DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Anmeldelser af Sims4 historier

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 7 Jul 2020 - 9:17

Jeg fik ideen til denne tråd efter at have læst VinceDjansen tanker om hvorfor han stadig kan bevare interessen for Sims4

Jeg tænker VinceDjansen er en eminent historiefortæller og historierne er netop en af de ting der gør at jeg stadig er glad for Sims4.
Jeg tænker det kunne være skønt hvis vi kunne anbefale nogle Sims4 historier til hinanden.
I sagens natur er en hel del af de historier jeg støder ind i skrevet på engelsk.... men billederne fortæller tit deres egen historie.

Denne historie er jeg lige stødt på ved et tilfælde, fordi jeg blev fanget af forfatterens banner... det gjorde mig nysgerrig.
Jeg blev straks fanget af fortællerstilen, universet og billederne der er med til at underbygge stemning, tid og sted.
Historien har et overraskende plot der bliver afsløret undervejs.... og så er den langt fra skrevet færdig endnu

Læs med her: Tales of Camelot
Anmeldelser af Sims4 historier 06-18-10

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af simsister Tirs 7 Jul 2020 - 12:28

Mange tak. Ja, det med historie fortællingen er noget, jeg har dyrket med The Sims lige siden Sims 1. Noget af det svære for mig består i at finde et blivende sted at lægge mine historier og eventyr, så jeg vil da helt sikkert kigge mulighederne ud.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 7 Jul 2020 - 13:49

Jeg kan se at de fleste bruger WordPress til deres historier og linker til dem fra SimsForum.

Jeg har selv stor lyst til at lave en engelsksproget historieblog (for at udvide mit publikum) ... men jeg har brug for noget support til at komme gennem processen.
Jeg overvejer derfor et aftenskole kursus.

Jeg starter en tråd under Det der ikke er om Sims.
Måske kan vi hjælpe hinanden med råd og vejledning

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 7 Jul 2020 - 14:41

En anden historie jeg har læst med stor fornøjelse er CitizenErased14's Ashes to Ashes
Det er en dramatisk fortælling om en familie gennem 10 generationer. Man kan kalde den en "Soap Opera" i Sims4 format Wink
CitizenErased14 starter sin fortælling i December 2015.
Af Banneret kan man se at historien efterhånden er nået til 9. generation
Anmeldelser af Sims4 historier U7g6j010

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 7 Jul 2020 - 15:10

Den sidste historie i denne omgang er PammieChicks Day and Knight
Der er masser af drama og forviklinger undervejs.  
Det er en I'm a Lover Challange der forløber over 10 generationer efter følgende Regler
Jeg må sige jeg er virkelig imponeret over skribenternes tålmodighed til at holde fast i historien gennem flere år.

Anmeldelser af Sims4 historier Itvmkz10

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af Anbodil Ons 8 Jul 2020 - 21:03

Jeg har p.t. tabt interessen for simshistorie, måske mest fordi jeg har brug for at koncentrere mig om at skrive min egen..altså gøre noget ved mit liv, i stedet for simmernes... Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af simsister Tors 9 Jul 2020 - 0:31

Anbodil skrev:Jeg har p.t. tabt interessen for simshistorie, måske mest fordi jeg har brug for at koncentrere mig om at skrive min egen..altså gøre noget ved mit liv, i stedet for simmernes... Neutral

Ja, det er da ok, men du behøver nu ikke at skrive det flere steder. Jeg tror, det ER feset ind. Held og lykke med din "egen" historie. Jeg skriver i en god mening, fordi jeg synes, det kan virke negativt på dem, der stadig lægger noget i deres spil og gør meget ud af at oplyse os andre.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Tors 9 Jul 2020 - 10:55

Fælles for de tre historier er at de alle sammen er "Story-Driven" eller "Plot-Driven".
Forfatterne har en helt klar ide med den historie de skriver og de bruger alene Simmerne som et middel til at understrege fortællingerne.
Jeg ved at CitizenErased14 aldrig "spiller" Sims Til gengæld berører hun nogle ret heftige emner som kriminalitet, stofmisbrug, utroskab, homoseksualitet og alle former for eksistentielle kriser.  Intet er overladt til spillets tilfældigheder og man kan bare læses det som en roman eller god historie.

Dette er ikke skrevet for at jeg skal overtale nogen til det ene eller andet.... det er blot en ide til en regnvejrsdag man kan tage imod eller lade være Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af VinceDjansen Fre 24 Jul 2020 - 17:55

Hold da op - tak for ordene MonaSolstraale. Det var da superpænt af dig.
- og beklager, at jeg først igen kommer sent ind i en tråd.

Jeg vil helt sikkert kigge nærmere på historien om Camelot - også fordi jeg selv har en rigtig fin version af en Camelot-lignende borg liggende i gemmerne et sted.
Udgangspunktet dengang var Simalot - bygget af en anden, og naturligvis ombygget og tilbygget en del i min version - og beboet af 3 generationer af riddere med fruer.

Men ellers følger jeg kun historierne herinde - og bruger derfor ikke tid på andre eksterne fortælleres indlæg - slet ikke, hvis de er over ALT for mange generationer. En historie siden 2015 opgiver jeg på forhånd desværre, for man kunne garanteret lære et eller andet af andre fortællere.

Men tak for denne tråd, som jeg så kan holde lidt øje med, hvis der skulle komme lidt inspiration "udefra".
- og fantastisk, at du (og andre) har overskud og lyst til dette MonSolstraale, for historierne KAN garanteret læses som en god bog, når dygtige fortællere har et plot eller gennemgående tema eller udvikling i deres historier.
Det har jeg bestemt heller ikke altid, men lader mig nogle gange inspirere af simmernes egne initiativer og påfund - eller en feature eller interaktion, som jeg lige skal have afprøvet.

- og ærgerligt, at du har tabt pusten mht Sims Anbodil, men nogle gange hjælper en lille pause også på spillelysten (HVIS de da for pokker snart får rettet alle disse irriterende fejl!).
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af VinceDjansen Lør 25 Jul 2020 - 9:24

- og nu har jeg så gennemlæst min første eksterne Sims-historie - den om Camelot naturligvis.
Og man bliver da VIRKELIG VIRKELIG imponeret.
Til slut ærgrer man sig blot over, at fortællingen ikke er nået så langt endnu.

Da denne historie jo foregår langt tilbage i tiden, er det meste af møblementet fra denne tid - og altså ting, som jeg ikke har set i spillet før. Indimellem kan man godt genkende et vindue eller en pyntegenstand fra TS4, men generelt er der virkeligt meget nyt i denne fortælling om Kong Arthur, Morgana, Merlin og lignende - sindsygt godt gendigtet af fortælleren.
På denne hjemmeside sendes credits til en anden gamer/fortæller, som åbenbart har hentet mange genstande over fra The Sims Medieval. Det er da ret cool.

Ligeledes er der masser af interaktioner, som eksempelvis værtshusslagsmål og sværdkamp, som jeg heller aldrig har set før.
Med andre ord MÅ der være vildt mange mods involveret, for at kunne fortælle denne gribende historie.
Og endelig er der altså helt uovertrufne kameravinkler i denne historie - og små klip fra et stykke natur, noget bordpynt, en facade og lignende, som også er med til at fremhæve historiens progression.
Til gengæld kan man også se, at selv denne mods-udbyggede fortælleform engang imellem må ty til kompromisser, for at fortælle om en hændelse i historien - nøjagtigt som alle vi andre jo også har oplevet i VORES historier.

Men alt i alt et vildt imponerende setup - og super god fortælling, som går LANGT mere i dybden med dialog og handling, end mine overfladiske fortællinger eksempelvis gør det.
"Man" (Læs: JEG) KUNNE nok sagtens give historierne her på forummet langt mere indhold - beskrive de forskellige scenarier LANGT bedre, som de rasende dygtige "forfattere" jo formår.
Det HAR jeg netop tit tænkt på, at de forskellige afsnit i mine historier sagtens KUNNE være langt mere fyldestgørende/langt bedre beskrevet, så man eksempelvis får mere beskrivelse af alt det "omkringliggende" med UDOVER selve det fortalte.
Det rækker min energi bare ikke til, selvom det vil gøre historien langt bedre.
Ja, efter at have læst denne historie - og fået øjnene op for denne langt mere fortællende Camelot-historie, som jo nærmest er en bog værdig, KAN "man" jo godt sidde med en følelse af, at "man" KUNNE have gjort sine historier langt bedre og fyldigere.
Det er da en interessant betragtning, når "man" nu selv "springer over, hvor gærdet er lavest", og skriver sådan lidt i "manus-form" - eller hvad man nu kan kalde det, når det dybest set kun handler om at få en masse fortalt med kortest mulige beskrivelser - og iøvrigt jo engang imellem netop lader sig styre af spillets egen udvikling eller u-kontrollerbare interaktioner.

For Camelot-historiens vedkommende tænker jeg, at der er gået et KÆMPE forarbejde med at udtænke plottet og handlingen. Det bliver jeg også MEGET imponeret af.
Det er i sig selv sin sag, at give sig i kast med historien om kong Arthur - og så blot flytte fortællingen til tiden FØR ridderne om det runde bord. Genial ide, som MÅ have krævet ualmindelig meget planlægning, for at få alle tråde til at mødes på et tidspunkt.
Misundelsesværdig god historie.
- og nu forstår jeg bedre din interesse i de eksterne historier MonaSolstraale - og din interesse i egen hjemmeside iøvrigt.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Lør 25 Jul 2020 - 10:51

Nu skal du ikke underkende dig selv VinceDjansen .... for du er en rigtig god historie fortæller Smile
Min mand taler stadig om dine fortællinger om "Martha" og det er da langt mere end mine egene historie kan imponere ham.... der er han ret uforstående Laughing

Nu bad du jo selv om noget inspiration i en anden tråd Wink
Hvad angår kameravinkler og beskæringer så er det vel nogenlunde overkommeligt... selv om det kræver øvelse og planlægning.
Jeg er også vild med Camelot fortællingen og der er uden tvivl brugt virkelig mange mods og faste positurer for at få det perfekte billede.
Jeg tænker at nogle af disse fortællere har brugt mange år på at forfine deres teknikker

NB: CitizenErased14 har lavet disse små videoer om: Screenshotting - Tips og Tricks og Screenshotting 2

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Søn 2 Aug 2020 - 10:42

Anmeldelser af Sims4 historier Almost10

Hvis I kan klare endnu en Simlit historie så er jeg lige begyndt på denne fortælling.
En vampyr historie der følger tre veninder. Den er til tider ret humoristisk fortalt.
Historien er på nuværende tidspunkt i sin start. Almost Eternal


Sidst rettet af MonaSolstraale Søn 2 Aug 2020 - 11:44, rettet i alt 2 gange

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Søn 2 Aug 2020 - 11:03

Anmeldelser af Sims4 historier Dust_t10
Jeg bliver også nødt til at tilføje CitizenErased14's Dust to Dust
Det er en meget bevægende fortælling om en ensom drengs venskab med et spøgelse (Alt er sandsynligt i Sims4 Wink )

Jeg ved jeg har nævnt den før, men den er hele årsagen til at jeg kastede min kærlighed på den genre der kaldes SimLit
Den betød at jeg ikke fik åbnet en eneste af de bøger jeg havde med på ferie det år.
Jeg ved godt at smag er meget forskellig, men tager man først fat i et lille hjørne åbner der sig en kæmpe verden af meget forskellige historiegenre.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af simsister Søn 2 Aug 2020 - 11:30

Det er helt rigtigt, også for mig. Mit hovede myldrer med historier, der ikke er fortalt endnu, men skal fortælles med Sims 4.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Søn 2 Aug 2020 - 11:36

Anmeldelser af Sims4 historier Rememb11

En hel anden genre type historie er denne der beskriver mødet mellem nogle Alien's og mennesker. Det kommer der mange misforståelser ud af.
Forfatteren Cement giver desuden også en grundig (og meget fantasifuld) beskrivelse af de forskellige Alien Racer og deres kamp om overherredømmet.... lyder det som noget vi har hørt om før?
En historie med dybere lag og fantastiske billeder. Rember Me until tomorrow

Desværre har Cement ikke været aktiv i længere tid... men jeg håber på en fortsættelse

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Søn 2 Aug 2020 - 11:42

simsister skrev:Det er helt rigtigt, også for mig. Mit hovede myldrer med historier, der ikke er fortalt endnu, men skal fortælles med Sims 4.

Det vil jeg glæde mig til  Glad i smiley

Jeg vil lige tilføje at en af fordelene ved at genfortæller en historie på engelsk, er at jeg får mulighed for at finpudse den en ekstra gang og tænke over meningsfyldte overskrifter og opdeling i kapitler.
Jeg har allerede fået 8 faste følgere og det syntes jeg da er fantastisk i min optik Laughing

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af VinceDjansen Ons 12 Aug 2020 - 13:12

Forklar lige SimLit genren en smule for mig, som ikke kender det begreb.

- og tillykke med de 8 følgere også. Det ER da fint.
Så poster du vel kun lidt af en historie pr uge/interval?
- og så bliver det jo kun ekstra godt at have lidt historier i baghånden fra vores danske forum, hvor det vel "bare" er at oversætte - og måske netop nyfortolke undervejs?!

Jeg vil også gerne indrømme, at jeg ofte gemmer mine historier her fra forummet, når jeg er HELT færdig med dem - og så engang imellem liiige justerer lidt på indholdet, inden det bliver lagt endegyldigt "i gemmerne" på harddisken.

Jeg har i øvrigt netop læst en af mine meget gamle fortællinger fra starten af Sims4 - og længe før dette forum.
Det var faktisk lidt små-pinlig læsning og billedopsætning.
Dermed må jeg også "erkende", at jeg vitterligt ER blevet bedre til at beskrive og fortælle.
Det er da fint, for så¨ER der jo faktisk kommet noget lærerigt ud af at Sims-game Very Happy Wink

- og vi er da mange, der glæder os til at se mere til dit "mylder" Simsister.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Ons 12 Aug 2020 - 15:00

SimLit er såvidt jeg forstår en sammentrækning af ordene Sims og Litteratur.
Litteratur skrevet med udgangspunkt i sims. Eller ved hjælp af Sims.

Indtil jeg gik på ferie udgav jeg et nyt kapitel om dagen.... og det er nok at overdrive det Laughing
Jeg er nok bare lidt høj over at jeg har kunne få den hjemmeside op at stå og at jeg har fået positiv respons.
Jeg har ikke tænkt så meget længere frem og jeg ved ikke hvor mange historier jeg har der er skarpe nok til at de fortjener at blive oversat.
Måske får jeg nye ideer hen ad vejen.... det håber jeg da Smile
Jeg vil i alt ubeskednes lægge et link til min historie her: A turtle’s journey

Det glæder mig at du har gemt dine historier på din harddisk VinceDjansen  Smile
Det er da sjovt at se tilbage på gamle historier og se hvordan man udvikler sig hen ad vejen.
Man skal da aldrig føle sig pinlig berørt over at blive klogere og dygtigere.
Det gælder om at finde sin egen stil og så forfine den til ekspertise.

NB. Jeg gemmer også mine historier på harddisken efter erfaringen med det danske TheSimsForum Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af Anbodil Ons 12 Aug 2020 - 18:44

Åhh jeg tænkte nok at du ville ligge historien om Finn på nettet. Den er også rigtig god! Tommel op glad smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Man 14 Sep 2020 - 17:34

Anmeldelser af Sims4 historier Ae210

Måske har i fået historier nok, men her kommer lige et par stykker mere.
I After the End følger man en lille flok overlevere efter dommedag.
Det er en historie der ikke er egnet som godnat læsning for mindreårige af årsager jeg ikke vil uddybe her Laughing
Følg med fra starten her: AFTER THE END

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Man 14 Sep 2020 - 17:45

Anmeldelser af Sims4 historier 07-27-11
Jeg er vild med ThePlumbob's eventyrlige fortælle stil.
Hendes historie foregår i Magiens rige og der optræder både alfer og vampyrer i den.
Hovedpersonen Cordelia har pådraget sig feernes vrede som barn og hvordan det gik til må man selv læse sig frem til.
Der er ingen anstødelige beskrivelser eller billeder i denne serie kun følelsesmæssig kaos og hjertesorg Smile

Find den her: The Blackwell Chronicles

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Søn 27 Sep 2020 - 23:34

@VinceDjansen. Jeg ved ikke om du stadig følger historien om Camelot, men hvis du gør fandt jeg frem til denne side der viser hvor inspirationen kommer fra.
Jeg søgte på en af karaktererne i historien "Nimueh" fordi jeg anede der lå mere bag.
Se mere her: Camelot - Merlin Wiki

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af VinceDjansen Tirs 29 Sep 2020 - 22:13

Åh, jeg er et frygteligt fjols til at holde mig opdateret længere tid ad gangen.
Derfor er jeg nok også "stået af" denne historie for nogle afsnit siden.
Men jeg vil da forsøge at indhente det tabte, for jeg synes, at det var en rigtig fin fortælling - snuppet ud af en af mine yndlings-tidsperioder.
- og så er det jo ikke helt tosset, når jeg sådan lige er gået i "borg-mode" for tiden - tøhø.

Men tak for linket MonaSolstraale - jeg så de første par afsnit af Merlin-serien, da den begyndte på TV - men opgav som så ofte før at følge med i en Tv-serie, når den er på mere end et par afsnit.
Jeg er frivillig foreningsleder i min fritid, og benytter derfor Sims-spillet som et sjældent "break", når jeg trænger til at tømme hjernen og koble af fra familie, arbejde og fritidsinteresser.
Så er det rart, at forsvinde ind i dette Sims-univers engang imellem.
Men af samme årsag har jeg det som sagt svært med serier og afsnit.

Men jeg må da en tur tilbage til Camelot.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af VinceDjansen Man 21 Dec 2020 - 14:00

Bare lige en reminder på, at den flot fortalte historie om Camelot nu er nået et godt stykke videre.

Tales of Camelot
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 16 Mar 2021 - 9:32

VinceDjansen skrev:Bare lige en reminder på, at den flot fortalte historie om Camelot nu er nået et godt stykke videre.

Tales of Camelot

Følger du stadig med i historien om Camelot Vince?
Yimi er nået til en afslutning på historien. Jeg er vild med hendes billeder og hendes slutning skuffer mig ikke.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af Sims4 historier Empty Sv: Anmeldelser af Sims4 historier

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum