke rigtigt set konsekvensen af, før 2 simmere tog til en natklub - i mit tilfælde indrettet som en festival-plads.
Resultatet var overvældende - ganske enkelt.
Da simmerne ankom til grunden, var der et større opløb omkring grunden, hvor simmere strømmede til fra nær og fjern - kendte som ukendte.
På et tidspunkt talte jeg 46 simmere på grunden samtidigt.
Det var fedt - men gav også en udfordring med at komme forbi hinanden.

Med træerne i baggrunden ligner det i øvrigt lidt festivalpladsen i Skal-skoven i Nibe - "Den lille fede", som den kaldes - eller måske endda Smukfest. Cool

MCCC - MC Command Center til Sims4 17_02_22
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Fredsdue synes godt om

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Anbodil Man 18 Feb 2019 - 2:24

Sikke et fedt billede. Det oser bare af liv og glade dage. Very Happy
Hvad satte du antallet til, om jeg må spørge???
Lige et fif hvis du oplever at simmere "står fast" Eller er gået i stå; Hold shift tasten nede mens du klikker på simmeren. så kan du resette dem..uanset hvilke simmer det er. Den er meget nyttig... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af VinceDjansen Man 18 Feb 2019 - 10:31

Tak Bodil - og så fremgår det endda ikke helt tydeligt, at scenen i baggrunden på et tidspunkt var fyldt med simmere.
Da jeg gik ind på grunden - og simmere begyndte at strømme til grunden fra alle sider, tænkte jeg, hvad pokker sker der lige her.
Det var en virkelig fornøjelig oplevelse at se "hundrede af simmere" strømme til (vildt overdrevet - ha ha!)

Det kan jeg faktisk ikke huske.
Det var sådan en første runde af mange justeringer i opsætnings-mulighederne - kigge det hele igennem og skrue lidt her og der.
Lige nu kan jeg ikke engang huske, HVOR jeg indstillede det, men måske kan Sighubert hjælpe?!
Så skal jeg nok fortælle, hvad jeg satte tallet til.

Jeg vil også lige nævne, at dette jo var en offentlig grund - natklub - og IKKE en beboet grund.
Men jeg har da virkelig tænkt mig at indkalde til alle klubmøder i Skippergade snarest.
Jeg husker, at jeg kun kunne få ca 16 simmere med til gademarkedet.
Nu må vi se, om jeg også kan få flere med på en privat grund, hvis jeg inviterer til 4 klubmøder samtidigt.

Kender godt reset simmer-tingen - tak.
Her var det også mere et spørgsmål om, at ting som borde og stole kom til at stå i vejen for den spillede simmer - ikke så meget, at simmeren låste (selvom jeg umiddelbart synes, at netop dette sker oftere og oftere i spillet. Er vi mon på vej mod Sims3 Isla Paradiso tilstande her også? Det håber jeg bestemt ikke).
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Anbodil Man 18 Feb 2019 - 11:06

Det håber jeg bestemt ikke..men jeg oplever også oftere at simmere er låst fast. Jeg besøgte fx en grund med min simmer, og her stod to overfor hinanden og gjorde absolut intet...og da det havde kørt på et stk tid, resettede jeg en af dem, og straks gik konversationen igang ...ak ja et lille puf og så gik det... Rolling Eyes Very Happy

Jeg må se om jeg kan finde den menu med antal af simmere... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af VinceDjansen Fre 22 Feb 2019 - 19:51

Jeg må konstatere, at indstillingen tilsyneladende har indvirkning på alle offentlige grunde, som hurtigt bliver overfyldte.
Senest var det en restaurant, som fik så mange besøgende, at det ikke var muligt for min simmer at bestille et bord. Det er skisme da godt for omsætningen. (Men det ER jo også fredag aften!!)
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Anbodil Fre 22 Feb 2019 - 23:26

Grine smiley'
Ja så må du enten ha flere pladser, eller sørge for at der er en bar de kan vente i, indtil der er et ledigt bord.... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af VinceDjansen Tirs 26 Feb 2019 - 19:50

Som Sighubert nævner i en anden tråd, er der en ny opdatering til MCCC.
Forklaring på fremgangsmåde gives længere oppe i denne tråd.
Tak Sighubert
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af VinceDjansen Søn 7 Apr 2019 - 21:49

OBS - version 6.2.0 er frigivet
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Anbodil Tirs 9 Apr 2019 - 1:19

Ohhhh tak for info!! Cool
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Sighubert Lør 25 Maj 2019 - 11:20


Version 6.3.0 er klar til download.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Sighubert Ons 19 Jun 2019 - 10:03



Version 6.3.1 er klar til download.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

MCCC - MC Command Center til Sims4 Empty Sv: MCCC - MC Command Center til Sims4

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum