DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Gymnasieår - High School Years

+2
simsister
MonaSolstraale
6 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af MonaSolstraale Lør 20 Aug 2022 - 10:22

Det blev rettet i den seneste patch.
Der er dog stadig uønskede fødselsdage efter at EA har rettet på livslængderne inden for de kort, normal og lang livslængde. Men jeg har mest hørt at spillere for problemer med at simmerne bliver yngre (får deres fødselsdage udskudt)
Crinrict har lavet denne oversigt oversigt over livslængder

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Fredsdue synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Søn 21 Aug 2022 - 20:12

Jeg har godt nok læst, at man helst skal spille MED ældning, men det har jeg nu ikke gjort i MEGET lang tid - og glemte at skifte, da den nye pakke kom ud.
Det betyder naturligvis, at teenagerne fortsætter på gymnasiet i en uendelighed - også selvom der er prom-fest hver uge - tøhø. Rolling Eyes
Det giver til gengæld rigeligt tid til at prøve denne pakkes (trods alt begrænsede) muligheder af.

Om det er årsagen til, at jeg ikke oplever de samme problemer med ældning, ved jeg faktisk ikke.
Men kan du ikke bare ændre simmernes alder tilbage til det ønskede?
Undskyld denne kommentar, men jag havde faktisk meget skæg ud af at spille et plejehjem på et tidspunkt Wink
(Beklager, jeg VED godt, at der er en dårlig og malplaceret kommentar, når du døjer på den måde Simsister)

Jeg vil da godt indrømme, at skoletimerne begynder at blive lidt trivielle på tredje gymnasie-uge, når der absolut INGEN interaktioner er i løbet af undervisningen. Her kunne jeg godt have tænkt mig lidt flere muligheder i spillet.
I min ringe indsigt BURDE det ikke være jordens største problem at programmere ind i spillet, når først alle elever sidder på deres plads i klasselokalet, at der var mulighed for at blande sig - række hånden op, blive kaldt til tavlen og lignende.
Men man kan blot læne sig tilbage, og vente spændt på, at klokken ringer ud.(i hvert tilfælde i mit nuværende spil, hvor tavlen iøvrigt forbliver blank!)

Den eneste lille snert af forskel er, om eleven tager notater undervejs - kræver nok rette stemning. Motiverede (eller fokuserede!) elever, som tager notater, får gode anmeldelser, mens mindre aktive med forkert "mood" får lavere anmeldelser - og måske dumper til sidst.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Fredsdue synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Tirs 23 Aug 2022 - 18:25

Når nu man udgiver en pakke, der er baseret på en gammel mineby, kan man da også undre sig over, at der IKKE er en skjult adgang til minen et sted.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Fredsdue og Nøddehaven synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af Fredsdue Tors 25 Aug 2022 - 9:29

VinceDjansen skrev:Ja, jeg KAN da godt frygte, at det vil tage frygteligt lang tid at komme fra toppen af undervisningsfløjen og ned i idræts- eller svømmehallen.
Men det må komme an på en prøve - og med tanke på, at simmerne i forvejen bruger pænt lang (spild-) tid på at gå rundt i større bygninger.

Aftenen er gået med at tilføje et lille bassin til svømmehallen + indrette et fint lille håndgerningslokale (eller hvad det nu heder nu om stunder) til syning og korssting.
Jeg kunne nu godt have brugt en lidt større grund, for det hele er presset godt sammen - og de nye klasseværelser eksempelvis noget smallere end i intro-videoen.
Nu får vi se, om de overhovedet kan benyttes, når pakken kommer på torsdag.

Mon de iøvrigt har fremskyndet denne pakke, så det passer med skolestarten efter sommerferien?!

Gymnasieår - High School Years - Page 3 26_07_11

Jeg er begyndt at bruge "snyd" og sætter dem til at telepatere rundt hvis der er for langt, ellers er det umuligt at nå det hele..

Det var endnu værre i Sims 2, der brugte de f.eks en hel morgen og formiddag bare på at gøre klar til skole og job Gymnasieår - High School Years - Page 3 1f605
Fredsdue
Fredsdue
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 20
Join date : 02/08/18

Fredsdue synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Lør 27 Aug 2022 - 11:50

Samme mulighed kan du vist få, når din simmer opnår det rette level i meditation.
Så er der også mulighed for at teleportere, som jeg lige husker det.

- og HELT enig i relation til de store grunde i Sims, hvor eksempelvis en simpel gåtur fra fjerde sal i den ene bygning til et fjerntliggende sted et andet sted på grunden sagtens kan tage pænt lang tid - og ALT for meget længere end det ville have taget i virkeligheden.
15-20 minutter i simmertid er ikke unormalt, hvis simmeren skal gå over større afstande og rundt om alt for mange hjørner - op og ned ad ALT for mange trapper - udenom ALT for mange genstande og andre simmere osv osv.
Dermed også sagt, at det ville være fint, hvis simmerne gik væsentlig hurtige.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Fredsdue synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Fre 2 Sep 2022 - 22:21

Ved at skifte gymnasie (grund), er det lykkedes mig at få tavlen fyldt med vigtig viden.
Heldigvis laver JessicaPie også nogle ganske fine og realistiske ombygninger.
- og så er det jo bare med at hænge i.

Gymnasieår - High School Years - Page 3 02_09_11
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Fre 2 Sep 2022 - 23:11

Et ret fedt gamer-setup. Bemærk lyset i bordkanten:

Gymnasieår - High School Years - Page 3 02_09_12
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Lør 3 Sep 2022 - 10:25

- Og hvem har ikke prøvet at lave sjov med tavlen - eller whyteboardet, som det jo er i Copperdale?!

Gymnasieår - High School Years - Page 3 03_09_25
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

simsister og Fredsdue synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af simsister Lør 3 Sep 2022 - 12:04

Tjae, det har jeg så ikke af gode grunde.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Ons 7 Sep 2022 - 15:40

Nej, det er jo nok ikke alle "forundt" at have lavet den slags narrestreger, men det kan man altså i Sims-gymnasiet.
- og det går jo nok heller ikke med en engle-avatar Razz
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Ons 7 Sep 2022 - 21:44

Gymnasieår - High School Years - Page 3 07_09_19

Når man ikke har indstillet ældning, vil hver uge jo slutte med en prom-fest - endnu en i en gentaget række af proms - og med før-fest ( i mit tilfælde på en gammel børnehjems-grund, som jeg havde glemt at slette/ændre, men blot flyttet teenagere ind i, da jeg startede det nye spil!) og after-party i form af endnu et besøg på pariserhjuls-pladsen, hvor der efterhånden bliver lidt kedeligt, når simmeren besøger stedet for fjerde gang.

Ja, selv den endeløse ugentlige undervisning i de samme fag og i de samme klasseværelser bliver efterhånden trivielt - og holdes kun nogenlunde i live af de andre aktivitetsmuligheder, som jeg selv har tilbygget på Simproved's grund.

Så der ER altså ikke meget spilbarhed i denne pakke, når man først har været ugens rutiner igennem to-tre gange.
Måske er jeg bare ikke kreativ nok - og måske skal vi også bare kigge på denne pakke som en udfyldelse af hullet mellem skolegang og universitetet og så et par nye grundtyper, som man kan downloade og teste/spille med. Crying or Very sad
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af simsister Ons 7 Sep 2022 - 23:21

Tak for tilbagemelding. Og nej, jeg skal ikke have den. Gav mig endelig og installerede den seneste opdatering. MEN der er store problemer med at få simmerne gift. I dag mistede jeg en stor del af det, jeg havde spillet, fordi spillet simpelthen gik i stå, da simmerne skulle flytte sammen. SUK, det er godt nok surt at skulle spille alt det om igen i morgen. Håber jeg kan huske det, jeg lavede i ombygning af Fra kop til kande caffeen som indretningsarkitekt. Det var ret omfattende.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af simsister Fre 9 Sep 2022 - 19:37

Men jeg tror, jeg ved, hvorfor det skete. Man skal ikke holde flere begivenheder på én gang. så det kræver nok bare, at jeg holder brylluppet helt for sig selv - sådan! Undskyld hvis du synes, jeg spammer din tråd.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af MonaSolstraale Lør 10 Sep 2022 - 0:00

simsister skrev:Men jeg tror, jeg ved, hvorfor det skete. Man skal ikke holde flere begivenheder på én gang. så det kræver nok bare, at jeg holder brylluppet helt for sig selv - sådan! Undskyld hvis du synes, jeg spammer din tråd.

Det lyder sandsynligt Simsister Smile
Jeg har lige holdt tre Sims bryllupper uden problemer.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Man 12 Sep 2022 - 11:13

simsister skrev:Men jeg tror, jeg ved, hvorfor det skete. Man skal ikke holde flere begivenheder på én gang. så det kræver nok bare, at jeg holder brylluppet helt for sig selv - sådan! Undskyld hvis du synes, jeg spammer din tråd.

Jeg har prøvet det samme:
Efter en lang aften med et interessant spil, stoppede Sims uden videre - og alt synes tabt.
Min erfaring blev dog, at jeg sagtens kunne huske det meste dagen derpå - og netop fik gentaget de fleste ombygninger og handlinger rimeligt hurtigt.
Samme erfaring har lært mig at gemme ofte (gemme oveni den samme save-file gentagne gange, men ellers som nyt spil, hvis jeg har foretaget noget radikalt i spillet).

På samme vis gemmer jeg NÆSTEN alle små justeringer på grundene, når jeg ombygger.
Jeg stopper ofte i lev-mode, for liiige at ændre/flytte/tilbygge et eller andet. Så gemmer jeg grunden med et nyt navn eller versionsnummer.
På den måde kan jeg sagtens have 10-20 næsten ens grunde til at ligge i mit galleri fra et enkelt spil - for sidenhen at slette de gamle versioner af grundende, når jeg er færdig med dette spil.
Denne fremgangsmåde har reddet mig et par gange - senest med den herlige grund, som jeg benyttede, da jeg spillede "Stolthed og fordom version 2".
I den ca 16. version af grunden gik noget galt - et eller andet, som gjorde, at alle simmere på grunden låste.
Det opdagede jeg først et par versioner senere.
Så var det jo godt, at jeg kunne "spole tilbage" til grund nummer 15, hvor alting igen fungerede.
Jeg mistede en del gode ændringer af grunden i mit spil - men det blev igen muligt at fortsætte på historien.

- og du spammer bestemt IKKE min tråd. Den var nok netop startet med det formål, at vi kunne udveksle vore erfaringer med den nye pakke.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Fre 16 Sep 2022 - 23:42

Den unge pige i mit nuværende gymnasiespil går til cheerleading hver mandag eftermiddag i et par timer.
Men det er da lidt fjollet, at det foregår eksternt - og IKKE på cheerleadingområdet bag skolen.
Jeg havde ført simmeren til aktivitets-pladsen - for blot at opdage, at hun kom for sent til sin undervisning "ude i byen"!

Skal vi iøvrigt igen til at døje med disse poseklædte NPC'ere - jeg håber det ikke?

Gymnasieår - High School Years - Page 3 16_09_10
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af simsister Lør 17 Sep 2022 - 19:23

Grine smiley Grine smiley Grine smiley
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Man 26 Sep 2022 - 22:27

Jo jo - den er god nok - posefolket er tilbage - i hvert tilfælde her hos mig.

Gymnasieår - High School Years - Page 3 26_09_12

Eleverne kan også stå op i timerne og tage notater. Det vidste jeg ikke, at de kunne.

Gymnasieår - High School Years - Page 3 26_09_11

- og så har rektorer vel også et privatliv?!

Gymnasieår - High School Years - Page 3 26_09_10
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af MonaSolstraale Ons 28 Sep 2022 - 10:26

Nu kan jeg ikke huske om du spiller med nabolags historier eller mccc, men hvad pokker sker der med alle de uplanlagte graviditeter og frierier i spillet lige nu?

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af simsister Ons 28 Sep 2022 - 12:05

Ja, det er jo svært at sige, om Vince har en finger med i spillet, ligesom jeg godt kan lide at have. Men det med "nabolagsudvikling" er efter min mening en af de "nedgraderinger", jeg skriver om. Det er da også totalt slået fra i mit spil. Det kan også være den lidt mindre nedgradering, der gør, at simmerne ringer til hinanden for at spørge, om de ikke skal have et barn/baby.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Fre 30 Sep 2022 - 22:52

Nøj, balloner til fodboldfestivallen.

Gymnasieår - High School Years - Page 3 30_09_11

Og endnu en tale til de fremmødte af aftenens dommer.

Gymnasieår - High School Years - Page 3 30_09_12

Jeg opdagede heldigvis, at man kunne etablere en gruppe, da det blev tid til cheerleading-festivallen et par dage senere.
Dermed kunne simmerne være sammen med gruppen i cheerleading-konkurrencen - og vinde med 177 samlede point.
Men det er ikke nemt at få taget en selfie ved den ellers fine baggrund, når andre simmere hober sig op foran.

Gymnasieår - High School Years - Page 3 30_09_13

Efter at samtlige lærere og rektor har været gravide - og nu også serveringsdamen i kantinen, mangler kun gymnasiets mandlige pedel at møde op med stor mave. (Sker forhåbentlig ikke).

Gymnasieår - High School Years - Page 3 30_09_10
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Fre 30 Sep 2022 - 22:55

Gymnasieugen endte iøvrigt med, at min mandlige teenage-simmer, som havde opnået en fremragende eksamen, blev tilbudt at dimmitere før tid.
Det accepterede han/jeg - og slut var gymnasietiden med det samme - smidt på porten inden gallafesten.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af VinceDjansen Lør 1 Okt 2022 - 21:12

Nåh, det viste sig, at han alligevel deltog i gallafesten - med nøjagtigt samme indhold som den kvindelige teenage-simmer, som IKKE fik tilbuddet om at dimmitere i denne omgang, selvom de havde de samme karakterer.
Den mandlige simmer er dermed på vej på uni, mens den kvindelige må tage endnu en uge på gymnasiet - den femte uge i træk - vistnok fordi jeg ikke spiller med ældning.
Men dermed kan de kun slippe ud af gymnasiets mure og komme videre i livet, hvis de bliver tilbudt at dimmitere.

VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af simsister Ons 5 Okt 2022 - 12:14

Ja, jeg følger også lidt med på sidelinjen her, mens min yngste datter spiller med gymnasiepakken. Hun synes, det er noget underligt noget, at af to tvillinger, der ellers har været lige flittige, kom den ene før på universitetet end den anden. Underligt spil ind imellem.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af BoergeOf61 Tors 13 Apr 2023 - 16:16

Jeg må erkende, at jeg er mindst en pakke bagud. jeg er kun nået til gymnasiet nu.

En erfaring er, at teenagere fra mine spillede husholdninger sjældent mødes på gymnasiet.
Dimission er også problematisk. De kommer ikke til en ceremoni for dimission, hvis de bliver ung-voksne før ceremonien.

Endelig opdagede jeg, at gymnasieelever kun gør fremskridt, hvis jeg tager med dem på gymnasiet, og pauserne er længere end timerne på gymnasiet.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Gymnasieår - High School Years - Page 3 Empty Sv: Gymnasieår - High School Years

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum