Sims4evers: Julies Historie
4 deltagere
DK Simlinger :: Forum :: Tidligere generationer :: Sims 3
Side 3 af 3
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Sims4evers: Julies Historie
He he..hende Martha lyder grangiveligt som en jeg kender....hehe Nåhh så de har en far...jamen det er da ik så ringe...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Ok alle gode historier får en ende - jeg har nu valgt at stoppe Julie/Martha historien
læs med her:
http://www.sims4ever.dk/2020/05/familien-ligusterhaek/
læs med her:
http://www.sims4ever.dk/2020/05/familien-ligusterhaek/
Gæst- Gæst
Ja men der er vel også andre historier der kalder på at blive fortalt. Men tak for en fin historie...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Tak - og ja den blev længere end jeg havde planlagt men skidt og pyt så har jeg moret mig så længe.
Måske hitter jeg på noget nyt - nu vil jeg lige bygge lidt og så kan det være ideerne begynder at komme igen.
Måske hitter jeg på noget nyt - nu vil jeg lige bygge lidt og så kan det være ideerne begynder at komme igen.
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Lignende emner
» Sims4evers Sims 2
» En Historie fra Dit Eget Liv...
» En lille historie!
» En ny verden. (Ekstern historie)
» Lidt sims historie
» En Historie fra Dit Eget Liv...
» En lille historie!
» En ny verden. (Ekstern historie)