DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

+2
Anbodil
MonaSolstraale
6 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 10 Dec 2019 - 13:38

Jeg tænker jeg vil uploade en Simmer og det er min test Simmer. Han er en mand og han er voksen.
Jeg tænker der er fem huse der skal befolkes.

Det lyder som det er wikked wims der spøger i dit spil Anbodil

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3488
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af VinceDjansen Tirs 10 Dec 2019 - 14:18

Jeg er med på en enlig gammel mand i mit hus.
Så bliver der flere til de 4 tilbagevendende boliger.
Hvorvidt de er i familie med den første simmer, synes jeg, at vi skal lade være op til hver enkelt.
- og lad bare simmer-stafetten starte i den nævnte rækkefølge.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af VinceDjansen Tirs 10 Dec 2019 - 15:00

Anbodil skrev:Ja jeg kunne også godt tænke mig at lave en delt grund...denne gang en 64x64. For mit eget vedkommende kunne jeg godt tænke mig noget genialt til San Myshunos kedelige parkgrund...men den kan jo i og for sig ligge hvor som helst.
Hva med en grund med gade midt i og hollandske huse på hver sin side...de ligger jo gerne "skulder ved skulder" Og et eller to af husene kan så rumme aktiviteter i stedet for boliger. Måske også en kunstig kanal. Jeg så dog gerne, at vi også måtte bruge lidt flere pakker denne gang.
Tror faktisk de fleste har de første 4 pakker, eller deromkring.. Very Happy

Det KUNNE det som godt være Anbodil - og jeg er HELT enig i, at der er uudnyttet potentiale i netop den 64 x 64 grund i San Myshuno.
Men opgaven skal netop nok defineres bedre - altså byggestil og områdets indretning, men kanaler kunne da være en spændende udfordring at få integreret - sådan lidt den gamle bydel i Amsterdam måske?
Jeg har set en grund af Devon Bumpkin, hvor han på forunderlig vis har simuleret en togstation, hvor toget kører ind og ud af en åbning under jorden. Jeg husker det som meget vellignende.
Måske kunne vi udskifte skinnerne med kanal i sin konstruktion?!
- og ellers gjorde jeg jo nogle spæde forsøg i Nyhavn for et stykke tid siden.
Men lad os høre, hvordan stemningen er for dette.

På et senere tidspunkt kunne jeg godt tænke mig at vende tilbage til Edinburgh eller Skotland i det hele taget, hvor mange huse er med disse klinkebyggede facader.
Jeg har dette hus fra mit musiker-spil, som VIRKELIG trænger til en gennemgribende renovering og opdatering/tilbygning.
Indvendigt er der kun to velfungerende lejligheder og et kælderområde. Resten er underligt fyld.
Men det kan vi vende tilbage til, når/hvis det bliver min tur til at vælge tema engang.

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 10_12_13

- og her og nu er jeg lige tom for ideer til en ny historie. På sigt er det dog planen, at vende tilbage til Salvadorada, Strangerville, Sulani og lignende - alle købte pakker, som jeg bare er blæst forbi, fordi mine ideer og interesser er gået i andre retninger.
Så jeg mangler faktisk stadig at udforske junglen fuldt ud - løse mysteriet i Strangerville osv osv.
Men ellers tak for buddet. Smile
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 10 Dec 2019 - 15:56

Jeg syntes du skal starte det næste tema VinceDjansen og jeg syntes du skal starte det i en ny tråd, så denne tråd ene og alene handler om juleopgaven 2019.

Simsister kom mig i forkøbet, men jeg lægger simmeropgaven op på side 1, hvor jeg allerede har reserveret et felt til en supplerende opgave.
Vi behøver vel ikke holde os til en bestemt rækkefølge, men jeg notere hermed VinceDjansen for en enlig gammel gubbe og mig selv for en enlig voksen mand. Det bliver spændende at se hvordan naboskabet kommer til at fungere i spillet og hvem der ellers flytter ind.

NB: Hvad med Gertrud (den juleglade kone) til VinceDjansens hus?

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3488
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af Anbodil Tirs 10 Dec 2019 - 18:01

Du kan godt ha ret i det med Wiked wims Mona, for selvom jeg har fjernet moddet for lang tid siden, så fandt jeg for nylig en af WWfilerne et helt andet sted???? Wilds underligt, men nu er den fjernet...så måske det kan hjælpe..
Hvis jeg laver en tumling..så må en eller anden lave en forældre til vedkommende..hmmm, jeg må lige ind og se hvordan spillet ter sig i CAW først.. scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af Sighubert Tirs 10 Dec 2019 - 21:16


Det er vel ikke nødvendig at flytte rundt med filer og andet.

Bare gå ind i indstillinger og fjern markeringen ved " slå tilpasset indhold og motifikationer til".
Så burde spilet være "rent" og man kan starte et nyt spil og lave og bygge de ting man vil.
Når man så er færdig så husk at marker igen og spil videre med mods og andet.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af simsister Tirs 10 Dec 2019 - 21:19

Ja, det er da ok, at VinceDjansen starter. Men selve idéen med at skabe en familie sammen ryger jo lidt, hvis den ene mand skal være både gammel og enlig og den anden enlig og voksen. Så ja, det må hellere blive VinceDjansens opgave/tema så.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2537
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 10 Dec 2019 - 22:41

Hvor startede alt den snak om én familie??
Byen har fem selvstændige huse....  scratch

Det lyder som der er rigtig mange gode ideer til fremtidige fællesprojekter Smile
Jeg tænker det giver mest mening at starte nye projekter i en selvstændig tråd, så juleopgaven ikke ender med alt for mange "køkkenchefer i bageriet".
…. Det kunne da være sjovt at lave en fælles familie, men jeg tænker bare det er et helt andet projekt.... Måske i et fælles hus, hvor vi hver især kan indrettet et værelse til vores familiemedlem.... ja ideerne kommer hurtig på himmelflugt  Laughing

Her kommer nogle billeder af det færdige fællesprojekt i sneen. Det ser rigtig godt ud Smile
Da jeg hentede grunden igen bemærkede jeg at der var forsvundet to sengelamper, et træ med lys og det meste rod fra køkkenbordet i mit hus. Der sker nogle mystiske ting når grunden bliver transporteret rundt imellem os...  scratch
Bortset fra det er det rigtig sjovt at gå på opdagelse i de forskellige huse. Der er rigtig mange detaljer og personlighed i husene og det meste står vist der hvor det blev sat.

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 LRSQEWph

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 624uxvIh

NB: Hvis der er nogen der har mod på en tillægsopgave findes den på side 1.

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 UMys2Xol
Roger over and out Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3488
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af simsister Tirs 10 Dec 2019 - 23:03

Nåmen ikke for at virke sart eller noget. Men "den snak" om èn familie kom jo fra mig, fordi jeg ligesom ser grunden som èt hus i flere dele. Og "den snak" opstod bare i mit hovede, og så prøvede jeg at foreslå¨, at vi skulle lave en familie, hvor hver især lavede et familiemedlem. Undskyld mange gange, hvis jeg har trådt nogen over tæerne!

Så trækker jeg lige så stille følehornene til mig og koncentrerer min sparsomme spilletid omkring min kongefamilie.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2537
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af Anbodil Ons 11 Dec 2019 - 1:17

Vi kan godt samle simmerne vi laver alligevel, for så kan de i det mindste blive venner fra start...selvom de ikke bor sammen og hedder noget forskelligt.
Nu har jeg haft det nødvendige mas med at gøre spillet klart til at jeg kunne lave en enlig mor og hendes søn. For jeg var også nødt til at fjerne pakker som jeg næsten vidste simsister ikke havde...for stræbener fremgår vist ikke hvilke pakker de kommer fra, så hvis man vil være nogenlunde sikker på at de simmere man har lavet også holder efter de har været i 6 forskellige spil...så er der ingen vej udenom.
Ja det er altså ikke sådan ligetil..vil jeg bare sige...ikke med simmere.
Min lille familie kan nu hentes af den næste skaber, men man kan ikke regne med at de pakker der fremgår jeg har brugt, passer. Jeg havde netop brugt James Turners side til at fjerne de fleste pakker, men jeg ved at simsister IKKE har vejrpakken...og den figurede altså alligevel og derfor også deres tøj til koldt og varmt vejr...altså mand det var ikke helt gennemskueligt....beklager at jeg brokker mig...men sådan er det med simmerne Neutral ...så er det nemmere med bygninger. Very Happy

Her er så Signe og Balder:
Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 The_si23

Grunden ser godt ud i snevejr Mona...det synes jeg bestemt....rigtig stemningsfuld...især når vi må nøjes med hvid jul i spillet og ikke i RL.. Laughing

En lille bøn: Hvis vi fremover skal lave flere lignede opgaver, vil jeg foreslå en tråd, hvor vi hver især skriver hvilke pakker vi IKKE har....det er vist det nemmeste. Så man kan tage de nødvendige forholdsregler!! cat
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af simsister Ons 11 Dec 2019 - 2:10

Undskyld igen, jeg skal nok tage stafetten op om nogen timer, er meget træt lige nu og har kigget efter en særlig tråd, som MonaSolstraale skulle have lavet. Og hvid jul får jeg ikke. Vejrpakken er en af de pakker, jeg har valgt fra og ikke regner med at skulle have. Nogen mindre pakker og f.eks. Byliv har jeg heller ikke. Den valgte jeg at afinstallere, selv om jeg HAR købt den, fordi den gjorde mit spil ustabilt og langsomt. Det er kun hvad stræbener angår, der kan være problemer, men det er forhåbentlig små detaljer. Tøjet - især vintertøjet betyder ikke så meget, synes jeg. De kan jo bare få noget andet på, og jeg har da lidt vintertøj ifølge spillets kategorier.

Hvor mange simmere regner I med, der skal være? Hvis vi alle seks laver nogen, skal vi jo helst ikke komme op over 8, så jeg tror, jeg nøjes med en. Godnat og sov godt. udhvilket
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2537
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af MonaSolstraale Ons 11 Dec 2019 - 7:30

Ja nemt skal det ikke være. Jeg havde slet ikke tænkt på at nogle egenskaber tilhører specielle pakker Rolling Eyes
Jeg har vist brugt en egenskab der kom med “Nye venner”.

Jeg har ikke lavet en ny tråd, men jeg har tilføjet endnu en deltagerliste på side et i denne tråd.


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3488
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af VinceDjansen Ons 11 Dec 2019 - 13:13

Vi afventer, at Simsister henter Lundemann familien, og tilføjer en eller to nye simmere + uploader til galleriet, så næste gamer kan tage over.

Som tidligere foreslået, synes jeg bestemt, at vi skal gå efter 8 simmere på grunden - altså EN familie, som sagtens kan hedde noget forskelligt, og bo i de forskellige huse - ingen tvivl om det.
Hvilken simmer, som kommer i hvert enkelt hus på grunden, må vi selv stå for at fordele efterfølgende.
Dette er jo mest for at føje endnu en "sekvens" til den fælles opgave, som jeg har forstået det - ikke andet.
Måske rette simmer i rette hus ifølge den gamer, som har tilføjet huset og simmeren - måske bare noget HELT andet.

Jeg nøjes med en enkelt simmer fra min hånd, som tidligere omtalt - og skal nok forsøge at finde en stræben fra grundpakken.
Underligt, at de ikke har det lille genkendelige ikon fra pakkerne ligesom genstandene.

- og du skal bestemt ikke undskylde Simsister.
Du har såmænd nok også ret i, at det er nemmere at beskrive, hvilke pakker man IKKE har. Det giver i hvert tilflde mening for mit vedkommende. (købte eks Moshino stuff-pakken igår, for at lege lidt med fotografering på et tidspunkt. Og så var der to fede koncerthøjtalere med i pakken!)

Synes stadig, at dette er en cool og underholdende opgave. Smile Cool
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af VinceDjansen Ons 11 Dec 2019 - 13:16

MonaSolstraale skrev:Det gik jo overvældende hurtigt med at bygge på alle matrikler  Very Happy

En supplerende opgave er at laver husenes beboere. Vis et par billeder og fortæl evt. lidt om din simmer.
Når alle huse er beboet kan julefesten begynde  cheers  santa

1. Anbodil

2. simsister

3. Nøddehaven

4. MonaSolstraale: En enlig mand til "brunkage huset"

5. VinceDjansen: En enlig gammel mand (hvad med Gertrud?)

6. sighubert

- og jeg bifalder helt denne rækkefølge - tak.
Husk nu at lade en enkelt plads stå åben til Sighubert - ha ha Rolling Eyes
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af simsister Ons 11 Dec 2019 - 13:47

Ja, fyld nu endelig ikke hele pladsen (de otte) op. Det bliver for svært for mig at spille med. Men nu har jeg tilpasset min personlige simmer til grundpakken og julefest pakken og lagt den samlede husholdning op. Man skal bare søge på simsister under EA ID. eller hente den her: https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/13F094201C1311EA89B6F3DBDD0CBB2C?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=newest&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 ZAAnhnn
Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 6rl2mIS

Håber alt er ok, så er stafetten givet videre til den næste.
PS håber der er en gæsteseng i et af husene, så¨hun ikke skal sove på jorden i labyrinten. Grine smiley
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2537
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af Anbodil Ons 11 Dec 2019 - 13:55

Hun blev god simsister. Er hun så ven eller mormor?? Hvis der endelig er for mange simmere til du kan spille, kan du vel flytte nogen af dem ud til en anden grund.. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af MonaSolstraale Ons 11 Dec 2019 - 13:56

Familie eller naboer... det er vist bare en misforståelse omkring fortolkningen. Pyt Wink
Men jeg er i tvivl om Nøddehaven deltager … hun har ikke været i Forummet siden den 5. december.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3488
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af simsister Ons 11 Dec 2019 - 13:58

Synes at vi nok lige starter med at lave dem som venner/bofæller. Man kan jo selv ændre en del, når man downloader dem og sætter dem ind i spillet. Men jeg skal da overveje at gøre hende til mormor. Det er jo en kær lille gut, du har fremstillet.

Tænker hvis det er Nøddehavens tur, og der går for lang tid, så er det den næste. Måske skulle du lave en tidsbegrænsning, Mona, og så kan hun tilmelde sig senere evt.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2537
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af MonaSolstraale Ons 11 Dec 2019 - 14:00

@Simsister Jeg er sikker på at jeg så en ekstra seng i mindst et af husene.
Hun ser rigtig rar ud Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3488
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af MonaSolstraale Ons 11 Dec 2019 - 14:05

simsister skrev:Synes at vi nok lige starter med at lave dem som venner/bofæller. Man kan jo selv ændre en del, når man downloader dem og sætter dem ind i spillet. Men jeg skal da overveje at gøre hende til mormor. Det er jo en kær lille gut, du har fremstillet.

Tænker hvis det er Nøddehavens tur, og der går for lang tid, så er det den næste. Måske skulle du lave en tidsbegrænsning, Mona, og så kan hun tilmelde sig senere evt.

Jeg tænker vi bytter om på rækkefølgen og giver Nøddehaven til Simmer nr. 6 efter Sighubert. Det er der forhåbentlig ikke nogen der har noget imod

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3488
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af Anbodil Ons 11 Dec 2019 - 17:22

Tark...simsister..og jeg har tjekket ham, han vokser op og blir en rigtig hjerteknuser...hvis altså han ikke kommer til at se mærkelig ud efter at ha været i vinces spil....hmmm scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af MonaSolstraale Ons 11 Dec 2019 - 17:34

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 SJkXj1Mh
Så fik jeg ændret min Simmers egenskaber og tilføjet ham til familien
jeg fik også anbragt lidt af de genstande der var forsvundet fra køkkenbordet.

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Ve91goql
Mens jeg tastede koderne til CAS startede Simsisters Kamma en køkkenbrand.
Heldigvis havde Sighubert tænkt på et sprinkleranlæg

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 2FS6RUil
….men Anbodils stakkels Signe flygtede med sit barn ud af grunden

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 9u0D1jjl
Rasmus her valgte at lave mad på grillen i Nøddehavens have

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 6GZK2Fxl
Fælles spisning …. i sikkerhed for branden

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 DkFJx6Kl
Balder fortrækker en bænk
NB: Jeg er helt sikker på at Anbodil ikke har valgt briller og den trøje som udendørs beklædning  Suspect

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 OGFPK5dl
Så har Kamma valgt sig en seng

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 JIoRDWAl
Hun er en driftig dame.... lidt efter har hun fundet en computer i VinceDjansens hus

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 ACvWPpsl
Sørme om der ikke også er en boksepude

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 YhD82ASl
En anden fyr er gået i seng efter at natlamperne er kommet på plads igen
Familien er uploadet nu - god fornøjelse til jer andre

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3488
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af Anbodil Ons 11 Dec 2019 - 17:43

Guud er du startet Mona...og Nej ingen briller til Balder, men se han spiser pølseret...så kommer han til at fise resten af dagen....ihhh nej da.. Surprised
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af MonaSolstraale Ons 11 Dec 2019 - 17:55

Anbodil skrev:Guud er du startet Mona...og Nej ingen briller til Balder, men se han spiser pølseret...så kommer han til at fise resten af dagen....ihhh nej da.. Surprised
Det var virkelig ikke min mening at starte på noget som helst, men da jeg ville samle min simmer med resten af familien gik alting virkelig stærkt.... og det er et stort areal at overskue Wink
Som sagt var jeg ved at taste Cas.fulleditmode da Kamma satte fut i fejemøget Laughing

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3488
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af simsister Ons 11 Dec 2019 - 18:12

Jotak, det ser fornøjeligt ud, og det ligner mig lige på en prik, bortset fra køkkenilden lol! . men jeg vil gerne vente, til alle har givet deres bidrag. Jeg troede faktisk, at monas familie skulle være større, men du regner måske ikke med flere?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2537
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019 - Page 3 Empty Sv: Lad os bygge sammen - Julestafetten 2019

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum