DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kommer Sims5 i år?

+2
simsister
MonaSolstraale
6 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Kommer Sims5 i år?

Indlæg af MonaSolstraale Lør 24 Sep 2022 - 19:18

Simmer Erin har delt denne video pga rygter om Sims5 er nært forstående.
Jeg håber ikke det betyder døden for Sims4.


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af simsister Lør 24 Sep 2022 - 22:13

Ja, jeg har også set det. Men man kan vel ikke ligefrem kalde det "døden"? Men du mener måske, at der så ikke vil blive lavet mere, formentlig kan vi spille det mange år endnu.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af Gæst Søn 25 Sep 2022 - 11:29

Sims 4 kan vi jo blive ved med at spille, selvom der ikke kommer mere. Det er lidt ligesom de andre foregående sims spil som jeg stadig spiller ind i mellem.

Hvis Sims 5 bliver en online ting - så skal jeg ikke være med på den vogn. Jeg afventer Paralives (følger med på sidelinjen) som en mulighed for et nyt spil a la sims.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af Nøddehaven Søn 25 Sep 2022 - 17:40

Tror ikke Sims 5 kommer før næste år. Men man kan da spille Sims 4 mange år endnu. Det kunne man med Sims 2 og 3. Jeg er også rimelig sikker på, at der bliver ved med at blive skabt CC.

Ved ikke om jeg skal have det. Der er både for og imod.
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af MonaSolstraale Søn 25 Sep 2022 - 18:36

Ja. Jeg ved godt jeg kan spille Sims4 mange år endnu og jeg holdt også fast i Sims3 mange år efter det var slut.

Med død mente jeg om de er færdige med at udvikle Sims4 og rette fejl. Der er godt nok blevet meldt noget andet ud fra EA. At Sims4 vil blive videreudviklet flere år endnu.
Når det kommer til stykke kommer det alt sammen an på hvor  der kan tjenes flest penge.

Jeg er heller ikke interesseret i et online spil.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af Nøddehaven Man 26 Sep 2022 - 13:52

Jeg ved ikke rigtigt med det online spil. Menes der bare, at man kan "mødes" med andre simmere i et spil en gang imellem og lave noget sammen? Fx i Dragon Quest Valley 2 (mit yndlingsspil igennem et par år) spiller man alene og klarer alt alene men der er portaler så man kan invitere andre spillere til at komme og hjælpe med at bygge, høste osv. Det er da hyggeligt og man behøver ikke at gøre det hvis man ikke vil.
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af simsister Man 26 Sep 2022 - 15:36

Det kommer jo også an på, hvad der menes med "videreudviklet". Det er bestemt ikke alle tiltage, jeg har været lige begejstret for, især på det seneste. Men holde da op, hvor ville det være velgørende, hvis de bare ville rette alle fejlene. Jeg vil stadig spille Sims 4, men så skønt, hvis man stoppede med det, jeg kalder "neddateringer" og ødelæggende patches. Men så er det jo, at vi må sætte vores lid til modderne igen igen.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af VinceDjansen Man 26 Sep 2022 - 18:50

Det lyder da alt sammen både spændende og skræmmende på EN gang.
Jeg kan lige se den første udgivelse af et Sims5 for mig med alle sine begrænsninger og manglende handlings-muligheder - og en bunke af nye opdateringer/pakker, som vi kan starte vores købsrunde til igen.
Skræmmende (dyrt).

Til gengæld vil der nok også være en fin upgrade af hele spillets udseende og grafik, som vi da sikkert alle vil hilse velkommen. Når man nu har spillet TS4 i en periode, virker de foregående spil jo i mine øjne håbløst forældede.
Så det ville da være interessant med et frisk pust på det område.

Hvorvidt online er godt eller skidt, kan jeg ikke rigtigt gennemskue.
Vi er vel efterhånden så meget på nettet med streaming og lignende alligevel, at det nok ikke gør den store forskel på lang sigt - selvom jeg helt klart vil foretrække at passe mig selv i min egen lille spilverden.
Men skal vi opnå at spille sammen med andre, MÅ det nok nødvendigvis løftes ind i en online spilverden.
Måske kunne man lave en kombination, hvor spilleren kan logge på "det store fælles-univers", hvis man har lyst til det - og alternativt forblive i sin egen verden, hvis det er den måde, som man helst vil spille på.

Og så er det jo en helt anden sag, hvornår man i givet fald er klar til at tage springet, når/hvis det nye Sims er lige om hjørnet.
Jeg tænker, at det bliver helt essentielt, at et kommende TS5 finder HELT nye og egne veje - at vi ikke igen skal opleve en nogenlunde opdatering af de spilpakker, som vi dybest set også havde i den foregående generation (bortset fra, at jeg stadig mangler min skibspakke til TS4!).

- og slutteligt blot en bemærkning om, at programmeringen af en ny version af spillet måske KUNNE være forklaringen på, at jeg oplever, at de seneste pakker har manglet substans og spilbarhed/muligheder/udfordringer.
Dette sagt ud fra min PERSONLIGE holdning - og kan for andre synes ubegrundet.

Nu må vi se - kender ikke Simmer Erin's tidligere troværdighed, når det kommer til profetier.
Spændende bliver det da.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af Erpe Lør 12 Nov 2022 - 12:41

Ja, der er jo nu kommet lidt mere om det. For mig viser det sig ikke uventet, at de nu lægger endnu mere vægt på, at vi bare skal dekorere end spille. Derfor er Sims 5 helt sikkert ikke et spil for mig, selvom det dog muligvis er bedre end Sims 4. Men kig selv med på https://youtu.be/Yg7gdV64tlk
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af Nøddehaven Man 14 Nov 2022 - 14:03

Man kan jo håbe, at man også kan ændre ting i byg
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af VinceDjansen Man 14 Nov 2022 - 15:58

Det kan man da næsten helt sikkert.
- og tillykke med den nye avatar, Nøddehaven
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Nøddehaven synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af MonaSolstraale Tors 17 Nov 2022 - 21:37

På Simscommunity er der delt en masse billeder fra projekt Rene/Sims 5

The Sims 5: Everything That Leaked

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af VinceDjansen Fre 18 Nov 2022 - 20:50

Lad os da håbe, at kvaliteten bliver stærkt forbedret frem mod release, men ellers ser det da meget spændende ud, hvis de mange boligblokke indeholder lejligheder i et multiplayer-univers, hvor man kan flytte ind og mødes med andre gamere.
Jeg håber blot, at der også bliver en singleplayer-del, som er lige så veludviklet.

Det bliver spændende at se, hvordan EA har tænkt sig, at økonomien i det nye spil skal være - udover en sikkert ny runde af tilkøbspakker.
Skal man eks betale mere for multiplayer?
Bliver det med måneds-abonnement, som vi jo ser oftere og oftere?
Mon også priserne i Sims-universet får endnu et (urimeligt) løft?
- og stopper al udvikling til Sims4 så med tilsynekomsten af den nye femmer?
Det gør det jo nok.

Jeg har stærk formodning om, at EA netop bliver nødt til at forny sig, hvis de skal fastholde deres trofaste publikum - selvom jeg da vil begræde den dag, at vores efterhånden (økonomisk) omfangsrige Sims4 stopper.
Jeg kan lige se hele investeringsmøllen starte forfra med en stærkt begrænset Sims5-grundpakke - og så alverdens nye tilkøb i de kommende år.
Men fornyelse BLIVER helt essentielt, for vi ER jo nok mange, som efterhånden har gennem-travet alle mulige scenarier og spilmuligheder i disse tidligere og nuværende univers.


Sidst rettet af VinceDjansen Lør 19 Nov 2022 - 15:24, rettet 1 gang
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af simsister Lør 19 Nov 2022 - 13:15

Joe, men jeg er ikke helt enig. Jeg tror faktisk ikke, at noget eller nogen kan overtale mig til at kaste mig ud i Sims 5. Er faktisk også træt af den såkaldte "udvikling" i Sims 4 og har derfor slået opdateringer fra. Med min medfødte nysgerrighed er der mange - ja, flere års spilmuligheder i Sims 4 stadigvæk. Multiplayer? Nejtak herfra, og som du skriver, endnu et pillet-til-benet grundpakke også nejtak. Kan godt huske, hvor lang tid der gik, før vi overhovedet fik tumlinger, og flere andre tilføjelser - hvor en del heldigvis har været gratis. Men alt i alt har det ofte virket, som om vi spillede "baglæns".

Eftersom Sims 4 kører rimeligt her hos mig, som det er nu, så har jeg ikke tænkt at lægge det på hylden.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af VinceDjansen Tirs 22 Nov 2022 - 19:46

- og det er jo kun helt fint, at du stadig kan finde fornyelse og nye afkroge af Sims4.
Jeg tænker bare, at EA ikke slipper godt afsted med endnu en runde med NÆSTEN det samme indhold af pakker.

- og jeg ser heller ikke min spillefacon og simmere befærde multiplayer-delen, selvom det da kunne være hyggeligt at mødes med jer i et lille lukket dansk forum/bydel.

Jeg er også helt enig med dig i, at det tog (alt for) lang tid, inden elementære dele af spillet dukkede op, men jeg tror desværre, at det var/er en helt bevidst strategi fra EA - netop for at holde gryden i kog. (for mig var det vinkeltrapper, hvor vi stadig venter på 90 graders trapper!)
Det må dog være lidt af en farlig balancegang i forholdet mellem, når noget er ønsket ALT for længe og spillere begynder at falde fra - og på den anden side få udgivet noget for hurtigt.

- og jeg savner da stadigvæk et par oplagte pakker, inden skiftet til Sims5 forhåbentlig bliver til noget. Så de må såmænd også gerne vente for min skyld.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af Nøddehaven Lør 11 Mar 2023 - 0:55

Der sker åbenbart store ændringer på byggefronten i Sims 5. Beklager det er på engelsk https://gamerant.com/the-sims-5-build-houses-ea-patent/
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af VinceDjansen Lør 11 Mar 2023 - 13:30

Tak for linket Nøddehaven, men personligt kommer jeg ikke til at logge ind på en hjemmeside, hvor man først skal afvise et par hundrede samtykker - og så iøvrigt ikke være i stand til at gemme bagefter.Suspect
Men det var da ret interessant at se, hvor meget man egentlig giver tilladelse til, hvis man blot giver blindt samtykke.

Kan du fortælle lidt om patentet, for som bygge-tosse er man jo nok lidt nysgerrig nu? Wink
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af Nøddehaven Lør 11 Mar 2023 - 18:29

Jeg har Google-translatet det vigtigste: "I mellemtiden har EA patenteret et system, der vil give spillere mulighed for at give de ønskede dimensioner af deres hus, og ud fra det vil der blive skabt et layout af værelser. Denne AI vil skabe en plantegning, der tildeler områder som forskellige rum. Men det er ikke alt. Endnu mere forbløffende, efter at have oprettet layoutet, vil systemet også indrette disse rum korrekt under hensyntagen til den nødvendige plads mellem hvert objekt, så der ikke er nogen forstyrrelse i deres funktion. Spillere vil være i stand til at tildele et tema til genstandene, så AI'en vil vide at skabe rum med "moderne" eller "traditionelle" møbler i tankerne. Endelig, som fans ved, er budget en meget vigtig bekymring for dem, der spiller The Sims uden snydekoder. Så når de designer det indvendige rum, vil spillere også være i stand til at tildele en grænse for udgifterne. Det skal understreges, at bare fordi EA har indgivet dette patent, betyder det ikke, at det faktisk vil blive brugt i The Sim 5 eller noget andet spil, selvom det er let at se, hvordan det ville gavne fans.""

Hvis det implementeres, kan dette nye system helt sikkert revolutionere at skabe huse til spillere, der er ligeglade med at bygge i The Sims. De vil udelukkende være i stand til at fokusere på at skabe deres familier og opbygge deres forhold. På den anden side er der også en stor del af The Sims-fandom, der trives med at bygge. Disse spillere deltager i at bygge udfordringer med form, funktion og budget eller lader simpelthen deres fantasi flyve ved at bruge snyderi og tilpasset indhold til at skabe unikke huse. Hvis denne teknologi nogensinde finder vej til et Sims-spil, er det forhåbentlig valgfrit."  
Det er super for dem, der ikke selv bygger men måske kan det også hjælpe os der gør. Synes ikke at tage er nævnt nogle steder. Det vil være dejligt, hvis det også blev lettere
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af VinceDjansen Lør 11 Mar 2023 - 23:18

Stor tak for hjælpen Nøddehaven - og yderst interessant, hvis man blot kan vælge husstørrelse og stil - og så klarer spillets AI resten.
Det vil da godt nok betyde, at det bliver noget nemmere at hoppe med på bygge-bølgen, selvom gameren måske ikke tidligere har brugt så meget tid på det.
For mig som farveblind vil det også være en stor hjælp, at den kunstige intelligens matcher farverne rigtigt.
Så jeg kan såmænd også sagtens finde en fordel i det, hvis det bliver implementeret.

- og det KAN vitterligt være et kæmpe arbejde at "bygge fra bunden". Så jeg hilser umiddelbart dette patent velkommen.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af MonaSolstraale Lør 15 Apr 2023 - 13:37

What is the Point of the Sims?

Jeg tænker ikke jeg kommer til at købe Sims5 (Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Jeg var længe om at overgive mig til sims4)

Jeg savner umiddelbart ikke noget i Sims4, da mit fokus udelukkende har ændret sig til historie fortælling. Jeg er ligeglad med farvehjul og åbne verdener og jeg er stort set holdt op med at bygge.

Jeg er stødt på denne analyse af sims udvikling gennem årerne. Jeg har selv set den over et par dage, da den er meget grundig og meget lang.  
Fyren der laver analysen slutter med at stille nogle ret interessante spørgsmål vedrørende det afhængighedsskabende element i spillene. Det er ret interessant at hører hvad det er han ser og det er især sjovt at se de tilbageblik han viser til de første spil.



Sidst rettet af MonaSolstraale Lør 15 Apr 2023 - 14:04, rettet 1 gang

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af simsister Lør 15 Apr 2023 - 13:42

Åh, billederne/billedet. Flashback til Sims 2, hvor simmerne pludselig var "gawn gak" og måtte have besøg af psykiateren. Herligt.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af Anbodil Tirs 19 Sep 2023 - 9:34

Det lader til at vi ikke får et spil i fremtiden som kommer til at hedde sims 5. Sims 4 kommer til at fortsætte sideløbende med et spil fra EA som p.t. blir kaldt "project Renee".
Og det spil bliver et MMO spil, altså et mutiplayer spil, som efter sigende skulle være gratis at downloade, men ikke gratis at begå sig i! scratch

Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af simsister Tirs 19 Sep 2023 - 13:32

Det passer mig helt perfekt. Jeg vil ikke kunne undvære Sims 4 trods alle fejlene.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af VinceDjansen Tirs 19 Sep 2023 - 19:42

- og sådan er det jo nok mere og mere med spil nu om dage: At du kan få et "smugkig" gratis - og så skal betale for ALT andet, så beløbet, som du har spenderet undervejs, bliver nogenlunde det samme - eller måske ligefrem mere.

Mon ikke EA har gjort sig nogle gode erfaringer, da salget af Sims4 grundspillet gik i stå - og derefter blev udbudt gratis.
Hvis der er kommet nye brugere til Sims-universet sidenhen - og det vil jeg da formode, har det formentlig boostet salget af ekstrapakker betragteligt, for der er godt nok sket meget på udvidelsesfronten de senere år.

Mon ikke sneak peek versionen af Projekt Rene vil lægge op til en del "nødvendige" investeringer, før det bliver bare nogenlunde interessant - måske ligefrem med en kort gratis adgang til multiplayer-delen, inden der skal erlægges månedlige betalinger for denne adgang.
Det kunne jeg sagtens forestille mig.

- og jeg har det også helt fint i Sims4 universet, når vi nu efterhånden har brugt et anseeligt beløb på dette - men venter stadig spændt på bands og skibe/både Rolling Eyes
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af Anbodil Tirs 19 Sep 2023 - 20:02

Uha Vince, man kan jo blive helt nervøs for dit ønske. I sims 3 brød spillet jo helt sammen, da vi endelig fik både og den slags og efterfølgende fik spillet jo en ende!! Kommer Sims5 i år? 1f616
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Kommer Sims5 i år? Empty Sv: Kommer Sims5 i år?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum