DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Origin slutter - Hjælp til installation af EA app

+2
Nøddehaven
simsister
6 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Origin slutter - Hjælp til installation af EA app - Page 3 Empty Sv: Origin slutter - Hjælp til installation af EA app

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 2 Maj 2023 - 12:12

Et nyttigt link til SimsCommunity side med gode råd om hvad man kan gøre hvis EA App'en ikke virker efter hensigten.

How to Clear Cache to Fix EA App

Crinrict viser en meget nem metode [EA] Delete cache files

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister og Fredsdue synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Origin slutter - Hjælp til installation af EA app - Page 3 Empty Sv: Origin slutter - Hjælp til installation af EA app

Indlæg af Anbodil Tirs 4 Jul 2023 - 9:32

Efter for nylig hvor jeg ville hilse på sims 4, måtte jeg også konstatere at origen appens tid var udløbet. SÅ jeg måtte skifte over. Det gik dog smertefrit, men jeg måtte så påregne noget load tid da appen åbenbart skulle genloade spillene. Jeg har kun 3 fyldige spil i den app: Sims 3 og 4 og Medieval. Hvad sproget angår, synes jeg at opleve at det er blandet mellem engelsk og dansk. Spillene er dog stadig på dansk. Origin slutter - Hjælp til installation af EA app - Page 3 1f60e
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Origin slutter - Hjælp til installation af EA app - Page 3 Empty Sv: Origin slutter - Hjælp til installation af EA app

Indlæg af VinceDjansen Tirs 4 Jul 2023 - 17:13

Sjovt, at du nævner det Anbodil, men det er da rigtigt: Du spillede Medieval en del på et tidspunkt - og holdt os opdateret om fremskridt i spillet. Det er snart længe siden.
Spiller du det stadig?
VAR det sammen med Simsister eller husker jeg noget forkert her?

Jeg kunne også VIRKELIG godt tænke mig en overbygning over HELE Sims4, hvor temaet var middelalderen - som et helt nyt spil. Det kommende borg-kit til foråret hjælper nok ikke meget på det tema, men er da bedre end ingenting.
Jeg var faktisk pænt overrasket over, at det var det kit, som vandt afstemningen - men positivt alligevel. Very Happy


Sidst rettet af VinceDjansen Ons 5 Jul 2023 - 17:04, rettet 1 gang
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Origin slutter - Hjælp til installation af EA app - Page 3 Empty Sv: Origin slutter - Hjælp til installation af EA app

Indlæg af Anbodil Ons 5 Jul 2023 - 11:43

Nej jeg spiller ikke ret meget simspil overhovedet. Mest spil fra steam, hvor man ikke støder på bugs og den slags som kan irritere. Irritation er en træls følelse, som jeg helst vil undgå så meget så muligt.  Origin slutter - Hjælp til installation af EA app - Page 3 1f60a

Jeg kender ikke til den afstemning som du henviser til, da jeg somsagt har fjernet mig fra at spille sims. Jeg er nok en udpræget solo spiller og sims 4 er bestemt alt andet, forstået på den måde, at jeg helst vil spille een sim og det er kedeligt i sims 4. Jeg er bl.a. også en horder(samler) og det er kun de første nabolag som har så rigeligt at samle og finde, resten er kedelige.

Det var ikke så galt i starten, men det blev desværre for meget for mig hen ad vejen. Man kan dog stadig bygge fede huse i sims 4, men det kræver inspiration..og et mål med hvad man gør. Jeg har ingen mål, jeg spiller for at blive underholdt og det blir jeg så rigeligt i andre spil. Ja jeg er ikke engang sikker på at jeg gider Paralives når den udkommer...måske er den type spil bare noget jeg er groet ud af...men jeg ved det ikke.

Jeg kan dog stadig vende tilbage til sims 3, for jeg elsker naturligvis at sejle rundt eller rejse til Kina, Ægypten eller Frankrig og her kan man rigtig samle og gå på eventyr...lidt som i mine spil fra steam. Very Happy

NB. har skrevet et indslag til dig under Design og kreativitet. Surprised
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Origin slutter - Hjælp til installation af EA app - Page 3 Empty Sv: Origin slutter - Hjælp til installation af EA app

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum