DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

T.O.O.L værktøjet

5 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

T.O.O.L værktøjet Empty T.O.O.L værktøjet

Indlæg af VinceDjansen Tirs 8 Dec 2020 - 10:28

Nå, jeg synes, at dette mod fortjente sin egen tråd - sådan for overblikkets skyld.
Når man gennemser denne Youtube video, bliver det helt tydeligt, at dette værktøj åbner helt nye byggemuligheder i the Sims.

T.O.O.L

Selvom det naturligvis betyder, at visse genstande, som man har roteret, drejet eller formindsket/forstørret, ikke fungerer korrekt, så kan det SÅ mange fantastiske ting alligevel.
Dermed kan man jo anskue sine genstande på en helt ny måde - og mere tænke på formen end anvendeligheden.
Se eks denne video af et gammelt piratskib, hvor udkigsplatformene i masterne eks er lavet af et bord, som er vendt på hovedet - og mange andre T.O.O.L handlinger indgår i byggeriet af skibet:

The flying dutchman

Hvis man vælger at benytte værktøjet/moddet, kan genstande også flyttes udenfor grunden - og iøvrigt stadigvæk benyttes.
Det er da ret smart. Smile

- og så ER Sims Stream altså en af de gamere, som er bedst til at benytte dette værktøj. Hun udnytter værktøjet til det yderste i flere tilfælde.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af VinceDjansen Tirs 22 Dec 2020 - 15:28

Troldmanden TwistedMexi har også andre gode mods i sin database - blandt andet dette værktøj, som gør adgangen til debug og liveeditobjects nemmere og smartere.

Better buildbuy
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af Anbodil Man 18 Jan 2021 - 3:20

Nu har jeg været inde og se på TwistedMexi´s side HER
For at kikke det der TOOL værktøj ud, men selvom jeg skal bygge et helt spil med alle nabolagende op, så ville jeg aldrig blive færdig med så mange muligheder pludselig, så det må vente.

Tilgengæld blev jeg vildt begejstret for hans "Better Build Buy" værktøj, som jeg nu har hentet.
Jeg har kun tjekket alle LiveEdit tingene ud og mand..så mange har jeg aldrig set på en gang og de lå nok så nydeligt i de kategorier, hvor de hørte hjemme....sikke et arbejde siger jeg bare. Men det er da bare en lettelse at arbejde med. Og det blir da væsentligt nemmere at holde udgifterne nede, når man bygger med 0 kr. objekter.
Og så er jeg lidt vild med tanken om at jeg nu kan lave grunde med huse som ligger skulder ved skulder, hvor simmeren kun bebor sit eget lille hus og resten bare er kulisser til 0 kr....Det kommer da til at tage sig godt ud..høhø.
  En anden stor fordel var også at jeg nu bare kunne klikke på tasten 1 på tasteturet og så havde jeg ikke kun 2 rækker med små ikoner, men 5!! Det gav et langt bedre overblik og blev nemmere at finde noget hurtigt.

Jeg kan se du også har linket til det Vince. Bruger du det så også???

Desuden havde manden også et lille mod, som ændrede hovedsiden i spillet tilbage til sådan som det oprindeligt var inden EA ændrede på det. Det synes jeg også var en lettelse at kunne gøre. Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af VinceDjansen Fre 22 Jan 2021 - 11:17

Ja, han har nogle finurlige mods.
Og jeg har VIRKELIGT fået min sag for i forhold til mit nuværende sejlskibsbyggeri, hvor meget af skibets rigning ligger over 4 sals højde, og dermed skal flyttes med TOOL.
Det er noget af en opgave, når trådnettet, som du flytter med, ikke er helt lige med grundens vinkler. Så skal der godt nok manipuleres en hel del frem og tilbage, inden genstanden sidder perfekt. Der kan jo flyttes med ganske små afstande, når man først bliver fortrolig med det.
Men ellers giver elevate, scale og rotate jo helt nye perspektiver, når man kigger over udvalget af genstande.

I elevate hæves og sænkes genstande - i alle ønskede afstande.
I scale kan genstandene jo både forstørres og formindskes i lige nøjagtig den størrelse, som man har behov for - og ikke kun de forud definerede steps.
I rotate bliver det for alvor interessant, når genstande kan roteres i alle retninger - og igen uden begrænsninger.
Se eks bovsprydet på billedet.
Tingene er ikke helt rettet til endnu, men det er eks to søjler fra debug og en havefigur, som er brugt indtil videre - skaleret og roteret.

T.O.O.L værktøjet 22_01_10
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil og MigJo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af VinceDjansen Fre 22 Jan 2021 - 12:41

Og her er et andet værktøj, hvor TOOL også præsenteres:

VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af Anbodil Fre 22 Jan 2021 - 17:47

He he..jeg havde spekuleret på om du ville få anbragt en gallionsfigur på skibet..om nu er den der... Laughing Laughing
Ja det værktøj er lige noget for dig... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af MigJo Tors 11 Nov 2021 - 2:05

Hej Smile
Ny bruger herinde, og snart ny bruger af Sims.
Skal købe Sims 4, og i tvivl om flere ting, og håber i kan hjælpe en total nybegynder lidt på vej.

For mit vedkommende så først og fremmest interesseret i det kreative man kan lave med opbygning af et køkkenalrum.     Står og skal lave nyt køkken i mit hus, og fjerne nogle vægge.   Og blevet lidt træt af Ikea kitchenplanner, hvor man ellers også kan være kreativ med at tilføre  sofaer borde  osv. Tilpasse rum størrelser, farver mv.  Men er en del begrænsninger i udvalget.  
Og da set flere videoer på Youtube med Sims 4 , så valgt jeg nu må erhverve det.  
Læser så i denne tråd om T.O.O.L værkstøj og Better Build Buy" værktøj, og bare totalt forvirret.

1.  Hvad skal jeg udover Sims 4 hente af ting, hvis jeg vil designe køkken og køkken alrum ?
Vil gerne have det optimale her med massevis af muligheder både af udvalg af møbler plus værktøj til at være kreativ.

2. Hvis jeg vælger  Origin til at hente Sims 4, har jeg så stadig de muligheder for ekstra værktøj ?  Eller kræver det jeg får en bærbar med cd/dvd drev ?

Med venlig hilsen
MigJo
MigJo
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 2 år
Du har været medlem af forummet i 2 år

Antal indlæg : 24
Join date : 11/11/21

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af MonaSolstraale Tors 11 Nov 2021 - 10:08

Hej MigJo. Velkommen til forummet Smile

Du skal ikke bruge et CD drev for at spille sims4. Jeg har købt mine spil online på Origin. Jeg ved at der også findes andre online forhandlere men jeg tror at det under alle omstændigheder kræver en Origin konto. Det kan være andre i Forummet kan hjælpe her?

T.O.O.L værktøjet er et såkaldt MOD. En uofficiel tilføjelse til Sims4 og det kan hentes på udviklerens hjemmeside.
Det er ikke nødvendigt for at bygge i Sims4. Det er alene udviklet for at udvide mulighederne der hvor spillet har sine begrænsninger.

Jeg vil forslå dig at starte med en sims4 grundpakke og se om det overhovedet tiltaler dig. I perioder er det muligt at afprøve spillet gratis.
Jeg bygger ikke så meget i sims4 men jeg har ofte fundet god inspiration i YouTube videoerne.
Du skal være opmærksom på at de rigtig dygtige sims4 byggere har ofte alle ekstrapakker og det er en virkelig bekostelig investering, hvis man ikke tager den bid for bid.
Der er flere byggere der har lavet lister med Basegame Builds. Se feks. SimLicy HER

Jeg håber det har besvaret nogle af dine spørgsmål ellers må du bare spørge igen.
Måske er der andre i Forummet der kan supplere med yderligere svar Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

MigJo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2021 - 12:58

Uanset - så kan du kun spille spillet via Origin - man kan købe spillet på Steam f.eks. men bliver så omdirigeret til Origin når man vil spille.

Så du skal have en origin konto for at kunne downloade spillet.

Som MonaSolstraale skriver så ville jeg også starte med grundspillet og se om du syntes om det. Der er dog kommet flere stuff og gamepacks hvori der er køkken elementer mv. til føjet.

Her kan man købe spillet billigt - https://www.instant-gaming.com/da/272-koeb-the-sims-4-pc-mac-spil-origin/

Når det er downloadet ligger det sig automatisk ind på din origin konto.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af MigJo Tors 11 Nov 2021 - 19:45

[


Hej Mona.
Mange tak for svar !.      
Smugkiggede lige på link du gav til basegame Builds.   Der virkede køkkenelementer og møbler generelt lidt forældede eller meget amerikanske i stil, og måske ikke lige det jeg søger.  Men som du foreslår så kan jeg prøve med en grundpakke.  Og virker det til at være noget jeg kan bruge, så udvide med ekstra pakker.
MigJo
MigJo
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 2 år
Du har været medlem af forummet i 2 år

Antal indlæg : 24
Join date : 11/11/21

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af MigJo Tors 11 Nov 2021 - 19:48


Hej Sims4ever.

Tak for yderlig uddybning, og super link. Det var da en absolut fornuftig pris.
MigJo
MigJo
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 2 år
Du har været medlem af forummet i 2 år

Antal indlæg : 24
Join date : 11/11/21

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af MonaSolstraale Tors 11 Nov 2021 - 20:00

MigJo skrev:[                                            
Hej Mona.
Mange tak for svar !.      
Smugkiggede lige på link du gav til basegame Builds.   Der virkede køkkenelementer og møbler generelt lidt forældede eller meget amerikanske i stil, og måske ikke lige det jeg søger.  Men som du foreslår så kan jeg prøve med en grundpakke.  Og virker det til at være noget jeg kan bruge, så udvide med ekstra pakker.

Det lyder godt Smile
Måske kunne en ekstra pakke som Drømmehjem være et sted at starte hvis du når så langt. Elementerne er langt mere "Nordiske" og fleksible.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

MigJo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af MigJo Tors 11 Nov 2021 - 21:56

Drømmehjem

Super ! Smile  Netop netop det jeg også søgte efter.  Ting der kunne være gode at udvide med.  Da det for mig virker totalt uoverskueligt med alle de mange pakker der kan tilkøbes :-)    Hvis andre, ting, så meget gerne nævne navnet på dem.    
Pt venter jeg på spillet bliver downloadet.   Har ikke den hurtigste bærbare, og ventet ca 1 1/2 time bare for at hente spillet :-)
MigJo
MigJo
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 2 år
Du har været medlem af forummet i 2 år

Antal indlæg : 24
Join date : 11/11/21

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af Gæst Fre 12 Nov 2021 - 15:49

Håber det er lykkedes at få det op at køre T.O.O.L værktøjet 1f600

avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af simsister Fre 12 Nov 2021 - 17:49

Velkommen til forummet MigJo. Altid dejligt at se et nyt "ansigt".
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MigJo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af MigJo Fre 12 Nov 2021 - 23:14

Tak Smile

Er godt nok meget man skal igennem, før man kan lave den bygning af alrum som jeg ønsker.

Men et super forum det her.
MigJo
MigJo
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 2 år
Du har været medlem af forummet i 2 år

Antal indlæg : 24
Join date : 11/11/21

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af MigJo Tors 18 Nov 2021 - 16:39

Hej Mona.

Vedr. Drømmehjem du anbefalede. Er det kun en karriere man der får som designer for andre, eller får man også ekstra møbler/køkken indretning, man kan bruge i sit eget/egne hjem ?
MigJo
MigJo
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 2 år
Du har været medlem af forummet i 2 år

Antal indlæg : 24
Join date : 11/11/21

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af Anbodil Tors 18 Nov 2021 - 17:55

Nu er jeg lidt i tvivl om hvad du præcis spørger om, men hvis du vil vide indholdet i de forskellige pakker /udvidelser til sims 4 spillet; SÅ mener jeg at man kan se det der hvor man køber pakkerne.
Førhen kunne man se, hvad en pakke indeholdt i selve origen på introsiden i spillet, før man klikkede videre ind i sit spil...men introen er ændret, så jeg er ikke sikker på at det fungere helt på samme måde nu.
Jeg kunne fx ikke købe plantekittet via link inde på introsiden som jeg kunne før, men måtte finde kittet i selve origens butik! Rolling Eyes

Nu har jeg lige være inde og tjekke på butikssiden med drømmehjem:
T.O.O.L værktøjet Origin11


Og den ser sådan ud, når du finder pakken i origen butikken.
Hvis du scroller ned kan du se alt det tøj og alle de ting som følger med pakken! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af MigJo Tors 18 Nov 2021 - 18:36

Super Smile Det prøver jeg.
MigJo
MigJo
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 2 år
Du har været medlem af forummet i 2 år

Antal indlæg : 24
Join date : 11/11/21

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af MigJo Tors 18 Nov 2021 - 20:18

Øv :-) Var så ikke lige det jeg regnede med.

Købte den, men jo kun opgaver man kan lave for sine kunder.
Jeg havde håbet man fik udvidet design ting, som man så kunne bygge i sit eget hjem. Feks den der sofa man ser på det link du sendte. Men jeg kan desværre stadig kun vælge mellem et begrænset udvalg. Feks ingen sofa med chaiselong eller U sofa.
Havde håbet på større udvalg, specielt indenfor køkken. Men stadig det samme som der er i grundpakken. Set på Youtube hvor de har meget større udvalg at bygge køkkener med, og udvalg af møbler.
MigJo
MigJo
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 2 år
Du har været medlem af forummet i 2 år

Antal indlæg : 24
Join date : 11/11/21

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af simsister Tors 18 Nov 2021 - 23:45

Nu har jeg ikke haft tålmodighed nok til at spille rigtig længe i indretnings/design karrieren. Men det kan jo tænkes, at man får låst op for flere ting hen ad vejen. Bare en tanke.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MigJo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af Anbodil Fre 19 Nov 2021 - 1:28

Øhhh nu forstår jeg ikke helt hvorfor du ikke har adgang til alle møblerne du har købt fra pakken, med mindre at det er fordi de er låste, som simsister nævner. Jeg har ikke spillet med låste ting siden sims 4s start, for jeg spiller med et mod som låser alting op automatisk. Der findes også en snydekode som låser op for alting, åhh men jeg kan ikke huske den! No Måske andre kan huske koden?????

Ang. køkken kan jeg anbefale landkøkkenkittet. Her får du et fuld køkken for en mindre pris! Wink Men mange af de ting du ser på youtube kan også være CC objekter...altså ting andre end EA har lavet og som kan downloades fra andre sider.
Og så har sims 4 jo eksisteret i over 7 år, så langt de fleste har alle, eller næsten alle udvidelser og det gir jo immervæk langt flere ting at indrette med! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MigJo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af MigJo Fre 19 Nov 2021 - 2:09

Tak for svar og hjælp simsister og Anbodil.  

Ja kunne tænkes at være sådan.  At man skal gennemgå diverse niveauer før de låses op T.O.O.L værktøjet 1f615
Men så burde snydekode vel have hjulpet ?  Og gør den ikke.

Jeg har brugt diverse snydekoder.   Bla med at få massevis af penge.  Også oplåst de ting der ellers er låst grundet manglende niveau.  
Findes flere sider men den her er der mange koder: http://simsleksikon.dk/the-sims-4/sims-4-snydekoder/
Mange af de nævnte ting kan jeg vist ikke bruge, grundet manglende tillægspakker, men den her: bb.ignoregameplayunlocksentitlement nok den du tænkte på Anbodil ?
Den hjælper desværre ikke på mit nævnte problem.

så dog fundet nogle andre steder på nettet, som jeg vil prøve imorgen.
Det er de her: bb.enablefreebuild – Få lov til at bygge ting uden begrænsninger.
bb.showhiddenobjects – Med denne cheat får du adgang til genstande i Byggemarkedet, som du normalt ikke ville kunne se.
bb.moveobjects on – Denne snydekode giver dig lov til at placere ting på steder, som spillet ellers ikke ville tillade. Når du skriver koden ind, skal du blot vælge den genstand, du vil flytte, og så placere den, hvor du vil.
FreeRealEstate On – Med denne kode får du fri adgang til alle huse, uanset hvor dyre de er. Det gør det meget nemmere at finde et hus til din nye Sims-familie, der ikke har så mange penge.
Sidste har jeg prøvet, men ikke finde hvor man kunne købe hus.
Jeg er meget grøn, og meget man virkeligt skal bikse med for at finde ud af  Smile


Lige nu bakser jeg dog med at forsøge at smide en ud af husholdningen.  Ikke sådan når man har gjort 6 forskellige gravide, og fået 2 af dem til at flytte ind med børn   T.O.O.L værktøjet 1f605  T.O.O.L værktøjet 1f47f    Og den ene er meget jaloux  
T.O.O.L værktøjet 1f603

Har forsøgt at læse diverse på nettet, men forstår stadig ikke helt hvordan man skifter husholdning.   Eller det kan man ikke selv bestemme ?   Er måske kun sådan at man kan flytte de personer der er der til andre adresser mv, men ikke selv udvælge hvem der skal være i husholdningen ?
Ved jeg pludselig blev spurgt om det, og fik så lov at vælge mellem 2 kvinder og 3 børn.  Valgte selvfølgelig dem alle  Rolling Eyes
Men ville hvis muligt fjerne en, og tilføre andre hvis det er muligt ?


Må indrømme det er sgu sjov det spil her. Og man bliver hurtigt fanget i det  T.O.O.L værktøjet 1f603      

Men håber mit oprindelige mål, med at kunne designe køkken alrum med mange muligheder lykkedes.   Jeg kan feks heller ikke bygge trappe eller lignende ting.  
Pt har jeg da bygget en fantastisk indretning.   Men ville gerne have lavet mere realistisk indretning.  Og der er RL altså kun 60 kvm og ikke som nu hvor man har uanede mængder kvm og frit kan klaske ting op fra ny Smile
MigJo
MigJo
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 2 år
Du har været medlem af forummet i 2 år

Antal indlæg : 24
Join date : 11/11/21

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af MigJo Fre 19 Nov 2021 - 2:50

Fandt også det her:

Nogle gengangere, men et par nye, som også skal testes.

Sims 4 snydekoder til byggemode

FreeRealEstate (on/off) (true/false): Så skal der købes stort ind, med denne lille kode er alt gratis, så frem med de store indretningsplaner og køb, køb, køb. !
bb.moveobjects : I "Byg" kan du med denne kode, flytte rundt på alt du ønsker. Frihed er nu en dejlig ting
bb.enablefreebuild - Så er det bare med at bygge løs, nu er der intet der stopper dig fra at bygge på andres grunde.
bb.showhiddenobjects : I "Byg" er der flere skjulte ting og sager.
bb.showliveeditobjects : Åbner for nye genstande i byg, ca tolvhundrede pyntegenstande får du adgang til. Slåes fra med brug af koden efterfulgt af false. OBS, kræver at du har testingcheats on på samt overstående kode (showhiddenobjects) ellers virker koden ikke.
bb.ignoregameplayunlocksentitlement - Åbner for låste karriere objekter i byggemode


Og undskyld oprindelig trådstarter, for jeg har spamet din tråd. Skullet starte en helt ny tråd.
MigJo
MigJo
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 2 år
Du har været medlem af forummet i 2 år

Antal indlæg : 24
Join date : 11/11/21

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af Anbodil Fre 19 Nov 2021 - 10:14

Ja det er nok en god ide at lave en ny tråd. Men hvis du har mod til at læse lidt, så kan jeg anbefale at læse i den kreative tråd..her er en del byggeråd og måske kan du få svar på nogle spørgsmål du må ha. Nu blev rom ikke bygget på en dag og som novise i sims 4 er der meget at lære...så det skal nok komme hen ad vejen.
I dette forum finder du nok ikke svar på det mest elementære, fordi vi desværre mistede vores forum fra dengang sims 4 var nyt. Meen der ligger nu alligevel nogle råd rundt omkring. Men som jeg skrev, prøv at læse den kreative tråd!! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

T.O.O.L værktøjet Empty Sv: T.O.O.L værktøjet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum