DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En mystisk fortælling.

+2
MonaSolstraale
Anbodil
6 deltagere

Go down

En mystisk fortælling. Empty En mystisk fortælling.

Indlæg af Anbodil Ons 11 Sep 2019 - 1:16

Dette er fortællingen om 4 drenge, som kommer fra hver sin forstad i hver sin by og ikke kender hinanden!

Birger Lassen som bor med sin familie og er kommet hjem fra skole...
En mystisk fortælling. 10_09_11

Terkel Petersen, som har store brødre og godt kan lide at drille..
En mystisk fortælling. 10_09_12

Janus Frandsen som kun har sin mor og ellers er en lidt stille dreng..
En mystisk fortælling. 10_09_10

Og endelig Kasper Hvitt, som er enebarn og sikkert møjforkælet
En mystisk fortælling. 10_09_14

Alle 4 drenge går i seng i hver deres seng i hvert af deres værelser, for at sove...det pussige er at de den nat har den samme drøm alle sammen, eller jeg sku måske hellere sige mareridt...

Kasper, Terkel og Janus vågner på samme tid, men HVOR er de dog henne?? De stirre hurtigt på hinanden og rundt i det rum de er...måbene og bagefter mismodigt...HVAD ER DET HER FOR NOGET?? Kasper er den første der siger noget ; hvor pokker kan man tisse henne...jeg er ved at få vand i øjnene..
En mystisk fortælling. 10_09_13

Hej jeg hedder Terkel...du blir nok nødt til at gøre som Janus her...for jeg kan heller ikke finde noget toilet...
En mystisk fortælling. 10_09_17

Kasper går ham i møde...jamen hvorfor er vi her?? Hvor er vores familie...og alting henne?? Jeg ved det ikke siger Terkel...men det lader til vi er fanget her...
En mystisk fortælling. 10_09_16

Det er meget mærkeligt...det sidste Jeg kan huske var at jeg drømte noget uhyggeligt om et højt tårn, siger Kasper noget forundret..Det gjorde jeg også svarer Terkel med vantro i øjnene...
En mystisk fortælling. 10_09_15

Kasper går hen til Janus; hva drømte du i nat?? Øhhh om et højt uhyggeligt tårn svarer han undvigende...Det var satans udbryder Kasper..Hvordan kan vi alle tre ha haft den samme drøm??En mystisk fortælling. 10_09_20

Janus kan slet ikke håndtere tanken om alt det mærkelige der er sket, så han gemmer sig i sin seng..Imens går Kasper og Terkel rundt og spekulere på om de mon stadig er i et mareridt, og hvor deres familier er blevet af. Hvorfor de overhovedet er der i dette mærkelige rum, med kun deres senge og noget brænde i midten af rummet, som forøvrigt er temmelig koldt...
En mystisk fortælling. 10_09_18

Jamen hvis vi skal være her, så kan vi vel ligeså godt rydde op efter os selv siger Kasper højt og går i gang...
En mystisk fortælling. 10_09_19

Men det får Janus ti at spring ud af sengen og udbryde; når der nu ingen voksne er, så kan vi vel rode som det passer os!! Og han er ivrigt igang...
En mystisk fortælling. 10_09_22

Den sidste dreng Birger er vågnet og overhører Janus..og snart er det alle 4 igang med at svine mest muligt...ja det er en sand svinerifest..
En mystisk fortælling. 10_09_21

Mens drengene går amok med svineriet, begynder der at vokse stængler op ad muren på den ene side...ja de vokser helt op til loftet nogle steder og grønne blade springer ud fra stænglerne...og nogle underlige blomsteragtige vækster vokser også frem...men drengene har ikke opdaget det endnu!


Hvad er det dog som sker????
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af MonaSolstraale Ons 11 Sep 2019 - 5:44

Spændene! study Suspect

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af simsister Ons 11 Sep 2019 - 13:03

Hmmm, jeg er altså HELT hægtet af her. Forvirret Men god fornøjelse med spillelysten. Det er trods alt det vigtigste.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af Anbodil Tors 12 Sep 2019 - 1:39

Terkel er den første som får øje på væksten op af væggene og stopper brat, men så får han øje på noget andet og løber der over... Hej venner prøv lige at se hvad der står her!!! Hvor kom den fra?? Birger er også stoppet med roderiet og har nærmet sig planterne på væggen...han kikker over på Janus..og synes han kan fornemme noget...en sitren,...eller nærmere en hjertebanke..men måske det er hans eget hjerte som slår hårdt...
En mystisk fortælling. 10_09_26

Hej Janus, kan du se om der er sket noget andet...om der er kommet døre eller vinduer???..Men Janus kan ikke se hverken døre eller vinduer..
En mystisk fortælling. 10_09_24

Birger tager ordet. Kan I ikke mærke det?? Det er ligesom rummet er levende?? Terkel vender sig om mod ham....er du blevet skør eller sådan noget...et levende rum...du må ha set for mange gyser film!! Kan du så måske forklare hvorfor der pludselig er planter ud af væggene og en skraldespand, hvor der ingen var før, siger Birger stejlt..
En mystisk fortælling. 10_09_25

Nej, men der er i al fald ikke noget som hedder levende rum..siger Terkel og griner hånligt...men han er ikke helt sikker mere.. Hvorfor tror du så at her pludselig er en skralde spand??? Birger fortsætte; de ku jo skyldes at vi lige har rodet helt vildt, og rummet ikke kan lide rod...har du tænkt på det??? Birger ryster bare på hovedet, men siger så; jeg ved kun at det er skide koldt, så nu tager jeg noget mere tøj på....han fortsætter tøvende..og hvis rummet endelig var levende, så kunne det sku godt være lidt varmere herinde tak!!
En mystisk fortælling. 10_09_29

De tager alle noget mere tøj på og Kasper som har forsøgt at varme sig i sengen slutter til sig til dem...Terkel peger på Birger; hvorfor er du så ren stadigvæk??? Det er jeg snart heller ikke mere siger Birger og må lade sig vand på gulvet...Men jeg tror altså stadigvæk vi skal gøre rent efter os, siger han stille og letter flov??
En mystisk fortælling. 10_09_27

Kasper går hen og klapper Birger på skulderen; Det skal du sg ikke være ked af, for nu ligner du os andre smiler han. Janus som har fået bondeanger over at ha griset så meget er gået igang med at rydde op, mens han tænker på hvad han mor dog ville ha sagt, hvis hun havde set hvad han lavede lige før...
En mystisk fortælling. 10_09_28

Snart er de alle igang med at rydde op efter sig...men så kan man pludselig høre Kaspers mave knurre højlydt og længe....åhh hvor er jeg altså skide sulten klager han..
En mystisk fortælling. 10_09_32

Terkel fanger den hurtigt og siger henvendt til Janus; ja jeg kunne spise 10 burgere på to min. så sulten er jeg...Janus griner ja og det sku ikke tage mig mange øjeblikke at spise et bjerg af pandekager...ler han tilbage..
En mystisk fortælling. 10_09_31

Terkel sætter sig på sengen; jamen hvordan skal vi dog få noget at spise...vi kan sg da ikke æde bladene på væggen vel??
En mystisk fortælling. 10_09_30

Måske skal vi bare bede rummet om mad, forsøger Birger at sige...
En mystisk fortælling. 10_09_33

Øhhh ja det er da klart mand, men hvordan vil du lige bede et rum om noget som helst; kommer det skeptisk fra Kasper...
En mystisk fortælling. 10_09_34

Der er stille lidt mens de alle tænker, så kommer det stille fra Terkel; måske skal vi bare alle tænke på det samme. Lidt mere ivrigt siger han så; vi havde jo samme drøm og så endte vi her..så måske er der en sammenhæng. Hvis vi nu alle tænker på mad...lige nu...
En mystisk fortælling. 10_09_35

De lukker øjnene og tænker på mad alle sammen, og da de åbner dem, står der et træ midt i rummet og ved foden af træet et fad med mad...
Ej det virkede siger Kasper vandtro og tager en portion.. Terkel glæder sig over han havde ret...
En mystisk fortælling. 10_09_37

Birger foreslår at de må prøve at samarbejde med rummet og hinanden, så er det måske en chance for at de kan klare sig, og måske finde en vej ud igen...Imens har de andre og fået en portion..
En mystisk fortælling. 10_09_36

Mens de spiser kommer det pludseligt fra Kasper; jamen der er da en fordel ved at være lukket inde her...vi kan ikke komme i skole siger han triumferende..
En mystisk fortælling. 10_09_38

Til det siger Birger trist; jeg ville nu heller i skole, hvis det betød at jeg ikke sku sulte, mangle toilet, ikke lugtede som en kloak og havde min mor og far hos mig...
En mystisk fortælling. 10_09_40

Og jeg er enig med Birger  ,siger Terkel forlegent...selvom skolen kan være træls, så ville jeg alligevel heller være hjemme..
En mystisk fortælling. 10_09_41

Janus som har forholdt sig tavs under hele samtalen,udbryder pludselig; jamen måske kan vi blive renere, hvis vi nu alle tænker på vand...tror i så ikke at rummet vil give os noget....måske...Det var måske ikke så tosset støtter Terkel ham i...
En mystisk fortælling. 10_09_39

Er rummet mon virkelig levende, så de vil få noget vand?? Og hvorfor er der et træ i midten af rummet???
Mens drenge sludre videre og spiser færdig..blir de sidste vægge dækket af blade......
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af MonaSolstraale Tors 12 Sep 2019 - 5:36

En ny Tornerose Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af Sighubert Tors 12 Sep 2019 - 10:54


Absolut en ny form for sims historie. Wink
Men ikke uden spænding. Man bliver jo lidt nysgerrig for at se hvor det fører hen. Smile
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af VinceDjansen Tors 12 Sep 2019 - 22:38

Det var da endnu en interessant vinkel Anbodil - herligt kreativt - igen. Cool Smile
Hvad mon drengene ellers vil opleve.
Jeg kigger også nysgerrigt med.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2860
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af Anbodil Tors 12 Sep 2019 - 23:59

Uha..så må vi se om jeg kan leve op til hvad jeg har igangsat...mig og min skøre hjerne.
Desværre er jeg p.t. lidt stækket da jeg har fået kontaktlinser,...noget jeg absolut har set frem til, men det er ikke uden udfordringer når det drejer sig om skærmarbejde. Jeg synes ikke jeg har nogle læsebriller i den rette styrke til min pc-afstand, så jeg kan simpelthen ikke holde ud at sidde her særligt længe ad gangen. øv øv...men forhåbentlig får jeg det udbedret, for det er også galt med at se mobilen... utilfreds Cool
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af Anbodil Søn 15 Sep 2019 - 12:16

Mens drengene sidder og sludre om bl.a. vand er rummet blevet varmere..og Terkel er den første til at kommentere det, med en stønnen..Birger har allerede smidt bukserne...
En mystisk fortælling. 10_09_43

Han kommer også med en indskudt bemærkning om at rydde om efter de har spist, men det er svært at trænge gennem den mur af mismod som har bredt sig mellem drengene. Snakken om deres hjem har givet dem alle hjemve..
En mystisk fortælling. 10_09_44

Janus trænger gennem deres tanketåger med en prisværdig beslutsomhed. Nu skal vi altså tænke på vand alle sammen og helst på en gang, hvis det skal lykkedes!!! Så det gør de..
En mystisk fortælling. 10_09_42

Øhh venner vi har fået vand, men ikke helt det vi havde tænkt os.. Hva sir i til en vandkamp....???
En mystisk fortælling. 10_09_47

Efter at ha sunket skuffelsen prøver Kasper at provokere vandkampen igang...Er der nogen som kan ramme mig?? Birger har allerede sendt en vandballon afsted....
En mystisk fortælling. 10_09_45

Hå hå et pletskud..det er nu rart med vand på kroppen, også selvom det er vandballoner..råber Kasper...
En mystisk fortælling. 10_09_46

Mens Kasper står og provokere til lidt gejst blandt drengene, for at få en ny vandballon over sig...ændre væggen farve...Janus ser det og tænker på hvad der nu vil ske...
En mystisk fortælling. 10_09_48

Birger foreslår at det måske er fordi der er så varmt...Janus det er din tur til at skyde...
En mystisk fortælling. 10_09_53

Janus tager sigte mod Terkel, men den er way out.....så han misser..
En mystisk fortælling. 10_09_51

Den chance kan Terkel ikke sidde overhørig, så han håner Janus....ha ha du skyder da ad helvede til...men nu er det så min tur....han sigter på den provokerende Kasper...
En mystisk fortælling. 10_09_52

Totalt pletskud og med kraft bag....Kasper blir simpelthen nedlagt...OG samtidig toner en dør frem bag ham...
En mystisk fortælling. 10_09_55

Ahh hva...så I det; siger Terkel ophidset...en dør....gad vide hvor den fører hen??
En mystisk fortælling. 10_09_54

Det skal jeg hurtigt finde ud af! Kasper er hurtigt på benene og går ud af døren, men Terkel er mere interesseret i at få ram på Janus, som han synes virker lidt dum i det...
En mystisk fortælling. 10_09_64

Pletskud....
En mystisk fortælling. 10_09_63

Yes... sejren er min, sejren er min...synger Terkel begejstret... Birger er også på vej mod døren...han er modig eller man skulle måske heller sige nysgerrig nok til at følge trop med Kasper...
En mystisk fortælling. 10_09_62

Terkel kan godt se at Janus er vred på ham..måske gik han lidt for hårdt til værks...
En mystisk fortælling. 10_09_66

Ja undskyld Janus, men det er jo kun en leg...og jeg er altså god til at ramme...sådan er det når man har storebrødre, man blir nødt til at kunne klare sig! Terkel forsøger at glatte ud...
En mystisk fortælling. 10_09_65

Men hva er der egentlig bag den dør???
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af simsister Søn 15 Sep 2019 - 13:03

Ja, mystisk er det jo. Jeg fatter i hvert fald ikke en ski...
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af Anbodil Søn 15 Sep 2019 - 16:15

Hmmm jeg synes ellers jeg skrive et let forståeligt dansk...så det er jeg da ked af Simsister.. scratch lol!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af MonaSolstraale Søn 15 Sep 2019 - 16:43

Din fantasi er måske knap så forståelig anbodil Wink
…. eller forudsigelig Laughing
Jeg følger spændt med i udviklingen Tommel op

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af Anbodil Lør 21 Sep 2019 - 9:42

Birger og Kaspar er havnet på en lille altan...og herfra kan de skue ud over området..
En mystisk fortælling. 10_09_68

Hva øhhh kan du genkende noget, spørger Birger Kasper.....næhhh, har aldrig været her før, og hvorfor er her ingen mennesker eller bygninger??? Men det er der ingen som svarer på..
Kasper står og kikker ud over et sumpområde..
En mystisk fortælling. 10_09_69

Mens området er mere land og skov hos Birger...
En mystisk fortælling. 10_09_70

Birger går ind igen efter det nedslående syn...ingen vej ned derfra.
En mystisk fortælling. 10_09_71

Nåhhh det lader til at Terkel og Janus er ved at komme på venligere fod med hinanden...det er godt!
En mystisk fortælling. 10_09_73

Han beretter for Terkel, hvad Han og Kasper erfarede udenfor....desværre ingen vej ned...
En mystisk fortælling. 10_09_72

Han har nok set lidt slukøret ud, for pludselig gir Terkel ham et knus, det kommer bag på ham...
En mystisk fortælling. 10_09_74

Endelig ser det ud til at den tidligere vandkamp må ha haft en rensende effekt på deres tøj, selv er de bestemt ikke rene endnu( en effekt af at jeg har lagt magipakken ind... Rolling Eyes )
En mystisk fortælling. 15_09_17

Drengene snakker om at de ikke kan komme ud, og hvad de mon skal gøre for at få tårnet venligere stemt overfor dem...
En mystisk fortælling. 15_09_18

Birger er overbevist om, at det vil være en god ide at lave lektierne..i det mindste så de ikke kommer alt for langt bagud i skolen, når de engang kommer ud....Kasper er ikke enig...hav nu hvis vi aldrig kommer ud, men skal blive gamle her??
En mystisk fortælling. 15_09_20

Det får Birger til at blande sig...han er optimist og kan slet ikke forestille sig sådan en påstand...
En mystisk fortælling. 15_09_19

Og bedst som de tre snakker frem og tilbage om deres muligheder..opstår der et hul i gulvet tæt på Kasper...
En mystisk fortælling. 15_09_21

Kasper og Terkel er så fordybet i deres samtale, at de ikke opdager noget, men det gør Birger som har lagt sine lektier fra sig. Janus sover stadig, så han aner intet om at der nu er en trappe i deres rum..
En mystisk fortælling. 15_09_24

Birger går forsigtigt ned ad trappen...rummet er tomt bortset fra.....er det virkelig sandt...et badekar OG er toilet...Han er helt lykkelig for at han fandt det først..
En mystisk fortælling. 15_09_22

Og der går ikke længe, så er har han fyldt karret og nyder det varme vand på kroppen. Sikke velvære...
En mystisk fortælling. 15_09_23

Hva nu med de andre...de må da snart opdage hullet i gulvet, eller....??
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af Timian2 Ons 27 Nov 2019 - 19:36

Spændende Smile <3
Timian2
Timian2
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 87
Join date : 31/07/18
Age : 58
Geografisk sted : Kalundborg

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af simsister Ons 27 Nov 2019 - 20:14

Mon den her historie nogen sinde bliver færdig, eller er du løbet tør for idéer? Rundtosset
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af Anbodil Tors 28 Nov 2019 - 0:14

Hmm det er et godt spørgsmål simsister...men det vil jeg lade være åbent. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En mystisk fortælling. Empty Sv: En mystisk fortælling.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum