Højtidshygge.
3 deltagere
Side 1 af 1
Højtidshygge.
Det har været så hyggeligt. Ærgerligt at det allerede er slut. Sikke mange fine gratis ting. Den eneste, jeg godt kunne have undværet var den kedelige egenskab i dag, men ellers har det bare været alle tiders.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2701
Geografisk sted : Nordsjælland
MonaSolstraale synes godt om
Sv: Højtidshygge.
Flot Simsister - tillykke.
Fint halstørklæde i denne tid (selvom der da godt nok stadigt er varmt i lille Danmark!)
Jeg kan da også erindre en nylig kommentar/snak vi havde om disse events, som jeg er ret overbevist om, at der vil komme flere det næste stykke tid - som tidsbegrænsede oplæg til kommende pakker eller blot som tidsfordriv.
Det er da helt fint, at man kan deltage, hvis man har lyst - eller blot lade være, hvis man ikke har.
Jeg tænker, at det bliver lidt smag og behag, om man til- eller fravælger at engagere sig.
Modsat ærgrer disse events mig lidt, for det vil jo betyde, at der kommer endnu flere genstande på de enkelte grunde på Galleriet, som man kan risikere at mangle, når man downloader en grund.
Lad os nu se, hvad fremtiden bringer - hvor populært disse events bliver, for mon ikke EA måler på antallet af deltagere?!
Formentlig giver deltagelsen et direkte fingerpeg om, hvor gamernes interesser ligger.
Fint halstørklæde i denne tid (selvom der da godt nok stadigt er varmt i lille Danmark!)
Jeg kan da også erindre en nylig kommentar/snak vi havde om disse events, som jeg er ret overbevist om, at der vil komme flere det næste stykke tid - som tidsbegrænsede oplæg til kommende pakker eller blot som tidsfordriv.
Det er da helt fint, at man kan deltage, hvis man har lyst - eller blot lade være, hvis man ikke har.
Jeg tænker, at det bliver lidt smag og behag, om man til- eller fravælger at engagere sig.
Modsat ærgrer disse events mig lidt, for det vil jo betyde, at der kommer endnu flere genstande på de enkelte grunde på Galleriet, som man kan risikere at mangle, når man downloader en grund.
Lad os nu se, hvad fremtiden bringer - hvor populært disse events bliver, for mon ikke EA måler på antallet af deltagere?!
Formentlig giver deltagelsen et direkte fingerpeg om, hvor gamernes interesser ligger.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3097
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Højtidshygge.
Jeg fik også alle tingene, selvom jeg ikke løste alle opgaver.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1194
Geografisk sted : Randers, Denmark
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum