DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Varulve Game Pack

+2
VinceDjansen
MonaSolstraale
6 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Varulve Game Pack - Page 4 Empty Sv: Varulve Game Pack

Indlæg af simsister Tirs 18 Jul 2023 - 13:53

Og jeg kan skrive under på, at hvis du indfanger den ultimative varulv, Gregers, får du virkelig "kam til dit hår". Han er måske nok ikke så grim som menneske, men han er utrolig svær at spille med, og svær for andre simmere at få et fornuftigt forhold til. Til forskel fra de andre varulve kan han heller ikke helbredes, lige meget hvad du gør!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Varulve Game Pack - Page 4 Empty Sv: Varulve Game Pack

Indlæg af BoergeOf61 Ons 19 Jul 2023 - 11:35

Jeg er bare kedelig som altid. Jeg har bare fem spillede varulve samt to, der arbejder som dyrlæger.
Den ene varulv bor sammen med en almindelig simmer i Copperdale. De fire andre bor parvis i verdenen, der kom med varulvepakken.
De fleste er hentet i galleriet.

Edit: Jeg lovede for meget.
Parret i Copperdale er hentet fra galleriet, og består af en varulv og en havfrue.

Varulve Game Pack - Page 4 2023-048


Et par i Månekraft Mølle består af en varulv og en almindelig simmer, som ikke er blevet varulv endnu.

Varulve Game Pack - Page 4 2023-043

Jeg husker ikke, hvor Gwen Dowell, som bor sammen med The wolf next door, kom fra.
Varulve Game Pack - Page 4 19_07_12

Det andet par i Månekrat Mølle består af Lone Wolf og en varulv, jeg lavede.

Varulve Game Pack - Page 4 2023-047

Varulve Game Pack - Page 4 2023-046
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Varulve Game Pack - Page 4 Empty Sv: Varulve Game Pack

Indlæg af Anbodil Ons 19 Jul 2023 - 23:08

Jamen det er da godt altsammen, hvis I kan spille med dem. Jeg prøvede at indvie mig i sims 4 og lavede en fantastisk varulv (synes jeg selv) og han flyttede også ind, fik et skur som hus, som passede til omgivelserne og gik på opdagelse. Men jeg synes hurtigt at spillet blev kedeligt...tog dog billeder til en evt. historie...men ak...han kunne simpelthen ikke forvandle sig til varulv. Kommandoen var ikke at finde når jeg klikkede på ham...suk.... jeg gav det en chance. I en hel simsugen..og prøvede alt muligt for at se om jeg ikke kunne få den mulighed at forvandle ham...men nej...han kunne det jeg havde valgt fra hans point...3 stks ialt. Og så var der ikke mere.

Det kan godt være at spiludviklerne ikke forventer at man laver en varulv straks, men prøver at blive bidt i stedet...som udgangspunkt og det sætter processen igang...men altså...så skulle de ha skrevet det. Jeg blev i alt fald hurtigt træt af sims 4..da jeg så hurtigt blev mindet om hvorfor jeg havde forladt det spil.

Så det blir altså ikke i sims 4 i hører fra mig...skønne spildte penge...som jeg vist hellere skulle ha købt garn for!  Varulve Game Pack - Page 4 1f61c

Men jeg har kastet mig over sims 3 igen. Jeg ved godt at de fleste synes der ikke er så mange simmere på de off. grunde, fx men jeg kan virkelig godt li at det er tilfældet. I sims 4 blir man overrendt af simmere hele tiden...og det er meget svært at spille Castaway fx i sådan et spil. Jeg ved simsister har prøvet da vi kun havde den halve mængde pakker. Men jeg vil vædde på at hun også måtte holde div. simmere ude af kameraets vinkel, for at opretholde illusionen om at være alene skibrudne.  Varulve Game Pack - Page 4 1f604

Jeg har så sent som fornylig arbejdet med CAW for at lave nye verdener, men desværre er spillet blevet for ustabilt til at det er besværet værd. Så jeg nøjes med at glæde mig over de nabolag som ER lykkedes mig at lave. Det sidste var en kæmpe nabolag som jeg kaldte Det vilde Westen. Og her kommer min historie til at forgå...men det er nu omdøbt til det gamle Kina!  Varulve Game Pack - Page 4 1f603
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Varulve Game Pack - Page 4 Empty Sv: Varulve Game Pack

Indlæg af MonaSolstraale Tors 20 Jul 2023 - 6:52

Det er ærgerligt at du føler dine penge er spildte, Anbodil. Sims4 er et spil der på mange måde kræver et eller andet formål eller fællesskab for at lysten ikke brænder ud.

Skulle du eller andre få lyst til at få mere at vide om varulve, har  Petey Plays it 6 forskellige videoer hvor han grundigt gennemgår og bedømmer alle stadier og mulighedder for varulve.
Jeg må indrømme at jeg ikke selv har afprøvet varulvene, da de ikke rigtig passer ind i min historieskrivning lige nu.



Jeg finder inspiration til spillet ved at læse historier.

AnotherPlumbob er en virkelig fængende forfatter der udnytter spillets muligheder i sin Lacey Legacy som han her delt på Twitter i flere år. Selv om jeg ikke synes Twitter er ret egnet til historier, så er jeg fanget. Han har lavet en samlet oversigt over sin historie på wix.
Hele 10ende generation handler ret meget om at leve som en varulv.
Kapitlerne skal læses fra bunden og op.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Varulve Game Pack - Page 4 Empty Sv: Varulve Game Pack

Indlæg af simsister Tors 20 Jul 2023 - 13:04

Jeg synes, det er rigtig godt, at der er nogen, der stadig spiller The Sims 3, selv om det koksede totalt for mig. Der var også nogen ting i Sims 3, som jeg hyggede mig over: Tage med brandfolkene på arbejde, og lægen, som tog ud på offentlige grunde og fik spørgsmålet: Er der en læge til stede? Aziraphale var spøgelsesjæger o.s.v. Men jeg kunne ikke spille som jeg ville på grund af fejl, der hele tiden skulle rettes. Til gengæld har jeg så Sims 4, som så rigeligt overstiger mine forventninger og stadig er min yndlingsversion af spillet.

Ja, varulvene er ikke sådan lige at gå til, men du skal opveje spillernes klager over manglende udfordringer og et alt for nemt "sandkassespil" mod at nogen synes, spillet er svært. Der er en del som hen ad vejen har savnet udfordringer, men sådan vil det nok altid være.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Varulve Game Pack - Page 4 Empty Sv: Varulve Game Pack

Indlæg af Anbodil Man 7 Aug 2023 - 18:14

Undskyld men hvad er der i vejen med galleriet i sims4 spillet. Jeg synes ikke jeg kan se de venner jeg følger og den slags.... Varulve Game Pack - Page 4 1f623
Et tillægsspørgsmål: Er der nogen som har prøvet at spille scenarierne? Og hvordan er det? Har faktisk ikke tænkt over dem før nu....hmmm!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Varulve Game Pack - Page 4 Empty Sv: Varulve Game Pack

Indlæg af MonaSolstraale Man 7 Aug 2023 - 21:49

Jeg har lige tjekket og jeg kan godt finde en oversigt over mine venner. De gemmer sig i den midterste fane (Den med dit brugernavn), hvor du kan vælge mellem dit eget katalog eller se venner.

Jeg har spillet to scenarier. Det ene kan kan jeg ikke huske titlen på. Den kan have været midlertidigt. Det var noget med at bliver venner med et spøgelse. Det var en udfordring at finde et spøgelse så det tog sin tid.
Det andet scenarie hed: I geniet skygge. Jeg har flyttet emnet til en selvstændig tråd kaldet EA Scenarier

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Varulve Game Pack - Page 4 Empty Sv: Varulve Game Pack

Indlæg af Anbodil Man 7 Aug 2023 - 23:09

Jeg fandt ud af hvad mit galleri fejlede...jeg var ikke online.... Rolling Eyes
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Varulve Game Pack - Page 4 Empty Sv: Varulve Game Pack

Indlæg af simsister Tirs 8 Aug 2023 - 14:41

Anbodil skrev:Undskyld men hvad er der i vejen med galleriet i sims4 spillet. Jeg synes ikke jeg kan se de venner jeg følger og den slags.... Varulve Game Pack - Page 4 1f623
Et tillægsspørgsmål: Er der nogen som har prøvet at spille scenarierne? Og hvordan er det? Har faktisk ikke tænkt over dem før nu....hmmm!

Jeg har spillet nogen scenarier og lagt resultatet ind under spiludfordringer her på forummet-
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Varulve Game Pack - Page 4 Empty Sv: Varulve Game Pack

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum