DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sims4evers: Julies Historie

4 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Lør 4 Apr 2020 - 20:24

avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Anbodil Lør 4 Apr 2020 - 21:23

Fedt du kom igang...og sjovt nok har du valgt den karriere som Selma også ender i..haha.

Ja jeg snyder også så vandet driver...men det er en fordel, så man kan forbigå de mange fejl der er i spillet...og så gør det ikke så meget. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Søn 5 Apr 2020 - 16:04

Fremover skal historien læses her:

http://www.sims4ever.dk/julies-historie-sims-3/

Når jeg forsætter fortællingen vil den ikke længere være linket - da jeg så ikke laver indlæg - men forsætter på selve siden - man skal bare benytte det ovenforstående link.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Anbodil Søn 5 Apr 2020 - 17:33

Ja det var da en udmærket ide..sp kan man få indslagende/afsnittene i kronologisk orden... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Søn 5 Apr 2020 - 19:24

Ja - jeg har oprettet en speciel side til den videre historie - man skal bare klikke på det link jeg har lagt - så følger historien videre derfra - (når jeg får spillet)
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Søn 5 Apr 2020 - 23:55

2. afsnit lagt på - følg linket - længere oppe på siden
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Anbodil Man 6 Apr 2020 - 2:28

Grine smiley Fin fortælling...men måske har Julie sparet FOR meget...og så er det jo godt man kan flytte og prøve lykken et andet sted. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Man 6 Apr 2020 - 11:53

Det er lidt svært med hittepåsomheden - hmm - Så jeg ved ikke lige - men tror jeg ender med at flytte hende. Havde helt glemt at Appaloosa nabolaget er lidt kedeligt Embarassed igen fordi jeg spiller mest mine egne nabolag.

Julie har ikke så mange penge og da slet ikke råd til et nyt hus - men jeg finder på noget - skal lige have hjernecellerne igang he he Laughing
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Anbodil Man 6 Apr 2020 - 14:50

Med den lille grund kan du da gøre som mig!! Very Happy Gemme grunden med hende på . Vælge et nyt nabolag fra hovedmenuen af gå ind idet og nedsætte hende med grunden...nemt og billigt! Wink

Jeg skal ha fat i Sunlite tides næste gang...så ved du det.. blinkende smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Man 6 Apr 2020 - 20:59

Nahh ikke sunlite tides her - har nogle andre planer - det er begyndt at rumstere deroppe på høloftet med ideer Laughing
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Anbodil Tirs 7 Apr 2020 - 0:37

Ohhh det er så skønt med ideer... spændt
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Tirs 7 Apr 2020 - 16:28

avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Sighubert Tirs 7 Apr 2020 - 16:54


Den æ da et så rænge. Cool Tommel op
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Anbodil Tirs 7 Apr 2020 - 17:17

Starlight shore er det et nabolag som følger med en eller anden pakke, eller dit eget??? Jeg tror Julie er ved at bevæge sig ud i noget som jeg slet ikke kender...så det blir spændende.... Glad i smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Tirs 7 Apr 2020 - 19:30

Jahh der kommer til at ske et eller andet - håber at få historien drejet rigtig ind.
Starlight Shore er et EA nabolag og kom med Berømt pakken
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Tors 9 Apr 2020 - 11:49

avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Anbodil Tors 9 Apr 2020 - 13:01

Ha ha ha...sikke et sjovt afsnit...og du har ret..det er nu ikke så let at blive rig i sims 3...det skal kæmpes for pengene.
Og så har jeg ikke set en rodeotyr siden sims 1....hold da kæææft hvor det var sjovt at se igen... Laughing

Men lige til noget andet Sims4ever. Dit overnstående link linker til afsnit 1..og så vil jeg spørge om muligvis kunne fortsætte med at samle dine afsnit sådan som du begyndte...så er det kun det nyeste der er åbent. Det ville være ret tjekket og meget nemmere for os læsere...så kunne vi åbne et afsnit..og samle det igen...for så at åbne et nyt..og så fremdeles.. Wink UPS...jeg ser nu at du også har link til afsnittenes begyndelse i højre side,...tak! Smile
Sådan ser din historieside ud for os i starten...
Sims4evers: Julies Historie Julies10
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Tors 9 Apr 2020 - 13:42

Ja jeg kan godt se det virker lidt forvirrende - men jeg har nu lavet det om.
Når man kommer ind på hoved siden er der nu i øverste højre side lagt et direkte link til siden - det klikker man bare på og så kommer man direkte ind i historien.
Håber det vil hjælpe.

Ja det er lidt mere hårdt med pengene i Sims 3 - men jeg kender faktisk ikke ret meget til det i sims 4 - det har jeg ikke spillet nok til. Rodeoen kom netop med showtime pakken og den er vildt sjov - hvis de da ikke skvatter af med det samme lol!
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af MonaSolstraale Tors 9 Apr 2020 - 15:16

Jeg husker Showtime som virkelig underholdende (men også ret tungt)
Det var sjovt at vi kunne sende artister rundt til hinanden.

Jeg kan se at jeg har ret meget at indhente hvad angår historier lige nu Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3491
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Anbodil Tors 9 Apr 2020 - 18:10

Sims4ever jeg blir lige nødt til at spørge dig om noget, for jeg kan ikke helt forstå hvordan jeg gør. Question

Førhen var det sådan, hvis man ville flytte sammen med en, så skulle de bare blive gode venner, og så kom muligheden for at flytte sammen.
Man skulle netop undgå at blive kærester, for så skulle man nærmest blive gift før man kunne flytte sammen.
Men hvordan med roomates som er bedste venner?? Hvordan filen får man en roomates til at flytte ind, så han blir en aktiv del af husholdningen jeg kan styre???

Nu har jeg været inde og læse op på bofæller igen, og jeg tror der er sket en fejl ved flytningen. For det lader ikke til at Berner figurere som bofælle, på mobilen..her er der stadig mulighed for at aktivere det at ha bofæller og hvor mange. Han er med i panelet med jeg kan ikke klikke på ham og bestemme over ham..som om han var samboende...men den mulighed findes måske ikke mere efter bofæller???
Et eller andet er der galt, for ham er hverken eller....og det duer jo ikke.

Jeg har naturligvis mulighed for at gå tilbage til det gamle nabolag hvor han blev bofælle og så lade dem flytte nabolag via mobilen først,,og så først deaktivere vejrpakken bagefter...så kan det jo være det hjælper. Der er faktisk flere ting jeg kan prøve, men for pokker hvor der det træls når det sker midt i en historie.
Jeg spiller heller ikke med mods ligesom sighubert..ikke før jeg kan tjekke hvad indflydelse moddet har først,,for det er noget skidt midt i en historie...
Jeg er godt nok i syv sind...for det må vel kunne lykkedes at en bofælle kan flytte rigtig ind som del af familien! Men måske skal han smides ud først?? Ja det sku ikke undre mig.. Rolling Eyes Det er jo sims Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Tors 9 Apr 2020 - 19:48

Berner kan blive en bofælle - dvs. at han hverken er en townie, hjemløs eller andet - man kan sige han lever i limbo. Han kommer til  dit hus og du kan snakke med ham - men du kan ikke styre ham - du kan bede ham om at gå - og han betaler en fast husleje 1 gang om måneden (mener jeg det er) Hvis du beder ham om at gå er det ikke sikkert han kommer igen - med mindre du ringer efter ham.

Hvis han skal flytte ind og du skal kunne styre ham - skal du vide hvor han bor - så kan du hente ham op i husspanden, og derefter flytte ham ind på grunden. Venskabs barometeret skal være godt eller mere uden de behøver at blive romantiske med hinanden. Her kan man bruge koden

testingcheatsenabled true - for at skrue op for venskabet -


https://www.reddit.com/r/thesims/comments/190xw8/sims_3_roommates_101/
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Anbodil Tors 9 Apr 2020 - 21:17

Pyyyvv det lyder godt nok lidt kompliceret...
Jeg kan åbenbart ikke får den mulighed, som gør at Selma kan bede ham flytte ind...Han er bofælle nu...
Så skrives der at jeg måske kan smide ham ud, men der er ingen garanti for han vil dukke op i husspanden... No
Det virker ærligtalt lidt gamble agtigt.. pale
Har du prøvet kræfter med bofæller.... ?
Jeg har slet ikke brug for at skrue op for Selma og Berners vendskab...det er i top...hmmm måske må jeg se i øjnene, at der kommer en drejning på min løselige plan..suk Neutral

Nu prøvede jeg at gå ind på grunden for at skille dem ad via rediger by..så kom han til at hænge på skærmen og jeg flyttede ham til en tom grund...fint.
Nu kunne Selma invitere ham over til sig selv...og fint. Så skruede jeg op for de venlige interaktioner og endelig var der både muligheden for at flytte ind eller blive bofælle.
Jeg valgte at han skulle flytte ind..men opdagede så at jeg stadig ikke kunne styre ham...så et eller andet er gået galt med ham...
Det lugter jo snart af tvungen bryllup...hva faen er det for noget..suk utilfreds
Jeg valgte at gå ud uden at gemme...Hvorfor har sims 3 altid haft svært ved at lave nogle NPCs som er til at have med at gøre....suk!!!
Jeg må prøve noget andet...
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Tors 9 Apr 2020 - 23:13

Ja jeg har prøvet bofæller tingen - da jeg skrev min Theresa historie. Her ville jeg at hun skulle have Grimm manden til at flytte ind - de blev også bofæller - men han var ikke styrbar. Det blev jeg træt af og han endte med at forsvinde. Pludselig havde jeg bare en masse andre bofæller der dukkede op ud af den blå luft og jeg indkasserede en masse penge i leje - tror jeg var oppe på en 6-7 stykker - der rendte frem og tilbage - indtil jeg bad dem om at forsvinde. Pengene for lejen blev ved at komme selvom de ikke vendte tilbage. Ved ikke om det var en fejl - fordi jeg jo havde aktiveret bofælle funktionen?
Jeg endte med at flytte Theresa til en anden grund - så det ophørte - men da Grimm manden spillede en rolle i min historie måtte jeg have ham tilbage. Så jeg åbnede et nyt spil og fandt ham - smed ham op i familiespanden - gik tilbage til Theresa og satte ham ned på hendes nye grund. Her brugte jeg så koden til at forbedre forholds barometeret. På den måde fik jeg reddet stumperne.

Det er desværre sådan i sims 3 at når de skal bo sammen - kan man bruge den der kode og så hente dem rundt omkring i nabolaget - ellers er man tvunget til at de skal blive forelskede/gift med hinanden.

Det du oplever med Berner er nok at han har været på uni nabolaget og derfor "bare" er en ikke styrbar NPC - derfor tror jeg ikke det kan lade sig gøre? hmm. Min Grimm var jo en simmer der befandt sig i nabolaget og boede i sit eget hus - det kørte helt af sporet da han "kun" blev en bofælle.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Anbodil Tors 9 Apr 2020 - 23:51

Jamen sikke vi da kan bøvle i det... Very Happy Jeg har endelig fået det til at lykkedes, men jeg måtte helt tilbage til inden jeg forlod twindbrook..og her var de jo blevet bofæller. Så jeg splittede dem op via rediger skærmen..og flyttede ham til det billigste hus...
Så kunne Selma ringe og invitere ham... så de lige kunne forbedre forholdet...da han var smuttet, kom der en ny bofælle, så jeg fik Selma til at deaktivere denne funktion via mobilen...så smuttede hun af sig selv igen.
Næste gang Selma inviterede Berner.. kom muligheden for at han flyttede ind...og endelig blev han styrbar.
Nu skulle jeg så bare gemme dem i biblioteket...så de kunne flytte til det nye nabolag, hvor jeg havde den tidligere udgave af parret boende i Selmas udvidede hus..jeg havde jo nået at bygge til og det ville jeg ikke miste. Så det gamle par blev slettet.. og det nye (dem der kan styres) er nu flyttet ind....suk for en masse ind og ud af spillet. Nåh men nu synes jeg jo ikke, at alle de billeder jeg nåede at tage...som ellers var gode...kan bruges. Så de skal slettes. Jeg har prøvet det før og ved at to forløb...selv med samme simmere ALDRIG blir ens eller bare noget der ligner det tidligere forløb... allergi
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Gæst Fre 10 Apr 2020 - 9:40

Ja det kan være bøvlet i sims 3 med lige det der. Da jeg hentede Grimm ind i spillet via et nyt nabolag "kendte" han jo ikke Theresa eller hun ham - og det de havde fået opbygget i tidligere spil var jo ligesom tabt. Jeg valgte at flytte mine væk fra nabolaget og til et nyt sted - der venter de stadig pænt Laughing
Det er nok også sådan du oplever det nu at det er en "forkert" Berner som er inde i Selmas liv og det du har spillet er blevet "forkert". Jeg håber da du genfinder gnisten igen - for det ville da være ærgerligt at alt det du har spillet til nu går "tabt"

avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims4evers: Julies Historie Empty Sv: Sims4evers: Julies Historie

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum