DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Sims 4™ Udforsk universitetet

+6
Sighubert
BoergeOf61
VinceDjansen
lene klausman
Anbodil
MonaSolstraale
10 deltagere

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Fre 3 Jan 2020 - 12:07

Præcist - det undrer mig bare, at spillet er opbygget/programmeret, så klubmedlemmet SLET ikke kan komme til i de 4 timer, hvor der er klubmøde.
Men det kan naturligvis løses på andre måder.
Måske har det noget at gøre med, at jeg har udskiftet fællesbygningen?!
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Fre 3 Jan 2020 - 18:24

Mon dog, men det har jeg også. Jeg oplevede at min nye Heron fællesbygning var en halv simsdag om at komme igang, første gang jeg besøgte den. For cafeteriet duede slet ikke i flere timer, men så pludselig kunne man købe mad...så måske er det bare det du har oplevet. En ny grund har en forsinket integrering i spillet...måske Suspect
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Lør 4 Jan 2020 - 13:50

Tjaeh, som man kan se af min historie andetsteds, hænger det åbenbart lidt sammen med, at der SKAL være et møde igang.
I min historie skal simmeren træne i 2 timer ved debatpodiet, men det er åbenbart ikke ligegyldigt, HVORNÅR simmeren træner.

Desværre døjer jeg stadig med, at opfyldte opgaver ikke registreres - på nær i det hemmelige selskab, hvor jeg godt kan få simmeren til at stige i niveau.
Det kan jeg ikke i heppekoret og debatklubben pt.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Lør 4 Jan 2020 - 13:53

- og apropos cafeterier, synes jeg ikke, at jeg kan få simmeren til at bestille kaffe og lignende til hele gruppen/klubben samtidigt - i stil med drinks i baren.
Så bliver det lidt omstændeligt at give en omgang.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Lør 4 Jan 2020 - 14:07

Dette indlæg er kopieret fra min seneste historie i "der var engang-tråden", men hører vel retteligt hjemme i denne tråd istedet:

På samme måde kan jeg virkelig ærgre mig over, at spillet ikke giver mulighed for, at udskifte nogle af de faste/triste kulisser i området med beboelige grunde, for Britechester ER virkeligt et område lige efter min smag.
Der er garanteret mange dygtige og kreative gamere, som gerne havde givet sig i kast med at ombygge hele området - piece by piece - hvis vi fik muligheden.
Specielt nærområdet omkring selve Britechester Universitetet er VIRKELIG nydeligt, når man sådan cykler lidt rundt mellem bygningerne (og det er min simmer nu begyndt på!).

Tænk hvis man kunne have gjort alle de bygninger/grunde beboelige med herlige engelske arketyper.
Det kunne også have fyldt området med mere liv - og pubben med gæster/simmere - ha ha. Laughing
En enkelt pint er jo en del af den engelske kultur.

Hvis man tillige havde STORE frie grunde at bygge på i området (og det kan jeg virkelig ikke forstå, at det IKKE er en mulighed i ethvert nyt spil), er jeg ret sikker på, at både Harvard og Yale universiteterne var dukket op på et tidspunkt - eller måske netop havde været en del af denne pakke fra starten.
Så kunne rivaliseringen fortsætte i Sims-verdenen - og den årlige kaproning VIRKELIG blive en central del af spillet, når nu kanalen alligevel er farbar i en del af området. (Det ville så godt nok kræve en kano med plads til flere simmere, men det er vel heller ikke HELT utænkeligt?!)
De mange sidebygninger omkring hoved-universitetet kunne så rumme hvert sit fakultet eller uddannelsesområde.
Wow, det ville have været cool.

Nu ved jeg godt, at de to klassiske engelske universiteter formentlig i forvejen har inspireret udviklerne, da de skabte Britechester, men jeg synes, at de fine bygninger i nærområdet bliver udnyttet ALT for lidt, når de nu ligger der alligevel.
Programmerings-dovenskab, manglende kreativitet eller mangel på tid/ressourcer - jeg ved det ikke. Jeg synes bare, at det er en virkelig skam, når EA-programmørerne nu netop fanger den engelske kultur så fint.
Enhver af de omkringliggende bygninger KUNNE sagtens have haft en mening og indhold i relation til valg af uddannelse - MEGET gerne, så man kunne "gå ind i" bygningen, og følge undervisningen på klasselokale-niveau.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Nøddehaven Tirs 7 Jan 2020 - 17:57

Er lige begyndt at spille pakken. Kan man ikke undgå at have flere simmere i husholdningen når man flytter på kollegie? Jeg lader de 2 andre passe sig selv men det er lidt trælst for de klarer sig ikke supergodt Very Happy Min simmer Rikke går på Britechester. Jeg har opgraderet hendes dorm lidt så der er flere toiletter og bade, flere pcer og har indsat kantinedisken så de ikke skal gå ud for at spise hver dag :-) Men synes egentligt ikke det er så let at komme med i klub. Hun vil med i Debatklubben (skal være advokat eller dommer). Hun er dukket op til møde og talt med nogle andre og spurgt 1 om hun må være med. Er der krav til level i klubberne?
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af simsister Søn 20 Sep 2020 - 22:53

På grund af min kongelige legacy (Margrethe) har jeg netop købt og installeret universitets pakken. Jeg kan læse i denne tråd, at der er meget at finde ud af, så må jeg jo bare håbe, det går. Kan man overhovedet starte med universitets uddannelsen som teenager?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af MonaSolstraale Man 21 Sep 2020 - 0:02

Nej. Det kan først ske når Simmeren er ung voksen.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Ons 23 Sep 2020 - 10:58

- og velkommen på universitetet begge to. Det er faktisk en fin udvidelsespakke, som giver mange gode spil-timer.
Spillet har dog også sine begrænsninger på universitetet, hvor lektielæsning nemt kommer til at fylde en del, hvis man ikke nøjes med få fag, men istedet tager sig en lang uddannelse, hvor der er masser af fritid til andre sysler.

Jeg kan faktisk ikke huske, om der er et krav til færdighedsniveau, inden en simmer bliver optaget i en klub. Jeg mener det faktisk ikke. Jeg kan huske, at min simmer måtte deltage i et par debatmøder som tilskuer, inden han selv fik lov at komme til på talerstolen i debatklubben. I mellemtiden dygtiggjorde han sig.
Prøve evt også den hemmelige klub.
Prøv evt også, at bo et andet sted i byen - eller skift om nødvendigt kollegiet ud med et fra galleriet. Der ligger et par rigtigt fine nybygninger der.
Det gør der iøvrigt også af de to huse ved siden af hinanden, hvor der i forvejen bor to familier. De huse kan du også sagtens skifte, Nøddehaven - og så flytte ind hos familien, mens du studerer.

Og så ER det engelske område bare så herligt typisk engelsk - et område, som jeg helt sikkert vender tilbage til en dag.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af MonaSolstraale Ons 23 Sep 2020 - 13:18

Jeg vil se frem til at du vender tilbage til det engelske område Very Happy

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af simsister Fre 9 Okt 2020 - 12:52

MonaSolstraale skrev:Der er en kantine i forbindelse med kollegiet. Køkkener virker ikke. Du kan kun bruge mikroovn og minekøleskab. Det blev sagt i den lange livestream Smile

Jeg sidder og læser denne tråd igennem. Der er meget forvirring her. Selv er jeg jo kommet ret sent i gang med universitetet og undrer mig også over, hvor den kantine er og hvordan den fungerer. Så min simmer har et mini køleskab, når det kniber.

Så ser jeg, at nogen har nævnt cyklerne. Mine simmere cykler glade rundt alle vegne, også i de andre nabolag. Hvem har f.eks. set en konge på cykel?
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 WgCZaNh

Jeg har stor glæde af, at simmerne selv kommer med kærlige gestus nu, også dem, jeg ikke spiller med. Fedt at der nogen gange kommer en anden sim hen og flirter o.s.v. hjerte

Det eneste virkelige problem jeg har, er at når jeg har spillet tilstrækkelig mange dage i et kollegie, begynder de andre at stå stille, tisse på sig selv og nogen gange ikke gå hverken på toilet eller i bad. Det er ret sørgeligt. Regnsky

Og den eneste måde, jeg kan "fjerne" det på, er ved at lade min simmer besøge en anden grund. Så er det som regel løst, når han kommer tilbage.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Søn 11 Okt 2020 - 23:52

Ja det er desværre den måde spillet er bygget op. Mange har testet disse tendenser når de placerer 100 simmere eller 50 på en grund...så går det i ren kage mand. Jeg kan ikke forstå at de ikke udbygger hukommelsen til at klare det som de stationære computere ofte kan klare...men det gælder desværre også sims 3 og farvehjulet fx. Neutral

Kantinerne kan du typisk finde på kollegierne, men der skulle også være et på universitetets læsesal/bibliotek.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af simsister Man 12 Okt 2020 - 13:39

Jep, og en af grundene til, at jeg ikke var tiltrukket af universitet i Sims 3. Det kørte en anelse bedre i Sims 2, men det er da ok, at de skal ud at "lufte sig" ind imellem. Lige nu gælder det optagelse i det hemmelige selskab, og det er jo altid spændende. Håber jeg finder ud af det.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Tirs 13 Okt 2020 - 3:55

Ellers ligger der da et par fantastiske grunde på Galleriet, som gør det nemmere at få noget at spise.
Og den sidste løsning er naturligvis at installere et køkken på fællesskabsgrunden.
Det blev den løsning, som jeg selv valgte - og iøvrigt tilføjede et par senge i kælderen, så man kunne overnatte - og et danse-/musiklokale oppe under taget, som jeg lige husker det.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af simsister Tirs 13 Okt 2020 - 13:11

Fine løsninger, Vince. Men jeg holder mig til det lille køleskab, som jeg har stillet udenfor selve værelset, da min simmer bor på kollegiet. Jeg har også stillet den sjove boblemaskine. Når man starter den, er der altså fest, og alle får besøg af deres venner og kærester, og de der bor der, henter mad - hvor det nu er - så når der ikke er nogen der tager af maden, sætter jeg den i køleskabet. De kan godt finde ud af, at hente det dér.

Og Yes, efter adskillige forsøg, lykkedes det min simmer at blive optaget i det hemmelige selskab, så nu skal jeg bare finde ud af, hvordan jeg gør de der mega irriterende fetingester mindst muligt irriterende. muskler sol
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Tors 15 Okt 2020 - 22:38

Når du stiger lidt i graderne i selskabet, sker der "noget" med alferne - eller feerne, om du vil.

Godt, at du er kommet igang med universitets-pakken, Simsister.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af simsister Tors 15 Okt 2020 - 23:25

Det skal nok passe, det med at stige i graderne. Men jeg kan ikke finde ud af, hvordan man gør. Jotak, universitetet er præcis så langtrukkent og "møg" kedeligt, som jeg husker det fra Sims 2. Hvor man dog i det mindste havde et flot klub byggeri, hvor man kunne prøve nogen spændende ting af. Nej, det er stensikkert, at ikke særlig mange af mine fremtidige simmere skal den vej. GAAAAB!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af simsister Man 19 Okt 2020 - 13:02

Nå, så er det slut for denne gang, og jeg vil lige lægge mine 5 cents ind her:
1: Man kan ikke "stige i graderne" i mere end ét selskab/en klub ad gangen.
2: Overraskelser hen ad vejen, som disse her - - Husleje? og hvorfor skal jeg pludselig belæres om, hvordan man bærer sig ad med romantikken? affraid lol!
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 RAhp1gN
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 KNKdiFR

3: Der er flere muligheder for at tjene penge undervejs. Man kan bidrage med viden til computeren og agere som tutor. cheers Very Happy
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 OhtS2yR

4: Jeg "hader" alt, hvad der hedder "rabbitholes", og undervisningen er et af dem. - -  møgkedeligt Sleep og troede vi var sluppet efter Sims 3, men nej.
5: Og så er der også i dimitteringen, hvor man sidder og venter på, at éns simmer skal komme ud. Rolling Eyes Der var en, der var to o.s.v. samledes de foran sportsbygningen og så rigtig glade og tilfredse ud.
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 WJbMqGt
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 1JXosNL
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Mqd9LU6
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 IKkQ6yd
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 WhliB7V

Man skal være mega hurtig, hvis man skal nå at få et godt billede af huekastningen. Smut, så er de væk, men éns simmer får et smukt portræt af sig selv som dimittant at hænge op på sin væg dér, hvor han/hun flytter hen samt diverse diplomer. cheers
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 PVt5z5L
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Man 19 Okt 2020 - 16:18

simsister skrev:Det skal nok passe, det med at stige i graderne. Men jeg kan ikke finde ud af, hvordan man gør. Jotak, universitetet er præcis så langtrukkent og "møg" kedeligt, som jeg husker det fra Sims 2. Hvor man dog i det mindste havde et flot klub byggeri, hvor man kunne prøve nogen spændende ting af. Nej, det er stensikkert, at ikke særlig mange af mine fremtidige simmere skal den vej. GAAAAB!

Jeg giver dig medhold i mange af dine synspunkter, men så er det jo netop, at man selv kan "ændre lidt på tingenes tilstand".
Darbys Krog har jeg eks ændret med et byggeri fra galleriet, som lige fik en overhaling, så man kunne overnatte, danse, lave sin egen mad, holde foredrag og lignende.
(På det tidspunkt var min simmer med i Debatklubben!).

Jeg har lagt den på mit galleri, hvis du skulle få lyst til lidt bedre adspredelse i Britechester.
Vær opmærksom på, at rummene i kælderen kun er lavet nødtørftigt for overnatningens skyld.

Og du kan jo se på klubinformationen, hvad der skal til, for at stige i graderne.
jeg tror, at der er 3 trin i det hemmelige selskab - med ny kappe for hvert trin.
Men igen har du ret: det er ikke de mest sindsoprivende oplevelser klubberne medfører - heller i malerklubben nede ved vandet for øvrigt.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Isabella Forsberg Søn 26 Feb 2023 - 13:13

lene klausman skrev:nu har jeg spillet et stykke tid og har problemer med at min sim som studere boede på kollegiet og valgte så at flytte ind i et hus . Nu vil hun gerne tilbage til kollegiet , men der står oven over kollegierne at det er kun for simmer der studere og det gør hende her. Så forstår ikke hvorfor hun ikke kan komme tilbage igen... … Surprised

Fandt du svar på dette spørgsmål? For jeg har nemlig samme problem, som jeg ikke ved hvordan jeg skal løse.
Isabella Forsberg
Isabella Forsberg
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 1 år
Du har været medlem af forummet i 1 år

Antal indlæg : 3
Join date : 26/02/23
Age : 28
Geografisk sted : Ribe

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Isabella Forsberg Søn 26 Feb 2023 - 13:30

Jeg har lidt udfordringer med universitetspakken.. Min gymnasieelev (teenager) dimitterede tidligt og søgte derfor om optagelse på et universitet. Tre dage senere blev han optaget, selvom han kun var teenager. Da han skulle starte, skulle jeg vælge om han ville bo hjemme eller i en universitetsbolig. Inden da, havde jeg lavet min egen universitetsbolig og valgt grunden som en universitetsbolig uden køns krav eller gruppe krav. Og da jeg så skulle vælge hvor min simmer skulle bo, dukkede min egen universitetsbolig ikke op blandt dem jeg kunne vælge. Min tanke var at det nok var fordi min simmer var teenager, at han ikke kunne flytte ind på en universitetsbolig, så jeg valgte at han skulle bo hjemme til han blev en ung voksen. Men nu er han ung voksen, og når jeg prøver at flytte ham ind i en universitetsbolig, står der bare at man kun kan flytte ind hvis man er studerende, hvilket min simmer jo er, men jeg kan ikke få lov til at flytte ham ind i en universitetsbolig. Er der nogen der ved hvorfor og hvordan jeg får ham ind i sådan en?
Isabella Forsberg
Isabella Forsberg
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 1 år
Du har været medlem af forummet i 1 år

Antal indlæg : 3
Join date : 26/02/23
Age : 28
Geografisk sted : Ribe

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af simsister Søn 26 Feb 2023 - 15:42

Øh, nej ikke rigtig. Jeg har ikke teenage pakken. Men det lyder som om, man ikke kan flytte teenagere ind i universitetsboligerne. Med universitetsbolig mener du så de to kollektiver i unibyen? Dem skal man jo have tilvalgt, når han søger om optagelse. Mere kan jeg desværre ikke hjælpe, og velkommen til forummet. Dejligt at se en ny iblandt os.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Isabella Forsberg Søn 26 Feb 2023 - 17:14

simsister skrev:Øh, nej ikke rigtig. Jeg har ikke teenage pakken. Men det lyder som om, man ikke kan flytte teenagere ind i universitetsboligerne. Med universitetsbolig mener du så de to kollektiver i unibyen? Dem skal man jo have tilvalgt, når han søger om optagelse. Mere kan jeg desværre ikke hjælpe, og velkommen til forummet. Dejligt at se en ny iblandt os.

Mange tak! Very Happy

Når man er inde i Byg og i toppen kan vælge hvilken grund man vil lave (restaurant, beboelse, park, o.l.), kan man også vælge at lave universitetsboliger. The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Img_7210
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Img_7211

Min simmer er en ung voksen, så han burde kunne flytte ind i en uni bolig, men jeg kan ikke få lov. Han kan slet ikke få lov til at flytte ind på nogen af boligerne tilhørende et universitet. Jeg forstår det ikke.
Isabella Forsberg
Isabella Forsberg
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 1 år
Du har været medlem af forummet i 1 år

Antal indlæg : 3
Join date : 26/02/23
Age : 28
Geografisk sted : Ribe

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af MonaSolstraale Søn 26 Feb 2023 - 19:11

Velkommen Isabella

Måske spørger jeg lidt dumt, men kan det være fordi universitetsboligerne er fyldt helt op med studerende?

Det lyder som der er sket en fejl i spillet idet din simmer startede på universitetet som teenager. Det burde ikke kunne lade sig gøre før han var ung voksen.
Jeg har kun gennemspillet universitetspakken en gang og der flyttede min Simmer ind i en skurvogn sammen med sin kæreste, så min erfaring med Universitetsboliger er ikke så stor.
Hvad betyder det når der står ingen tilhørsforhold nederst på indstillingerne i din grund?

Jeg tror jeg ville forsøge at afprøve nogle forskellige muligheder. Først vil jeg gemme spillet under et nyt navn. Kald det f.eks. Test 1 og prøv dig frem.
Hvis du bruger Mods vil jeg nok som det første prøve fjerne dem og se om det hjælper.

Tilslut hvis intet hjælper.
Jeg har søgt på AnswersHQ og jeg kan se at der er 14 spillere der har anmeldt den fejl. Hvis du scroller ned i bunden at det første indlæg kan du se at der står Mee too
Jeg vil forslå dig at melde denne fejl ved at trykke på Mee too. Det kræver vist nok at du registrerer dig med et brugernavn, men  jo flere der melder en fejl, jo højere bliver den prioriteret i den næste EA Laundry Liste.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3487
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af simsister Søn 26 Feb 2023 - 22:49

Undskyld Mona, men jeg har godt nok hørt om, at efter vi fik highschool pakken kan teenagerne nogen gange blive hurtigt færdige med gymnasiet og få adgang til at komme på universitetet. Har det fra min voksne datter, der også spiller sims 4. Det jeg mener med min bemærkning er, at det ser ud, som om man skal tilvælge et bestemt institut for boligen, så jeg er ikke sikker på, der foreligger nogen fejl. Så skal det være kommet med highschool pakken.
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 VSsv5xM

Men de burde kunne komme ind, når de er blevet unge voksne. De få gange jeg har spillet med universitetet efterfølgende, har jeg hver gang ladet mine simmere blive boende hjemme i et almindeligt hus, så min viden angående selvbyggede universitetsboliger kan ligge på en negl. Laughing
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 7 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum