DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Stuff pakke -Paranormal stuff.

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af simsister Tirs 12 Jan 2021 - 17:58

Nå, så er der lidt mere "lys" over, hvad det er for en pakke, vi skal "beriges" med denne gang. Jeg må da indrømme, at jeg faktisk troede, at alt dette indhold var med i magi pakken, men åbenbart ikke. Er der andre end mig, der IKKE savner Bonehilda?
https://www.facebook.com/TheSimsResource/videos/1363770957304197
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 12 Jan 2021 - 18:31

Jeg savner heller ikke Bonehilda, men sådan er vi så forskellige 🤔

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jan 2021 - 20:16

Jeg elsker Benhilda - hun er fænomenal. Spiller meget tit med hende - men det er jo sims 3 Wink

Den nye pakke til sims 4 interessere mig ikke - alle disse små pakninger de kommer med er vel for at trække det hele i langdrag - mens de arbejder på 5'eren?

Jeg spiller faktisk ikke sims 4 mere må jeg tilstå netop af grunde jeg nævner ovenfor.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af VinceDjansen Ons 13 Jan 2021 - 9:50

Selvom der ser ud til at være mange fine gamle genstande i pakken - eks en hyggelig kamin og et fint skrivebord i gammel stil, tror jeg heller ikke, at det bliver et køb herfra - i hvert tilfælde ikke pga temaet i pakken.
Det ser dog ud til at være en af de mere gennemarbejdede pakker, som godt kunne være relevant for dem, som hælder lidt til det overnaturlige og okkulte.

Devon Bumpkin må da være voldsomt interesseret i denne pakke til hans serie om hjemsøgte bygninger Twisted Evil

Mon der er en kobling til noget af indholdet fra magi-pakken?
Det kan du godt have ret i Simsister.

- og det er da sjovt, at du ikke har fået smag for 4'eren Sims4ever, for jeg synes da nok, at den har overhalet 3'eren på en del punkter efterhånden - lige bortset fra open world.
Men sådan er smag og behag jo heldigvis så forskelligt.
Jeg har flere udvidelsespakker liggende til den gamle 3'er, som jeg kun har været tilbage til ganske få gange siden 4'erens udgivelse.
- og jeg kan faktisk ikke engang huske Bonehilda!!
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af simsister Ons 13 Jan 2021 - 13:08

Det er sådan set lidt ærgerligt efter min mening, at man ikke bare kan hente tingene. Jeg har ikke behov for, at simmerne kan blive "forskrækkede". Det kører helt fint uden, men hvis man ikke gider det, så må man jo undvære, Og ja, jeg kan godt se, at den kan have interesse for nogen, men det kan HESTE og SKIBE altså også. Just saying.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af Gæst Ons 13 Jan 2021 - 14:49

VinceDjansen skrev:- og det er da sjovt, at du ikke har fået smag for 4'eren Sims4ever, for jeg synes da nok, at den har overhalet 3'eren på en del punkter efterhånden - lige bortset fra open world.
Men sådan er smag og behag jo heldigvis så forskelligt.
Jeg har flere udvidelsespakker liggende til den gamle 3'er, som jeg kun har været tilbage til ganske få gange siden 4'erens udgivelse.
- og jeg kan faktisk ikke engang huske Bonehilda!!

Sjovt og sjovt - det taler bare ikke til mig - syntes det bliver hurtigt kedeligt (men det må man jo nok ikke sige herinde)

Det samme kan jeg jo så sige om 3'eren - ærgerligt at I har lagt den på hylden - og sådan er der jo så meget
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af simsister Ons 13 Jan 2021 - 17:35

sims4ever skrev: Sjovt og sjovt - det taler bare ikke til mig - syntes det bliver hurtigt kedeligt (men det må man jo nok ikke sige herinde)

Det samme kan jeg jo så sige om 3'eren - ærgerligt at I har lagt den på hylden - og sådan er der jo så meget

Synes det er ret ærgerligt, at man ikke bare kan deltage, uanset pakke og/eller spilvalg. Synes det er mærkeligt, at der skal være sådan en negativ rivalisering over to versioner af det samme spil. Ser man på overskriften her i forummet, skulle det jo meget gerne kunne rumme alle de versioner, vi har lyst til at spille. Også uden at vi behøver at se ned på hinanden af den grund. Kedeligt at en tråd om den nye kommende stuff pakke skal udmunde i det. Sleep

Det vigtigste er da, at man hygger sig med det, man spiller. cheers



Sidst rettet af simsister Man 18 Jan 2021 - 17:38, rettet 1 gang
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af Gæst Ons 13 Jan 2021 - 20:29

simsister skrev:
sims4ever skrev: Sjovt og sjovt - det taler bare ikke til mig - syntes det bliver hurtigt kedeligt (men det må man jo nok ikke sige herinde)

Det samme kan jeg jo så sige om 3'eren - ærgerligt at I har lagt den på hylden - og sådan er der jo så meget

Synes det er ret ærgerligt, at man ikke bare kan deltage, uanset pakke og/eller spilvalg. Synes det er mærkeligt, at der skal være sådan en negativ rivalisering over to versioner af det samme spil. Ser man på overskriften her i forummet, skulle det jo meget gerne kunne rumme alle de versioner, vi har lyst til at spille. Også uden at vi behøver at se ned på hinanden af den grund. Kedeligt at min tråd om den nye kommende stuff pakke skal udmunde i det. Sleep

Det vigtigste er da, at man hygger sig med det, man spiller. cheers

PS synes for øvrigt du - også med dit valg af forumnavnet sims4ever - modsiger dig selv en smule. Også fordi du i en anden tråd herinde udtaler, at folk er for negative.

Jeg beklager meget at du syntes jeg er negativ, og at jeg ødelægger din tråd  - det syntes jeg så ikke jeg er/gør, du startede selv med Bonehilda/benhilda.
Mit "navn" har jeg haft siden jeg skabte min sims4ever side tilbage i 2009 - og det dækker IKKE kun over The Sims - sims står for simulation og dækker en bred ramme af spil i den stil - blot for at forklare at alt ikke handler om The Sims, set med mine øjne.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af VinceDjansen Ons 13 Jan 2021 - 22:25

- og det var BESTEMT ikke for at se ned på, rivalisere eller bagtale Sims3, for det har jeg spillet og haft umådelig meget glæde af i al den tid, DEN pakke afløste Sims2, og var vores nyeste spil på markedet. (Som jeg lige husker det, har jeg pænt mange udvidelsespakker liggende til Sims3, som nu kun samler støv på hylden).

Samme syn havde jeg på det dengang, at hver ny version af spillet er en forbedring - selvom vi nogle gange lige skal et skridt baglæns og/eller investere i diverse udvidelser, inden det bliver bedre.
Med de mange udvidelser og forbedringer synes jeg faktisk, at Sims4 er et ret fyldestgørende og interessant spil. (og det synes jeg som sagt også om Sims3 i sin tid - og toeren - og etteren for den sags skyld).

Så hvis mit indlæg vurderes til at være negativt eller for at nedgøre Sims3, var det BESTEMT ikke meningen - tværtimod.
Jeg smilede bare over - ja netop navnet Sims4ever, men det har vi jo også fået en rigtig god forklaring på, når det har hængt ved, længe før Sims4 kom til Verden.
Navnet giver jo også netop rigtig god mening, når det er Sims-forever Very Happy
Så jeg håber da heller ikke, at jeg har generet dig på nogen måde Sims4ever.
I givet fald beklager jeg også her.

- og heldigvis lever Sims3 også i sin egen tråd i dette forum.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af MonaSolstraale Tors 14 Jan 2021 - 0:30

Jeg bliver lidt nysgerrig på hvad Bonehilda kunne bidrage med andet en at gøre rent?
Jeg spørger fordi jeg aldrig rigtig brugte hende i Sims3.
Jeg har nok lidt svært ved helt at omfavne det overnaturlige, men når det er sagt blev jeg jo mod min egen forventning virkelig forelsket i vampyren Keoni i mit spil. Jeg sidder derfor med en fornemmelse af at der er noget jeg har overset.

Jeg tænker at vi hver især må have lov til at mene hvad vi gør om henholdsvis Sims3 og Sims4 uden det skal opfattes som en konkurrence.
Det er vel ikke underligt at tingene har deres tid for os alle sammen. Jeg er stadig glad for Sims4 og det overrasker vel heller ikke nogen at mit fokus er på de historier de skaber når de ikke altid reagerer som jeg har planlagt. Pokkers irriterende og meget inspirerende.
Uden simmerne og den historie blog jeg har brugt min energi på i 2020 var jeg druknet helt i en sort Corona depression.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2021 - 9:44

MonaSolstraale skrev:Jeg bliver lidt nysgerrig på hvad Bonehilda kunne bidrage med andet en at gøre rent?
Jeg spørger fordi jeg aldrig rigtig brugte hende i Sims3.
Jeg har nok lidt svært ved helt at omfavne det overnaturlige, men når det er sagt blev jeg jo mod min egen forventning virkelig forelsket i vampyren Keoni i mit spil. Jeg sidder derfor med en fornemmelse af at der er noget jeg har overset.

Jeg tænker at vi hver især må have lov til at mene hvad vi gør om henholdsvis Sims3 og Sims4 uden det skal opfattes som en konkurrence.
Det er vel ikke underligt at tingene har deres tid for os alle sammen. Jeg er stadig glad for Sims4 og det overrasker vel heller ikke nogen at mit fokus er på de historier de skaber når de ikke altid reagerer som jeg har planlagt. Pokkers irriterende og meget inspirerende.
Uden simmerne og den historie blog jeg har brugt min energi på i 2020 var jeg druknet helt i en sort Corona depression.

Bonehilda kan faktisk bruges til rigtig mange ting. Det er rigtigt hun gør rent en del af tiden - men hun passer også på huset hvis der er indbrudstyve - så skræmmer hun dem væk - hun opdrager på kæledyrerne - lærer dem tricks mv. og så er hun altid god for en snak. Udover det passer hun haven - river blade sammen om efteråret, vander planter mv.

Lige i øjeblikket spiller jeg en del historier i sims 3 og her indgår hun også en del - grunden er at jeg har mange læsere på mine historier og tendensen viser at folk spiller mere og mere sims 3 igen.
Det er på ingen måde min mening at nedgøre sims 4 - jeg har indlæg om det af og til på min side  og har lige nyeligt installeret spillet igen.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af simsister Tors 14 Jan 2021 - 13:09

Angående selve Stuff pakken, så er spørgsmålet for mig nu, om vi får den "forskrækket" tilstand alligevel, fordi den muligvis bliver lagt i en opdatering INDEN selve pakken, som vi jo kender så godt. OG om Bonehilda ligesom robotterne og spøgelserne vil "optage" en plads i familien eller ej.

Til Mona: Det er helt sikkert, at jeg også flere gange ville have været på vej ned i et sort "Corona-hul", hvis jeg ikke havde haft Sims at aflede opmærksomheden med.

Og ja, så havde jeg jo også nok håbet, at hvis vi fik en "overnaturlig" pakke, ville der være feer og - især engle med. Det trætter mig lidt, at vi altid skal have "mørkets" væsener. Det er da ikke Halloween!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af MonaSolstraale Tors 14 Jan 2021 - 13:17

Vi er vel ikke tvunget til at lave hjemsøgt huse, men jeg forstår godt spørgsmålet for verdenerne blev jo også oversvømmet med vampyrer i starten uanset om men spillede med dem eller ej.
Jeg har lidt svært ved at tro at "forskrækkelsen" bliver en almindelig tilstand hvis man ikke køber stuff pakken. Vi får vel se hvad der sker og så sætte vores lid til at det bliver reguleret hvis skræmmeriet tager overhånd.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af MonaSolstraale Tors 14 Jan 2021 - 13:25

Tak for svaret sims4ever Smile Jeg kan godt se at der er en del jeg ikke ved om Bonehilda.

Det er godt at hører at du har mange læsere til dine historier  cheers
Jeg er stadig meget taknemmelig for din støtte og den viden du delte da jeg oprettede min egen blog.
Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke følger dig fast? Det må jeg gøre noget ved Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af Anbodil Tors 14 Jan 2021 - 14:30

sims4ever skrev:
Jeg beklager meget at du syntes jeg er negativ, og at jeg ødelægger din tråd  - det syntes jeg så ikke jeg er/gør, du startede selv med Bonehilda/benhilda.
Mit "navn" har jeg haft siden jeg skabte min sims4ever side tilbage i 2009 - og det dækker IKKE kun over The Sims - sims står for simulation og dækker en bred ramme af spil i den stil - blot for at forklare at alt ikke handler om The Sims, set med mine øjne.

Jeg kan huske at det hed sims4ever da vi spillede sims 3. så 4 tallet i sims4ever referere ikke til sims4 hvis det er det du tror simSister. study Det har det aldrig gjort! Wink
Jeg spiller også stadig sims 3 og vi laver historier og alt muligt. P.t. har jeg rejseblod i årene og Kina står for skud. Desuden kan jeg mægtig godt lide t spille med et spil, jeg ved ikke forandre sig, p.g.a. nye opdateringer eller pakker. Det gir en vis tryghed at man ved hvad man har at gøre med..også de fejl der kan være. De ændre sig heller ikke!! Udspekuleret

Benhilda er sjov at spille med, men hun koster omkring 8000, så vidt jeg husker, så det er ikke så ofte hun er med i mine historier. Og så skal hun jo have lidt plads...og det kan det knibe med i små huse fx. Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2021 - 15:20

For lige at runde af - så har vi både på mit forum snakke omkring både Sims 3 og 4 - amt andre lign. spil. det kan man læse uden at være logget ind - skal der svares må man oprette en bruger, der er plads til alle der måtte have lyst til det. På min hovedside har det altid handlet om alle sims spillene samt andre simulations spil som jeg finder interessante.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af VinceDjansen Tors 14 Jan 2021 - 19:17

Anbodil skrev:
Jeg kan huske at det hed sims4ever da vi spillede sims 3. så 4 tallet i sims4ever referere ikke til sims4 hvis det er det du tror simSister. study Det har det aldrig gjort!  Wink


Det VAR nu retfærdigvis MIG, som startede med at smile lidt af navnet i relation til vores seneste spil - på en positiv måde vel at mærke.

Men respekt for, at I stadig holder jer i det univers også - og du har ganske ret Anbodil: Måske godt at have styr på de kendte fejl i et spil - og netop ikke være usikker på næsten enhver opdatering efterhånden, hvor der ofte følger nye underlige hændelser med i Sims4.
Så kan det jo sikkert være formålstjenligt, at man ved, at Isla Paradiso-pakken desværre gav voldsomme problemer.

- og sejt, at I netop er flere og flere, som skaber jeres egne hjemmesider - nye som gamle.

- mht robotterne, optager de netop IKKE en plads i familien, men "kobles" sjovt nok på som et ekstra medlem UDOVER de 8, hvis det er nødvendigt.
Jeg ved ikke, HVOR mange man kan "koble på", men jeg har spillet med 2 ekstra familiemedlemmer/robotter i min seneste vinslot/borg-historie.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af Anbodil Fre 15 Jan 2021 - 7:21

Mange tak Vince. Når man tænker på fejl så er det netop Isla paradisopakken folk tænker på, og den kan jo slås fra. Jeg har nu 4 sims 3 spil som er sammensat forskelligt, så det ikke blir for tungt at trække og det minimere altså fejl. jeg kan godt lide at spille i tema og har også hentet forskellige ting i the store, alt efter hvad jeg specifikt har gået efter i netop det simsspil og dets sammensætning. Det er faktisk en stor fordel efter jeg fik styr på det! Laughing

Sims 4 har jeg stadig, men det er helt jomfrueligt, da jeg for lang tid siden efterhånden slettede alt. Så jeg har virkelig intet af alt det I kendte til. Det er væk...hele molevitten. Men jeg har så småt tænkt på at bruge tid på igen at slette bygninger og simmere i et nyt spil, så jeg kan bygge det op fra grunden af. Det er en meget tidskrævende process og lidt kedelig, men så er jeg da et skridt nærmere på engang at spille sims 4. Indtil da holder jeg mig til sims 3.

Den nye pakke har jeg også tænkt mig at købe, selvom der nok går lang tid før jeg igen spiller, for den ser da ganske fornøjelig ud. jeg håber bare at lydsiden er bedre og mere interessant end den er i sims 3. Og jeg blev lidt skuffet da jeg så, EA igen havde valgt at have møbler der svæver. Altså...det er sg da lidt barnligt. Jeg så hellere døre som kirkende åbnede sig eller smækkede i..rundt omkring i huset, i tråd med at lysene står og blinker, når det spøger. Og så gruer jeg for at EA har glemt at sørge for, at man kan have lejligheder, hvor det spøger.... utilfreds
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af VinceDjansen Fre 15 Jan 2021 - 12:09

Smart med opbygningen af de forskellige scenarier og pakker Anbodil. Det har jeg aldrig tænkt på, kunne lade sig gøre.
- og ø-pakken var VIRKELIGT en dræber (ikke for at tage den diskussion igen) - og samtidigt den sejeste pakke i mine øjne.
Faktisk købte jeg sjovt nok også fremtidspakken, som blev udgivet EFTER ø-pakken.
Her blev jeg typisk nok mest fascineret af den gamle bydel oppe i bakkerne.

Det vil være superfint, hvis du vendte tilbage til Sims4, for dine indlæg og ikke mindst historier er nok lidt savnet i dette lille forum, hvor vi ikke er mange, som byder ind med nyt.
Men jeg kan sagtens se det for mig, at det da godt nok bliver en tung opgave, hvis HELE by- eller verdensdelen skal opbygges hver gang. (spiller du også Sims3 på den måde?)
Jeg har dog ofte stor glæde af galleriet, hvor der næsten ligger grunde og familier for enhver smag.
Senest har jeg søgt på "medieval" - og se: en anseelig mængde grunde og familier dukker op til fri download.
På den måde sparer jeg MANGE byggetimer, når scenarierne skal skabes.
Så kan det da godt være, at grunden liiiige skal have en personlig overhaling bagefter Wink Cool

ER der ikke noget med døre, som selv smækker i ER med i det kommende spil?
Det synes jeg da, at jeg har læst noget om et sted i introen.
Men ellers har du ret: svævende stole er måske lige overdrevet nok (men hvor går grænsen i et spooky univers?)
Det KUNNE da være herligt, hvis man havde givet Sims en VIRKELIG uhyggelig voksenpakke - forbudt for børn og med PEGI-18 hæftet på.
Se, DET ville sikkert skabe noget opmærksomhed omkring spillet.

Men ellers har jeg altså snart brug for, at vi vender tilbage til den virkelige verden - efter vampyrer, magi, halloween, Batuu og spooky. (og her ser jeg bort fra strikkepakken - ha ha).
Jeg synes efterhånden, at Sims4 har udviklet sig til et spil, hvor de yderste grænser søges - og jordforbindelsen og det mere ordinære "liv" er forsvundet lidt i baggrunden.
Det er måske helt bevidst, for at fastholde og tiltrække nye spillere - jeg ved det ikke, blot en tanke.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af simsister Fre 15 Jan 2021 - 13:09

Ja, "tiltrække nye spillere" er nok en del af forklaringen, men der MÅ da også være nogen udover os, der synes, de har brug for mere realisme og - især - kan lide de lysere sider af tilværelsen. Jeg tænker tit på konceptet, som florerede i reklamerne for ikke så lang tid siden: LEG MED LIVET. Ja, undskyld, jeg kunne ikke dy mig. For mig er menneskelivet altså ikke fyldt med spøgelser men med dyr som f.eks. heste og skønne fartøjer i dejlige omgivelser på det åbne vand. Og så selvfølgelig landbrug, som kunne give min livsoplevelse i Sims det ekstra pift, jeg snart synes, det trænger til.

Og så tænker jeg på min oplevelse i spillet for nylig, hvor jeg ikke kunne genoplive et spøgelse med den gamle metode, selv om jeg prøvede. Er denne stuff pakke en slags erstatning, fordi det er blevet ødelagt og ikke kan genoprettes?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af MonaSolstraale Fre 15 Jan 2021 - 13:56


Her kan man få svar på nogle spørgsmål vedrørende den "skræmte tilstand" og de hjemsøgte huse.
Blinkende lamper og og den uhyggelige atmosfære ser ikke ud til at hører til en almindelig opdatering.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af Anbodil Fre 15 Jan 2021 - 22:03

VinceDjansen skrev:
Det vil være superfint, hvis du vendte tilbage til Sims4, for dine indlæg og ikke mindst historier er nok lidt savnet i dette lille forum, hvor vi ikke er mange, som byder ind med nyt.
Men jeg kan sagtens se det for mig, at det da godt nok bliver en tung opgave, hvis HELE by- eller verdensdelen skal opbygges hver gang. (spiller du også Sims3 på den måde?)
Jeg har dog ofte stor glæde af galleriet, hvor der næsten ligger grunde og familier for enhver smag.

Very Happy Det er da rart at vide jeg er savnet! Og jeg er her jo stadig omend i noget mere begrænset omfang. Jeg har heller ikke så meget at byde ind med, da jeg ikke får spillet andet end sims 3. Desuden døjer jeg med mit helbred, for gentagne galdestensanfald, har jaget en skræk i livet på mig, som ikke noget som helst paranormalt kan evne at gøre! bange Smerter er bare helvede på jord!!! vred smiley

Når jeg bygger mine nabolag op, så er det hovedsaligt med hvad jeg selv laver, men jeg har da som dig hentet bygninger fra galleriet, og her ligger da stadig nogle af dem jeg byggede før. Se det er da altid en start...hehe...men jeg er nok ikke så "slem" som dig til at bygge om. Jeg har dog gennem tiden været nødt til det ind i mellem, men det var mest hvis husene ændrede sig når man så lagde dem ind i sit eget spil, så de blev uegnede at bo i. Der var vist en overgang, især midt i sims 4s historie hvor det jævnligt skete.
I sims 3 er historien en lidt anden. Da jeg spiller med nabolag jeg selv laver, så som fx mit western nabolag og mountain view. (begge store nabolag). Så er det ret tomme for bygninger, så her ligger en del arbejde i at bygge op. Men det elsker jeg jo..især i sims 3 fordi jeg også selv kan bygge opgivelserne op. Jeg har stadig svært med at forlige mig med de der faste kulisser i sims 4. Det er bare enormt begrænsende, efter min mening. Især der hvor kulisserne består af bylignende kulisser. Nåh men det har jeg alt sammen nævnt før. Jeg er altså bedst til åbne vidder!! glad smiley

Jeg har ikke stødt på "smækkende døre" i den nye pakke, men jeg håber da at det vil være med, eftersom det er en velkendt måde at de døde "mellem verdner" ønsker at komme i kontakt med de levende på!
Og jeg er helt enig i at det kunne være vældig fedt med en voksenpakke..når det nu drejer sig om det paranormale. Og lad os gerne få luftspejlinger og andre svært forklarelige naturfænomener med...og måske et underligt væsens sjælden opdukken ind i mellem.
Der findes you tubere, som samler den slags videoer, men uforklarelige oplevelser, som folk sender fra hele verdenen. Især en som jeg ikke kan huske hvad hedder, gennemgår minutiøst filmene og giver sit besyv med. Og så kan man jo komme med sit eget gætteværk i kommentarene bagefter. Her så jeg fornylig en film fra en lejlighed, som i den grad var hjemsøgt. Og her var ikke svævende møbler, men en hulens bunke andet. såsom bøger og ting, der pludselig faldt ned på gulvet, døre der af sig selv åbnede og lukkede, og en vindharpe som begyndte at spille af sig selv....og meget mere. Jeg ku ikke lade være med at tænke, det måtte være en desperat ånd der huserede., men hva, når vi levende ikke vil anerkende dem, selvom de gør så meget, som jeg så på den video, så må enhver ånd blive desperat og gribe til desperate midler... Grine smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af MonaSolstraale Lør 16 Jan 2021 - 10:09

Åh! Det lyder ikke så rart Anbodil. Jeg kan huske min mor blev indlagt med galdesten. Heldigvis kun en enkelt gang.
Jeg savner også din iderigdom og jeg håber det vil glæde dig at Tusnelda og ikke mindst Trix har fået nyt liv. Han har nogle meget trofaste følgere.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af VinceDjansen Søn 17 Jan 2021 - 15:59

Jeg husker også en programserie på en af vore kanaler for nogle år siden - Åndernes Magt, som vist endda lige er blevet genoptaget.
Jeg fulgte ikke selv så godt med - og programmer på fjernsynet skal man altid tage med et gran salt, men jeg kan huske, at jeg da vitterligt kom lidt i tvivl om eksistensen af en "Mellemverden", da en glasbordplade pludseligt sprang for rullende kameraer.
Jeg er ellers så tilpas jordnær, at jeg simpelthen ikke har troet på dette fænomen. Men lige evd den lejlighed kom jeg godt nok i tvivl.

- og nu vi er ved snakken, var der vist et eller flere programmer, hvor ham multihåndværkeren Erik Peitersen blev lagt i trance - og pludseligt kunne beskrive ret klare beskrivelser af sine tidligere liv - gengivet så nøjagtigt, at det var muligt at finde stederne igen.
Igen skal man være lidt forsigtig med fjernsynsprogrammer, men jeg kan huske, at jeg tænkte, at der da sikkert sagtens kunne være seere, som kunne lade sig overbevise om det plausible i de programmer.

- og mon ikke, at vi alle sammen har nogle større eller mindre "episoder" fra vores liv, hvor vi er bragt i tvivl om det paranormale - eller måske bare har tænkt, at "dette er for godt/skidt til at være sandt"?!

Mht kulisser (som vi ikke skal snakke mere om!), har jeg da aldrig været så ked af, at vi ikke kunne udskifte eller besøge de omkringliggende grunde og huse, som da universitetspakken blev udgivet.
Med alle de forskellige retninger af studier, KUNNE man godt have haft en bygning til hvert studie - og da gerne, som man kunne gå ind i.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af Anbodil Søn 17 Jan 2021 - 17:19

Jeg har aldrig afvist at der findes mere mellem himmel og jord, end vi mennesker altid er klar over. Og når lægevidenskaben ovenikøbet har været med til at teste ud af kroppen oplevelser, på de patienter de operere og ikke kan forklare, hvorfor en patient kan beskrive hvad de har gemt ovenpå et højt skab, andet end at vedkommende jo må ha svævet over sin krop, som beskrevet og derfor set hele sceneriet oppefra.
Der er skrevet bøger om det emne Vince..og de er ret interessante. Så er det da også nærliggende at ikke alle kan finde ud af at gå mod lyset og få fred, men vandre hvileløst rundt mellem to verdener og er forvirrede og ulykkelige, eller gale. Nogle mennesker dør også en voldsom død, og kan have svært ved selv at forstå de er døde....det vil selv en rationel tankegang kunne forstå.
Jeg huske et radioprogram da jeg var barn/ung som hed noget ala spøgelsestimen og handlede om hjemsøgte huse i Danmark. Meget spændende og interessant. Men der var også et tv program, som handlede om at hjælpe staklerne mod lyset. Bl.a. huskede jeg et butik, hvor ejeren aldrig kunne have sine grøntsager liggende i et bestemt hjørne, fordi de rådnede ret hurtigt. hjørnet var også altid koldt..og hun fik hjælp til den pige som "opholdt" sig der. Og bagefter var årelange fænomener væk. Jo jo...de film som omhandler liv efter døden er ikke helt galt på den. Jeg husker især en med Patrick Swazy og Woopi Goldberg. Tror bare den hed Ghost.

Og tak Mona... glad smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Stuff pakke -Paranormal stuff. Empty Sv: Stuff pakke -Paranormal stuff.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum