DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Rose Fre 10 Apr 2020 - 22:25

Så i forbindelse med alt det her med at arbejde hjemmefra, startede jeg et nyt sims 2 spil op.  (Jeg spiller på engelsk - blot så der ikke er tvivl om navne mv.)

Som altid endte jeg i Pleasantview. Mit absolut favorit-nabolag. Jeg spiller 2 årstider i hver familie og så hopper jeg videre indtil jeg har nået alle familier igennem, så starter jeg forfra. Fra familie-spanden har jeg placeret Goodie-familie, Oldie-familie og Picasso-familien.
Både Goodie og Oldie er de to familier med ældre simmere i. Coral og Herb Oldie er forældre til Mary-Sue.

Jeg har allerede spillet 1. runde, hvorfor der jo er sket en hel del i nabolaget.

Et lille oprids:
Familie Pleasant:
Daniel har en affære med stuepigen Susanna, han beder hende flytte ind, og selvfølgelig opdager Mary-Sue dem da hun kommer tidligt hjem fra arbejde, pga. en fyring. Mary-Sue, Lillith og Angela flytter ind hos Mary-Sues forældre.
Daniel og Susanna bliver hurtigt gift og laver lidt ombygning af huset, inden Susanne føder deres datter Sansa. Susanna er gravid igen.

Familien Oldie
Herb og Coral er flyttet ind i et lille hus, der går ikke længe før Mary-sue, Angela og Lillith flytter ind. Mary-Sue er dybt i kulkælderen og adapterer hunden Yogi fra internatet, men er stadig meget trist. Hun finder trøst hos Herbert Goodie, med hvem hun bliver gravid.
Herb bruger sin tid i drivhuset, men dør ret hurtigt af alderdom.
Lillith og Angela har brugt tid på at få færdighedspoint og gøre sig klar til universitetet og dagen inden de skal afsted føder Mary-Sue en lille dreng, Julian.
Coral  er helt i kulkælderen fordi Herb er død, og adopterer derfor killingen Bunkers.
Dagen efter Lillith og Angela er taget på universitet dør Coral og Mary-sue er nu alene med Julian, Yogi og Bunkers.

Familien Goodie
Faith og Herbert er jo begge gamle. De starter derfor et bageri op i underetagen af deres lille hvide hus.
Der går ikke længe før de adopterer et barn - pigen Amaya flytter ind.
Efter noget tid som bageri-ejere skifter de spor i butikken da Faith har fået en sølv talentbadge i pottemageri, og begynder derfor at sælge potter og lign.
Herbert bliver far til Julian (se Familien Oldie) uden at Faith opdager noget.

Familien Broke
Brandi bliver hurtigt synligt gravid. Dustin klarer sig bedre i skolen og Brandi har fået lært Beau at gå på potten før hun føder endnu en dreng, som hun kalder for Adam.
Dustin er total forelsket i Angela, og de kysser og sniger sig ud sammen - men bliver desværre snuppet af politiet.
Efter nogle få dage flytter de ind hos Familien Dreamer, som Brandi gifter sig med.


Familien Dreamer
Darren og Dirk har en masse regninger, som de får betalt. Men så har de heller ikke flere penge tilbage. Darren går igang med at male, og Dirk arbejder på sine færdigheder og karakterer - han vil gerne på universitetet.
Brandi og Darren gifter sig som sagt, og Brandi bliver hurtigt gravid. De får datteren Emmy, og kort tid efter kommer også datteren Nellie til.
Dustin når toppen af sin teenagekarriere og flytter på universitetet sammen med Angela og Lillith.
Dirk arbejder stadig på nogle færdigheder så han kan få lidt legater på uni. Adam viser sig super dygtig til mekanik, og Darren har taget alle drengene til sig.

Familien Picaso
Har adopteret en kat (jeg kan ikke lige huske navnet) og er igang med at etablere sig i et lille hus. De arbejder og arbejder og når op på niveau 5-7 stykker i deres karriere da jeg forlader dem.

Familien Goth
Mortimer, Cassandra og Alexander bor meget roligt sammen. Cassandra er forlovet med Don, som hun ender i kanen med. Hun bliver sur over de ikke er ventet til efter de var blevet gift. De bryder forlovelsen, men et par dage senere opdager Cassandra at hun er gravid.
Midt i hendes graviditet dukker Bella op (Genoplivet via SimPE) - hun viser sig at være gravid (ups - det var nok mig der gjorde det).
Alexander er utrolig lærenem og spiller klaver konstant inden han bliver teenager. Mortimer er stolt og meget lykkelig over at Bella er retur.
Cassandra føder drengen Alistair (alle drenge i familien Goth slutter på r) og Bella får dagen efter en Alien-pige som hun kalder Belinda (alle piger i Goth familien slutter på a)

Familien Caliente
Nina og Dina bliver bedste venner. De er begge forelskede i Don og indenfor 24 timer ender de på skift i spa-badet med ham.
Dina ønsker at blive proff. danser, så hun finder sig et job i danse-karrieren. Nina finder også et job (tror den hedder drivert-karrieren... den med kaffekoppen). De arbejder og stiger i niveau, men er ret hurtigt begge højgravide.
Dina føder en dreng - Mike - og Nina får også en dreng - Leo.
De bygger til og bygger op i deres hus, for at have plads til de to drenge.

Familien Lothario;
Så Don er jo blevet far til Mike, Leo og Alistair.
Han er ikke rigtig interesseret i børnene, og fortsætter sit vilde single-liv.
Da jeg forlader ham har han været i kanen med 5-6 damer.

Familien Burb
Der arbejdes på færdigheder og karriere. Lucy er et meget smukt barn, der passer sin skole, hjælper med at tage skraldet og ellers ikke laver ballade.
John ønsker sig et barn mere, og Jennifer går med til det. Det resulterer i tvillingerne Leia og Luke (uden snyd!)
Det kræver en ombygning af deres lille hus, men alle er glade for de to nye familiemedlemmer.


Sidst rettet af Rose Fre 10 Apr 2020 - 22:30, rettet 1 gang
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Roses Stamtræ overblik for Pleasantview

Indlæg af Rose Fre 10 Apr 2020 - 22:30

For at I også lige kan få et overblik har jeg lavet en oversigt her:
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Stamtr11

Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Anbodil Fre 10 Apr 2020 - 23:01

Sjovt at læse at Don også her er en Donjuan..som i sims 4...haha...med en stribe af børn efter sig.
Min spil ligner endelig noget der dur..og jeg gik ind i fam. Rabundus alias broke...men altså... undre Jeg havde fuldstændig glemt tempoet og hvor meget der faktisk sker i sims 2..og at det kan knibe med at komme på WC eller i bad i tide..pyvv

Det er da en god ide sådan at skifte mellem alle familierne...som fast rutine.. Very Happy Utroligt at du kan holde styr på det hele... Tommel op
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Rose Fre 10 Apr 2020 - 23:08

Haha jeg kan kun holde styr på det fordi jeg har stamtræet (som er tegnet på en ternet blok. Der har jeg også en liste over børnene i aldersrækkefølge ift. hvem der skal på uni hvornår.
Jeg har ikke en 'fast runde' - men jeg spiller 2 årstider (fx sommer+efterår) i en familie og så det samme i næste. Men det er mit humør der afgør hvilken families 'tur' det er... så længe der ikke er nogle der kommer en omgang foran eller bagud Smile
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af simsister Lør 11 Apr 2020 - 0:39

Fedest! Det lyder ret meget som når jeg spiller kongelig legacy. LOL
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2541
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af MonaSolstraale Lør 11 Apr 2020 - 9:56

Det lyder som en rigtig god ide med det stamtræ Tommel op
Jeg burde vist have lavet et stamtræ til min meget forgrenede familie der startede med José og Victor

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3497
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Rose Søn 12 Apr 2020 - 15:43

Jeg er taget på uni for at spillet Angela, Lillith og Dustin. De har lejet et hus med to soveværelser, køkken, stue og et god aktivitets-rum til fx. computere.
Efter midtvejsprøven i første semester flytter Dirk ind.

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm12

De holder et brag af en sportsfest og Lillith beder en bekendt om at lære hende vejen mod mørket - men da hun ikke syntes det er fedt at være heks, vælger hun at gå mod den neutrale og lyse vej i stedet.
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm11


Jeg må sige at hun jo nærmest er skabt til at være heks - outfittet klæder hende virkelig godt. (
Hvis nogle af jer har hekse-tips-og-tricks må I gerne sige til, jeg har aldrig spillet heks i sims 2 før :O

ps. det eneste cc jeg har i mit spil er makeup og billeder der kan males på staffeliet)
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Rose Søn 12 Apr 2020 - 15:56

Tilbage i familien Dreamer (og Broke - men Brandi har jo skiftet efternavn)

Da Brandi og drengene flyttede ind havde de jo en lille portion penge med. De valgte at lave en stor tilbygning på huset, men de er langt fra færdige med at få sat vinduer i, indrettet sig, og et rum der skal blive et ekstra badeværelse står også stadig tomt.
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm15

Der er dog blevet "indrettet" et pigeværelse med en seng og en balletbarre. Den er Emmy meget glad for, ja Adam bruger den godt nok også engang imellme
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm16

Men han holder virkelig meget af Darren, så han maler ofte sammen med ham. Adam er jo en virkelig køn dreng - jeg glæder mig til at se hvordan han ser ud når han bliver teenager og voksen.
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm17

Beau er tilgengæld lidt mere kantet. Hans stræben er egentlig penge, men jeg tror måske han mere er vild med viden...
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm18

Her har vi så Brandi og Nellie - og Brandi's mave er igang med stor og rund...
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm19

Darren og Brandi får denne gang en lille dreng, som de kalder for Remus
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm14


Jeg har studeret Sims 2 genetik ret meget - jeg har også Prima gameguides til en del af pakkerne. Hvorfor alle Brandi og Darrens børn indtil videre har Darrens mørke hud, forstår jeg ikke. Teoretisk - i følge primas gameguides - så skulle de kunne få børn med alle de fire mulige hudfarver... fordi forældrene giver hver sin hudfarve videre, og spillet derefter vælge en imellem dem.
Lad os sige at S1 er den lyseste og S4 er den mørkeste.
Så hvis Brandi giver S1 og Darren giver S4 videre til barnet, så kan barnet få S1, S2, S3 og S4 i hudfarve.

Hvis man derimod kigger på en simmer der fra begge forældre modtager en hudfarve - fx S2, så vil barnet naturligvis også få S2 i hudfarve...

Sandsynligheden taler altså for at Brandi og Darren snart bør få nogle børn i en anden hudfarve end S4...


Ved øjenfarver er der dominate og recessive øjenfarver i sims 2 - nøjagtig som i virkeligheden... her er mørk brun dominant, og mørk blå dominant og lys blå, grå og grøn er recessive - altså vigene. En simmer har - som i virkeligheden - 2 forskellige øjenfarver med sig fra forældrene.
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Sighubert Søn 12 Apr 2020 - 16:49



Man må da sige at der er kommet gang i de gamle spil. Sjovt at se da jeg aldrig har spillet sims 2. Tommel op
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af MonaSolstraale Søn 12 Apr 2020 - 17:29

Det er et sjovt gensyn, men desværre ligger Sims2 for langt tilbage i erindringerne til jeg kan huske noget om hekse
Modsat Sims4 var jeg solgt på stedet da Sims3 udkom og siden har jeg ikke rørt spillet.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3497
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Rose Søn 12 Apr 2020 - 18:07

Mona jeg var også solgt da Sims 3 udkom, men har haft perioder hvor jeg er vendt tilbage til Sims 2... fordi det kan noget andet end Sims 3 Smile

Men det er jo heller ingen hemmelighed at jeg slet ikke er fanget af Sims 4, som jeg syntes er for simpelt og hurtigt bliver kedeligt.
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Rose Søn 12 Apr 2020 - 21:24

Familien Dreamer mangler lige et par dage inden det bliver sommer igen (og jeg forlader dem til fordel for en anden familie)

Beau begynder at sætte det gamle lig i forhaven i stand, han knokler dag og nat.
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm21

Adam, Emmy og lille Nellie leger ved aktivitetsbordet - et virkelig godt redskab til at skabe relationer på tværs af alder hos de mindste Smile
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm22

Det her er jo bare ikke til at stå for. Nellie og Darren i omfavnelse.
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm20

Beau bliver ENDELIG færdig med bilen, som Brandi straks sælger.
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm23

Hun bruger rub og stub på det nye badeværelse
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm25

Nellie bliver barn og giver her Emmy en ordentlig krammer. Jeg tror måske jeg er ramt ind i 'first born syndrome', hvor genetikken ligesom nulstiller hver gang man har startet spillet op - det kan omgås ved at gå ind i lav en simmer og trykke et par gange på terningerne så man får genereret nogle tilfældige simmere...
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm24

Adam bliver også teenager
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm27

Og Remus vokser op til tumling, lige inden jeg forlader familien i denne omgang
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm26
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Anbodil Man 13 Apr 2020 - 2:26

Du har da ret i at Adam er køn! Han blir nok en rigtig hjerteknuser.... cheers
NU hvor jeg er igang med mit sims 2, vil jeg virkelig gi dig ret...det spil kan bare noget helt andet end sims 3 og sims 4 når ikke til sokkelholderne af det spil...men naturligvis er spillet sjovest når mange simmere er samlet, som på Universitetet...jeg får mig mange grin! Laughing

Jeg ville forøvrigt ønske jeg kunne hjælpe dig med heksene for jeg har spillet meget med dem i sin tid, men glemt det meste. Neutral
Men der er noget med at du skal bruge en gryde i al fald..så du kan lære de der besværgelser og eleksirer at kende, og så er der 3 slags hekse og her skal du vistnok vælge via hvad du lærer om det skal være god, neutral, eller ond, du vil blive! Du får også mulighed for at besøge en hemmelig grund..på et tidspunkt!
Og så skal du forøvrigt gøre dig selv den tjeneste, at hægte dig på med kameraet på din sim når han/hun kan flyve for så komme du med op i luften..og det er ret fedt!!! Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Rose Man 13 Apr 2020 - 16:11

Bodil, jeg må prøve det med kameraet og heksen... Jeg har læst mig til at hvis de bruger mangel 'onde' besværgelser så trækker det også mod de onde, og mange 'gode' trækker mod det gode.
Jeg tror jeg vil prøve at få hende super god først, jeg har læst noget om at de så får en trone...

Generelt har jeg faktisk ikke spillet de overnaturlige i sims 2, altså bortset fra en maaasse Aliens, og så et par få plantesimmere. Men der er jo så mange typer; hekse, varulve, aliens, plantesimmer, vampyr, Bigfoot, servo, zombie som alle er til at spille. Ud over dem er der jo også Genie og spøgelser som dog ikke kan spillet...

Jeg valgte at Adam skulle være 'pleasure' stræben - altså livsnyder, så må vi se om det skal laves om på uni, for han skal helt sikkert på uni.
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Anbodil Man 13 Apr 2020 - 17:48

Min Barney..har også fået muligheden for at ændre sin stræben..som først var romantik...men nu hvor han er forlovet..er det jo passende at ændre det til familieminded...og så havde jeg glemt denne her...
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview The_si55

Så nu stræber han efter begge dele...men jeg tøver lige en kende med al den romantik og holder det til Sandy..for hvis hun er mega jaloux så blir det bøvlet... Very Happy Men han skal være forfader til et helt dynasti...har jeg besluttet...tror jeg nok..hvis jeg kan holde det ud... Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Rose Tirs 14 Apr 2020 - 23:51

Jeg tog tilbage til firkløveret på Uni.
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm28

Angela og Dustin har fundet hinanden igen, de var teenagekærester... og nu Uni-kærester.
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm29

Lillith øver sig i at kaste fortryllelser... i sit træningstøj...
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm30

Alle forbedrer deres forhold til hinanden på forskellig vis. Der bliver spillet meget skak, og danser HELT vildt meget - især til Natascha beddingfiels "pocket full of sunshine", eller Katy Perrys "Hot N Cold" på pop-stationen.
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm31

Angela er vild med natur... her har hun fået hedeslag af en vinter-hike Rundtosset
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm33

og Dirk får her fingrene i maskinen - eller bogen - da hun vil undersøge Lilliths tryllebog...
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm32

Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Anbodil Ons 15 Apr 2020 - 9:32

Grine smiley Ja der er mange skøre skønne ting i sims 2. Det eneste jeg egentlig kan udsætte på spillet i forhold til de andre, er det at bygge. Sims 2 kræver meget mere plads, hvis de ikke skal hænge fast alle vegne. Og så ved jeg ikke, hvor mange gange jeg har haft fat i "Alt" tasten uden at det har givet den ønskede virkning... Grine smiley
Ang. hekse, så står der noget om det i guiden uden Apartments, hvis det kan hjælpe! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Rose Ons 15 Apr 2020 - 13:10

Husk constrainfloorelevation, og så den med at rotere tingene 45*, men ja, bygge og indretnings-delen i Sims 2 er ikke optimal.
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af simsister Ons 15 Apr 2020 - 13:17

Det jeg husker bedst fra Sims 2 er, at man ikke kan rydde allerede bebyggede grunde helt. Så der opstod problemer med at f.eks. træer pludselig stod midt inde i stuen på det nye hus, man lige havde bygget.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2541
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Anbodil Ons 15 Apr 2020 - 15:48

wow Det lyder da underligt Simsister...det har jeg dog ikke oplevet.. scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Rose Ons 15 Apr 2020 - 16:37

Hos familien Goth:

Bella og Alexander spiller skak
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm35

Cassandra har fået en makeover, den var tiltrængt, især på frisuren...
Cassandra tager sig både af sin søn Alistair...
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm36

Og sin halvsøster Belinda
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm34

Pludselig sker der noget, Mortimer har vist guld i stræben, så Hula-zombierne kommer forbi
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm39

Lige efter beslutter Bella, at tiden er til et nyt eventyr, og hun efterlader Cassandra med ansvaret for Alexander og Belinda (og Cassandras egen søn Alistair samt hendes puddelhund Princess)
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm37

Og i haven er der også gang i den...
Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Skzirm38
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af MonaSolstraale Ons 15 Apr 2020 - 17:34

Ja men så får Cassandra vist nok at se til Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3497
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Rose Ons 15 Apr 2020 - 19:05

MonaSolstraale skrev:Ja men så får Cassandra vist nok at se til Smile

Ja... og hun ønsker sig et barn til cyclops jeg har på en måde lyst til at finde hende en eller anden ung fyr når de to mindste er blevet ældre, og så lade hende få et dejligt liv med ham, det trænger hun vist til bounce
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Anbodil Ons 15 Apr 2020 - 19:11

Der ser da også ud til at være travlt på familiegravstedet.... Very Happy . Jeg kan faktisk ikke huske om man egentlig kan komme af med de spøgelser?? scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Rose Ons 15 Apr 2020 - 19:33

Man kan flytte gravene til en anden grund, så kan man jo evt. lave sig en gravplads-grund de kan være på
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Roses Sims 2 Corona-Pleasantview Empty Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum