DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

4 deltagere

Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Anbodil Ons 1 Apr 2020 - 12:17

Ind i mellem kan jeg godt savne sims 3, så derfor fik jeg lyst til at lave en ret fri opgave, hvis nogen vil være med.

Du skal lave en ung sim...der må snydes med alt undtagen pengene.

Levetiden sættes til lang. Din simmer skal nå at bo i omkring 8-10 forskellige nabolag inden vedk. dør, og det må gerne være selvlavede nabolag.
Og så gælder det bare om at opleve så meget så muligt, prøve ting af man ikke har nået o.s.v. og ligge et billede herinde af de steder simmeren kommer til at bo efterhånden og de oplevelser ved. kommer ud for.

Har du uni skal simmeren også gå på uni, som et af bostederne. Og bliver simmeren til flere ved evt. at få partner og børn eller dyr, skal de flyttes med rundt.

Det er en opgave man kan gå til og fra over tid, så det skulle ikke være for vanskeligt at passe den ind mellem sims 4 spil.

Håber da at nogen vil synes det ku være sjovt at være med! Og så vil vi bare gerne se nogle oplevelser...hehe.

Jeg har valgt at kalde opgaven for; Alt kan ske!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af VinceDjansen Tors 2 Apr 2020 - 14:44

Ellers tak, Sims3 er ikke længere aktuelt her i huset - og ser også allerede forældet ud, må jeg indrømme (trods større spilbarhed. Som om, at spiludviklerne på Sims4 bare ikke har været dygtige nok - eller er pålagt restriktioner "oppefra").
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af MonaSolstraale Tors 2 Apr 2020 - 14:51

Det er sjovt at gense landskaberne fra Sims3.
Jeg har brugt hundredevis af timer på at bygge huse i det spil Smile

Rigtig god fornøjelse Smile
Jeg springer over denne udfordring.
Jeg har rigeligt at gøre med min vampyr Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3488
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Gæst Tors 2 Apr 2020 - 15:07

Hmm det ville jeg egentlig godt - men jeg kan desværre ikke ligge billeder op herinde hmm
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Anbodil Tors 2 Apr 2020 - 15:10

Jeg synes nu stadig sims 3 er aktuelt, men i små portioner...der er noget befriende over spillet jeg ikke kan forklare og så skal det spilles anderledes end sims 4! Wink

Forskellige fif til sims 3:

Koden testingcheatsenabled true/false.......er svær at komme uden om. Når den er skrevet, har man mulighed for at trække i de grønne behovsbarer hos simmerne. Man kan også klikke på en simmer samtidig med at man holder shifttasten nede, så får man forskellige snyde muligheder, eller man kan klikke på postkassen på samme måde og får nogle andre snydemuligheder.

(En ting jeg bruger meget er at klikke som overstående på jorden, der hvor jeg ønsker min simmer hen og så kan jeg teleportere min sim...det er bare enormt tidsbesparende....hehe)

Hvis man bagefter skriver buydebug...får man i købskataloget adgang til alle de forskellige skjulte ting der er tilknyttet til de pakker man har aktiveret i sit spil.

Når man spiller:
Alle de ting simmerne bruger såsom køleskabe, komfurer, løbebånd og den slags aktivere deres færdigheder...og en færdighed SKAL  aktiveres før noget tilsvarende tæller. FX kan du svømme ligeså tosset du vil uden at det vil tælle noget i en færdighed, før du har været på et løbebånd. og når du har det og har fået 2 pinde i færdighed, så kan din simmer løbe rundt i nabolaget som træning.

Det samme gælder havebrug. Du kan plukke alle de frugter og grøntsager du vil, men det tæller først som færdighed, når du har plantet og vandet en plante....

Når din simmer har fået aktiveret reparation som en færdighed, enten ved at læse en bog eller reparere vasken som er gået i stykker, eller ved at tage undervisning det rette sted..så tæller færdigheden...og efterhånden kan du opgradere forskellige emner, men muligheden kan først ses når din simmer er dygtig nok.

I sims 4 kan en simmer godt klare sig med billige ting, som de bare opgradere, men i sims 3 er det ikke helt sådan...så altså skal din mad mætte længere og holde længere i køleskabet...er et dyrere køleskab bedre, og så fremdele med alle andre ting.

Det gode i sims 3 er at frugt og grønt mætter bedre. Du kan faktisk nøjes med at spise to af slagsen, og så er behovsbjælken fyldt...men har du samtidig over 3 i madlavningsfærdigheden holder mætheden længere..o.s.v.

Spørg endelig, så skal jeg se om jeg kan svare...men der er også stadig adgang til mange youtube film om fif til sims 3.. Very Happy


Sidst rettet af Anbodil Tors 2 Apr 2020 - 15:13, rettet 1 gang
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Anbodil Tors 2 Apr 2020 - 15:11

Det er da mærkeligt sims4ever at du ikke kan ligge billeder op...det forstår jeg ikke.....hmm scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Gæst Tors 2 Apr 2020 - 15:25

prøver lige

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Screen10


det lykkedes Laughing
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Anbodil Tors 2 Apr 2020 - 15:32

Der kan du bare se,..nu er der ingen undskyldning....hehe Twisted Evil
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Gæst Tors 2 Apr 2020 - 15:39

Anbodil skrev:Der kan du bare se,..nu er der ingen undskyldning....hehe Twisted Evil

he he jeg kigger på det og ser om jeg kan komme i gang
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Gæst Lør 4 Apr 2020 - 9:48

Jeg er blevet inspireret nu til at prøve at spille anderledes end normalt. Jeg har været i tænkeboks med hensyn til opstart og nu landet på en ide jeg vil prøve.
Jeg kan dog ikke ligge ret mange billeder ind her - det tillader forum ikke (har prøvet) - så derfor vil historien komme til at ligge på min egen hjemmeside hvor jeg har mere at gøre med.

Jeg begynder så småt i løbet af i dag og ser hvad det bringer med sig.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Anbodil Lør 4 Apr 2020 - 10:40

Det er godt nok underligt, men fedt du vil være med sims4ever! glad smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af MonaSolstraale Lør 4 Apr 2020 - 13:01

sims4ever skrev:Jeg er blevet inspireret nu til at prøve at spille anderledes end normalt. Jeg har været i tænkeboks med hensyn til opstart og nu landet på en ide jeg vil prøve.
Jeg kan dog ikke ligge ret mange billeder ind her - det tillader forum ikke  (har prøvet) - så derfor vil historien komme til at ligge på min egen hjemmeside hvor jeg har mere at gøre med.

Jeg begynder så småt i løbet af i dag og ser hvad det bringer med sig.

Hvis du hoster billederne fra eks Imgur burde der ikke være begrænsninger.
Hvis du henter billederne direkte fra din computer, er min erfaring at der er en begrænsning til ca tre billeder pr. indlæg.
Derfor bruger jeg altid Imgur nu.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3488
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Gæst Lør 4 Apr 2020 - 15:25

Det eneste jeg anvender er dropbox - men det er til mine rigtige billeder. Alle mine sims billeder ligger under dokumenter og tages derfra.

Forummet her er et phpbb forum og hvis det ikke er indstillet til at der kan ligges mere end 3 billeder ind - så er det admin der skal ændre det. Mit forum er også et phpbb forum - og her har mine brugere haft ubegrænset adgang til at kunne ligge billeder ind.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Sighubert Lør 4 Apr 2020 - 16:00


For lige at afklare det med billeder.
Der kan lægges lige så mange billeder ind i et indlæg som man vil.
Begrænsningen består i at man kun kan uploade 3 billeder ad gangen fra ens PC. Men som sagt kan man lægge alle de billeder i indlægene man vil.

Jeg bruger selv at laver historien med billeder i et tekstdokument. Så kan man gå til og fra som man har lyst til.
Når jeg så er tilfreds kopierer jeg teksten ind i forumtråden og til sidst lægger jeg billederne ind ved hjælp af overstående metode.

Jeg ved godt at det er lidt dobbelt arbejde men det giver en frihed til ikke at lave hele historieafsnittet på en gang.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Anbodil Lør 4 Apr 2020 - 16:36

Jeg ligger billeder ind direkte fra mine dokumenter...3 stks...loader dem ind...skriver tekst og klikker på det tilhørende billede...skriver mere tekst og klikker på det næste billeder og så fremdeles...nogle gange klikker jeg så på "vis prøve" for at tjekke for fejl..o.s.v. Man skal bare huske at det også sletter den valgte størrelse på de billeder man loader ind, så her skal man lige vælge igen!

Det hænder ind i mellem at de 3 valgte billeder driller..så et af dem fx blir kopieret...men så sletter jeg bare dem alle 3 og henter igen. Det er somregel hvis andre er på samtidig og også ligger billeder ind.. Smile
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nogen som har lyst til en opgave i sims 3??? Empty Sv: Nogen som har lyst til en opgave i sims 3???

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum