DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Simmere i samspil / Growing Together

+5
simsister
Nøddehaven
VinceDjansen
BoergeOf61
MonaSolstraale
9 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 9 Maj 2023 - 21:52

Du kan bestille en barnepige, men spædbørnene kommer ikke i vuggestue/dagpleje.

Jeg har for resten lige haft en alvorlig fejl i mit spil. Da jeg vendte tilbage til mit spædbarn Andy, efter at have spillet med nogle andre familier, havde han mistet alle sine milepæle  pale
Billede fra nuværende Save:

Jeg gemmer ofte mine Saves under et nyt navn, så da jeg åbnede et ældre Save så det helt anderledes ud. Desværre havde jeg netop gennemført nogle mål i mit nuværende spil som jeg ikke vil miste.
Før:

På AnswersHQ kunne jeg læse mig frem til at der er flere der har denne fejl. Jeg var begyndt at mistænke et større Mod, som jeg for nylig har hentet, men jeg har kunne læse at spillere uden Mods også har fået fejlen. Den er sket efter at deres simmere har deltaget i  en festival uden at medbringe spædbarnet, eller de har spillet i en anden familie.
Jeg har naturligvis anmeldt fejlen og så har jeg ellers brugt eftermiddagen på at se om jeg kunne finde nogle koder der kunne rette op på fejlen.
Det kunne jeg ikke, men på AnswersHQ blev der anbefalet dette Mod af andre spillere: Milestone Cheats: ADD / REMOVE any milestone  . Det skal vel prøves 🤔 og så håber jeg bare der kommer et Quick-fix inden længe.

Fejlen kan meldes her ved at trykke Me too: Milestones resetting/disappearing

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af VinceDjansen Tirs 16 Maj 2023 - 21:29

MonaSolstraale skrev:Jeg har endnu ikke haft nogen fejl. Jeg har installeret de vigtigste mods igen uden problemer (MCCC, No fade on everything, NoMosaic) og næsten alle mine cc.

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 QV73C0Jh

Hej Mona

Du HAR vist omtalt det før, men vil du ikke have ulejlighed med at sende linket til no fade on everything moddet.
Jeg kan ikke finde det på Curseforge, men det er vel heller ikke alt, som ligger her endnu - eller nogensinde kommer til det.

Tak
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 16 Maj 2023 - 22:10

@VinceDjansen, Det kan du tro Smile

Du kan altid finde frem til det via Mods og CC i dette Forum

Eller hent den nyeste version direkte her: No Fade On Everything

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af Anbodil Ons 28 Jun 2023 - 19:20

Det der mod; No constant phone vil jeg fluks hente. Jeg har kun spillet i hmm 5 timer nu siden pausen og er allerede træt af at min simmer har mobil på toilettet.. især midt i en samtale( somom....hvad rager det mig, det du fortæller...suk) mobil på vej ud at malke køer...ja jeg venter næsten at han også hiver den frem under malkningen....altså...bare for meget!!! Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 1f60b
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af BoergeOf61 Tors 29 Jun 2023 - 17:03

Ja, de opringninger kan antyde problemer. Mindst to af mine holdninger fik babyer efter en opringning til en af mine andre simmere med et spørgsmål, om de burde prøve at få et barn.

En af de to husholdninger består endda af et lesbisk par med to kvindelige simmere. Det var nyt for mig, at de kunne få børn, men det kunne de altså.

Noget andet er, at de, der er irriterede over, simmere tager mobiltelefoner med på toilettet, tydeligvis mangler The Sims™ 4 Nifty Knitting Stuff Pack. Mine simmere strikker, hvor de kan komme til det.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af BoergeOf61 Søn 2 Jul 2023 - 17:10

Som nævnt:

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 02_07_15

De fleste af mine simmere får strikketøj samtidig med, de får bl.a. ski, snowboards, fodbolde og hovedtelefoner.
Jeg glemmer ofte cykler, støvsugere, stramaj og sikkert andet.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af Bedste Ons 23 Aug 2023 - 18:34

Jeg ved ikke rigtig, om dette er den rigtige tråd, men nu prøver jeg. Jeg har et tilbagevendende problem, vennerne har fået barn, nu spædbarn, tager på besøg, barnet ligger halvvejs inde under komfuret. Kan ikke blive præsenteret, da der tilsyneladende ingen omsorgssimmer er!!!! Kan ikke gøre noget for/ved barnet, ud over at læse tumlingebøger. Det er frustrerende, at børnene ikke straks har et tilholdsforhold til forældrene. De simmer der ikke spilles med, har overhovedet ingen forhold til deres børn. Underligt!
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af simsister Ons 23 Aug 2023 - 23:20

De små spædbørn ligger ind imellem de underligste steder, også langt ude og væk fra det hus, hvor de hører til. Men tilhørsforhold til forældrene har mine da alligevel. Måske fordi jeg ikke spiller med, storyprogression.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af Bedste Tors 24 Aug 2023 - 8:12

Mine aktive simmere, altså dem jeg spiller med får med tiden et forhold. Det her er en familie jeg ikke spiller med. Barnet lå der, jeg kunne ingenting, skulle præsenteres af en omsorgsperson, som ikke var der, selvom begge forældre var i rummet. Altså barnet havde ikke et forhold til sine forældre.
For nogen tid siden, var jeg nede og spille kortvarigt, med et par af mine sekundære familier. Der var både en tumling og et barn. Ingen af dem havde et forhold til forældrene, men måtte præsenteres. Det er da lidt underligt. Det gør det umuligt at få et forhold til et spædbarn fra en anden husholdning. Det var bare det, jeg syntes er underligt.
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af MonaSolstraale Tors 24 Aug 2023 - 9:53

Det lyder som en fejl i dit spil.
En mand i en af mine aktive familier er far til et barn han ikke kender til og de har fra fødslen et forhold.
Har du kigget i deres stamtræ?
Som simsister spiller jeg uden storyprogression, så jeg tør ikke udtale mig om hvad det betyder for spillet.

AnswersHQ kan du finde en hel liste af fejl vedrørende Infants og Toddlers. Hvis du finder din fejl skal du trykke på Me too. Dermed er du med til at anmelde fejlen til EA teamet.

NB: @Simsister. På listen finder du også den fejl du omtaler hvor spædbørnene havner helt udenfor grunden, når man går ind i familien.

Bruger du nogen Mods der evt kan have en indflydelse, så kan du prøve at fjerne det i en periode.
Du kan evt også prøve et af de to følgende Mods. (Men husk at tage et kopi af dine Saves før du eksperimenterer med Mods)

Jeg bruger ofte MCCC eller UI Cheats Extension til at rette på (snyde med) simmernes forhold. MCCC har også en indbygget Storyprogression som jeg vil anbefaler at man fravælger, hvis man ikke er interesseret i at simmerne i nabolaget bliver gift, får børn og flytter rundt uden indflydelse fra spilleren. Der er store forskelligheder i hvordan man fortrækker at spille sit spil.

Vi har en tråd om MCCC HER, hvor du kan stille spørgsmål.

Ang. UI Cheats Extension har jeg omtalt den under Mods og CC (11. maj i år), hvor du også kan finde en film der beskriver hvordan det virker.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af simsister Tors 24 Aug 2023 - 12:38

Altså, jeg henter bare de små dér, hvor de ligger, og fejlen har ikke været der før farmpakken og/eller diverse opdateringer/ikke opdateringer siden. Vil helst ikke installere unødvendige mods. Tilføjer lige, at jeg aldrig har brugt MCCC i mit spil.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af MonaSolstraale Tors 24 Aug 2023 - 12:42

Du er nu mest nævn fordi du har en mulighed for at anmelde fejlen, så den kan blive rettet   Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 1f600

Bedstes problem er som jeg forstår det at hun ikke kan komme til barnet og at forældrene ikke tager sig af det.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af simsister Tors 24 Aug 2023 - 12:44

Ja, det har jeg forstået, og jeg kan også godt se problemet, men det er aldrig opstået i mit spil, og jeg har mange små i øjeblikket. Hvis man synes, det er en løsning, kan man fra nabolagsskærmen rokere også de helt små rundt fra familie til familie. Måske prøve bare at flytte den lille, først væk fra forældrene og derefter tilbage?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af Bedste Tors 24 Aug 2023 - 17:27

Helt korrekt, Mona Solstraale. Og så er det underligt, at ikke spillede simmere ikke har nogen forhold til børn. Man opdager det ikke ved selv at have spædbørn, men ved at besøge nogen med spædbørn. Her kan man ikke komme til barnet, og forældrene gør ingenting. Man kan hurtigt komme ud af huset igen, det er ikke sjovt. Jeg har haft oplevelsen helt siden spædbørnepakken, så det er ikke nyt. På et tidspunkt blev min simmer kærester med en fra anden husholdning, og han flyttede ind. Havde ingen forældrekontakt, måtte præsentere sig for forældrene. Underligt.
Jeg har aldrig brugt mods i mit spil, er ret uvidende på det område. Men tak for linket til fejlmelding.
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Simmere i samspil / Growing Together - Page 4 Empty Sv: Simmere i samspil / Growing Together

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum