DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

For Rent Expension pack

+4
VinceDjansen
Nøddehaven
simsister
MonaSolstraale
8 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af VinceDjansen Ons 15 Nov 2023 - 22:54

Jamen så må vi jo vente i åndeløs spænding frem mod næste lille peek.
Jeg vil sætte mig til skærmen med ja-hatten på. Very Happy
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af MonaSolstraale Fre 17 Nov 2023 - 10:41

Min første tanke er at det ser kompliceret ud 😵💫
Hele systemet med lejere og udlejere er ikke noget jeg mangler. Jeg har heller ikke savnet repomanden, indbrud eller kakelakker.
Det eneste der lokker er muligheden for at have flere familier boende på samme grund, eller have en virksomhed på hjemmegrunden. Jeg håber man kan fravælge det finansielle plot. Det interessere mig ikke.

Jeg er spændt på hvad I tænker.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af simsister Fre 17 Nov 2023 - 13:56

Jamen som skrevet før, har det ikke min interesse. Nu har jeg jo på det seneste prøvet at have op til 8 teenagere boende på samme grund, og DET er kaos, hvis man skal spille med dem. men så bliver det jo bare billigere, når man ikke skal købe pakken, eller??
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af VinceDjansen Fre 17 Nov 2023 - 14:13

Jeg er langt henad vejen HELT enig med dig MonaSolstraale.
Men jeg glæder mig RIGTIG meget til at fylde en grund med masser af simmere og familier. Det er det væsentligste argument for, at jeg HAR forudbestilt pakken.
Hvad DET angår, skuffer videoen jo ikke, selvom du også har HELT ret i det økonomiske aspekt ser lidt rodet ud, når det bliver præsenteret med SÅ korte glimt i videoen.
Lad os nu se, når vi får kigget på det i et mere fornuftigt tempo. Mon så ikke tingene alligevel giver god mening. Wink

Lad os håbe, at vi kan slå nogle af "ulemperne" fra i spillet. Der var også noget med tåbelig spredning af "svampe" i den første videopræsentation. Dem lever jeg også fint uden.

Det ser heldigvis ud til, at vi selv kan vælge de familier, som der bliver lejet ud til.
Det er jeg pænt godt tilfreds med - og glæder mig til at prøve.
Mon der er krav til, hvad hver enkelt lejlighed som minimum skal indeholde - eks toilet, bad og køleskab?

Selvom man godt nok skal kigge godt efter, ser det da umiddelbart ud til, at vi får en del nye genstande til spillet denen gang - måske kun som debug-ting, men alligevel . . .

Med overnatningsmuligheden og nu denne mulighed for flere familier på samme grund NÆRMER vi os da lige så stille open world - selvom det naturligvis begrænses meget, hvis vi maksimalt kan have 6 familie-lejere pr grund.
Men jeg husker da et par 64 x 64 grunde på Galleriet, hvor der er bygget en hel "sidegade" med flere enkelte grunde og huse. Det giver pludselig god mening efter den kommende pakke.

- og endelig ville jeg selvfølgelig gerne have ønsket mig, at vi kunne få nogle større grunde, hvor der var mere plads til at bygge lejligheds-komplekser - måske også med tomme lejligheder som James også vælger at gøre, så alle ressourcer ikke bliver trukket ud af en gammel computer.

VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af VinceDjansen Fre 17 Nov 2023 - 14:33

simsister skrev:Jamen som skrevet før, har det ikke min interesse. Nu har jeg jo på det seneste prøvet at have op til 8 teenagere boende på samme grund, og DET er kaos, hvis man skal spille med dem. men så bliver det jo bare billigere, når man ikke skal købe pakken, eller??

Som I jo nok har opdaget, har jeg det lige modsat.
Jeg spiller oftest med 8 simmere - men måske med et par "hovedpersoner" og de øvrige simmere på grunden mere som "statister".
På den måde kan jeg rimeligvis styre handlingerne på grunden.

Min oplevelse er, at de offentlige grunde ikke bliver besøgt af særligt mange simmere. (som jeg vist også har skrevet et andet sted).
Kun i et enkelt spil har jeg oplevet, at simmerne er strømmet til en lille grund, som på et tidspunkt havde 46 besøgende. Det var en lille koncert-plads-grund, hvor den største udfordring var, at holde simmerne nede fra selve scenen Laughing
Det antal simmere på samme grund er aldrig sket for mig siden - og jeg ved ikke hvorfor.

Jeg fornemmer nu nok, at du kun styrer udlejer-familien - og IKKE de enkelte leje-familier på grunden.
Dermed kan du jo sagtens have en enkelt gnaven udlejer - og vistnok 5 øvrige familier boende på samme grund.

Mon udlejeren kan bo et andet sted - og så have 6 leje-familier?

Har du iøvrigt en forventning om, at der kan spilles med butikker på grunden også MonaSolstraale, når du skriver sådan?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af MonaSolstraale Lør 18 Nov 2023 - 12:03

Jeg syntes det blev nævnt et sted i spoileren, at man kunne have virksomheder på samme grund som bopælen (Rent teknisk forgår det vel i en anden lejlighed.)

Jeg tror ikke man skal regne med at loading skærmen forsvinder helt når man skifter husholdning. Jeg tænker det er en pause spillet bruger til at akkumulere og komprimere data.
Hvor tit har man egentlig brug for at hoppe frem og tilbage mellem de forskellige husholdninger?

Jeg ser mange sukke efter Sims3 åbne verden, men jeg har også set flere udtale sig på Twitter om at de fortrækker loading skærmen i forhold til et spil der stivner og går ned som jeg husker det fra Sims3. Det var en konstant frustration, hvis man ikke fik gemt tit nok.

PS: Angående festivaler så har Mercuryfoam lavet et mod der bringer Sim Sessions festivalen tilbage i spillet hver søndag. Det kan også en frygtelig masse andre ting hvis man selv er udøvende kunstner. Jeg har tænkt at prøve det af da jeg savner festivaler i spillet.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af simsister Lør 18 Nov 2023 - 13:34

Sjovt du nævner det, Mona. Lige netop i min familie historie har jeg ret meget brug for at "hoppe" frem og tilbage mellem husholdningerne. Jeg mener: Alle børn/voksne skal vokse op i samme takt, og vi er som sagt mange, der bor i hver sit hus/lejlighed, så det er klart nødvendigt og tager ret meget tid, Jeg er heller ikke en "sucker" efter åben verden. Det var netop en af de ting, der skabte problemer i Sims 3.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af MonaSolstraale Lør 18 Nov 2023 - 21:13

Jeg skifter også ofte mellem mine familier, men ikke i et tempo hvor loading skærmen genere mig.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af VinceDjansen Tirs 21 Nov 2023 - 12:18

Jeg får helt lyst til at gen-spille min gamle musikerkarriere-historie.
- og endnu mere lyst til, at bands/grupper bliver den næste gennemarbejdede pakke fra EA Cool

- og jeg er heller ikke direkte generet af loadtiderne. Med store grunde er det endda ofte lange tider, men så er der tid til at lave sig en kop kaffe eller lignende.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af simsister Tirs 21 Nov 2023 - 15:14

DET er rigtigt. Man kan altid nå noget praktisk imens. Med vores varmesystem her i huset og den tiltagende kulde bliver det nu mest at lægge mere brænde i pejsen. blinkende smiley
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af Nøddehaven Tirs 21 Nov 2023 - 16:58

Vi må kunne lave en slags rags to riches challenge når pakken kommer ud. Bliver helt inspireret af James´ lejlighedsbygning. Den er godt nok grim men har virkeligt potentiale  

Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af VinceDjansen Tirs 21 Nov 2023 - 19:10

simsister skrev:DET er rigtigt. Man kan altid nå noget praktisk imens. Med vores varmesystem her i huset og den tiltagende kulde bliver det nu mest at lægge mere brænde i pejsen. blinkende smiley

- og DET er en ualmindelig god og hyggelig udnyttelse af loadtider, som også gør sig gældende i vintersæsonen her i huset Very Happy
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af VinceDjansen Tirs 21 Nov 2023 - 20:19

Jeg er lidt spændt på fleksibiliteten i den kommende pakke. Jeg ser en masse potentiale, for at samle flere simmere på den samme grund = skabe liv UDOVER de måske 8 simmere, som bor der i forvejen.
Jeg kan ikke helt gennemskue det endnu, for vi har nok stadig set for lidt af selve pakkens opbygning og muligheder.

Men lad os tage et eksempel: Munkene, som jeg spiller med i øjeblikket og efterhånden har 10-12 simmere i historien
- nogle mere centrale "figurer" end andre i statistroller.
I det optimale setup boede alle 12 munke i selve klostret, men det har været nødvendigt for mig, at lade visse simmere bo på andre grunde i nærheden. Istedet benytter jeg forskellige klubber - og lader klubmøderne vare i flere dage, hvis jeg har brug for flere simmere på samme grund.
(Det kræver iøvrigt en yderst ihærdig kok at bespise alle - eller et ønske om et mod, så kokken kunne lave flere end 8 portioner ad gangen, men det er en helt anden historie. Jeg kender godt moddet med flere på samme grund, men ser også udfordringer i det mod!)

Med disse klubber har det fungeret sådan nogenlunde indtil videre, men nu ser jeg jo et stort MULIGT potentiale i den nye pakke, hvis jeg nu kunne splitte klostret/grunden op i flere lejligheder - og så lade de andre munke fra klubberne flytte ind i lejlighederne - mod en rasende lav lejeudgift.
Men det medfører en række spændende spørgsmål, som jeg glæder mig at få besvaret:

Hvordan bliver man mon "skrevet op" til en lejlighed/kommer på udlejers liste af potentielle lejere?
Kan en simmer-familien måske selv vælge at være interesseret i at komme i betragtning til en lejlighed eller er det en random udvælgelse?

Hvor lille kan en lejlighed være/hvad SKAL den mon som minimum indeholde, før det kan betragtes som en lejlighed til udlejning?
Er der mon krav til dette - eks seng, toilet, køleskab - og intet andet?

Eller kan en særskilt lejlighed nøjes med at være et enkelt soveværelse, hvis der nu er tilgang til køkken og bad i fællesarealerne?
DEN detalje kunne være fantastisk, for så KUNNE jeg netop opdele klostret i 5 udlejnings-lejligheder - og lade alle de andre munke, som pt bor andre steder i byen, flytte ind og blive en del af den SAMME grund - blot i hver sin lejlighed Wink Shocked
Det forudsætter så, at jeg selv er herre over, hvem der søger efter en lejlighed - og selv vælger, hvem der flytter ind!!

Jøsses, hvor ville det skabe et herligt liv på grunden, hvor der i øjeblikket kun bor de 8 gennemgående simmer-munke.
Med 12 - ja, måske ligefrem flere simmere på samme grund ville det blive HELT fantastisk.
Den model vil jeg godt undvære open world for. Very Happy
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af VinceDjansen Tors 23 Nov 2023 - 16:20

Det bliver iøvrigt også interessant at følge disse super dygtige creators, hvad de kan få ud af den nye pakke, når der snart skal bygges lejligheder i alle afskygninger.

Jeg har kørt lidt rundt i Aalborg idag - og tænkt, at der da godt nok findes ualmindeligt mange grimme boligblokke i DK.
Men lur mig, om ikke husbyggerne i Sims kan få skabt nogle fint fantasifulde og kreative grunde.
Intro-videoen indikerer jo eksempelvis, at boligblikke er et vidt begreb Exclamation
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af Anbodil Tors 23 Nov 2023 - 16:53

Nu har jeg ikke sat mig ind i den pakke, men husker tydeligt min forkærlighed for at bygge netop lejligheder i alle afskygninger i sims 3. Det var både boligkomplekser, rækkehuse og 2 fam. huse i et plan. Og så kodede man bare døren ind til naboerne og havde de der kugler som indikerede, om det var fællesområde eller.....! somregel var der kun 1 NPC bag hver dør. Men hvis man i sims 4 skal have hele familier bag alle dørene, så lyder det ret ambiciøst. Og jeg tænker straks på krav til computer og grafikkort...og...nåh ja sikkert også bugs som vil opstå.
Men jeg er da spændt på hvad køberne af denne pakke har at sige, (Vince) når den er ude blandt folket! For Rent Expension pack - Page 2 1f604
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af VinceDjansen Tors 23 Nov 2023 - 20:57

Jeg behøver vist ikke at nævne, at jeg også er ret glad for boligblokke Rolling Eyes
Og lige nøjagtig funktionen med at åbne/låse døre for specifikke simmere betyder jo også, at du tilnærmelsesvist kan have din egen og andre familier i en husblok/grund - blot de indgår i de samme 8 simmere på grunden. (8 simmere har altid været ALT for lidt i mine øjne)

Sådan spillede jeg eksempelvis med sømændene, da de gik i land og flyttede ind i Skippergade.
Med et maksimum på 8 simmere på grunden blev det jo dog trods alt sådan lidt begrænset pr familie/lejlighed.
3 + 3 + 1 +1 - så var der ikke plads til flere på den måde.

Derfor oprettede jeg også en del forskellige klubber, som betød, at alle sømændene fra skibet Martha kunne være på samme grund, men sove i forskellige lejligheder, når klubmøderne fortsatte i flere dage.
Her var udfordringen så til gengæld, at medlemmerne af den første klub, som starter et møde, nok skal møde fuldtalligt op.
Det næste klubmøde var der færre deltagere til - og et eventuelt tredje klubmøde på samme grund næsten ingen deltagere.
Så det var ikke helt optimalt alligevel med låste døre og klubmøder.

Derfor glæder jeg mig også til pakken - specielt hvis udlejer selv kan vælge sine lejere - og lejerne selv vælge deres udlejer.
SÅ bliver det fornøjeligt.

Jeg er enig i, at kravet til maskin-power KAN blive et issue, hvis 6 familier a 8 simmere skal bo sammen, men hvor VILLE det altså give et fantastisk "liv i gaden".
Måske kommer vi ligefrem til at skulle sammenligne computere og spilopsætninger på et tidspunkt, hvem ved?

Som skrevet tidligere, håber jeg, at jeg kan befolke mit nuværende kloster med flere simmere, når/hvis man kan indrette med flere små lejligheder - og selv bestemme over beboere.
Det skal I nok få en melding på, når pakken kommer.

VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af Anbodil Fre 24 Nov 2023 - 15:43

Det vil jeg se frem til.

Jeg prøvede faktisk at bygge en mødrepension, fordi jeg havde så mange enlige kvinder med små børn i min simmerspand uden bopæl. Men da de valgte familier skulle flytte ind, kom jeg i tanke om antalsbegrænsningen. Jeg havde simpelthen ikke regnet babyerne med i antal...og så faldt hele ideen jo til jorden. Sikke noget skod!! Men det ku jo være at det vil kunne lade sig gøre i fremtiden.... For Rent Expension pack - Page 2 1f609
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af VinceDjansen Fre 24 Nov 2023 - 23:13

Det må det jo faktisk kunne, som vi må tolke det ud af den udsendte video - igen, hvis lejer og udlejer selv kan vælge hinanden - og ikke kun kan søge blandt NPC-familier.

Jeg ser også et af mine allerførste spil genopstå. Her hyggede jeg mig med et plejehjem - men blev begrænset af en forstander og kun 7 beboere. En af mine løse ideer til en fremtidig historie er et kunstrenerkollektiv i Nordsjælland. Den ide kunne også få nem luft under vingerne, hvis vi selv kunne vælge.

Så rigtigt meget afhænger faktisk af denne mulighed, vil jeg sige, men mon ikke også spiludviklerne har tænkt så langt. Rolling Eyes Idea
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af MonaSolstraale Man 27 Nov 2023 - 0:04



Jeg har fundet dette kort der viser Tomarang (den nye verden)
Når man ser størrelsen på grundene kan jeg allerede forudse det ikke er noget der gør Vince særlig glad  Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af VinceDjansen Man 27 Nov 2023 - 15:19

Ha ha, nej det er skisme da som om, at de grunde da bliver mindre og mindre for hver gang Laughing
Jeg forstår det VIRKELIGT ikke - hvorfor der ikke må være noget for enhver smag.
Pokker stå i det, men så er det jo godt, at der er 64 x 64 ledige grunde i eks San Myshuno, der vel også kan lejligheds-indrettes.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af Bedste Man 27 Nov 2023 - 16:09

Det ser temmelig trist ud. Jeg havde samme forventninger til San Sequoia, hyggelig fiskeriby, som viste sig at være støbt i beton. Samme med Evergreen Harbor. Så mine forventninger til nye byer, er ikke tilstede. Jeg ønsker mig ligeledes de store grunde, de er stort set væk. Byen er ikke noget for mig, hvis jeg skal have pakken, så er det hvis jeg kan bygge aftæktshus til bedsteforældre ved min gård, som så kan lejes ud. Vince, jeg forstår ikke rigtig, hvor de store grunde du omtaler er i San Myshuno. jeg kan kun se en' der er park.
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af VinceDjansen Man 27 Nov 2023 - 18:58

Yes, og den park kan rasende nemt ændres til beboelse. Så er der masser af plads at boltre sig på.

Jeg læser også, at der kun er 9 (NI!) grunde - mod 11-13 i tidligere pakker.
Det er der vist også meget "støj" over - og også helt uhørt prioriteret af spiludviklerne.

Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit tykke hoved, hvorfor der ikke er mindst en grund af hver størrelse i ALLE byer/verdensdele. Der går for pokker da vel ikke noget fra EA, hvis man gav plads til en stor grund i byernes udkant?! Evil or Very Mad
Dem, der vil bygge/spille på små grunde, kunne jo så bare lade de store grunde forblive tomme.
Man kan i øvrigt også bygge småt på store grunde.
Det er HERRE-TÅBELIGT, men desværre er tendensen i øjeblikket - i min vurdering, at grundene bliver mindre og mindre - og åbenbart også færre og færre.

Jeg tillader mig endnu engang at glæde mig over, at der vist er adgang til vand/havet = basis for en skibspakke, som kan besejle alle havne.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af Bedste Man 27 Nov 2023 - 20:35

Jeg var ikke klar over, at de låste grunde kan ændres. Har du koden?
Jeg er enig i, at grundene bliver mindre og mindre. Det er tåbeligt, jeg spiller kun på store grunde.
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af Anbodil Man 27 Nov 2023 - 20:44

Jeg mener da ikke at kunne huske, at der er andre låste grunde, andet en dem i windenburg. Så det er da bare at klikke grundens egenskaber frem og så ændre på det, mener jeg! Men jeg kan jo huske fejl... For Rent Expension pack - Page 2 1f60f
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af Bedste Tirs 28 Nov 2023 - 9:23

Ja Anbodil du tager fejl, så let er det ikke.
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Tilbage til toppen Go down

For Rent Expension pack - Page 2 Empty Sv: For Rent Expension pack

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum