DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ny i byen.

4 deltagere

Go down

Ny i byen. Empty Ny i byen.

Indlæg af simsister Søn 31 Dec 2023 - 13:18

Det er nok et af de nemmeste og korteste scenarier, jeg har spillet. Men noget nyt skulle der jo ske efter den lange familiesaga. Og det så ret sjovt og overkommeligt ud.

Man får "tildelt" en simmer, som i det her tilfælde er en ung voksen kvinde. Hun har et underligt navn, som måske skal ændres senere, men foreløbig hedder hun: Farrah Nouvel hvilket i mit hovede bliver til: Farout Nuller.  Ny i byen. 1f605 Jeg satte hende ned i et af mine starter huse for ikke at snyde med pengene.
Ny i byen. 1WGSYfl

Udfordringen går i korte træk ud på at hun skal have nogen bekendtskaber, sådan a'la ven med verden, hvilket ikke er så vanskeligt, da hun er ret udadvendt. Den første på banen var Povl, og selv om de ikke ellers passer sammen, så gik snakken fint. Senere skal hun så også få 5 venner.
Ny i byen. ULFl336

Og en gammel bekendt (for mig) Niels kom på banen. Meget begejstret, og det gik også fint nok. Men man skal liiige huske på, at de kun må blive venner, ellers falder forholdet som ven væk igen.
Ny i byen. XPTx9B9

Farrah bliver også kommanderet på bar, og her møder hun en meget energisk påtrængende ung voksen mand: Solbjørn. Det er ham med hætten. Han er ny i mit spil. Samtidig får man en del anderledes bemærkninger, der kommer op, som man normalt ikke får når man spiller, så det er ret underholdende. Men den drink, der hedder humørstump forløser kan baren ikke levere, når bartenderen ikke møder op. (Fejl i spillet?)
Ny i byen. ZKin8f6

Imellem alle de nye bekendtskaber er der en destingveret ældre herre, der ikke vil give slip, og som af de andre mandlige bekendte bliver betegnet som: Han ved, hvad han gør.
Ny i byen. Vq6l03f

Så til sidst - efter dating med ham og en seriøs husfest med alle de nye bekendtskaber, er udfordringen slut. Den kan sagtens nås på en eftermiddag. Til orientering, hvis andre skulle have lyst til at prøve.
Ny i byen. YPVTAUv
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale, Anbodil og VinceDjansen synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen. Empty Sv: Ny i byen.

Indlæg af Anbodil Tirs 2 Jan 2024 - 1:54

Det lyder da som en hyggelig udfordring, men hvor er det altså skade at den bar ikke virker. Den har ligesom altid været et vigtigt, ja næsten irriterende omdrejningspunkt i simsspillende,hvilket mængden af barer vi har jo også indikere. Ny i byen. 1f60f
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen. Empty Sv: Ny i byen.

Indlæg af simsister Tirs 2 Jan 2024 - 13:42

Efter jeres reaktion her vil jeg stadig sige: Prøv det, det er rigtig hyggeligt. Og hun har skiftet navn til Fanny Nuller, de har giftet sig, og venter deres første barn. OG hun har den famøse drink i "lommen", så ved stædig udholdenhed lykkedes også det!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen. Empty Sv: Ny i byen.

Indlæg af MonaSolstraale Ons 3 Jan 2024 - 11:27

Fejlen med bartenderen der ikke møder op er opstået efter de seneste opdateringer. Fejlen er knyttet til fravalg af automatisk berømmelse i indstillingerne.
Jeg ved Crinrict har anmeldt fejlen i Answers HQ. Jeg har delt et link og hans beskrivelse af hvordan man undgår fejlen i en anden tråd. Jeg kan vende tilbage til det når jeg finder den.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen. Empty Sv: Ny i byen.

Indlæg af simsister Ons 3 Jan 2024 - 13:27

Ja, det ved jeg godt, for jeg har også undersøgt det. Det underlige er, at servicesimmere så alligevel optræder nogen steder, når de ikke er alle stederne. Et sted, hvor jeg ved almindeligt spil mangler dem, er værterne, som skal tage imod på min ene restaurant. For sjovt nok er de der på den anden.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen. Empty Sv: Ny i byen.

Indlæg af VinceDjansen Tors 4 Jan 2024 - 16:26

simsister skrev:Efter jeres reaktion her vil jeg stadig sige: Prøv det, det er rigtig hyggeligt. Og hun har skiftet navn til Fanny Nuller, de har giftet sig, og venter deres første barn. OG hun har den famøse drink i "lommen", så ved stædig udholdenhed lykkedes også det!

Forkortes navnet så "F. Nuller"?! Laughing bounce
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen. Empty Sv: Ny i byen.

Indlæg af simsister Fre 5 Jan 2024 - 14:39

Grine smiley Grine smiley Grine smiley Ja, det må du gerne. Tak for et humoristisk indslag.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen. Empty Sv: Ny i byen.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum