DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Roaring Heights

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Roaring Heights Empty Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Tirs 30 Jul 2019 - 11:13

Nu blev jeg nysgerrig på hvor mange der har Pakken Roaring Heights. Mange af de bøger man læser foregår jo typisk i 30-60erne, så det kan jo gi stof til en historie... Very Happy

Jeg tror slet ikke jeg er færdig med at spille sims 3...selvom simmerne ikke er som i sims 4. Men her er jo stadig et tons af muligheder. Og især hvis man kan begrænse sig i hvor mange pakker man vælger at spille med i et spil. Noget jeg ikke har haft for øje så meget.

Og så har jeg et spørgsmål, for jeg kan simpelthen ikke huske hvilke pakke den der stensliber maskine kom med. Jeg har ledt og ledt efter den...men øhh scratch Tænker om det er fra pakken overnaturligt, eller fremtiden eller kæledyr???
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2019 - 11:38

Jeg har Roaring Heights og har spillet nabolaget en del. Det er dog noget tid siden nu. Jeg har ikke som sådan noget at udsætte på det - men dog fundet en ret irriterende terræn fejl - som gjorde at jeg holdt op med at spille.
Der er en del broer der forbinder byen og en af disse - en buebro a la den gamle Lillebæltsbro - da kan simmerne ikke passere fra den side hvor Bourdelles Bistro ligger. Ligemeget hvad man gør har "jeg" ikke kunnet komme over på den anden side. De forsøger på alle måder - men ender med at løbe ned af skrænten og forsøge at sejle over, hvilket heller ikke lader sig gøre.

Ang. stensliber maskinen så kom den med Overnaturlig pakken. Den findes under hobbyer og færdigheder kategorien.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Tirs 30 Jul 2019 - 12:21

Ahh okej rart at vide. Nu har jeg købt Roaring heights....så må jeg se om jeg kan komme udenom den fejl du nævner...ellers surt. EA kunne da godt nedsætte 2 folk til at gå gennem alle de dyre pakker, bare for at få fixet alle de rutefejl de i al Hast har lavet. Jeg tror mange stadig vender tilbage til sims 3 ind imellem...så det ville klæde koncernen at hanke op i det.

Tilføjelse; Ja okej, sikke skade det er jo en af nøglebroerne da den ligger totalt centralt...meget mystisk..jeg må prøve at se hvad sker. Lige nu har jeg ikke tilføjet Paradiø-pakken, men måske det vil være en fordel at de skal sejle over længere nede af tangen......hmm

Nu har min sim lige kørt over broen to gange og jeg har ingen problemer som du kan se:Så jeg tænker du har nogle skidt CCere i dit spil eller lign. Jeg har ingen af slagsen endnu..
Roaring Heights Screen73

Jeg er faktisk vild med mange af de mønstre og sammensætninger de har lavet...se bare dette gulv.....det er da fedt... Very Happy
Roaring Heights Screen72
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2019 - 17:27

Jeg har lige været inde i Roaring Heights og her fungerer broen uden problemer nu. Mit spil er lige ominstalleret for et par måneder siden - da jeg har fået ny PC - så måske har min fejl været i forbindelse med den "gamle" installation?

Jeg har ikke noget CC eller andet udover det jeg har tilkøbt via EA og Store

Ja det jo et lidt gammeldags nabolag a la 20'erne og der er mange flotte mønstre at tage af. Prøv også at læg mærke til de åndsvage navne simmerne har i nabolaget Laughing Laughing
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Tirs 30 Jul 2019 - 20:49

Godt det virker for dig igen! Very Happy Og navnene minder om det gamle New york med jøder, amerikanere(emigranter alle steder fra). Altså de glade 20ere inden den store krise hvor børsen krakkede og mange pengemænd begik selvmord...Det må da ku give belæg for en historie.
Det eneste jeg savner i nabolaget er et arbejderkvarter...de var jo ikke rige alle sammen dengang. Skellet mellem fattig og rig var enormt...

Skal vi ikke lave en historie..altså hvis du gider være med...over det tema..fra rig til fattig????...bare jeg så kan huske pengekoden scratch ...ellers må jeg ha fat i Carls guide.. Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Tirs 30 Jul 2019 - 21:55

Nu har jeg prøvet et par steder, men det første hus var ok i størrelse hvor der boede et par, men ingen soveværelse eller bademuligheder.. confused   øhhh så skal man alligevel indrette helt om...det gad jeg ikke. Måske du husker dette hus
Roaring Heights Screen74

Så valgte jeg et par med en tumling og en lille hund...men altså...det var da helt vanvittigt store rum....og mange af dem. Det ku jeg slet ikke overskue og i 3 etager...gisp. Alting ville tage for lang tid at gå fra den ene ende til den anden...helt skørt efter min mening. Ea havde ikke behøvet at fylde det hele ud, men kunne ha brugt den den kugle til at skjule noget af pladsen...
Roaring Heights Screen76

Roaring Heights Screen75

Det var hvad jeg ville ha gjort. Så jeg ende jo nok med at lave mit eget...hmm scratch
Jeg spekulere også på hvor man kan finde de toppe til højhusene..for de må da være i spillet. Rolling Eyes
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 30 Jul 2019 - 22:21

@Anbodil Jeg har købt alle pakker i sin tid og har en del huse på min side.
Du er velkommen til at plukke af dem hvis du kan bruge dem: Her

Der er lidt flere billeder og links til Photobucket på Sims Forum

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3480
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Ons 31 Jul 2019 - 2:37

Super...det vil jeg kikke på.
Er selv i gang med at bygge en hotelgrund midt i vandet...typisk mig. Rolling Eyes

Tillæg; nu har jeg kikke på dine fine huse Mona...desværre har jeg ikke alle pakkerne du har brugt, og nogle af dem du har brugt, bruger jeg ikke i spillet, så husene vil nok komme til at se anderledes ud...men de er fine. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2019 - 10:48

Anbodil skrev:Godt det virker for dig igen! Very Happy Og navnene minder om det gamle New york med jøder, amerikanere(emigranter alle steder fra). Altså de glade 20ere inden den store krise hvor børsen krakkede og mange pengemænd begik selvmord...Det må da ku give belæg for en historie.
Det eneste jeg savner i nabolaget er et arbejderkvarter...de var jo ikke rige alle sammen dengang. Skellet mellem fattig og rig var enormt...

Skal vi ikke lave en historie..altså hvis du gider være med...over det tema..fra rig til fattig????...bare jeg så kan huske pengekoden  scratch ...ellers må jeg ha fat i Carls guide.. Very Happy

Ehh det ville jeg gerne - men jeg spiller lige nu min Kaia historie - som til nu fylder 8 afsnit. De der bundne opgaver er ikke lige mig - jeg er desværre sådan anlagt at mine historier skal spille sig selv, hvis du forstår hvad jeg mener?

penge koden er - Åben snydevindue - taste: Testingcheatsenabled true - enter - motherlode
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Ons 31 Jul 2019 - 14:21

Joo det kender jeg godt det med at det selv skal udvikle sig, AK det var ikke den kode jeg ønskede, men familyfund koden...så man altså også kan trække penge fra simmerne, ...men pyt jeg finder den selv.

Så fik jeg bygget lidt,..høh til en forandring, men jeg vil prøve om vandet ikke også kan bruges. Så mit hotel blev færdig. Skal bare lige teste det. Og jeg nedsatte nogle strande stratetiske steder. Håber sandelig de kan sejle under broerne, ellers er det omsonst.
Og det første hus jeg selv kunne tænke mig at være i lagde jeg ved siden af en lille strand..Og det blir først indrettet færdigt af dem der flytter ind...
Her er så skildpadde Bo...
Roaring Heights Screen79


Roaring Heights Screen77


Roaring Heights Screen78
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Ons 31 Jul 2019 - 18:23

Lige et spørgsmål??? Hvordan i al verden får man den der loppe rensemaskine til at virke???
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2019 - 19:37

[quote="Anbodil"]Lige et spørgsmål??? Hvordan i al verden får man den der loppe rensemaskine til at virke???[/quote

Er det den der buydebug rense maskine til kæledyr?

Hvis man klikker på den kommer der en lagkage med muligheder op som så kan vælges. Det er kæledyret der skal være aktiv for at der kan vælges
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Tors 1 Aug 2019 - 1:47

Ja den er den jeg mener. Men jeg satte den på en off. grund, fordi den er så stor og pladskrævende og da jeg klikkede på den kom der ingen muligheder, ja der skete ingenting, men måske skal jeg holde shift nede samtidig....det har jeg godt nok ikke prøvet...hmm. scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Gæst Tors 1 Aug 2019 - 11:48

Anbodil skrev:Ja den er den jeg mener. Men jeg satte den på en off. grund, fordi den er så stor og pladskrævende og da jeg klikkede på den kom der ingen muligheder, ja der skete ingenting, men måske skal jeg holde shift nede samtidig....det har jeg godt nok ikke prøvet...hmm. scratch

Jeg har ingen problemer selvom den står på offentlig grund. Dit kæledyr skal være aktivt og så skal du klikke på rensemaskinen og så kan dyret gå ind og blive vasket
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Tors 1 Aug 2019 - 13:28

Okej jeg prøver næste gang den får lopper. Måske virkede det alligevel selvom at animationen udeblev, for pludselig havde den ikke lopper mere... Very Happy

Jeg må sige, at jeg havde glemt hvor svært det er at få et spil igang i sims 3. Det tager jo år og dag at få skrabet nogle penge sammen...og få færdigheder..pyv. Men noget som sims 3 er mere leveringdygtig i end sims 4 er musik. Musikken i radioen er meget mere min smag. Og er det noget bedre end at få sin sim til at spille for sig...
Roaring Heights Screen80

Tilgengæld har jeg aldrig forstået deres modtagne invitationer. Ofte ligger værten og sover....ja nogle gange hele huset.. Shocked
Roaring Heights Screen82

Men jeg overvejer kraftigt at slå vejret fra...altså i spillet, for nabolaget blir SÅ mørkt af det, at jeg ville ønske min mus havde lommelygte påhæftet...man skulle jo tro man var på landet og ikke i en storby... Rolling Eyes
Min kunstner er endelig kommet lidt op i graderne, så han kan præstere noget præsentabelt. Men aldrig har jeg brugt tallene 1-2-3 så meget som nu.. Laughing
Roaring Heights Screen81
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af simsister Tors 1 Aug 2019 - 13:46

Det ser jo fint ud, så længe det virker. Men jeg har netop fundet ud af, at musikken i Sims 4 bliver pænt meget bedre med min nye computer, hvad pokker den så har til at lave god lyd med, og man kan vel ligesom i Sims 3 selv installere lydfiler til spillet?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2527
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Gæst Tors 1 Aug 2019 - 15:50

Jeg syntes så ikke det er så slemt med at skrabe penge/færdigheder sammen. Med hensyn til at tjene flere penge - kan man jo forberede simmeren på uni - så stiger de hurtigere i graderne - bare en sims uge på uni kan betyde store fremskridt til ens sim.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Tors 1 Aug 2019 - 16:10

Godt at din lyd er blevet bedre Simsister, men nu mente jeg musikvalget... Laughing Min lyd har altid været god, eftersom jeg i 20 år har brugt computeren som musikanlæg... Wink
Ja Uni er en pakke jeg IKKE har...men måske man stadig kan købe den. I sims 2 elskede jeg at spille med uni.. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Tors 1 Aug 2019 - 17:09

Så tog pokker ved mig og efter meget besvær fik jeg købt koden til pakken, så nu kan jeg spille uni...Det blir sjovt!! Fandt den til 149 kr...men må undre mig over at EA holder fast i den famøse pris af 249 kr...det er jo vanvittigt for et gammelt spil.. Vanvittig Vred smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af MonaSolstraale Tors 1 Aug 2019 - 19:36

Jeg savner virkelig muligheden for at lave et band. Det var hyggeligt sjovt i Sims3 Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3480
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Tors 1 Aug 2019 - 19:44

Ja her er Vince nok enige med dig, men du har jo stadig spillet,tænker jeg, og om sommeren kan alting ske.. Twisted Evil
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af simsister Fre 2 Aug 2019 - 13:40

Anbodil skrev:Så tog pokker ved mig og efter meget besvær fik jeg købt koden til pakken, så nu kan jeg spille uni...Det blir sjovt!! Fandt den til 149 kr...men må undre mig over at EA holder fast i den famøse pris af 249 kr...det er jo vanvittigt for et gammelt spil.. Vanvittig Vred smiley

Præcis. Når jeg tænker på, hvor mange penge, jeg har givet ud på diverse pakker og ekstra ting til Sims 3, bare for at ende op med et spil, der var fyldt med problemer. Dengang fik vi jo ikke noget gratis, som vi har fået masser af i Sims 4. Men det kan jo være, de "sparede sammen" til at kunne dele gratis ting ud, hvem ved.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2527
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2019 - 15:11

simsister skrev:
Anbodil skrev:Så tog pokker ved mig og efter meget besvær fik jeg købt koden til pakken, så nu kan jeg spille uni...Det blir sjovt!! Fandt den til 149 kr...men må undre mig over at EA holder fast i den famøse pris af 249 kr...det er jo vanvittigt for et gammelt spil.. Vanvittig Vred smiley

Præcis. Når jeg tænker på, hvor mange penge, jeg har givet ud på diverse pakker og ekstra ting til Sims 3, bare for at ende op med et spil, der var fyldt med problemer. Dengang fik vi jo ikke noget gratis, som vi har fået masser af i Sims 4. Men det kan jo være, de "sparede sammen" til at kunne dele gratis ting ud, hvem ved.

Hvad er det der er gratis i sims 4? Det kunne jeg godt tænke mig at vide. Vi har fået nogle juleting kan jeg huske.

Der var også en del gratis ting til Sims 3 - som man kunne hente på Store - blandt andet et nabolag. I forhold til indhold i sims 4 syntes jeg ikke der er ret meget at gøre med i forhold til hvad pakkerne koster - hvor der kom en masse med pakkerne til sims 3.
I øvrigt er mange pakker sat meget ned på nettet til sims 4 hvis man mangler noget
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Anbodil Fre 2 Aug 2019 - 17:06

Jeg er blevet noget overrasket over, hvor meget man fik med unipakken. Har dog ikke været på universitetet endnu. Det må jeg have til gode. Men det er mange ting og tøj m.m. med..skønt for 150 kr. Jo og lige en ting..den nye mobil der fulgte med er næsten smartere end sims 4 ernes...Laughing

Altså man kan jo godt prøve at sammenligne de to spil 3-4 eren men jeg synes de er så forskellige at det er svært. I sims 3 skal der arbejdes noget mere med spillet for at komme op i level og det kan godt tage sin tid, men der er mange flere muligheder for alt muligt...og her er sims 4 tamt i forhold til. Men du kommer hurtigere igang i sims 4... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2019 - 20:00

Anbodil skrev:Jeg er blevet noget overrasket over, hvor meget man fik med unipakken. Har dog ikke været på universitetet endnu. Det må jeg have til gode. Men det er mange ting og tøj m.m. med..skønt for 150 kr. Jo og lige en ting..den nye mobil der fulgte med er næsten smartere end sims 4 ernes...Laughing

Altså man kan jo godt prøve at sammenligne de to spil 3-4 eren men jeg synes de er så forskellige at det er svært. I sims 3 skal der arbejdes noget mere med spillet for at komme op i level og det kan godt tage sin tid, men der er mange flere muligheder for alt muligt...og her er sims 4 tamt i forhold til. Men du kommer hurtigere igang i sims 4... Wink

Enig Exclamation

Jeg tror i grunden at det er der den halter for mig ang. de to meget forskellige spil - at Sims 4 er for let og at man ikke behøver arbejde så meget med det. Det er jo det jeg kan lide med Sims 3 at der er flere udfordringer.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roaring Heights Empty Sv: Roaring Heights

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum