DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Random generator

5 deltagere

Go down

Random generator Empty Random generator

Indlæg af Nøddehaven Lør 6 Maj 2023 - 18:14

Kender I en god aspiration/stræben og trait/egenskab generator? Jeg keder mig i Sims 4 og bruger dem for at prøve noget anderledes. Men det er længe siden sidst og nogle eksisterer ikke mere og det ser ikke ud til at fx James Turner har opdateret sin
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af VinceDjansen Lør 6 Maj 2023 - 18:58

Så er der vel heller ingen hjælp/ny inspiration at hente på Curseforge?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Nøddehaven synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af Nøddehaven Man 8 Maj 2023 - 13:10

Næh jeg kører død efter ganske kort tid selvom der er fine mods. Men måske skal jeg lede videre...
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af BoergeOf61 Man 8 Maj 2023 - 14:02

Jeg gør ikke, men bruger en gammeldags model, hvis der er behov for det.

Random generator Img_2011

Alternativt henter jeg sims i galleriet eller blandt de hjemløse.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale, Fredsdue og Nøddehaven synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 9 Maj 2023 - 18:31

Jeg kender godt at man kan køre lidt død i en familie.

Jeg fornyer mit spil ved at spille med flere husholdninger på en gang. Skabe indbyrdes relationer på kryds og tværs. Det synes jeg er meget underholdende. Jeg spiller uden aldring og styrer selv når det er tid til at komme videre. Mit nuværende spil danner grundlag for en historie. Jeg har besluttet mig for at den skal slutte inden alt for lang tid...men det har jeg sagt mere end en gang og så får jeg en ny ide der bringer ny ilt til bålet.

Desværre er Sims4 ikke helt designet til rotationsspil. Jeg har spillet med min nuværende Simmere i mere end to år. Jeg har oplevet at spillet sander til og så har jeg startet på et helt friskt spil. Lige nu har jeg 6-7 husholdninger jeg veksler imellem. Jeg bruger MCCC til at genetablere forholdene, hvis jeg bliver nødt til at starte forfra.

NB: Hvis du savner inspiration kan jeg anbefale en historieskiver der er virkelig god til at udnytte spillet. Han deler sin historie på Twitter, men har heldigvis samlet det hele på en hjemmeside. Han er nu i gang med sin 11 generation og han bruger alle nye pakker efterhånden som de kommer:  The Lacey Legacy

Det er min erfaring at spillet er mest interessant hvis man deler sin fremskridt og oplevelser med andre. Sims er måske nok et 'sandkassespil' men det er de færreste der kan holde ud at sidde i sandkassen forevig.


Sidst rettet af MonaSolstraale Ons 10 Maj 2023 - 12:23, rettet 1 gang

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Fredsdue og Nøddehaven synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af BoergeOf61 Ons 10 Maj 2023 - 8:23

MonaSolstraale skrev:
Desværre er Sims4 ikke helt designet til rotationsspil. Jeg har spillet med min nuværende Simmere i mere end to år. Jeg har oplevet at spillet sander til og så har jeg startet på et helt friskt spil. Lige nu har jeg 6-7 husholdninger jeg veksler imellem. Jeg bruger MCCC til at genetablere forholdene, hvis jeg bliver nødt til agt starte forfra.

Nej, det har nogle begrænsninger, men hvis ældring sættes til "kun aktuel husholdning", går det ikke helt galt. Til gengæld må vi acceptere, simmerne har sine egne liv og dukker op på offentlige steder, vi besøger med de simmere, vi spiller med på et givent tidspunkt.

Jeg har lidt mere end 6-7 husholdninger, og har spillet lidt mere end to år med mine nuværende simmere. Seneste optælling efter varulvene var flyttet ind viste, jeg havde 119 husholdninger. Der er kommet flere til, mens nogle simmere er udskiftet som følge af dødsfald.

Det var selvfølgelig ikke helt sandt. For tiden spiller jeg en husholdning, hvor en simmer går på gymnasium, har to husholdninger, hvor simmere går på universitet og skal i gang med nye semestre med mellemrum, og fejrer nogle højtider med andre, mindre husholdninger. Nogle af de husholdninger, jeg ikke spiller, fungerer som statister i form af gæster på offentlige grunde.

Edit II: Jeg har stadig en julerestaurant fra 2018. Seneste simmer var Becca Hatch fra galleriet, der flyttede ind i Tartosa i går.

Random generator 10_05_10

Der er også kommet mindst otte husholdninger til siden seneste optælling, men dem har jeg næsten ikke spillet.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale og Nøddehaven synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af simsister Ons 10 Maj 2023 - 13:05

Blander mig lige lidt her. Jeg har spillet roterende de første år med Sims 4. Det foregår sådan, at du gemmer for hver familie, f.eks. 5 familier. Når du har spillet den øverste, tager du næste gang den nederste o.s.v. Det kan sagtens lade sig gøre, du skal bare ikke lægge nogen af dem over i uspillede familier igen, så kan det ske, de mister forbindelser.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Nøddehaven synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af MonaSolstraale Ons 10 Maj 2023 - 14:38

Jeg tror det er en ny fejl. Jeg har spillet med familierne i snart to år på skift, uden de har glemt hinanden. Det er sket samtidig med at spædbarnet glemte sin milepæle.
Skal jeg forstå det sådan at du har en selvstændig save for hver familie Simsister?
Mit problem er at mine familier har indbyrdes relationer. Hvis familie A får en familieforøgelse vil jeg rigtig gerne have det kan ses i de andre familier.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af VinceDjansen Ons 10 Maj 2023 - 17:06

Jeg faldt lige over dette link - ved ikke, om det giver mening i forhold til din oprindelige forespørgsel Nøddehaven:

The Sims 4 Story Starter kits

Jeg bliver iøvrigt ganske imponeret af jeres tilgang til spillet med de fortsatte historier, hvor I spiller med flere familier, der alligevel "hører sammen" på en eller anden måde i "samme spil".
Det er da ret smart, hvis man ligesom bevæger sig i nogenlunde samme tidsbillede/miljø - og er da en kæmpe styrke i relation til NPC'erne (Der vel for jeres vedkommende vel ER genkendelige i mange tilfælde?!)
Hvis jeg tænker mig lidt om, giver jeres historier og fortællinger jo også et indtryk af, at mange af simmerne netop "går igen" i andre sammenhænge. Det kan jeg godt se nu.

"Desværre" flyver og farer jeg jo rundt i tid og geografi. Så her er det ofte forfra hver gang.
Det betyder så ofte, at de samme statister dukker op gang på gang, når jeg starter forfra - og at jeg bliver nødt til at erstatte mange af dem, for at få lidt variation eller bibeholde en tidsperiode.

Men jeres spillemåde HAR da sat nogle tanker igang i relation til min nuværende "munke-fortælling", hvor jeg for første gang har flettet en gammel historie om et vinslot lidt ind i fortællingen. Det er aldrig sket før her hos mig.

Godt, at vi fik startet denne tråd op Smile
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og Nøddehaven synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af simsister Ons 10 Maj 2023 - 17:57

MonaSolstraale skrev:Skal jeg forstå det sådan at du har en selvstændig save for hver familie Simsister?

Nej ikke mere. Nu har jeg til stadighed KUN ét save, fordi man bibeholder de simmere/familier, man spiller. Men ja, det havde jeg førhen. Og det er da trist, at du har mistet forbindelser. Det burde ikke ske, hvis du stadig har dem under spillede familier. At spille roterende er sjovt, fordi det giver afveksling, men i øjeblikket har jeg jo "kun" min familie saga og derfor ligger de involverede familier i ét save.

Jeg gentager lige, at jeg ikke har MCCC, og det eneste script mod hos mig er WW. Aner ikke, om det har noget med disse problemer at gøre, men dem har jeg ikke.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Nøddehaven synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af VinceDjansen Ons 10 Maj 2023 - 21:55

Det kunne da være meget fornøjeligt, hvis I en dag ville præsentere familie-setuppet i jeres spil - bare sådan kort om de familier, som I har i hvert et enkelt save.

Udover den kongelige legacy, er der så andre, som har spillet i flere end 2-3 generationer?
Det har jeg heller aldrig prøvet - af samme årsag som ovenfor.
Men jeg HAR da tænkt på en 64 x 64 grund, som udvikler sig gennem generationer - måske startende med et enkelt eller to små bindingsværkshuse og en grusvej ved en skov - og så udviklende på grunden gennem tiden - for at ende i et storbymiljø, hvor vejen nu er asfalteret men ligger samme sted som grusvejen i tidernes morgen.
Det KUNNE være interessant at prøve i mine øjne. Cool Wink
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og Nøddehaven synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af MonaSolstraale Tors 11 Maj 2023 - 1:09

simsister skrev:
MonaSolstraale skrev:Skal jeg forstå det sådan at du har en selvstændig save for hver familie Simsister?

Nej ikke mere. Nu har jeg til stadighed KUN ét save, fordi man bibeholder de simmere/familier, man spiller. Men ja, det havde jeg førhen. Og det er da trist, at du har mistet forbindelser. Det burde ikke ske, hvis du stadig har dem under spillede familier. At spille roterende er sjovt, fordi det giver afveksling, men i øjeblikket har jeg jo "kun" min familie saga og derfor ligger de involverede familier i ét save.

Jeg gentager lige, at jeg ikke har MCCC, og det eneste script mod hos mig er WW. Aner ikke, om det har noget med disse problemer at gøre, men dem har jeg ikke.

Jeg har faktisk netop hentet WW samt nogle andre romantiske mods jeg havde fået anbefalet, for at skabe mere liv i spillet. Et dating Mod, som jeg hurtig slettede igen, og det andet hedder Passionate Romance mod. Jeg synes desværre at animationerne (kys og kram) er lidt for dårlige/upræcise i Romance moddet. Efter at jeg oplevede at mit spil frøs under en Romantik festival, fordi animationerne opstod uopfordret alle vegne, har jeg fjernet det igen.
Jeg tror ikke WW laver fejl, da det hele tiden bliver opdateret, men det er måske lige hardcore nok til min smag. Der er dog nogle ting jeg synes rigtig godt om. Muligheden for at indstille præferencer og de mere naturlige kroppe, så jeg tror jeg holder fast i det og skruger ned for alle de automatiske aktioner Wink

MCCC bliver også hele tiden opdateret, så det har jeg ingen problemer med.

Jeg har løst de mistede forbindelser ved at danne en forældre klub til Andy for forældre og stedfar. Jeg har aldrig hørt at klub medlemmer bliver slettet, med mindre de ikke længere opfylder klubbens optagelseskrav.  
Alle mine vigtige husholdninger er gemt under Spillede familier, så på den måde kunne jeg hurtig genetablere forbindelsen.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister, Fredsdue og Nøddehaven synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af BoergeOf61 Tors 11 Maj 2023 - 9:42

VinceDjansen skrev:Det kunne da være meget fornøjeligt, hvis I en dag ville præsentere familie-setuppet i jeres spil - bare sådan kort om de familier, som I har i hvert et enkelt save.

Det må blive i min egen blog i dette forum. Det er lidt kompliceret lige nu.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Nøddehaven synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af MonaSolstraale Tors 11 Maj 2023 - 11:01

BoergeOf61 skrev:
VinceDjansen skrev:Det kunne da være meget fornøjeligt, hvis I en dag ville præsentere familie-setuppet i jeres spil - bare sådan kort om de familier, som I har i hvert et enkelt save.

Det må blive i min egen blog i dette forum. Det er lidt kompliceret lige nu.

Jeg vil sige at hvis du har 119 aktiv husholdning, så må det være lidt af en opgave 😅

@VinceDjansen De 6-7 familier jeg taler om, er dem du allerede har mødt i Tusneldas historie. Hverken José, Victor, Finn eller Keoni optræder i mit nuværende spil. De tilhører andre universer (Saves) gemt i selvstændige mapper.
Jeg så for resten et rigtig godt tip til hvordan man nemt kan veksle mellem selvstændige spil i Sims4 mappen. Jeg tror det var oshinsims der beskrev det på YouTube

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af simsister Tors 11 Maj 2023 - 13:35

Fint nok, og jeg tror ikke, jeg har forstået Vince's spørgsmål rigtigt.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af VinceDjansen Tors 11 Maj 2023 - 20:38

Det var nu heller ikke så meget et spørgsmål - lige udover om I havde prøvet at spille med flere generationer end 2-3 stykke.
Jeg ville som blot høre, om I havde prøvet med mere end 2-3 generationer i samme spil.
I givet fald må I jo have et fint stamtræ, hvis det er tilfældet.
- og her tænker jeg ikke på din kongerække, der jo MÅ have været forrygende i sit stamtræ.

Men som MonaSolstraale vist forklarer det, så har I jo separate spil for mange af jeres familier, hvis jeg forstår det rigtigt.
- Og alligevel hænger spillene sammen, når de forskellige familier i visse tilfælde alligevel færdes i de andre spillede simmeres saves.
Eller nye karakterer skrives ind/tilføjes i de oprindelige spil (dårlig forklaring - jeg ved det godt!)
Som jeg husker det, var Jose' "hovedfigur" fra starten. Så kom Victor til - og sidenhen også Finn.
Dermed har du et gammelt save med Jose' - og sidenhen et save med Jose' og Victor osv osv
Med andre ord udvikler "basisspillet" sig hele tiden - og det er jo genialt. (og i hvert tilfælde nemmere end at starte forfra hele tiden) Razz
Er det ikke rigtigt forstået?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af MonaSolstraale Tors 11 Maj 2023 - 22:06

Rent faktisk opstod José og Victor samtidig som to (u)heldige helte til en opgave Anbodil startede da Junglepakken udkom. Mit billedarkiv er stadig fuld af billeder fra deres fælles eventyr.
José og Victor:

Selv om det er flere år siden at EA slettede den historie med det danske Forum, så husker jeg tydeligt deres personligheder og starten på deres fælles Jungleeventyr. Victor var kleptoman og José en kvindeforfører der kan få Don Lothario til at blegne 😅
Jeg har aldrig spillet med simmerne i flere generationer, så jeg kan ikke fremvise nogen imponerende stamtræer. I mit spil med José er han dog blevet morfar, men det eventyr er aldrig blevet delt.
José som morfar:
Tak for et spørgsmålet der sendte mig på en lille rejse til Memory Lane 🥰

Finn er fra en hel anden historie, som jeg først har skrevet i dette Forum og siden oversatte til engelsk på min hjemmeside. Keoni er fra en tredje historie der kun findes her i Forummet.
De har begge to deres selvstændige spil (Saves) der ikke blander sig med hinanden. På den måde kan man vel sige at jeg er startet helt på en frisk mindst fire gange.
Tusneldas spil er helt klart det spil jeg har spillet længst, da jeg snart nærmer mig det tredje år. Måske slår José og Victor alligevel den rekord 🤔

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af simsister Tors 11 Maj 2023 - 23:24

[quote="VinceDjansen"]Men som MonaSolstraale vist forklarer det, så har I jo separate spil for mange af jeres familier, hvis jeg forstår det rigtigt.

Hmmm nej, altså. Jeg spiller kun ét spil ad gangen. De familier, jeg vil have til at have relationer er alle under de spillede familier, og dem der ikke er "med" i mit spil, er under de uspillede familier. Jeg har kun ét save, men ind imellem gemmer jeg "nyt" og sletter det gamle. Så jeg regner med, at det er mit "setup" og forstår ikke alt det med en masse gemte spil, for det har jeg ikke.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af BoergeOf61 Fre 12 Maj 2023 - 9:31

VinceDjansen skrev:Det var nu heller ikke så meget et spørgsmål - lige udover om I havde prøvet at spille med flere generationer end 2-3 stykke.
Jeg ville som blot høre, om I havde prøvet med mere end 2-3 generationer i samme spil.
I givet fald må I jo have et fint stamtræ, hvis det er tilfældet.

I så fald må de selv tegne stamtræet.
Jeg kiggede lige på Iben Spøghs familie. Hun er kun anden generation, men hendes forældre er forsvundet fra hendes kontakter, nok fordi de er døde.

Random generator 12_05_10

Edit: Så vidt jeg ved, er Iben yngste datter af Mortimer og Bella.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af VinceDjansen Fre 12 Maj 2023 - 20:38

Ok ok - det var såmænd også bare et spørgsmål til jeres gemme-metoder - intet andet.
Men jeg kan da godt se, at jeg har rodet lidt sammen i nogle af jeres tidligere spil og historier - beklager. Neutral
- eks Jose' og Victor, som da rigtigt nok startede sammen, kan jeg da godt huske, når du nu lige viser det igen, MonaSolstraale.

Jeg gemmer selv temmelig ofte - klog af skade - og ofte flere gange i samme historie, men med nyt navn undervejs.
På den måde har jeg eks ca 15 gemte saves fra min nuværende historie om munkene.
Når historien er ved vejs ende, sletter jeg alle ældre versioner - og gemmer det senest spillede.

Og så var jeg da også bare nysgerrig på, om der var andre her på forummet, som havde spillet FLERE generationer af en simmer-familie.
Jeg fandt en historie på nettet, hvor familie-stamtræet var pænt udbygget og vistnok i syvende eller ottende generation.
Det var faktisk meget fornøjeligt at se - men heller ikke noget, som jeg selv praktiserer på nogen måde.
Så derfor blot et oplæg til en snak om, hvorvidt I havde prøvet at spille flere generationer.

Tak for billedet af Jose morfar - verdens mest pragtfulde titel, hvis I spørger mig Very Happy

Nok om det - tilbage til emnet for denne tråd - beklager sidespringet
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af BoergeOf61 Lør 13 Maj 2023 - 12:58

VinceDjansen skrev:Ok ok - det var såmænd også bare et spørgsmål til jeres gemme-metoder - intet andet.

Ok. Min aktuelle save er fra d. 24/9-22, men det var grundlæggende en videreførelse af saves tilbage til 24/11-18 eller tidligere.

Jeg gemmer nogle gange med "Gem som", uden historierne ændres.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Random generator Empty Sv: Random generator

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum