DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lidt historie og "sort" snak.

4 deltagere

Go down

Lidt historie og "sort" snak. Empty Lidt historie og "sort" snak.

Indlæg af Anbodil Ons 28 Jun 2023 - 21:40

Der var en gang, og for enden af den gang var der en dør. Bag døren var rummet og her svævede Andreas Mogensen rundt for bl.a. at teste, hvordan astronauter kan få en bedre søvn i vægtløs tilstand. cheers

Men altså..det gør min datidige simrumhistorie svært aktuel igen. Jeg kan dog trøste med at jeg IKKE har til hensigt at lave en ny!
Nej men jeg har dog kastet mig ud i en udfordring som blev lidt mere omfattende end jeg havde troet.

Efter at ha slettet alt i mit simsspil også div. mods..For man skal jo starte et sted...valgte jeg kun at beholde MCCC og Tmex-Better build buy. De kan simpelthen ikke undværes..og nu så også NoConstantPhone.

Så mit spil er noget jomfrueligt igen, kan man sige. Jeg valgte så at udfordre mig selv ved at Tage en simmer fra vores katalog uden fast bopæl. Izzy Fabulous blev udstyret med noget fornuftigt praktisk tøj og ambitionen om at være bondegårdspasser. Så han flyttede ind på en grund i Brindleton Bay. Fik 4 køer at passe og så meget hus som pengene kunne strække til.
Hvad jeg dog ikke havde regnet med var, at han havde et job i forvejen. Underholdt Så jeg fik sg da mere travlt end jeg lige havde troet, for han tjente jo ganske pænt allerede og havde muligheden for at arbejde hjemmefra.

At passe en ko, med afvaskning, mugning, madopfyldning og malkning tager dog noget tid, men 4...det er en hel anden snak.. Vanvittig og så tjener man ikke så vanvittigt meget på mælk som håbet, å han fik lov til at beholde sit job. Men her var det udfordrende bare at finde ud af at fuldføre de daglige hjemmeopgaver. Tag 5 billeder...men ja hvordan...jeg prøvede både kamera og mobil, men intet talte...indtil jeg endelig fandt ud af at på mobilen under underholdning; var en menu som hed: fotografer indtryk....aha.

Så skulle han tjekke ind på et museum...øhhhhh tjekke ind..hvordan gør man lige det wow ...det talte ikke at han besøgte et museum....så jeg spurgte google...og fandt svaret...det lod til at andre havde bøvlet med det samme begreb. Så var det noget lettere at forstå: Lav 3 malerier...
Så her er jeg så nu...stuck with Izzy. Han gør det nu meget godt, selvom han hele tiden vil til spejlet og tjekke sin stil...Pink hår og kedeldragt....landmandsstil!! Grine smiley

Men for at vende tilbage til Andreas Mogensen og den internationale rumstation. Hvorfor kan man ikke sætte den i rotation om sig selv så man ophæver den vægtløse tilstand? Det ville da være bedre for astronauterne på den lange bane. Men det er måske kun noget man kan på film? Det undre mig dog alligevel! undre


Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale og Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Lidt historie og "sort" snak. Empty Sv: Lidt historie og "sort" snak.

Indlæg af Anbodil Fre 18 Aug 2023 - 20:30

Nå jeg har ikke fået tjekket endnu om Andreas Mogensen endelig er fløjet til månen igår eller det igen blev udskudt.

Jeg har haft travlt med at bygge mit StrangerVille op, da jeg gerne vil tæve den moderplante i jorden igen. Og så har hende den Irriterende Judith Ward i mit spil gu hjælpe mig fået tvillinger, så nu har jeg smidt hende ud af hendes dyre hjem og Placeret hende i et mere jævnt og ydmygt hjem i Stranger ville. Nu tænker jeg bare jeg lige skal forbi og stjæle hendes penge og gi hende en anden garderobe... men det er dejligt at kunne pille hende ned af hendes pedestal...hehe. Twisted Evil
Og så må jeg hellere lave en mere passende karakter til Gamle Gitte...for den simmer som boede der, var da helt hen i hampen. Rolling Eyes
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Lidt historie og "sort" snak. Empty Sv: Lidt historie og "sort" snak.

Indlæg af VinceDjansen Fre 18 Aug 2023 - 21:05

Billeder? Smile

Jøsses, ændrer du HELE Strangerville?
Devon har vist lavet nogle fine nye grunde til det område.

Giv du bare Judith en overhaling fra mig også, for hun HAR da godt nok været noget utilnærmelig i hendes nu tidligere liv som superstjerne. Laughing

Er det ikke meningen, at Andreas skal til rumstationen som leder af et hold - og IKKE til månen?
- og du har da ret: det var da nogenlunde på dette tidspunkt, at han skulle afsted.
Spændende med endnu en tur til ham.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Lidt historie og "sort" snak. Empty Sv: Lidt historie og "sort" snak.

Indlæg af MonaSolstraale Fre 18 Aug 2023 - 21:26

Andreas Mogensen skal være leder på en rumstation i et halvt år. Han er på vej i isolation i dag eller måske i går.
Det kalder da næsten på en ny spacehistorie Anbodil Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Lidt historie og "sort" snak. Empty Sv: Lidt historie og "sort" snak.

Indlæg af Anbodil Fre 18 Aug 2023 - 22:55

Åhh jow han skal til rumstationen og ikke månen. Tror bare det var en "forskrivelse" fordi jeg lige har set en film om bagsiden af månen og alle de der halvsagte sandheder!!  Lidt historie og "sort" snak. 1f61d
Joo spacehistorie er tiltalende..meget...men altså ...hmm måske... Lidt historie og "sort" snak. 1f60f Jeg har da planer om at få moderniceret min videnskabs grund...den jeg lavede i sin tid...

Vince..foreløbig er det altså kun byen..og der er kun 6 grunde. Gamle Gitte rør jeg ikke ved foreløbig, og campingpladsen er beboet...så er der jo kun 4 grunde...og de er klar!!! Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Lidt historie og "sort" snak. Empty Sv: Lidt historie og "sort" snak.

Indlæg af Anbodil Fre 18 Aug 2023 - 23:52

Billeder.....okej Vince!

Jeg ville stjæle 500.000 fra Judith Ward, men ingen af pengekoderne virkede...mærkeligt. Så jeg endte med at købe de dyreste statuer jeg kunne finde 12.500 stk og formindskede dem, så de ku være i haven. Det højnede immervæk værdien på boligen så hun var glad.
Her er hun foran hendes nye bolig og med sine poder. Det er da godt at der ikke er noget trafik i Stranger Ville
Lidt historie og "sort" snak. 18_08_42

Baren det næsten vigtigste af alt fik bibliotekets plads:
Lidt historie og "sort" snak. 18_08_43

Lidt historie og "sort" snak. 18_08_41

Biblioteket som ikke kan undværes i Strangerville fik ny plads og blev opgraderet til at rumme bøger for uni og magi også....så er der ingen undskyldning i Strangerville for ikke at dygtiggøre sig...hehe
NPC erne spawner lige bagved...så det er passende at de ikke ender direkte på baren altid....haha
Lidt historie og "sort" snak. 18_08_46

Lidt historie og "sort" snak. 18_08_45

Indvendig er der så 3 gange...mere behøves ikke og selvfølgelig støttes læsehestene og debatgruppen.
Lidt historie og "sort" snak. 18_08_44

Lidt historie og "sort" snak. 18_08_47

Lidt historie og "sort" snak. 18_08_48

Mit eget hus er så her...og det er bygget sammen med et fake hus...det jeg brugte oceaner af tid på at finde.
Lidt historie og "sort" snak. 18_08_51

Lidt historie og "sort" snak. 18_08_50

Indvendig er der ikke meget ved det...men hvis man ikke vil snyde, må man jo begrænse sig til de 20.000. Det er lidt hårdt, men i det mindste er der kælder med i prisen....tom godt nok..
Lidt historie og "sort" snak. 18_08_49
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale og simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Lidt historie og "sort" snak. Empty Sv: Lidt historie og "sort" snak.

Indlæg af simsister Lør 19 Aug 2023 - 12:16

Speciel byggestil. Hvordan tager du billeder den vinkel?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Lidt historie og "sort" snak. Empty Sv: Lidt historie og "sort" snak.

Indlæg af Anbodil Lør 19 Aug 2023 - 14:01

Jo du bruger TAB tasten, og så kan du scrolle tilbage uden at havne i eller udenfor muren af huset...og så C. Meget enkelt Smile
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Lidt historie og "sort" snak. Empty Sv: Lidt historie og "sort" snak.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum