DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mon spillets forum egentlig lukker?

+3
Erpe
MonaSolstraale
simsister
7 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af simsister Man 27 Aug 2018 - 22:12

Tjae, jeg undrer mig, for jeg har lige været inde og oprette en ny tråd, og kunne også sagtens logge ind, så hvad mon der sker?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af MonaSolstraale Man 27 Aug 2018 - 22:25

Jeg har også undret mig Forvirret


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Erpe Tirs 28 Aug 2018 - 5:27

Jeg undrer mig nu ikke så meget. For det viser vel bare, at forumlukningen ikke er sat til at ske automatisk, men skal gøres manuelt. Så de må vel bare have travlt med noget andet, mens forumlukningen trækker en smule ud.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Erpe Tirs 28 Aug 2018 - 12:36

Så fik EA_Mage endelig tid til at lukke forummet.

Edit: Jeg checkede lige. Men jo, det tjekkiske forum, det norske forum, det svenske forum og det finske forum blev lukket på samme tidspunkt. Så beslutningen om lukningerne er desværre helt sikkert permanent og umulig for os at ændre Sad
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af simsister Tirs 28 Aug 2018 - 13:02

Ja, du har desværre ret. Det undrer mig bare (ikke at de ikke fik gjort det til tiden) men at EA_Mage beder mig om at stille spørgsmål, hvis jeg har nogen, og så ikke gider at svare. Joe, du har forklaret deres opførsel, men det er bestemt ikke det, man har været vant til fra før i tiden, så der er vel en grund til at føle sig skuffet og skubbet ud!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Erpe Tirs 28 Aug 2018 - 13:39

Jeg har udvekslet temmelig mange private beskeder med denne nye type af moderatorer/administratorer fra EA Galway, og det, som du beskriver, er netop det samme, som jeg selv har oplevet: De svarer på ros og positive beskeder. Men over for den mindste kritik bliver de næsten omgående totalt tavse og ignorerer derefter alle nye henvendelser. Herved adskiller de sig totalt fra især de ansatte i EA's support, der lytter på kritik nærmest i det uendelige, og som nægter at afbryde en samtale, før man selv gør det. Derefter sender de endog oftest en mail, hvor de beder om at få en karakter for, hvor tilfreds man har været med deres hjælp.

EA Galway anser jeg derfor for at være et fremmedlegeme i EA. For deres adfærd er den stik modsatte af, hvad jeg har erfaret med EA's support, der lytter nærmest i timevis og oftest nægter at afbryde, før man selv gør det. Derefter sender de endog oftest en mail for at høre, hvor tilfreds man har været, da tilfredshed hos kunderne er det vigtigste for dem.

Også SimGuruerne er normalt venlige, selvom de jo har langt mindre tid til at være det. Men f. eks. gav SimGuruEmma mig VIP4 gratis bare, fordi hun havde set mig hjælpe i Freeplay forummet, og på trods af, at VIP4 ellers koster cirka det samme som en stor udvidelsespakke til Sims 4.

For mig at se er problemerne med de ansatte hos EA Galway følgende:
1. De er dårligt uddannede og fans af helt andre EA spil, hvilket endog fik flere af dem til at flytte til Galway langvejs fra bare for at blive ansat hos EA.
2. De fik hele ansvaret for Sims forummerne, fordi EA desværre troede, at de også interesserede sig for Sims spil og ville være positive, når de selv elskede andre EA spil. EA kunne efter mine erfaringer ikke have truffet en værre beslutning.

Hvis bare EA i det mindste havde sat en Sims kender til at overvåge og hjælpe dem, så kunne det måske have fungeret alligevel. Men dette skete tydeligvis ikke, og de modererer og administrerer nærmest, som vinden blæser, og uden respekt for hverken Sims spillerne eller SimGuruDrake's forumregler. Dette er åbenbart kommet bag på EA, der ikke engang ser ud til at have opdaget det endnu. Hvornår og om det evt vil ske, anser jeg desværre også for at være tvivlsomt. For forummerne har desværre langt lavere prioritet for EA, end de havde tidligere.

Edit: Jeg tror egentlig, at det var meningen, at SimGuruDrake tidligere og nu SimGuruKate skulle overvåge og vejlede administratorerne og moderatorerne fra EA Galway. Men noget gik galt, og det blev ikke klart for disse guruer, hvad EA forventede af dem, eller hvor langt deres kompetence og ansvar rakte. Derfor blev Drake splittet mellem sin loyalitet over for EA og sin loyalitet over for sine kolleger i EA Galway, hvilket muligvis var en af årsagerne til, at hun forlod EA. SimGuruKate traf derefter lynhurtigt det valg bare at overlade forummet til EA_Mage, der er administrator og blander sig uden om modereringerne. Så jeg tror desværre, at det er deres chefer i EA, der ikke har gjort guruerne klart, hvad der forventes af dem som community managers.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Erpe Tirs 28 Aug 2018 - 17:22

Jeg ved godt, at jeg har skrevet det meste af ovenstående før. Samt at jeg er for tilbøjelig til at gentage mig selv. Grunden er dog overhovedet ikke, at jeg anser jer for at være tungnemme. Tværtimod. Men at jeg har brug for at præcisere tingene over for mig selv, og jeg tænker faktisk langt bedre, når jeg formulerer mine tanker skriftligt samtidigt Smile
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Anbodil Tirs 28 Aug 2018 - 18:12

Grine smiley Javel så....
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Erpe Tirs 28 Aug 2018 - 19:07

Ja, jeg er i høj grad perfektionist, hvilket jo så både har fordele og ulemper. For at perfektionere min opfattelse af tingene må jeg gennemtænke dem mange gange, og så finder jeg ofte små forbedringer. Derfor tilføjer jeg disse forbedringer til mine tidligere beskrivelser.

Men at I ikke er perfektionister på samme måde, kan jeg jo se af jeres byggerier og af de simmere, som I laver Wink Jeg forsøgte selv ganske kortvarigt i Sims 2 at lave mig selv samt et kendt hus; men opdagede jo så omgående, at det bare var umuligt at få det til at ligne særlig godt. Dette ser ikke ud til at være ændret i hverken Sims 3 eller Sims 4. Men som perfektionist er der desværre intet tilfredsstillende ved bare at lave noget middelmådigt, hvilket derfor er grunden til, at jeg aldrig bliver bygger i Sims spil og heller ikke forsøger at lave middelmådige efterligninger af kendte personer, hvor jeg jo alligevel ville være nødt til at fortælle, hvem jeg havde forsøgt at fremstille, for, at folk kunne se lighederne.

Men det er da fint, at I gider og stiller langt lavere krav til resultaterne, end jeg selv ville gøre! Smile
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af simsister Tirs 28 Aug 2018 - 21:26

Grine smiley Grine smiley Grine smiley
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 28 Aug 2018 - 22:00

Tja! Den sidste sætning skulle du måske arbejde lidt mere med Erpe Grine smiley

Jeg kender nu rigtig godt til behovet for at præcisere et udsagn, ved først at afprøve det i et forum/selskab hvor jeg føler mig accepteret. Ikke mindst de udsagn i SimsForum.dk, jeg efterfølgende har oversat med Google Translate.

Jeg kender også udmærket til trangen til at gøre tingene perfekt. Jeg er en detalje freak når det gælder mine byggerier og kan blive ved med at ændre på småting i det uendelige.
Det er godt at gøre sig umage.... men det er også godt at kunne give slip og tilgive sig selv sine begrænsninger... og så se at komme videre.

Jeg er glad for vi har fået dette Forum op at stå og ser frem til mange lærerige og underholdende timer fremover


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Erpe Tirs 28 Aug 2018 - 22:40

Mona, der er fordele og ulemper ved alt. Også ved at være perfektionist eller ved ikke at være perfektionist. Men mit problem er, at jeg startede som matematiker og som mesterspiller i skak, da jeg var ung. Dette krævede, at jeg trænede hjernen mest muligt og undlod at gætte i stedet for at regne alt igennem. Denne form for hjernetræning har jeg dyrket lige siden, og den giver stadig resultater. Fir hjernen skal trænes, ligesom musklerne jo skal for at nå deres maksimale ydeevne. Træner man ikke musklerne bliver de jo svage, og det samme sker med hjernens ydeevne, hvis man ikke bruger den og træner den på samme måde.

Ulempen ved denne form for hjernetræning er til gengæld, at man nemt kommer til at kede sig, hvis man bare forsøger på at slappe af f. eks. foran fjernsynet - eller ved at kigge på simmere, der bare finder på er eller andet af sig selv. Lidt ligesom en toptrænet professionel sportsmand også let bliver rastløs, hvis han/hun bare skal sidde stille hele dagen. Jeg har brug for udfordringer hele tiden. Dette giver Sims 2, Sims 3 og Sims 4 jo ikke ret meget af. Sims Medieval og Sims 3 Verdenseventyr var dog bedre, og det er Sims Freeplay faktisk også. Men bortset fra det, så har jeg brug for andre spil, og se TV kan jeg meget dårligt uden at lave noget andet samtidigt.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af MonaSolstraale Ons 29 Aug 2018 - 0:00

Man kan jo være utilfreds på mange måder og jeg fik lyst til at "larme" lidt mere på TheSims Forum og denne gang i historie sektionen.
Jeg elsker stadig google translate og de muligheder det åbner  Razz

Unfortunately, I have reached the end of my story about Don Lorathio and all my other Sims who have followed me since February 2018.
The story started when I created two Sims, José Bravo and Victor Sloth, who would travel on jungle adventure together.
It has been a fun and educational journey and a wonderful creative process, creating a story out of the many thousands of pictures I've taken during my game.
You should be welcome to follow the pictures if you can ignore my crazy Danish language, which is clearly not welcome in the Sims world anymore ....

The door is permanently closed and the key is broken
I will bury my lost opportunities and listen to Volbeat. Please enjoy.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Erpe Ons 29 Aug 2018 - 8:02

De vil sikkert tillade denne form for larm i nogle få uger her efter lukningen. Men larmen påvirker dem desværre ikke, og fortsætter i længere end dette, vil de bare begynde at jaile og banne jer i perioder, der bliver længere og længere, indtil I stopper. Så I kan desværre ikke vinde.

Problemet er stadig, at de har svært ved at indse, hvorfor det skulle være vigtigt for jer oven i købet at skulle kunne diskutere “EA’s mest dødkedelige spil” selv på andre sprog. Jeg ved dog ikke, hvor stor forskel det ville have gjort, hvis guruerne stadig ledede forummerne. Men hvis dette havde været tilfældet, så havde de i det mindste forklaret og undskyldt det, hvis det ikke havde været muligt fir dem også at opretholde det danske forum. En sådan undskyldning har vi ikke engang en chance for at få fra EA Galway, der jo i stedet bare reagerer med tavshed (og senere evt med modereringer).
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af simsister Ons 29 Aug 2018 - 12:43

Ja, jeg er enig, undtagen i sætningen: "EA's mest dødkedelige spil", for med The Sims er det netop så "dødkedeligt" eller drønspændende, som man selv gør det til. De fleste simsspillere er klar over dette, men der er jo nok nogen, der foretrækker RPG og krigsspil og derfor ikke er gearet til simulation på samme måde som os, der er "tossede" med det. Gudskelov for at vi er forskellige. alien head
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Erpe Ons 29 Aug 2018 - 13:11

Jeg satte jo netop også “EA’s mest dødkedelige spil i anførselstegn for at vise, at det formentlig er opfattelsen hos EA_Cian, EA_Lanni samt sikkert også mere eller mindre er noget, som resten af holdet hos EA Galway til dels er enig i. Jeg er heller ikke selv enig i denne beskrivelse. Men udviklingen, hvor EA jo nu satser mere og mere på stuff packs og mindre og mindre på udfordrende gameplay har helt sikkert bare forstærket denne opfattelse hos stadig flere gamere. Hadet mod Sims spil er desværre udbredt blandt hardcore gamere, der jo nu endog også af og til begynder at satse på at blive professionelle esports udøvere i de turneringer, som nu også sendes på TV i sportskanalerne.

Ja, vi er heldigvis forskellige. Simulation er ikke det, som de er imod. For EA’s sportssimulationer har jo meget mere respekt, end Sims spillene har, fordi der jo stadig er tale om konkurrencer, hvor det gælder om at ansætte de bedste spillere og opbygge det stærkeste hold og den bedste økonomi, når de forsøger sig som managere for de samme klubber, som de sikkert holder med i virkeligheden. De køber endog de samme sportssimulationer hvert år bare for at få opdateret, hvilke spillere og hvilke klubber, der efter op- og nedrykninger nu spiller i de øverste rækker.

Så det er efter min opfattelse to ting, der får dem til at foragte Sims spil:
1. Konkurrenceelementet mangler totalt.
2. Spillet opfattes mere og mere som et dukkehusspil, hvor det mest bare drejer sig om at købe fint tøj og dekorationer for uden modstand fra spillet at kunne skabe en tilværelse med evig lykke og rigdom for sine simmere. (Dette keder dem forståeligt nok!)

Jeg savner også selv mere gameplay og flere udfordringer. Men sådanne ting kunne EA jo bare tilføje igen, så spillet atter kunne blive mindst lige så udfordrende som Sims 1 og Sims 2, og det ville stadig ikke udelukke muligheder for dem, der hellere bare vil bygge og dekorere!
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af MonaSolstraale Ons 29 Aug 2018 - 21:09

Jeg gider nu heller ikke "larme" mere. Jeg bliver ked af det når jeg går ind på det Forum. Min fornuft blev nok heller ikke bedre af, at jeg havde delt en boks hvidvin med tre veninder i går eftermiddags  Grine smiley

Det er virkelig nedladende ikke at ville give nogle svar, så du har helt ret Erpe. Det er nogle rigtig kedelige typer der moderere det Forum, så jo før de bliver professionelle esports udøvere, jo bedre for de Forummer der er tilbage. Der er allerede meget utilfredshed med at alle med småproblemer i spillet, bliver henvist til  Answers HQ og tråde med spørgsmål bliver lukket, før nogen kan nå at give et svar. Huhej hvor det går!  Rundtosset  

Som Simsister påpeger, så kan Sims spillet kan være dødkedeligt eller sjovt og udfordrende hvis du gider aktivere højre hjernehalvdel. De to "gamer typer" har helt forskellige spillestile... så det er som at sætte vegetarer og tatarspisere til at bedømme den bedste ret. Dødsdømt på forhånd.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Erpe Ons 29 Aug 2018 - 21:24

Vedrørende højre hjernehalvdel: Der er en test på https://www.alun.dk/livsstil/din-hjerne-hoejre-venstre.html der undrer mig. For hun drejer altså med uret for mig, hvilket jo skulle betyde, at jeg er mest styret af højre hjernehalvdel. Dette stemmer bare temmelig dårligt med, at jeg jo er matematiker og logiker og ikke det mindste religiøs! Wink

Hvilken vej drejer hun rundt, når I andre ser på hende?
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af MonaSolstraale Ons 29 Aug 2018 - 22:18

Hun drejer med uret...
Måske har du uudforskede talenter Erpe Grine smiley
Kan du få hende til at danse modsat?

Jeg tager det nu mest som en spøg, for jeg kan let genkende egenskaber fra begge halvdele.
Men som Piet Hein sagde: Den, der kun tar spøg for spøg og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Anbodil Ons 29 Aug 2018 - 22:21

Hmmmm først drejede hun bestemt med uret, men så scrollede jeg lidt længere ned og så drejede hun mod uret, altså efter jeg lige havde fjernet focus fra hende i 3-4 sek.
Så det må vel betyde at jeg har et udmærket samarbejde mellem de to hjernehalvdele... Grine smiley Tommel op
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Anbodil Ons 29 Aug 2018 - 22:25

Ha ha ha jeg prøvede lige igen, og denne gang startede hun med at dreje mod uret, så jeg focuserede på om hun ville dreje modsat igen, altså med uret...og vupti....så drejede hun med uret. hehehe
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af MonaSolstraale Ons 29 Aug 2018 - 22:30

Super Anbodil Tommel op
Min hjerne er vist for træt.... den vil absolut ikke samarbejde seng

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Erpe Tors 30 Aug 2018 - 9:24

Jeg har også prøvet flere gange nu. Men hun drejer normalt altid med uret. Kun én gang har jeg oplevet, at hun i stedet drejede mod uret Smile
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af lene klausman Tors 30 Aug 2018 - 14:51

så er det hvis lukket forummet.. så fint at der er startet denne side op..selvom jeg havde svært ved at komme til at skrive.. det var ikke til lige at se hvor man gør det.. men nu ved jeg det.. Smile
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af MonaSolstraale Tors 30 Aug 2018 - 16:54

Godt du fandt ud af det Lene Smile

Det kræver vist lidt tilvænning fra os alle sammen

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Mon spillets forum egentlig lukker? Empty Sv: Mon spillets forum egentlig lukker?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum