DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Historien om mit self....sim-self!

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Anbodil Lør 6 Jun 2020 - 15:46

Sighubert gav mig ideen til at lave en historie om mit sim self...for jeg synes det er svært at komme igang igen..derfor droppede jeg også mine oprindelige planer, efter at ha spillet lidt med Carl Ejner og Øjvin. Men måske møder jeg dem på et tidspunkt....hmm

Det var en mærkelig oplevelse at se at jeg trådte frem på skærmen som sim...men også sjov. Problemerne opstod først da jeg skulle vælge egenskaber, for hvordan kan man begrænse sig til kun 3 når man har levet i over 50 år... Rolling Eyes . Og tøjvalget...hmm jeg er vist ikke helt med på moden, men noget lignende fandt jeg da...

Nå men her står jeg altså:
Historien om mit self....sim-self! The_s152

Først tænkte jeg at jeg ville ha en butik...men det har jeg prøvet i RL så det gad jeg alligevel ikke...så hvad vil jeg så....tænke tænke... Jeg har altid været videnbegærlig, så det var oplagt at jeg vil på uni..for at lære noget mere..noget som IKKE skete i RL, og så skal jeg bare vælge fag..og jeg tror det blir ingeniør, sådan noget med at skabe noget ud af noget andet er lige mig. Egentlig kunne det være sjovt at indrette andre folk/simmers huse..men jeg ved faktisk ikke om man kan det i sims 4, men det må jeg så finde ud af. Jeg elsker også at strikke men det kan man ikke endnu, så det må også vente...og en symanskine har vi ikke...men foreløbig kan jeg jo koncentrer mig om uni...og få proppet noget viden ind i mit lille hoved...

Så her står jeg så og kikker på den grund jeg har købt...jeg skal i al fald ha noget tag over hovedet...først og fremmest..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_10
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Sighubert Lør 6 Jun 2020 - 17:28

Ja det er ikke nemt at blande fantasi og virkelighed.

Men det ser ud til at du er sluppet godt af sted med det.

Men bare vent.
Det er ikke altid simmeren gør som du ville have gjort. Very Happy
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af simsister Lør 6 Jun 2020 - 17:39

Rigtig fin selvsim, det er du sluppet godt fra. Håber der bliver en længere historie ud af det denne gang.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2527
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af MonaSolstraale Lør 6 Jun 2020 - 18:02

Hvor er det sjovt som det griber om sig Tommel op

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3480
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Anbodil Lør 6 Jun 2020 - 20:00

Grine smiley Det regner jeg heller ikke med Sighubert, men foreløbig rammer hun meget godt mig.. og tak Simsister

Jeg får mit tag over hovedet og ikke meget mere end det...men det er okej synes jeg...hva skal man egentlig med mere plads...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_13

Og hvad er der første jeg gør??? Tja...det er da ikke helt ved siden af i al fald....
Historien om mit self....sim-self! 06_06_11

Efter noget tid med my sims go...ringer det på døren...hvem kan det dog være??
Mind sandten om det ikke er Simon...min nabo...så han lever altså stadig.. Jeg har kun 94 dage til jeg blir ældre, så jeg skal ikke spilde tiden alt for meget..
Jeg spørger ham hvad han laver..for det ved min selvsim selvfølgelig ikke...og så går knæveren...du godeste vi har meget at tale om...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_18

Da musikken stadig kører inde i huset går vi ind og danser....altså han er stadig en godte, men øhh..måske skulle jeg ha valgt egenskaben : forholdsforbi...men når der nu kun er 3 at vælge mellem...hmmm..
Han danser godt..men al den bevægelse  og jeg skal ud og tisse...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_15

Simon der ikke kender mit lille hus..kommer ud og overrasker mig midt mens jeg tisser, hvilket får han til at gå helt uden for huset i en fart.
Altså jeg kan ikke lige tyde det her udtryk...han ligner da ikke en der er flov.. scratch
Historien om mit self....sim-self! 06_06_14

Jeg bærer ikke nag over den slags uheld, og jeg ku jo også bare låse døren, men det gør jeg jo aldrig...haha...så jeg går ud og fortæller ham en indforstået vittighed, bare så han ikke skal føle sig helt ved siden af...Det får ham til at skralgrine... Men nu skal Simon altså hjem så jeg sir farvel...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_16

Og så skal jeg ha søgt legat. men kan kun få boliglegatet..dernæst melder jeg mig til uni..så må vi se om jeg kommer ind. Det skal lige siges at jeg har "snydt" med færdighederne, for jeg synes jo nok at jeg ikke er helt spejblank..derfor er det også på sin plads at jeg lige blir opgraderet til noget der minder om RL...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_17
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Anbodil Lør 6 Jun 2020 - 23:13

Som sædvanlig spiller jeg til langt ud på aftenen og glemmer tid og sted..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_19

Og selvfølgelig hører jeg også musik...man kan da multitaske...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_20

Men da klokken er midnat, tænker jeg at jeg heller må gå i seng..jeg er jo en sim og ikke helt mig selv....men ak som det sker ind i mellem, så finder jeg ingen ro, så da klokken er 01 kan jeg ligesågodt stå op,
fremfor at ligge og vende og dreje mig i flere timer...og så er det jo godt at ha en computer..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_21

Kl. 02.30 forsøger jeg igen.. og nu falder jeg da endelig i søvn...gudskelov da
Historien om mit self....sim-self! 06_06_22

Men hen ad kl.9 er jeg frisk igen, og i en alt for velkendt situation....der er kun et at gøre...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_24

Tilgengæld er det her ikke mig i RL...jeg er aldrig sulten om morgenen..men altså måske det er derfor jeg også hænger lidt over opgaven....
Historien om mit self....sim-self! 06_06_23

Ideer er også mig...og efter en god nats søvn, kan jeg udmærket ha fundet et svar om formiddagen, som jeg grublede over om aftenen...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_25

Og det her ligner også mig, selvom tidspunket nok er lidt vel tidligt på dagen...haha
Historien om mit self....sim-self! 06_06_27

Historien om mit self....sim-self! 06_06_26

Jeg stener over et par smukke billeder....ja hvem der bare var en smuk fisk og svømmede rundt i et smukt koralrev...nåh ja der er også fare på færde sådan et sted...så jeg ryster tanken ud af hovedet og går udenfor.
Historien om mit self....sim-self! 06_06_28

En større forsamling lader til at holde til over ved den off. grill, så jeg går der over for at hænge ud og se hvad der sker...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_29

Pludselig løber jeg over til boden, for at tale med en kvinde...hun er i et anspændt humør, så måske føler jeg mig forpligtet til at få hende "afspændt". Vi taler i al fald længe sammen...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_30

Men så får jeg ud af øjenkrogen øje på en som står ved min hoveddør.....ahh det er Simon...så jeg løber tilbage..for at hilse på ham...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_31

Det viser sig at han har en gave med til mig, og jeg blir meget beæret...hvor er det sødt af dig tusind tak...jeg er ikke så forvendt med at få gaver..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_33

Jeg invitere ham inden for, men pludselig gør Simon en bevægelse med hånden....og væk er min sofa....åhhh nej...det kan ikke passe! Var det for at bøde på hans handling at han gav mig en gave først?? Akke da...den fine sofa til 340 kr...kan da ikke opveje et postkort til 120 kr...suk...jeg kommer i tanke om James Turners video om det der med at dele alt og man bare kan gå ind hos folk og tage deres ting. Men det her er Magnolia Promenade...og jeg synes da jeg erfarede at to af nabolagende ikke blev berørt af Eco pakken, samt ferienabolagene??? Hmm åbenbart alligevel. Jeg må se at få det forslag stemt ned...når stemme runden igen er åben...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_32

Jeg skynder mig i al fald at låse min dør for sælgere, bekendt og naboer....også Simon...jeg har sg ikke råd til folk leger "ta selv bord" og jeg kan ikke selv få mig til at tage noget fra andre!! Lorteforslag!!! Rolling Eyes Laughing
Jeg kommer til at tænke på at i RL siger jeg ofte at skulle nogle få den vanvittige ide at stjæle noget fra mig..så vil jeg ikke græde snot over det, bare håbe at de har mere brug for det de tager end jeg har. Men har har vi heller ikke sådan et forslag som er vedtaget..og Simon mangler i al fald ikke noget, så meget ved jeg. så i Rl låser jeg ikke min dør, men i sims låser jeg alt hvad jeg kan....mand sikke en verden Rolling Eyes
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af simsister Søn 7 Jun 2020 - 0:24

Ja, det lader til, at man heller ikke her skal skue hunden på hårene. Godt "du" opdagede, hvordan han var.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2527
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Sighubert Søn 7 Jun 2020 - 7:25


Ja heller ikke i simmernes verden er tingene sikre mere. Shocked
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Anbodil Søn 7 Jun 2020 - 11:42

Oven på den oplevelse trænger jeg til noget posetivt, og da der er kommet brev, går jeg ud for at tømme postkassen...uhh det er fra universitetet...og jeg er kommer ind...begejstringen vil ingen ende tage..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_36

når jeg nu står der kan jeg ligeså godt tjekke om jeg har ret i at det med at dele "sol og vind" lige gælder i mit nabolag...og ak det gør det altså.
Historien om mit self....sim-self! The_si48

Jeg har haft researched lidt i hvad jeg skulle vælge som hovedfag...for jeg vil sg ikke bygge robotter, men man kan blive samfundsdesigner og det er det jeg vil gerne være...
Så jeg sætter mig til puteren, og klikker væk fra mit spil, for at melde mig til et hovedfag på UNI..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_35

Men ak...jeg pløjer det hele igennem og ingen af hovedfagene lader til at fremme en karriere som samfunds designer...ingen can polit, ingen teknisk tegner, eller sociolog udd. Det tætteste jeg kan komme er den udd. som er ment for Sulanis miljø....æv altså...
Jeg går ud af universitetes hjemmeside og vælger igen at søge blandt jobsene....se der er den..Samfundsdesigner...gad vide hvad den vil kræve??? Der er kun en måde åbenbart at finde ud af det på...så jeg klikker ja tak til jobbet..
Historien om mit self....sim-self! The_si49

Jeg skal starte dagen efter, men får besked på at jeg kan få et forspring, hvis jeg skaffer noget skrald....øhhh javel ..okej..jeg sunder mig lidt ved at vende tilbage til mit spil..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_34

Og så lige det sædvanlige rysten røv for at få gang i kroppen...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_37

Men så må jeg også afsted. Jeg ved at Del sol Valley har en genbrugsstation, det må kunne bruges..men det er jo langt hjemmefra, og det har jeg det ikke speciel godt med...
Jeg ankommer og finder en bunke skrald jeg gennemroder...okej så her er det åbenbart normalt at folk lige tager sig en skrammeltur i containeren...hmm
Historien om mit self....sim-self! 06_06_39

De går ikke længe før en person kommer for at fortælle mig at hun er mesterskralder, så hvis der er noget jeg vil vide, så ved hun det åbenbart...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_38

Nu er jeg ikke kommet for at være social...så jeg leder videre..desuden er jeg allerede beskidt, så skide være med det...fald op og la gååååå..og så dykker jeg dybt efter at ha taget en dyb indånding
Historien om mit self....sim-self! 06_06_41

Jeg får fat i rimeligt gode omend brændte ting og en god dobbeltseng,...altså hvad folk smider ud  Rolling Eyes nå men den får jeg heller ikke brug for..desuden er stanken fra al skraldens aftryk på mig, ved at være ulidelig..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_42

Jeg er superglad for at denne genbrugsstation har være forudseende og tilbyder et bad til de trængene...så jeg går i bad...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_40

Mens jeg er i bad, får mit andet jeg øje på en mand der står og notere noget op...hva er det han laver...???
Historien om mit self....sim-self! 06_06_44

Åhhh jeg har åbenbart ikke indstillet grunden efter reglerne...akke da og nu stiger huslejen hos beboerne i området! Hmm det må jeg altså huske at få ændret...
Historien om mit self....sim-self! The_si47

Jeg er endelig forfrisket af badet og stanken har forladt mit legeme..heldigvis. Jeg ser at skraldeknuserrummet er blevet ledigt..hurra, så kan jeg komme til at gøre det jeg faktisk kom for...og det er lidt sjovt at se hvordan alle møbler og skidt blir knust og slynget rundt og rundt for bare at komme ud som en sammenpresset masse...lidt ligesom når man knuser en bil hos skrothandleren..hehe
Historien om mit self....sim-self! 06_06_43

Jeg er blevet så træt ovenpå den omgang (måske det var al den varme vand...1 time for at blive ren Rolling Eyes )at jeg finder en bænk for at tage en lille lur
Historien om mit self....sim-self! 06_06_45

Men det blir ikke til længe for alle de fremmede lyde fra byen trænger gennem tågerne..og det her er ikke min by..så jeg vil hellere hjem....
Historien om mit self....sim-self! 06_06_47

Det er ret mørkt inden jeg ankommer og kulden rammer mig, men også at det er begyndt at sne....her i midt efterår...ahh hva Shocked nåh ja alt kan ske når det gælder vejret..det ved vi jo. Men her er dejligt stille..og jeg mærker jeg er sulten..måske jeg er heldig..??
Historien om mit self....sim-self! 06_06_48

Og ganske rigtigt...nogen har lavet hoddogs for ikke så længe siden over ved grillpladsen. Hah så slipper jeg for at gå i køkkenet...yes
Historien om mit self....sim-self! 06_06_46

Joo de er ganske vist ikke så varme mere, men ellers friske og spiselige...jeg står og filosofere lidt...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_50

Det er sg da noget underligt vejr..men måske får vi tidlig vinter i år...det ku da godt tænkes man skal til at samle vand sammen eller noget...og jeg som er omgivet af vand, men ikke kan samle en disse her i nabolaget...øv altså..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_49

Jeg går hjem og falder hurtigt i søvn...i morgen skal jeg starte på arbejde...heldigvis først kl. 09.00
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af simsister Søn 7 Jun 2020 - 12:14

Tjae, det virker en smule rodet og underligt. Det bliver spændende at følge.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2527
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af VinceDjansen Søn 7 Jun 2020 - 20:58

Sådan Bodil - så er du heldigvis igang igen.
Som jeg også skrev tidligere i Sighuberts nye historie, bliver det altså noget mere jordnært, nærværende og vedkommende, når I nu begge spiller i Jeg-mode - som om, at vi som tilskuere KUNNE tænke, at vi lærer jer bedre at kende.
Men så KAN det hele jo være det pureste opspind - ha ha Laughing

Du ER jo naturligvis opmærksom på, at de to universiteter ikke har de samme uddannelser, ikke sandt?
Jeg ved jo naturligvis ikke, om du HAR tjekket begge, men det er noget med, at det nye universitet har nogle stuedier, som det gamle ikke har - og omvendt.

- og så skal jeg da også liiige have tjekket op på handlingsplanerne i mit spil - eller slået dem fra som en større sandsynlighed, for at miste genstande fra husstanden på den måde, er da noget underligt noget.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2875
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Sighubert Søn 7 Jun 2020 - 22:51

Det der med at miste kan jo også bruges den anden vej ved at du "låner" hos dine naboer.
Forøvrigt kan man bare huske at låse dørene i ens hus. Very Happy
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Anbodil Man 8 Jun 2020 - 0:28

Vince...jeg har simpelthen ikke fantasi til at begynde at opfinde mig selv...så tja...det kan godt være du og andre lærer mig bedre at kende, men hva har jeg også at skjule??? Desuden har vi "kendt" hinanden i en del år efterhånden...så hva faen... Laughing

Jeg synes ellers jeg tjekkede begge universiteter grundigt og de har altså de samme hovedfag, men måske er deres valfag forskellige. Deres muligheder er i al fald.Men desværre har EA ikke tænk ecopakken ind i de gamle pakker, så som uni. Det er åbenbart ikke til at programmerer, sådan at når en ny pakke kom, så kunne det også lige ændre lidt ved de gamle pakker,,,så der blev lidt nyt over hele linjen og meget ville også blive mere smart og praktisk..nåh men det er bare min mening...hm.

Joo Sighubert den mulighed var der jo..men jeg er ikke sådan og nu spiller jeg jo altså mig selv..desuden ved jeg ikke hvor jeg sku få plads til en andens ting...for så meget har jeg jo ikke. Næhh jeg klarede det på anden vis..men det kan du læse senere! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af MonaSolstraale Man 8 Jun 2020 - 0:33

Jeg syntes Ulla skrev noget om at det kunne betale sig at læse økonomi i forbindelse med den nye karriere.
Hun skrev det i Simlingernes Facebook gruppe.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3480
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Anbodil Man 8 Jun 2020 - 0:53

Ja det er der vist noget om...det læste jeg også...og det var da også den eneste udd. som jeg synes kom tæt på....men nu må vi se hvad der sker...
Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Anbodil Man 8 Jun 2020 - 13:42

Jeg vågner tidligt næste morgen, og gør som jeg næsten altid gør om morgenen. Tænder computeren. Men her er noget jeg aldrig har forstået med EA. Hvorfor skal de absolut koble computernørder sammen med ballademagere...???!! Det er fanme noget mærkeligt noget. Hvis nu "at trolle" betød at man lige tjekkede om der var noget nyt i sin indbakke, facebook, div. fora og den slags...så ku jeg forstå interessen, men det er jo ikke lige det, som trolle betyder. Jeg er sg ikke en ballademager, som de fleste andre heller ikke er...nåh men jeg troller på forum...altså i sims... Rolling Eyes
Historien om mit self....sim-self! 06_06_51

Og så er det blevet tid til at tage på arbejde...første dagen og i "uniform". Jeg har altid drømt om at gå med sådan en hjelm...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_53

Jeg får af vide at det er nødvendigt at danne sig et overblik over folks forbrugsvaner...altså husejernes; og deres vand og strømforbrug..men det er sådan noget jeg må gøre i min fritid....javel så..
Så må jeg heller besøge min nabo. Jeg er kommet mig over, at han tog min sofa. Ja, faktisk tror jeg han gjorde mig en tjeneste, for så fik jeg plads til en lille kommode...og det havde jeg mere brug for..
Gad vide om han er hjemme...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_52

Jeg er ikke mere end lige trådt ind ad døren før jeg får en af mine ideer..det er jeg så vandt til...nåh men han er ikke i stueetagen må jeg konstatere...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_56

Jeg finder ham oven på og får et varmt kram...skønt...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_55

Simon du må lige hjælpe mig, for jeg skal bruge nogle oplysninger om dit forbrug her i huset af el og vand! Ja, jeg ved altså ikke, hvorfor at vi skal rende og lave sådan noget i vores fritid, men det er jo ikke mig som laver reglerne, jeg må bare parere ordre! Simon er nu meget behjælpelig..og det er hurtigt overstået..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_54

jeg kan mærke at Simon har noget på hjertet, så jeg sætter mig i lytte position...Han havde hjulpet en lille pige på gaden, fordi hun var helt ulykkelig over at ha slået sit knæ og han kunne ikke se, at hun hørte til et sted...Han havde trøstet hende, den stakkel....
Historien om mit self....sim-self! 06_06_59

Men lige pludselig kommer der en vred mand over til dem og river pigen ud af Simons hænder...Ja hva gir du...han ser anklagende på mig og siger jeg skal holde fingrende fra hans datter! Jeg prøver at forklare, men han har allerede drejet om på hælene med pigen i armen og hastet væk...altså fatter du noget..spørger han mig??
Historien om mit self....sim-self! 06_06_57

Nej Simon det gør jeg ikke, men mennesker er nu engang også mærkelige..og egentlig er det jo mest synd for pigen...med sådan en far som ikke engang kan aflæse en situation ordentligt..siger jeg snusfornuftigt..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_58

Men nu må jeg altså hjem Simon...kan du ha det godt til vi ses igen,..og tak for oplysningerne!!! Jeg haster ned ad trappen, for jeg trænger virkelig til at komme hjem til mig selv...NU!
Historien om mit self....sim-self! 06_06_61

Sikke da en overraskelse...øv for et møjvejr og jeg har ingen paraply...nå men det får være...jeg småløber hele vejen til mit hus og ind i varmen. Det blir lige lidt computertid før det er tid at sove..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_60

Efter endt arbejdsdag dagen efter, er jeg ikke i helt godt humør. Jeg skal igen oppasse husejere...for fanden hvorfor skal jeg det i min fritid...jeg synes det er frækt!!
Historien om mit self....sim-self! 06_06_62

Jeg går ind og får mig et dejligt bad...og så mit eget tøj på. Nu er det jo sådan, at jeg bor lige ved siden af Ragnarock Kunstmuseum...så måske det vil blive nemt at finde en husejer der??!!. Jeg kan da ligeså godt prøve...og få det overstået..
Historien om mit self....sim-self! 06_06_65

Jeg går ovenpå..for så kan jeg passende arbejde lidt ved høvlbænken mens jeg venter på et "offer". Men sådan gik det ikke, for kort efter kommer der en nydelig ung kvinde op og hun falder i snak med mig... Shocked  Nå men mellem informationer om, at hun har en kunstforenings klub, og at hun synes at nabolaget skulle arbejde noget mere for kunsten, får jeg lige flettet mine spørgsmål ind...pyhh...overstået..så kan jeg slappe af og lytte bedre.
Historien om mit self....sim-self! 06_06_64

Da hun skal finde sin gruppe, går jeg til høvlbænken og får lavet mit påbegyndte arbejde færdigt, men så vil jeg saftsuseme også hjem og slappe af..helt for mig selv. Jeg var slet ikke klar over, at klokken var blevet så mange, og på vejen ser jeg at hun har fundet sin gruppe af kunstinteresserede......og det sner igen...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_63

Næsten morgen tager jeg atter på arbejde...suk...og blir forfremmet, men jeg er rasende...
Historien om mit self....sim-self! 06_06_67

PRØV LIGE AT SE HER..hva fanden skal det forestille???!!!
Jeg har et arbejde, hvor vi vader rundt i forskellige bydele og tramper op og ned af trapper...går på lange gange, forcere byggepladser..og så får jeg DET HER!! Tjek lige mine fødder! Skal det være en joke...eller er mandschauvinismen kommet tilbage på arbejdet??
Jeg kan sg da ikke vade rundt i stiletter på det her arbejde...de må da være gale...jeg får sg da betonben af det her og blir invalid over tid, men ingen kommer jo og klapper mine skuldre om 15 år og roser mig for mit offer, når jeg må ha invalidepension....fuck dem!!
Jeg fnyser og går indenfor, sparker stiletterne over i fjerneste krog, smider tøjet i al hast og taget mit eget bekvemme tøj på og nogle langt fladere sko med plads i. Det eneste som kan få mig ned på jorden nu, og mine tanker til at falde til ro er min elskede computer......jeps!! Fuck arbejdet!!
Historien om mit self....sim-self! 06_06_66
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Sighubert Man 8 Jun 2020 - 14:12


JA livet kan være hård. Twisted Evil
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af simsister Man 8 Jun 2020 - 14:18

Så fedt fortalt. Og ingen kan se, hvordan jeg trækker på smilebåndet ved tanken om, at du ikke kan lide dit "arbejdstøj". Især når jeg tænker på alle de gange spillet fucker op med at klæde townies på og dengang jeg fulgte min videnskabsmand på arbejde, og de allesammen havde det underligste kluns på. Mon det der også er en såkaldt "bug"?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2527
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 9 Jun 2020 - 17:18

Ha ha! Laughing ... det arbejdstøj Rolling Eyes
Denne kode skulle kunne ændre på arbejdstøjet: Sims.modify_career_outfit_in_cas
Måske kan du finde nogen mere bekvemme sko.
(Det skal lige siges at jeg endnu ikke har afprøvet den)

Du er da hurtig til at tilgive Simon Smile
Det er hyggeligt at genkende en af dine "ældre" Simmere

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3480
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Anbodil Ons 10 Jun 2020 - 0:26

Måske havde jeg ikke tilgivet ham lige så let, hvis han havde taget min computer....altså...men jeg bærer sjældent nag...og normalt er Simon jo så god som dagen er lang..det her var simpelthen p.g.a. EA og deres åndsvage påfund!!!nemmerly Rolling Eyes
Og tak for koden, men jeg har tænkt på en anden måde at klare det problem på..uden kode..og en mere permanent løsning!! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af VinceDjansen Ons 10 Jun 2020 - 19:37

Jeg kan godt slå den med arbejdstøjet, for jeg har prøvet, at en mandlig simmer kom i høje hæle.Det KAN naturligvis skyldes et mod eller lignende, men tåbeligt var det.

Det lyder ellers som et spændende mod, men istedet vil jeg glæde mig til din løsning Anbodil.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2875
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Anbodil Tors 11 Jun 2020 - 21:44

Det er blevet weekend og dem er jeg aldrig særligt begejstret for!! Nå men jeg må jo se hvad jeg kan finde på ...tænker jeg mens jeg går ud med skraldet...
Historien om mit self....sim-self! 09_06_11

Min nabo Simon har inviteret mig, så jeg tænker at komme, når jeg har spist. Jeg har nogle ting jeg gerne vil ha gjort dog..men det haster ikke mere end det jager....
Historien om mit self....sim-self! 09_06_12

Så jeg tropper op hos Simon...nåh han er nok ovenpå..og sidder som sædvanlig foran skærmen....
Historien om mit self....sim-self! 09_06_10

Men nej....der sidder han slet ikke..jeg leder videre og finder ham i den sødeste søvn. Av for den...jeg lukker stille døren efter mig...
Historien om mit self....sim-self! 09_06_13

Og så skynder jeg mig hjem.
Jeg har fået sat noget hegn, bare sådan for at grunden ikke var så åben...og så kan jeg jo passende få plantet lidt...når nu trætheden ikke har indfundet sig endnu...men altså hvor er det mørkt..
Historien om mit self....sim-self! 09_06_14

Jeg opgiver arbejdet i haven...det må vente til det er lysere..så jeg ender med at gå i seng alligevel.
Næste formiddag går jeg i haven..tulipaner og andre knoldplanter skal sættes om efteråret..
Historien om mit self....sim-self! 10_06_10

Imens har jeg tænkt over, hvad jeg vil skrive...så jeg går ind og forfatter en skrivelse til senere brug...
Historien om mit self....sim-self! 10_06_11

Jeg gå ud for at tjekke nabolagets aftaler..
Historien om mit self....sim-self! 10_06_12

Og så vil jeg egentlig gerne ha ophævet den der "nabolags deleaftale", samtidig synes jeg, at vi skulle være et kunstnabolag..nu vi har et kunstmuseum..så der er lidt at arbejde med.. Jeg ender med at stemme forslaget om at prioritere kunsten, frem i førerposition..
Historien om mit self....sim-self! The_s153

Og så må jeg heller kikke til Simon...når det nu ikke lykkedes at tale med ham igår...
Historien om mit self....sim-self! 10_06_14

Jeg finder ham hvor jeg forventer det....haha
Historien om mit self....sim-self! 10_06_13

Jeg fortæller at jeg faktisk var forbi i går, men at han sov...okej han var blevet træt...så det er godt jeg kommer idag....
Historien om mit self....sim-self! 10_06_15

Han spørger om jeg er sulten, og vil ha noget med...men nej jeg har spist..så det behøver han ikke tænke på...Simon går neden under..
Historien om mit self....sim-self! 10_06_17

Jeg kommer dryssende lidt efter....jeg fatter ikke han gider og se alle de sitcomserier...altså mage til amerikansk skidt...
Historien om mit self....sim-self! 10_06_18

Simon sidder og spiser, så jeg ligger ud med min plan...du Simon; hvad siger du til at vi prøver at få omstøbt den der deleaftale her i nabolaget...jeg synes altså den er åndsvag...og faktisk er vi jo kun to beboere her...vi kan kun dele med museet, men jeg tror ikke de ville bryde sig om at man lige tog et kunstværk eller sådan...
Historien om mit self....sim-self! 10_06_16

Naturligvis vil jeg være med på den...jeg bryder mig faktisk ikke om den aftale heller...så her har du min underskrift.... Den første ud af 5 hvis det skal lykkedes!
Historien om mit self....sim-self! 11_06_10

Jeg siger farvel og skynder mig hjem, for jeg har glemt at vande de planter jeg plantede tidligere....
Historien om mit self....sim-self! 11_06_12

Jeg har anskaffet mig en affaldskværn...ikke fordi jeg har meget affald, men bare fordi den sikkert er god at have! Jeg tester den og lader et havebed og nogle tallerkener gå gennem...øv det gir kun 13 bit og 13 pieses...hmm det må da kunne gøres bedre..
Historien om mit self....sim-self! 11_06_11

Jeg går hen til min skraldespand..sigter ...og gir den så et ordenligt los....
Historien om mit self....sim-self! 11_06_14

Ud falder en sort rodet masse....som jeg putter i rygsækken....se så se så...
Historien om mit self....sim-self! 11_06_15

Da jeg var på genbrugspladsen var den mange som bare valgte at smide disse skraldebunker ud, men mon ikke de gemmer på langt flere bits og pieses end møbler fx....det er i al fald en test værd.
Jeg putter den ene portion jeg har i maskinen...og ud kommer......hele 35 bits og 25 pieses....jeg vidste det...prøv så lige at tænke, hvad 5 af den slags affald giver??!! Wink
Historien om mit self....sim-self! 11_06_13

Så kom ikke her og sig jeg ikke er grundig i mine tests....til oplysning for læserne!!! Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Anbodil Man 15 Jun 2020 - 2:00

Det er endelig blevet søndag og den blege efterårs sol skinner..så jeg går i haven og passer mine blomster.
Historien om mit self....sim-self! 11_06_18

Jeg ligger mærke til at der er folk i området, og det er perfekt med henblik på min næste gerning. Men jeg finder der oplagt lige at hilse på indehaveren af den lille bod først.

Hva øhh...er du ikke frisk på, at vi får omstøbt den nabolagsaftale om at dele..til fordel for noget som støtter kunsten...for så skal du bare underskrive her!
Jeg får underskriften uden problemer...så nu har jeg to..I mellemtiden er en kunde kommet til som lytter nysgerrigt med..
Historien om mit self....sim-self! 11_06_16

Og hun synes også det er en rigtig god ide at få ændret på de gældene regler..
Historien om mit self....sim-self! 11_06_17

Jeg går over til skøjtebanen, hvor jeg kan se der er lidt aktivitet...og her står en og kikker....okej mit næste offer...
Historien om mit self....sim-self! 11_06_19

Du ligner en som er kunstinteresseret....hva siger du til at vi får ændret...den der deleplan med noget som støtter kunsten, nu vi har kunstmuseet og også huser en anerkendt kunster i vores midte...du kan se, flere har allerede skrevet under...
Historien om mit self....sim-self! 11_06_20

Hun skriver under uden problemer, og jeg tror, det er den sidste underskrift jeg mangler...men ak..der mangler stadig en..så jeg må søge videre...
Historien om mit self....sim-self! 11_06_21

Pludselig får jeg øje på vores entreprenør fra arbejdet....jamen halløjsa der...lige hvad jeg manglede...se du; og jeg forklarer hende sagens rette sammenhæng....
Historien om mit self....sim-self! 11_06_24

Naturligvis får jeg hendes underskrift...ingen problemer overhovedet og jeg har endelig de 5 der skal til for at få omstøbt den åndsvage regel...
Historien om mit self....sim-self! 11_06_23

Iihhhh altså du har lige reddet vores nabolag....mange tak for det...ej måske smører jeg lidt tykt på...men hva faen...stemmerne er samlet og det er det vigtigste...
Historien om mit self....sim-self! 11_06_22

Efter at ha postet underskrifterne...går jeg ind og fejre...på den måde jeg synes er fedest...
Historien om mit self....sim-self! 11_06_26

Og det lige indtil det er blevet sengetid. I morgen gælder det....
Historien om mit self....sim-self! 11_06_25

Jeg er klar til at tage på arbejde og har igen de åndsvage stiletter på...
Historien om mit self....sim-self! 14_06_10
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Sighubert Man 15 Jun 2020 - 7:46


Ja nogen ting skal man virkelig arbejde for. Tommel op
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af simsister Man 15 Jun 2020 - 12:06

Altså, spillet og dets manglende logik. Men det kan vel ikke være anderledes?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2527
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum