DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Blandet rod (8)

5 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Tors 11 Maj 2023 - 10:10

Afledet af en anden tråd må jeg hellere skrive lidt om husholdningerne Harris og Black Power.

De seneste dage har jeg mest spillet Harris i Evergreen Harbour for at få Jeb færdig på gymnasiet.
Gedion er lige blevet teenager. Som stræben blev valgt Mixolog, og som egenskab blev valgt Skaber. Der blev brugt pengekoder til at betale regninger og købe nogle nye genstande på Rabatdag og en sofa på loppemarkedet. Som Skaber vil Gedion gerne skabe noget, så husholdningen købte en træskærerbænk og en maskine til produktion af juice.

Blandet rod (8) - Page 2 11_05_12

Blandet rod (8) - Page 2 11_05_13

Blandet rod (8) - Page 2 11_05_14

Gedion tænker på sin bekendte Tamika. Hun er barn, og hører til husholdningen Black Power. Da hun bliver teenager om otte simdage, er det muligt, jeg spiller den husholdning, indtil det sker. Gymnasietiden følger elevernes ældring, så Jeb og Gedion bliver på samme klassetrin, når jeg ikke spiller dem.

Her er Tamika:

Blandet rod (8) - Page 2 11_05_15

Næste vigtige hændelse i husholdningen Harris er, at Francine Spencer oplever noget, hun frygter. Hun er bange for døden, men har nået sin udløbsdato.
De to ung-voksne i den husholdning er Cletus og Faye.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Tors 11 Maj 2023 - 10:37

Husholdningerne Paulsen og Spøgh har jeg også spillet lidt. Dem vender jeg tilbage til senere.

I husholdningen Paulsen begyndte Cassandra Freeman på universitetet, efter hun blev færdig på gymnasiet. Da jeg lige besøgte den husholdning, havde hun sidste dag med forelæsninger. Hun havde bestået 9 fag, så mon ikke det er sidste semester, hun næsten er færdig med.

I husholdningen Spøgh begyndte Mariko Okada også på universitetet, da hun blev færdig på gymnasiet. Ligesom Cassandra havde hun sidste dag med forelæsninger, da jeg lige besøgte husholdningen.

Også Iben Spøgh og Mia Sinclair er i samme situation som Cassandra og Mariko. De tre ung-voksne kunne lige så godt gå på universitet sammen, så de er alle næsten færdige på Heron.

Mia Sinclair flyttede ind, da Bella Spøgh døde.

Blandet rod (8) - Page 2 11_05_17

Blandet rod (8) - Page 2 11_05_18

Jeg vender tilbage til de to husholdninger, når de fire studerende er færdige med det semester, de er i gang med.

------
Mariko, Iben og Mia er færdige på Heron nu.
Mariko studerede sprog og litteratur.
Iben studerede biologi, men har i forvejen et job som kostjæger i karrieren som madanmelder.
Mia studerede drama.

Cassandra manglede to fag, så hun er tilmeldt et semester mere. Hun studerer drama på Britechester.

Så glemte jeg at fortælle, at både Cassandra Freeman og Iben Spøgh er hekse.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Tors 11 Maj 2023 - 12:38

Tilbage hos Black Power Couple er her et billede, hvor Ava er på Ice Cream Truck sammen med Lilith Pleasant.

Blandet rod (8) - Page 2 11_05_19

Den restaurant var fejlbehæftet, så spisningen tog længere tid end ventet. I første omgang til Ava ingen mad, og Lilith fik ingen drikkevare. I anden omgang var det kun Liliths drikkevare, der manglede.
Desuden var der solskin, da de kom til restauranten.

Da jeg besøgte husholdningen Paulsen for at se en status for Cassandra Freeman, var en af de andre simmere i den husholdning på Ice Cream Truck.

I andre nyheder mangler Becca Hatch en bofælle. Jeg fandt to kandidater i galleriet, men har ikke besluttet noget endnu.

-
Dagen efter fejrede Black Power Couple påske. Ved middagstid endte de i kulturhuset i San Myshuno. Tamika ville gerne se gadekunst, og musik hører til påske. På vej til kulturhuset besøgte Anthony og Tamika de to karaokebarer for at finde gadekunst.

Blandet rod (8) - Page 2 11_05_20

Ava var noget træt, men hun ville ikke gå hjem, mens Anthony og Tamika blev i kulturhuset. Det var der heldigvis råd for.

Blandet rod (8) - Page 2 11_05_21

BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af simsister Tors 11 Maj 2023 - 13:40

Fine billeder. Nu griner du nok, men jeg læste ordet kostjæger som noget helt andet. Jeg citerer: "Iben studerede biologi, men har i forvejen et job som kostjæger". Det var det med de hekse, der forvirrede mig. Tænk hvis simmerne kunne jage noget på deres koste? Men det flyver de nok for dårligt til. Grine smiley
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Fre 12 Maj 2023 - 15:47

Iben Spøgh har endda kun en moppe.

Blandet rod (8) - Page 2 12_05_11

Noget andet er, at det er godt, Tamika snart bliver teenager. Som barn er hun bange for et monster under sengen.
Blandet rod (8) - Page 2 12_05_13

Blandet rod (8) - Page 2 12_05_12

Desuden blev Lars Østergaard, der bor i en anden husholdning, engang ramt af en forbandelse. Nogle gange bliver hans udseende så afskyligt, at simmere, der ser på ham, kaster op.
Det opdagede Anthony på en restaurant med bowling, hvor en tjener fik travlt med rengøringen.

Blandet rod (8) - Page 2 11_05_22

---
Senere fik Tamika et andet problem. De færdigheder, hun kunne få som barn, talte ikke på Ny Færdighedsdag. Det var trist.

Blandet rod (8) - Page 2 12_05_14
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Lør 13 Maj 2023 - 11:43

Så blev Tamika teenager. På det tidspunkt var Nanami Ito på besøg. Hun bor nok også i en af mine andre husholdninger.

Blandet rod (8) - Page 2 13_05_11

Blandet rod (8) - Page 2 13_05_12

Hendes stræben blev Fitness og den nye egenskab til Festabe. Til det blev en terning kastet tre gange, mens Festabe blev valgt uden terning fra den fjerde fane under egenskaber.

Hvad skal jeg så lave? To simmere i husholdningen Spøgh skal have jobs, og Jeb skal videre på gymnasiet. Jeg husker ikke, hvor langt Cassandra Freeman er på universitetet.
Der er også andre husholdninger, der gerne vil have opmærksomhed.

Edit: I husholdningen Spøgh er Mariko Okada nu ansat som advokatfuldmægtig, mens Mia Sinclair er ansat som Solid Fortæller i komikerkarrieren.

Edit II: I eftermiddag lærte jeg to nye ting.

1. Lars Østergaard havde belønningspoints nok som magiker til at købe en eliksir til fjernelse af forbandelser.

Blandet rod (8) - Page 2 13_05_13

2. Når jeg har to gymnasieelever i samme husholdning, kan jeg kun følge den ene eller sende begge afsted alene. Jeg valgte at sende både Jeb og Gedion afsted alene.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Søn 14 Maj 2023 - 11:06

Jeg læste forkert i går. Jeg kunne godt følge både Jeb og Gedion på gymnasiet.

Blandet rod (8) - Page 2 14_05_13

Gymnasiets tv-stue fungerede også, da Gideon tog den i brug for at få lidt sjov.
Blandet rod (8) - Page 2 14_05_14

Tidligere døde Francine.

Blandet rod (8) - Page 2 14_05_15

BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Søn 14 Maj 2023 - 12:01

Så blev Cassandra Freeman også færdig på universitetet. Hun har nu fået job som meme-maker i karrieren internetpersonlighed.

Blandet rod (8) - Page 2 14_05_16

Hendes stræben er Galaksepirat på Batuu.

Efter at have besøgt hendes husholdning, huskede jeg, husholdningen Harris manglede persille og kartofler.
Det viste sig, at Erik Oluf Andersen i husholdningen Jacobi i Strangerville havde rigeligt, så i nattens mulm og mørke tog han hen og dels lagde nogle på terrassen og dels plantede persille og kartofler i haven hos Harris.

Blandet rod (8) - Page 2 14_05_17

De to simmere i husholdningen Jakobi, der fulgte med pakken Strangerville, er for længst døde, men deres urner står stadig i deres hus. Jeg har urner i stedet for stamtræer, mest fordi mine simmere sjældent får børn.

Blandet rod (8) - Page 2 14_05_18
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Søn 14 Maj 2023 - 18:26

Selv mit galleri roder nu.

Jeg hentede denne mandlige simmer på et tidspunkt, fordi jeg kunne bruge ham.

Blandet rod (8) - Page 2 2023-015

Nu kan jeg ikke finde ham. Til gengæld kan jeg finde en kvindelig simmer kaldt Bridger, som jeg ikke husker at have hentet.

Blandet rod (8) - Page 2 2023-016

Så må jeg finde på noget andet. Bridger kan bruges, når Jeb bliver ung-voksen. Så mangler jeg bare en mandlig simmer til en kvindelig paranoid simmer, som spillet flyttede ind engang.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Man 15 Maj 2023 - 16:14

I mangel af Ahmad Farsi lavede jeg Ib Olsen, som flyttede ind hos Naoami Goto.

Blandet rod (8) - Page 2 15_05_12

Inden da flyttede Jole Pinkky fra galleriet ind hos Becca Hatch.

Blandet rod (8) - Page 2 15_05_11

En af de gamle husholdninger, jeg lige besøgte igen, består af Teulia Turei og Jan Kruse. Jeg besøgte den husholdning for at finde andre mandlige simmere, der kunne passe til en paranoid kvindelig simmer. Hvor finder man paranoide simmer bedre end i Strangerville.

Blandet rod (8) - Page 2 15_05_13

Blandet rod (8) - Page 2 15_05_14

Blandet rod (8) - Page 2 15_05_15

Faktisk rodede jeg så meget rundt i bl.a. Strangerville en sim-lørdag, at jeg var bange for, Jeb og Gideon Hassis missede sin gallafest. Så slemt gik det heldigvis ikke.

Blandet rod (8) - Page 2 15_05_16


Desværre kunne jeg ikke overskue at vælge en bofælle til Nanami Goto, så jeg endte med at lave en ny med flittig brug af både spillets og mine egne terninger.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Tirs 16 Maj 2023 - 11:47

I formiddag brugte jeg for mange penge igen. Nu har jeg fået vampyrer, som blev købt på udsalg. De var nedsat med 17%.

Blandet rod (8) - Page 2 2023-017

Blandet rod (8) - Page 2 16_05_12

Blandet rod (8) - Page 2 16_05_11

De simmere, der var bange for mørke, påstod, en simmer kaldt Vlad var begyndt at ringe til dem. Nu er Vlad kommet ind i mit spil.

Jeg har også en relativt ond plan om flytning af Gedion Harris til husholdningen Black Power Couple, når Jeb skal på universitet. Jeg tænker, det bliver for svært at spille Gedion på gymnasiet og Jeb på universitetet samtidig. Det bliver nemmere, hvis Gedion flyttes sammen med en anden teenager, og Black Power har en ledig seng.

BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Tirs 16 Maj 2023 - 16:08

Jeg har ikke flyttet Gedion endnu.

Til gengæld er Celeste Madson flyttet ind i husholdningen Harris. Det var hende, der hed Bridger i galleriet.

Blandet rod (8) - Page 2 16_05_13

Desuden har de to husholdninger i Forgotten Hollow fået nogle af de sædvanlige genstande, og Vlad har fået en bofælle.

Vlads bofælle hedder Helle Berg, og er lavet som vampyr.

Blandet rod (8) - Page 2 16_05_14

De to beboede boliger i Forgotten Hollow er blevet registreret som vampyrhuler og fået hurtigt internet.

Edit: I dag delte jeg to blondiner i mit galleri. De er rimeligt kønne men ubehagelige. Som nævnt er Berg vampyr, Kragh er varulv. Hun blev lavet for noget tid siden, men ikke før i dag fandt jeg ud af, hvordan en enkelt simmer kan flyttes ud af en husholdning, deles i galleriet, og flyttes tilbage igen.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Ons 17 Maj 2023 - 14:20

Nu har de to simmere i Grev Vladislaus Straud den Fjerdes hushoidning fået job.

Vladislauds er begyndt i jurakarrieren, og Helle er begyndt i Streamerkarrieren.
Vladislauds er ikke vampyr - endnu, men begge karrierer kan klares hjemmefra.
Næste spørgsmål er, om Helle skal have et videostudie i kælderen.

Jeg har ændret planer for Gideon. Det viste sig, han var nogenlunde jævnaldrende med Ghita Kahananui i Sulani.
Nu har jeg banket et soveværelse ned på husholdningen Kahananuis grund, så Gideon kan flyttes derhen.

Blandet rod (8) - Page 2 17_05_11

Edit: Så opdagede jeg, at de, der bliver færdige på gymnasiet, kun kan gå direkte videre til universitetet, hvis de gør det kort efter dimission. Jeb kom for sent, og måtte søge optagelse på lige fod med de, der ikke gik på gymnasium. Det er lidt trist, når nu Celeste er begyndt at læse drama på Heron Instituttet, mens Jeb venter på, hans ansøgning om optagelse behandles.

I Forgotten Hollow er de to simmere i den anden husholdning heller ikke vampyrer, Dermed er Vlads samlever Helle foreløbig eneste spilbar vampyr i mit spil.

Edit II: Helle har nu fået sit videostudie. Det undrer mig så, at Vlad skal sove i en kiste, mens Helle tilsyneladende godt kan sove i en seng.

Blandet rod (8) - Page 2 17_05_12
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Tors 18 Maj 2023 - 12:27

Nu har Helle Berg også fået et nyt soveværelse, og Grev Vladilaus Straud den Fjerdes palæ har fået et badeværelse i kælderen.

Blandet rod (8) - Page 2 18_05_12

Det er bare et færdigt soveværelse, hvor vægdekorationerne er udskiftet. På den ene væg var en skulptur med varulv på spring, og et vægtæppe blev erstattet af et maleri. Jeg tænkte, tiden var løbet fra "varulv på spring", nu der er varulve i spillet.

Desuden har Helle fået en ny mørk side, og Vlad har fået nyt tøj.

Blandet rod (8) - Page 2 18_05_10

Blandet rod (8) - Page 2 18_05_11

Billedet af Vlad er taget på krydderifestivallen.

Helle har læst mere om vampyrer, så med lidt held kan hun få plasma på forskellige måder. Der findes også en drink med plasma, der kan bestilles i barer.

Hendes første livestreaming hed i øvrigt "Kryptens Vogter".
Noget andet er, at jeg synes, det er svært at huske, at Helle er vampyr, mens Vlad stræber efter at blive det. Smile

Nu er der nytår i mit spil. Det skal fejres med Harris eller en anden husholdning. De to husholdninger i Forgotten Hollow har ikke tv.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale og simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Tors 18 Maj 2023 - 14:42

Det blev noget skidt. Målene for nytårsaften bliver ikke nået. Gideon er flyttet ind hos husholdningen Kahananui.

Blandet rod (8) - Page 2 18_05_15

Nedtælling til midnat bliver forhindret af en gallafest. Den eneste formidlende faktor ved det er, Gedion tager til gallafest sammen med Ghita i stedet for Jeb. Jeg synes, det er et nydeligt par - hvis de da havde været et par.

Blandet rod (8) - Page 2 18_05_14

Blandet rod (8) - Page 2 18_05_13

Edit: Jeg huskede forkert. Gallafesten sluttede kl. 23 - ikke til midnat. Kun Gideon gik glip af nedtælling til midnat. Han skulle bruge toilettet i udkanten af grunden, fordi det andet toilet var i stykker.

Blandet rod (8) - Page 2 18_05_16

Edit II: Tilbage i Fogotten Hollows er Vlad her i et andet sæt nyt tøj. Ved siden af laver Helle en glad vlog. Det er vist nogenlunde det niveau, jeg ødelægger mine overnaturlige væsener på.

Blandet rod (8) - Page 2 18_05_17

I en anden debat i dette forum blev nævnt, at varulve kan begrænses til sin egen verden. Da jeg har en enkelt varulv boende i Copperdale, må den idé nok opgives. Foreløbig har varulve og vampyrer ikke gjort skade i mit spil.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Fre 19 Maj 2023 - 15:01

Mens Helle Berg først plukkede og senere såede plasmafrugt, fik Grev Vladislaus en ny skjult stræben med tilhørende interaktion.

Blandet rod (8) - Page 2 Vladst10

Blandet rod (8) - Page 2 Vladst10

Helle fik også to vampyregenskaber, som ikke er prøvet endnu. Hun kan angiveligt flyve som en flagermus og mærke andre simmers egenskaber.

Senere fik Helle sin nye arbejdsopgave til næste arbejdsdag. Hun skulle tage et karrierefoto - hvad det så er. Hun tog flere billeder, men valgte at lægge dette op på sin karriereprofil. Udover streaming har hun kun en karriere som vampyr.

Blandet rod (8) - Page 2 Hellev10

Dernæst gik jeg videre til husholdningen Kahananui, og blev lidt forvirret. Det var åbenbart noget tid siden, jeg havde spillet den husholdning.
I det mindste går Gedion og Ghita nu på gymnasium sammen. De har aldersovergang med en dags mellemrum.

Blandet rod (8) - Page 2 19_05_12

Sengen, der var tiltænkt Gedion, blev overtaget af Helle Carstensen, som er den ene voksne i den husholdning.

Blandet rod (8) - Page 2 19_05_13

De to oprindelige simmere i husholdningen hed Mele og Alika. Deres urner står i en reol.

Blandet rod (8) - Page 2 19_05_14

Den anden voksne i den husholdning hedder Kristian Bruun og har tilsyneladende en fortid som forsker i Strangerville.

Blandet rod (8) - Page 2 19_05_15

Endnu et edit: Det blev værre. Det viste sig, at Kristian har vandskræk.

Blandet rod (8) - Page 2 19_05_22

Hvilken karriere har han så?

Blandet rod (8) - Page 2 19_05_23

Noget andet er, at eleverne på gymnasiet er begyndt at spise i klasseværelserne. Jeg tænker, kantinen skal have nye borde.

Blandet rod (8) - Page 2 19_05_24

Et nyt bord hjalp måske. I hvert fald spiser eleverne ikke længere i klasselokalerne.

Blandet rod (8) - Page 2 19_05_25


BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Søn 21 Maj 2023 - 15:19

Nu brugte jeg en snydekode til at gøre den Vlad, jeg spiller med, til en vampyr.

I går gav jeg Helle og Vlad et drivhus til sine plasmafrugter. Da de var på krydderifestival, høstede de bl.a. et kobær.

Blandet rod (8) - Page 2 21_05_12

Blandet rod (8) - Page 2 21_05_13

Derefter er der vist to teenagere, der snart skal til gallafest på gymnasiet - igen.

Gideon og Ghita kom til gallafest og efterfesten. Der er ingen billeder af det.

Kahananuis hund Nullergøj er hvid det meste af tiden.

Blandet rod (8) - Page 2 21_05_15

Den har lært at forrette sin nødtørft på terrassen, men spiser stadig affald inklusive sin egen afføring.

Blandet rod (8) - Page 2 21_05_14

Senere søndag (sim-tid) besøgte Ghita Helle og Vlad.

Blandet rod (8) - Page 2 21_05_17

Blandet rod (8) - Page 2 21_05_18

Blandet rod (8) - Page 2 21_05_16

På den måde kender de husholdninger, der er omtalt i dette afsnit af min blog, hinanden.

--
Til gengæld ved jeg ikke længere, hvor godt jeg egentlig kender mine simmere. Jeg troede, Ghita Kahananui var en sød kvindelig simmer. Nu er jeg i tvivl.

Blandet rod (8) - Page 2 21_05_11

Blandet rod (8) - Page 2 21_05_10

Mens Ghita besøgte de to vampyrer, blev hun bange for tordenvejr, og løb i panik op til Vladislaus, mens hun råbte uforståeligt. Jeg tænkte, Vladislaus nok havde hørt det, der var værre. Smile

Blandet rod (8) - Page 2 21_05_19

Senere fik husholdningen Kahananui besøg af Vlad. Han opførte sig stort set som en normal simmer bortset fra, han teleporterede rundt.

Blandet rod (8) - Page 2 21_05_21

Blandet rod (8) - Page 2 21_05_22

I andre nyheder har Kristian Bruun nu fået job på en kaffebar.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Tirs 23 Maj 2023 - 14:56

Nu sad jeg lige og overvejede, om Ghita og Gedion havde været til gallafester nok. Der er en dag til deres aldersovergang.

De overvejelser stoppede, da nogle af deres skolekammerater havde arrangeret en forfest hjemme hos Ghita og Gedion.

Blandet rod (8) - Page 2 23_05_10

De slipper ikke for forfesten, så de er næsten nødt til også at tage til gallafesten.

Tidligere fandt jeg ud af, gymnasiet stadig ikke fungerede optimalt.

Ghita valgte at lave lektier på rektors kontor.

Blandet rod (8) - Page 2 23_05_11

Senere fik gymnasiet bl.a. en bowlingbane.

Blandet rod (8) - Page 2 23_05_12
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Tirs 23 Maj 2023 - 15:27

Sådan skulle det så heller ikke være. Ghita var simpelthen for træt til gallafest.

Blandet rod (8) - Page 2 23_05_13

I andre nyheder mangler jeg stadig viden om vampyrer. Det bliver ikke bedre af, jeg som nævnt har to udgaver af Forgotten Hollow, som interagerer.

Jeg har to Vlads men kun én Helle.
Det er svært at se det, men på dette billede kan Helle ses som flagermus.

Blandet rod (8) - Page 2 23_05_17

Den Vlad, jeg spiller, havde en stræben om læsning i et vampyrleksikon. Jeg aner ikke, hvor det findes, så jeg sendte ham hen på biblioteket i Strangerville.

Blandet rod (8) - Page 2 23_05_16

Senere blev han tørstig, og tog på baren Hundevagten sammen med Helle. Der findes en særlig drink kaldt Plasma Jane for vampyrer.

Blandet rod (8) - Page 2 23_05_14

Blandet rod (8) - Page 2 23_05_18

Blandet rod (8) - Page 2 23_05_21

Forresten besøgte jeg den udgave af Forgotten Hollow, jeg spiller, for at få hold på nabolagets handleplaner fra Grønt er Skønt.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Ons 24 Maj 2023 - 17:26

I dag har jeg mest leget med en nyere husholdning med kun to simmere, der har søgt optagelse på universitetet.

Den stod af Pete Partypants og Emily Parcel.

Emily er mørkeræd, men jeg troede, hun var bange for noget farligere end nogle, der ville stjæle lommepenge.

Blandet rod (8) - Page 2 24_05_10

Senere besøgte de baren Passagervognen sammen, og mødte simmere fra andre af mine spillede husholdninger, før de tog på arbejde.

Blandet rod (8) - Page 2 24_05_11

Endnu senere kom naboen Jinjin Zingh på besøg.

Blandet rod (8) - Page 2 24_05_12

Emily burde være velkendt fra Sims 4s hjælpetekster.
Diesel havde engang nogle bukser kaldt Pete.
Jinjin Zangh kan være en kinesisk advokat, der underviser på et universitet i USA: https://cld.web.ox.ac.uk/people/zhang-jingjing. Der er andre muligheder, men ikke med en rød kjole. I profilen på simmeren står kun, at hun vil være kalenderpige for februar, hvor Kina fejrer nytår.

BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af VinceDjansen Ons 24 Maj 2023 - 22:29

Kalenderpige for februar har jeg da aldrig hørt om før, men det lyder da spændende.
Jeg får sådan et billede af et smålummert autoværksted med mandehørm og calendargirls.
Men det ville da være sejt, hvis man kunne tage 12 af simmernes egne billeder og sætte på en kalender til ophængning.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Tors 25 Maj 2023 - 9:23

Kalenderpigen ser således ud i galleriet.

Blandet rod (8) - Page 2 2023-021

Pete ser således ud.

Blandet rod (8) - Page 2 2023-022

Pete og Emily fejrer høstfest nu. Desværre skal jeg til øjenlæge om en time, så jeg får ikke spillet mere end dette i formiddag.

Blandet rod (8) - Page 2 25_05_12

Blandet rod (8) - Page 2 25_05_10

Blandet rod (8) - Page 2 25_05_11

Emily og Pete mangler bare at fortælle historier.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Tors 25 Maj 2023 - 14:33

Så blev Emily og Pete færdig med sin høstfest, som lykkedes.

Om aftenen kedede de sig hjemme, og tog derfor først til Orkidefantasien i Del Sol Valley.
Der var ikke ret mange at snakke med, men pludselig løb de uden særlig grund. Det viste sig, de løb hen på en af de to stier med fliser, hvor der var kommet en ny flise. Desværre så jeg ikke, hvem den var for.

Blandet rod (8) - Page 2 25_05_13

Dernæst tog de videre til Salon Hazakura ved Komorebi-bjerget. Også dér var de fleste kendte, så det var højest muligt at prøve at præsentere sig. Det lykkedes dog Pete at fortælle en sjov historie til en gæst, før Pete og Emily tog hjem igen.

Blandet rod (8) - Page 2 25_05_14

Dagen efter modtog Pete og Emily besked om, de var optaget på universitetet, men ikke på hovedfag.
Pete tilmeldte sig Kunsthistorie med DJ-mixning som tilvalg på Heron, mens Emily tilmeldte sig It-videnskab med dans som tilvalg på Britechester.
Det skal nok gå galt, men nu er de beskæftiget noget tid.

Pete blev ringet op flere gange af Anne Fyres, så jeg må hellere besøge hende.

Emily og Rete bor i øvrigt i en af lejlighederne i Stonestreet-huset i Evergreen Harbor.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Tors 25 Maj 2023 - 15:48

Anne Fyres er ung-voksen, og bor sammen med Saanvi Mahajan og Gavin Richards i Oasis Springs.
Hun er sandsynligvis datter af Maren Fyres, som har en urne på grunden.

Blandet rod (8) - Page 2 25_05_15

Blandet rod (8) - Page 2 25_05_17

Anne har også lige søgt optagelse på universitetet. Nogle af de ung-voksne simmere kan lige så godt lave noget fornuftigt, når jeg ikke spiller dem. Razz

Saanvi og Gavin er ældre, så der skal snart findes to urner mere og tages hånd om Annes mulige ensomhed.

Så blev jeg lige lidt klogere. Gavin er Annes far.

Blandet rod (8) - Page 2 2023-023

Det er også for længe siden, jeg har spillet den husholdning. Smile
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af BoergeOf61 Fre 26 Maj 2023 - 16:27

I dag har jeg spillet Anne Fyres' husholdning i mindst to simdage.

Den ene dag besøgte Anne romantikfestivallen for at møde nogle simmere. Hun blev inviteret, fordi hun angiveligt havde en hemmelig beundrer. Vedkommende blev ikke fundet.

Blandet rod (8) - Page 2 26_05_10

Blandet rod (8) - Page 2 26_05_11

Dagen efter (tror jeg) var ny-færdighedsdag, og loppemarkedet var i San Myshuno. Gavin blev inviteret hen på loppemarkedet for at købe noget. Han købte en billig lampe. Da han havde gjort det, satte han sig til at strikke, og opnåede et nyt færdighedspoints på det.

Blandet rod (8) - Page 2 26_05_12

Anne rejste lidt længere for sit færdighedspoint.

Blandet rod (8) - Page 2 26_05_13

Saanvi nåede ikke sit mål for ny-færdighedsdag. Hun fik nye points i computerspil, men de talte desværre ikke.

Mon ikke Anne snart får svar fra universitetet. Der ser ud til at være flere steder, hvor to urner kan placeres i huset, når det er tid for det.

Saanvi er udadvendt, så længe det varer. Dagen efter ny-færdighedsdag besøgte hun først Farrah Nouvel og Frans Riis, og dernæst Becca Hatch og Jole Pinkky.

Blandet rod (8) - Page 2 26_05_14

Blandet rod (8) - Page 2 26_05_15

I sådanne tilfælde er det godt at have flere husholdninger, men ikke så godt at have for mange, så det er svært at huske hvem, der har brug for besøg.
Jeg tænker, besøg hos varulve og vampyrer er i overkanten især om dagen.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Blandet rod (8) - Page 2 Empty Sv: Blandet rod (8)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum