DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Afrundet - at blive afrundet.

2 deltagere

Go down

Afrundet - at blive afrundet. Empty Afrundet - at blive afrundet.

Indlæg af simsister Lør 23 Jul 2022 - 13:55

Nogen gange trænger man bare til den ultimative udfordring. For at øge sværhedsgraden "pillede" jeg varulven Gregers ud af spillet for at bruge ham i udfordringen, kaldet Afrundet. Han er en mundfuld, der siger sparto. Rundtosset
Afrundet - at blive afrundet. VrKxfDN

Selve udfordringen er klaret, når han har nået en valgt stræben, der i mit tilfælde er varulvehvalp.
Plus nået level 3 i sit arbejde, og eftersom han ikke egner sig til andet end bodybuilder/sport, har jeg valgt det.
OG det sværeste af det hele: Fået 3 venner. Nu lurer I nok lidt, men med det temperament er det i virkeligheden det sværeste, så det skal der arbejdes meget på.

Et lille billigt hus i varulve-landsbyen gav ham ca. 5,5 tusinde i overskud, men stadig ikke så meget, at man ikke skal passe på pengene.
Afrundet - at blive afrundet. GLJkOeH

Naboerne kommer - sædvanen tro - på besøg. Nogen tydeligvis mere nervøse end andre.
Afrundet - at blive afrundet. Uslc6Kw
Afrundet - at blive afrundet. WrGqKaB

Efter at have været en næsten perfekt  vært, skal der jo vaskes op. Ingen venskaber i denne omgang.
Afrundet - at blive afrundet. BIq8Wim

Gregers søger arbejde som vandbærer, og så er det afsted til biblioteket, hvor man kan træne op, inden man skal på arbejde.. Men tro mig, hans tanker/ønsker flakker i alle mulige retninger om at være led og ond: Skal man f.eks. ikke lige udfordre bibliotekaren til varulvekamp?
Afrundet - at blive afrundet. 4Fizfuv

For ar blive en god hvalp skal man blandt andet læse varulvebøger. Et andet problem er, at han får hovedpine af at tænke og/eller læse, så han opgiver hvert andet øjeblik. Medicin hjælper ikke.
Afrundet - at blive afrundet. Zijao7R

Men så får han alligevel øje på kvinden i hans drømme: Tina Egeklo, datter af Kristoffer Volkov og fører ulv for en ulvegruppe. HUN er dejlig.
Afrundet - at blive afrundet. O4TtRgn

Og hun viger ikke fra hans tanker, da han næste dag begiver sig på arbejde.
Afrundet - at blive afrundet. KBDfz5A
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2541
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Afrundet - at blive afrundet. Empty Sv: Afrundet - at blive afrundet.

Indlæg af simsister Søn 24 Jul 2022 - 18:04

Det her bliver hurtigt til en meget større udfordring, end jeg havde regnet med. Gregers træner meget for at blive forfremmet til 3. grad i sit arbejde. Han får også noget nyt arbejdstøj.
Afrundet - at blive afrundet. QnoufEC
Afrundet - at blive afrundet. OfFZLoA

Han arbejder på forskellige dele af sin stræben, fordi der står i forklaringen til scenariet, at han skal gennemføre mindst to trin af sin stræben. Aziraphale kommer forbi og forklarer ham, at han skal dæmpe sit temperament for at klare det.
Afrundet - at blive afrundet. MyvH8jt

Og så er han mentor for Gregers, der både dyrker meditation og drikker kava for at slappe af.
Afrundet - at blive afrundet. Un9xDWt

Jaja, siger Aziraphale. Du kan da i det mindste rydde op uden at tænke for meget, og så sætter han sig ved bordet og tænker, at det her faktisk er helt skørt.
Afrundet - at blive afrundet. 0Z54cQd
Afrundet - at blive afrundet. CL7d5Nf

Gregers er god til at finde ting/skatte rundt omkring, og det lykkes ham at finde værdifulde genstande . Det vil han gerne, for da han var ude hos Tina, blev hendes flokmedlem MEGET vred på ham og der var overhovedet ingen chance for, at han kunne blive medlem af flokken, lige meget hvor meget han prøvede.
Afrundet - at blive afrundet. QdhWtAg
Afrundet - at blive afrundet. 3GkUcco

Når han decifrerer skriften på de ting, han har fundet, får han opskriften på, hvordan han slipper af med varulve forbandelsen. Selv om han endnu en gang får hovedpine, lykkes det til sidst.
Afrundet - at blive afrundet. Y1lmJ6i

Stadig smækforelsket snakker han med Tina om muligheden af, at de kan få en fremtid sammen.
Afrundet - at blive afrundet. YOPFCas

Hun bliver mere imødekommende over for ham, da han inviterer hende på en omgang fodmassage. At date kan han også skyde en hvid pind efter. Det mislykkes hver gang, han prøver.
Afrundet - at blive afrundet. SI8L8zj

Han bruger opskriften og bliver genforvandlet til sit gamle jeg. Det er skønt at slippe for forbandelsen. Men det her bliver ikke slut på historien, for scenariet blev ikke gjort færdig. Pludselig gik der bare kuk i det, og hans præstation blev ikke godkendt, så jeg har slettet selve udfordringen, men vil lige lægge et par billeder om hans fremtidige færd.
Afrundet - at blive afrundet. 0nXr6PT
Afrundet - at blive afrundet. 6yDpnwk
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2541
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Afrundet - at blive afrundet. Empty Sv: Afrundet - at blive afrundet.

Indlæg af VinceDjansen Søn 24 Jul 2022 - 23:24

Tak for historien, men hvad går udfordringen egentlig ud på - hvad ligger der i "afrundet"?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2889
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Afrundet - at blive afrundet. Empty Sv: Afrundet - at blive afrundet.

Indlæg af simsister Søn 24 Jul 2022 - 23:58

Jo, men den er ikke helt færdig, for den lykkedes ikke for mig, og jeg aner ikke hvorfor. som Beskrevet helt oppe er det Voksenlivet: Selve udfordringen er klaret, når han har nået 2 trin i en valgt stræben, der i mit tilfælde er varulvehvalp, og derefter varulvekur.
Plus nået level 3 i sit arbejde, og eftersom han ikke egner sig til andet end bodybuilder/sport, har jeg valgt det.
OG det sværeste af det hele: Fået 3 venner. Nu lurer I nok lidt, men med det temperament er det i virkeligheden det sværeste, så det skulle der arbejdes meget på.

Det korte af det lange er, at det ikke blev accepteret af scenariet.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2541
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Afrundet - at blive afrundet. Empty Sv: Afrundet - at blive afrundet.

Indlæg af VinceDjansen Tirs 26 Jul 2022 - 0:29

Hvordan er det nu med de varulve - ER de temperamentsfulde som udgangspunkt?

Nåh, dit indlæg fik mig da i det mindste til at kigge en ekstra gang på disse scenarier, som jeg ikke har brugt tid på tidligere.
- og der finder jeg jo ganske rigtigt "afrundet"-scenariet, men ellers finder jeg ikke rigtigt noget interessant efter min smag.
Har du spillet andre scenarier Simsister?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2889
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Afrundet - at blive afrundet. Empty Sv: Afrundet - at blive afrundet.

Indlæg af simsister Tirs 26 Jul 2022 - 13:55

Så gik der tid med det, er det ligesom Gregers tænker, mens han lægger ekstra mange kræfter i træningen. Vi finder snart ud af, at han gendannes til varulv, hver gang han rejser fra hjemmet. Er der overhovedet nogen permanent kur?
Afrundet - at blive afrundet. QiWkDxT

Efter hun er flyttet ind, går Tina igennem de samme to punkter på en stræben, og hun forbliver kureret og menneskelig.
Afrundet - at blive afrundet. U0h3eJF

Hun studerer vampyrer og får den idé, at hvis nu Gregers bliver så menneskelig som han kan og derefter forvandles til vampyr, så kan han måske i sidste ende blive almindelig.
Afrundet - at blive afrundet. UzODDgU

Han kommer hjem efter en tur til en anden grund, og Tina overbeviser ham om, at han skal prøve det.
Afrundet - at blive afrundet. HdtX0NW

Så han inviterer Dracula over og blander den drik, der skal fri ham for forbandelsen.
Afrundet - at blive afrundet. EvAuMEX
Afrundet - at blive afrundet. 1Hep4a0

For Gu' ve' hvilken gang, skifter han form til almindelig, inden han går ind i huset igen.
Afrundet - at blive afrundet. JUnxvFx

Kære Dracula, siger han, vil du ikke nok forvandle mig til vampyr? Men ak nej, det står ikke i Draculas magt. Men jeg kan sende én, der ret sikkert kan, siger han.
Afrundet - at blive afrundet. 4FCVGlv

Dracula sender Vlad, og det tager en stund for ham og Gregers at blive venner, men det lykkes. Desværre viser det sig, at selv om Vlad har evnen til at forvandle simmere til vampyrer, kan det ikke lade sig gøre med Gregers.
Afrundet - at blive afrundet. MkmGnYx

Åh pyt, siger Tina, jeg elsker dig som du er. Ja, de to er virkelig glade for hinanden.
Afrundet - at blive afrundet. 8RFkXEM

Og så forlover de sig og køber en bryllupsbue, men akkeda, de kan heller ikke gifte sig.  kede sig smiley
Afrundet - at blive afrundet. MHU9aen

Deres forhold er trods alt meget smukt. I bund og grund er Gregers en stor romantiker. Han bliver varulv med et knips igen, og ved næste fuldmåne tager han afsted i måneskæret for at plukke blomsterne, han skal bruge til en ny forvandlingsdrik. Mens han står på bjergets top i månestrålerne, bliver han hamrende romantisk, nogen ville nok kalde det liderlig, farer tilbage til huset, laver drikken og forsøger igen at blive varulvelivet kvit. Hans kærlighed til Tina fører hurtigt til noget mere.
Afrundet - at blive afrundet. 4tWj646

Og nu er Tina så gravid med Gregers' baby. Hvordan skal det gå?
Afrundet - at blive afrundet. ZEDZT0h
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2541
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Afrundet - at blive afrundet. Empty Sv: Afrundet - at blive afrundet.

Indlæg af simsister Tors 28 Jul 2022 - 16:19

Så forsøger jeg at flytte dem. Jeg synes, Forgotten Hollow er et godt sted. og selvfølgelig kommer naboerne på besøg.
Afrundet - at blive afrundet. JPN85cw

Bernard (forhenværende spøgelse, genoplivet af Aziraphale) kommer også lige og hilser.
Afrundet - at blive afrundet. ABNMM5h

Håbet er lysegrønt. Gregers skiftede ikke form til varulv ved at blive flyttet, og her får han et knus af Tina.
Afrundet - at blive afrundet. J3DWQCT

Der er nogen, der glæder sig til at se, hvad den store mave indeholder.
Afrundet - at blive afrundet. Iz6CENE

Og hårdt for Tina at gå på arbejde i den store lamadragt. Det giver ømme rygstykker.
Afrundet - at blive afrundet. VRjzPbV

Men så kommer Aziraphale på besøg, og de to giver hinanden lidt massage.
Afrundet - at blive afrundet. BNeoxTz

Midt om natten må Tina afsted til hospitalet. Det er en træt læge Leo, der møder hende foran døren: Hvorfor skal man altid ud til fødsler, når man ligger i sin sødeste søvn, sukker han.
Afrundet - at blive afrundet. UNoV12h

Indskrivning og afsted til fødestuen.
Afrundet - at blive afrundet. DkIb2vW

Og så blev lille Evangeline født. Hun ligner da en helt normal baby.
Afrundet - at blive afrundet. MWgcyKw

Og der hygges om den lille, selv om Gregers endnu en gang er blevet varulv, da Tina kommer tilbage. DET må da være den ultimative forbandelse!
Afrundet - at blive afrundet. HP1nYUJ

Og så er det i gang med kuren igen igen, men Gregers er meget lykkelig og stråler over hele ansigtet. Desværre lige utilnærmelig, selv om jeg har ændret på hans egenskaber for at gøre ham mere mild.
Afrundet - at blive afrundet. QnoAS5k
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2541
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Afrundet - at blive afrundet. Empty Sv: Afrundet - at blive afrundet.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum