DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Præsentation af mine forskellige familier.

+2
simsister
Anbodil
6 deltagere

Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Anbodil Fre 22 Mar 2019 - 10:54

Efter mange overvejelser besluttede jeg mig for at gå i gang med befolkningen af mine lande. Der er altid meget man lige skal rette til i starten, såsom at nogle skal have et job...købe en forretning have de rigtige senge og al den slags. Samtidig med at man startet eet nyt spil op, generere spillet også en hel del nye ansigter, som jeg så må slette, fordi jeg ikke vil ha dem i mit spil.

Jeg er startet med Rumænien...med kun 4 beboelses grunde er det lige til at overskue... Smile

Præsentation af mine forskellige familier. Rumzin10

Det lod åbenbart til at mine familier skulle flytte ind om aftenen i mørke...men så fandt jeg da ud af hvor der lige manglede en lampe o.l.

I huset skraldebo..flyttede søskendeparret Romong og Andrei Popa ind, og det meget lille murstenshus, som ikke er faldet sammen endnu ejes af Armin Prutasco.

Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_11

Romong og Andrei har mistet deres forældre og efter at ha været på farten i en rum tid, fandt de Armin og fik lov til at slå sig ned her. Da Andrei gerne vil tjene penge hurtigt...er han trådt ind i forbryderverdenen...Romong har ikke de tilbøjeligheder, og altså heller ingen indtjening endnu. Og det har Armin heller ikke. Men måske spillet finder på noget???
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_12

Noget af det første Andrei åbenbart gir sig i kast med er at spille violin..og Armin ser interesseret til. Romong er gået i teltet for at læse Vildmarksliv.
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_10

Den næste familien er Muresanu.
Præsentation af mine forskellige familier. Fam_mu10

Det er en stor familie bestående af Danus og Mirela , og Mirela er heldig at hendes forældre lever og hjælper til. Calin og Elena Muresanu elsker deres børnebørn Sorin, Yannis og Diana.
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_14

Både Danus og bedstemor Elena har arbejde..men lønnen er stadig lav.
Her har Yannis fundet noget brugbart i skraldet..
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_15

Calin og Elena plejer deres årelange ægteskab
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_13

Der er hurtigt samling og leben ved det eneste madsted på grunden... og imens dette foregår er Danus og Merela igang med at indvie deres senge... Very Happy
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_16


Nåh men jeg må videre til næste familie.
Præsentation af mine forskellige familier. Fam_pr10

Familien Pruteau må sove i telte og bruge de faldefærdige og forladte huse de kan finde egnede, hvilket har fået dem til at havne her. Normalt er de jævnligt på farten, da de har sigøjnerblod i årene.

Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_17

Dima og Lurema har en teenager ved navn Adriana
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_18

Og to tumlinge Michela og Madalin som allerede er på vej i hver sin retning... Især Madalin er på opdagelse.
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_19

Nåhh han ville bare snakke med deres kat Vlad...men jeg er bange for den ikke forstår ret meget af hvad Madalin taler om...
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_20

Familien samler sig hurtigt om pølsegryden...
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_21

Så jeg haster videre til sidste familie;
Præsentation af mine forskellige familier. Fam_mo10

De bor i et usselt kvarter kaldet romalejren. Ja de er romaer og har efternavnet Moldovanu...så måske de kommer fra området Moldova.. What a Face
Razvan er gift med Sorina og bor også sammen med sin mor Tabita Moldovanu. De har børnene Simona og Georg og så katten Crin.
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_22

Desuden bor de sammen med en god ven Mircea Petreanu
Her har Simona vist fundet noget brugbart i skraldet..
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_23

Og så er nabolaget "besat" med familier... Very Happy
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_24


Sidst rettet af Anbodil Man 25 Mar 2019 - 11:34, rettet 1 gang
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af simsister Fre 22 Mar 2019 - 15:00

Ok, det ser jo noget mørkt og dunkelt ud, men jeg håber da, du bevarer gnisten og vil glæde mig til at følge med.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Anbodil Fre 22 Mar 2019 - 16:01

Det glæder mig Simsister...og det irritere også mig at det hele blev så mørkt. Men jeg var ikke klar over at spillet var sat til kl. 18.00 om aftenen.. Neutral
Selvfølgelig vil jeg bevare gnisten. Det er et kæmpe enormt arbejde at bygge op..så det blir ikke skrottet foreløbig...vær vis på det! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af MonaSolstraale Fre 22 Mar 2019 - 18:27

Det er rigtig spændende at blive præsenteret ordentligt for alle dine familier.
Sikke et stort og flot projekt Tommel op

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Anbodil Lør 23 Mar 2019 - 1:37

Tak Mona! Very Happy
De næste nabolag so, udgør Mellem/syd-amerika i mit spil er Oasis springs, Strange Ville og Del sol Valley, som er Brasiliens hovedstad.

Vi starter med Oasis springs:
Jeg fandt et egnet hus i Fælleskabet ved navn La Condesa og her er familien Costa Martins flyttet ind..
Præsentation af mine forskellige familier. Fam_co10

Både Marcelo og Hemily er læger, men Hemily er af den dyrevenlige slags. De har to børn: Antonio og Naely
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_27

Jeg sender straks Hemily afsted på dyre hospitalet i hovedstaden Rio så hun kan få fyldt køleskabet op med de fantastiske helbredene godbidder.
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_26

Hun får 3 ansatte at vælge mellem og vælger Rumaneren; Dima Pruteau. Men om han kan løfte opgaven vil tiden vise. Ellers må Hemily fyre ham igen..
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_25

Da hun tager hjem igen er det blevet regnvejr i den på nuværende tidspunkt, tomme by. Smile
Præsentation af mine forskellige familier. 22_03_28
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Anbodil Lør 23 Mar 2019 - 12:05

Nabohuset er et ældre et af slagsen. Faktisk fra slavetiden...og har været i fam. Durants eje i generationer. Familien er oprindelig fra Europa.
Og Martin overtog det efter hans oldemor døde.
Præsentation af mine forskellige familier. Fam_du10

Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_11
Han har været gift før med en fin og sart kvinde, som desværre ikke overlevede tvillingernes fødsel, så dem har han selv haft taget sig af. Og efter skiftende korte forhold, lader det til at han nu har fundet en brassiliansk kvinde,...nåh ja meget ung kvinde som er blevet hos ham trods tvillingerne, og de har sammen fået sønnen Andjolo.
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_10
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_12

Martin Durant er ikke uden midler og har været i forretningsverdenen længe, så måske var det pengene der tiltrak Joyse Correa, måske var det trygheden. Men de behageligheder, penge kan føre med sig er bestemt noget hun kan lide...
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_13

Tvillingerne Sabine og Jasmine er meget selvstændige og her er de allerede på egen hånd
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_15

Martin selv kræver ikke så meget af livet, men sætter pris på ro og orden....trods børn..
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_14

Vi kommer helt sikkert til at høre mere fra dem.
Selvom man ikke lige kan se det, så er det faktisk vinter..og her opdager jeg det ved dette monstrum, som er blevet placeret i området.
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_16

Nabohuset man kan se er også fra kolonitiden og dengang med slaver, men nu er det et historisk museum, hvor man netop bl.a. kan læse og se billeder fra dengang med koloniseringen og slaver.
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_17

Og så mangler jeg kun at få besat det sidste hus; Meu Cadeado...men det må vente lidt! Smile
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Anbodil Lør 23 Mar 2019 - 14:38

Lizard house i et andet område har også fået nye beboere..
Præsentation af mine forskellige familier. Fam_ro10

Alberto Rodrigues er indenfor politik og Morela Rodrigues passer hjemmet og deres to hunde Taurus og Alma
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_20

Da de ankommer skal børnene Pedro, Margerida og Olympio i skole...så de må forlade huset med det sammen..
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_18

Alberto begynder at rydde op efter dem med det samme..
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_19

Ude i haven får Morela sig en sludder med Taurus
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_22

Mens Alma er mere interesseret i at undersøge køkkenet..
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_21

Mand og kone er vist glad for deres nye bolig..
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_23

Imens er yngste skud på stammen, Arcelina på vej mod dem..
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_25

Hun har noget at fortælle sin mor..
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_24

Denne storfamilie har Mona lavet..så det skal blive sjovt at følge dem, selvom jeg har hende mistænkt for at det blir noget med en masse romantik...men det vil tiden vise... Cool
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af simsister Lør 23 Mar 2019 - 14:45

Juhuu Rundtosset
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af MonaSolstraale Lør 23 Mar 2019 - 16:50

What a Face Næh! Hov, hov! .... der var du godt nok kvik Anbodil  Grine smiley

Så vidt jeg husker har ingen af de to Simmere romantiske egenskaber....   så hvordan skulle det kunne ske Suspect

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Sighubert Lør 23 Mar 2019 - 17:50



Hold da op. Det bliver da vist lige så svært at holde overblik over alle de familier, som det er i Boergeof61's spil. Rolling Eyes
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af simsister Lør 23 Mar 2019 - 18:50

Ja, ikke? Jeg har bøvl nok i mine, men der er også temmelig mange efterhånden. Kongefamilien giver som sædvanlig store udfordringer, (derfor langt mellem historie afsnittene), men det var jeg jo forberedt på. PHEW! På den anden side er det også meget sjovt med meget at gøre, og Bodil har jo lovet at hænge ved. hjerte
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Anbodil Søn 24 Mar 2019 - 2:26

Åhhh I er vist weekendpjattede... Rolling Eyes Laughing I behøver ikke holde styr på dem overhovedet. Jeg synes bare at det er sjovt at præsentere dem, fordi man sikkert støder på de forskellige simmere alle vegne..så som her hvor jeg bosætter et ungt par med børn (børnene skulle i skole med det samme) og så er Martin Durant åbenbart allerede ude og se sig om...
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_26

Og her hvor jeg har lavet kaffeklubben Mokkasinerner, kun med mænd fra nabolaget...og opdager at det er Lurema Pruteau (Rumænien)der står bag disken. Så hun har fået langt til arbejde...hehe
Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_27

Præsentation af mine forskellige familier. 23_03_28

Jeg har ingen intentioner om at spille som Boerge, det kan jeg slet ikke holde styr på. Næhh det som jeg vil finde interessant er at besøge mine bofælleskaber/ vandrehjem med kun unge mennesker, og se hvem de finder sammen med og den slags..lidt ligesom i TV..høhø. Og så opleve om mine huse/bygninger fungere godt eller ej...såmænd Wink

Men først og fremmest skal mit spil i gang og det kan da godt tage lidt tid, for jeg har en masse grafikfejl og glitses her i starten...men jeg tror det nok skal komme...Alle de nabolag som jeg ikke har skrevet om, er aldeles tomme.. også San Myshino...så de skal bygges op lidt efter lidt....
Så er det bare at krydse fingre for at der ikke går ged i det....Og....jeg skal nok falde over en historie eller to på min vej rundt hos simmerne..
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af simsister Søn 24 Mar 2019 - 13:55

Ja, sådan lidt TV som Big Brother, det er da sjovt. Men jeg er ikke god til det, fordi jeg helst vil bestemme det hele selv. lol!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af MonaSolstraale Søn 24 Mar 2019 - 14:06

Jeg har også en hel del "hjemmelavede" familier i mit spil og jeg syntes det er hyggeligt at møde dem i spillet, fordi jeg kender lidt til deres baggrund og "historie".
Jeg ser frem til at møde flere af dine familier  Tommel op
NB: Forleden mødte jeg vist Morela i mit spil, fordi familien ligger under gemte familier

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Anbodil Søn 24 Mar 2019 - 15:04

He he ja det kan ske Mona...jeg synes jeg har oplevet at mine gemte familier/simmere i fællesskabet kan dukke op i spillet, hvis jeg ikke har brugt dem... Suspect

Jamen hvem kender ikke en kontrolfreak..simsister... Grine smiley Sådan var jeg også i sær med sims 2, men sims 4 fungere jo udmærket uden at jeg blander mig for meget, når det ikke er en desideret opgave...og det er lærerigt...hehe!! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af VinceDjansen Søn 24 Mar 2019 - 22:40

Jøsses Bodil - du har da haft travlt op til weekenden med offentliggørelsen af hele to nabolag - med nabolag, familier, grunde og det hele.

Dine faldefærdige grunde i Rumænien er fantastiske.
Det ER faktisk super svært at få det til at se slidt og minimalistisk ud - netop fordi spillet jo nok gennemgående er tænkt som et spil med lige og flotte facader og vægge - og kun i mindre grad har vægtyper og genstande til snavs, støv og faldefærdige genstande.
Så er det godt med et "affalds-mod".
Ham Calin Muresanu, som sidder på hug ved sit barnebarn, er bare et fantastisk godt billede - "dufter" af Rumænien i alle kroge og simmere.

Du undgår jo nok ikke, at der dukker andre nationaliteter op i dine andre verdensdele, når du spiller det hele på en gang, men det var du jo nok forberedt på.

Mht til "vandrerhjems/TV-tanken" ligger der jo en del pre-fabrikerede unge familier på galleriet.
Jeg har selv benyttet 4-5 af disse 8-simmers-familier, da jeg skulle skabe noget liv i en gammel historie om ungdomsboliger i Paris/Newcrest.
(Med de nye seje justeringsmuligheder med MCCC overvejer jeg virkelig at spille de husholdninger igen - og så skrue helt op for antallet af simmere på grundene).

Nåh, det er et kanon plot, du har gang i her - virkelig troværdigt og omfangsrigt, som de andre jo også skriver.
Rigtig god fornøjelse.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Anbodil Søn 24 Mar 2019 - 23:54

Glæder mig du kan li det! Wink Ja jeg har arbejdet på det længe, og er slet ikke færdig. Men det er også rart at have noget i vente. Det er hyggeligt at bygge op. Men der skal også spilles ind i mellem. Jeg savner det faktisk..så derfor var det også på tide at få befolket noget af det jeg havde lavet.
Jeg er godt klar over at folk fra de forskellige verdensdele vil dukke op rundt omkring, men det gør mig intet..desuden hvor er det ikke rumænere henne....hæhæh.

Selvom jeg har lavet mange af mine simmere og fam. så kikker jeg skam også i fælleskabet, for at se om jeg kan bruge nogen. Især de enlige som jeg så kan bosætte midlertidigt i netop mit vandrehjem og fællesbo...Hvis jeg skulle lave alle simmerne selv, så blev jeg jo aldrig færdig.. Rolling Eyes
Det fede er jo at spillet vil være helt nyt, med nye simmere og ikke de sædvanlige, som altid er de samme når man starter et nyt spil..og desuden vil jeg ku kende de fleste...det synes jeg gør spillet mere interessant for mit vedkommende..
Det er også min mening at alderen ikke skal sættes i stå men at de gerne må dø efter at ha levet et langt liv. Derfor har jeg også forsøgt at lave mange børn, og voksne i alle aldersgrupper...Det skal da være noget at fylde i urnekirkegården i Rio og den nordiske kirkegård, som jeg sikkert placere i DK eller England...
Desuden prøver jeg også at bruge alle de egenskaber, som man kan gi simmerne..så der indimellem også er nogle af de "trælse" simmere...Dem man ellers undgår....haha. Grine smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Anbodil Man 25 Mar 2019 - 0:13

Og så fik Rio sine første beboere. Noget af Jetsettet...de er vist begge selvoptagne og snoppede...og i den dur jo og så kan de ikke li børn. Laughing
Så her kommer nok ingen små poder.....tænker jeg.
Præsentation af mine forskellige familier. Til_hu10
Her er så Douglas Fransie og Lennie De Fuur. Om de bliver sammen eller den ene flytter vil tiden jo vise. Men de fik en af de moderne kasser oppe i de riges kvarter..
Præsentation af mine forskellige familier. 24_03_16

Præsentation af mine forskellige familier. 24_03_17

Og her var ikke megen samtale i mellem dem.... Rolling Eyes

Og så lavede jeg en familie til den anden bydel af Rio.
Præsentation af mine forskellige familier. Fam_sc10

Parret Schmitz er bestemt i den tunge ende..og André arbejder også inden for Politiet...og så er han doven...haha. Hans kone Ana er selvoptaget, et sjuskehoved og jaloux, men da André ikke flirter, så tænker jeg ikke det gir de store problemer...
Sønnen er i en anden boldgade, da han bestemt ikke vil ende med at veje 120 kg...men hellere have en krop i topform...
Præsentation af mine forskellige familier. 24_03_11

Her har far og søn lige en snak
Præsentation af mine forskellige familier. 24_03_10

Og så opdagede jeg at det nok var en rigtig god ting med den vandglidebane, for så får forældrene alligevel lidt motion...høhø Det så skide sjovt ud...da de klodsede i det...haha
Præsentation af mine forskellige familier. 24_03_12

Præsentation af mine forskellige familier. 24_03_14

Og efter de ligesom havde forseglet deres ægteskab...
Præsentation af mine forskellige familier. 24_03_13

Og sønnen Fabio selv havde fundet motionsredskabet..forlod jeg dem igen...
Præsentation af mine forskellige familier. 24_03_15

Jeg er spændt på om de har tænkt sig at få flere børn, for der er plads til det.... bounce
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Timian2 Lør 6 Jul 2019 - 16:37

Jeg elsker at spille på den måde, imellem diverse udfordringer. Det var derfor det var en katastrofe da der ikke længere var storyprogression i spillet. Jeg har dog ikke prøvet at være så konsekvent i opbygningen af nabolag...det er da en rigtig fed ide Smile Og skønne bygninger i Rumænien, det er jeg helt forgabt i. Jeg skal måske snart spille lidt 4 igen Smile
Glæder mig til at se hvad du ellers finder på Smile
Timian2
Timian2
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 87
Join date : 31/07/18
Age : 58
Geografisk sted : Kalundborg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Anbodil Lør 6 Jul 2019 - 18:37

Hej Timian.. og hyggeligt at høre fra dig. Tak for rosen...Det kunne da også være hyggeligt at se hvad du kan finde på. Og her er jo allerede mange ideer, hvis det er svært at komme igang. Den forrige pakke til sims er også en god booster da der er indlagt en faktisk spændende og flot opgave... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Timian2 Man 8 Jul 2019 - 18:31

Ja strangeville? Absolut. Ja der har ikke været meget tid til Sims i mit liv. længe. Til gengæld er jeg endelig helt færdig med bacheloren, og kan kalde mig folkeskolelærer. (Selv om jeg har undervist længe ) så jeg må se hvor meget tid der bliver...i er ihvertfald meget inspirerende, må jeg nok sige Smile
Timian2
Timian2
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 87
Join date : 31/07/18
Age : 58
Geografisk sted : Kalundborg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Anbodil Man 8 Jul 2019 - 20:09

Jamen så et stort tillykke herfra med udd. Det gir forhåbentlig lidt mere i lønningsposen. Very Happy
Hvem ved, måske nogle af dine elever også spiller sims... Surprised
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af VinceDjansen Ons 10 Jul 2019 - 12:17

Far og søn ved hver sin computer - som på dit billede af familien Schmitz - er kvalitetstid her i huset, og opstillingen med to maskiner ved siden af hinanden også i stil med vores kontor-setup.
Så går en aften nemt med karriere-konkurrence, erfaringsudveksling og gode ideer.

Velkommen tilbage til Sims-verdenen Timian2 - og tillykke med uddannelsen.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mine forskellige familier. Empty Sv: Præsentation af mine forskellige familier.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum