Mit Strangerville
4 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1178
Geografisk sted : Randers, Denmark
Sv: Mit Strangerville
Hmm ja ja , men Boergeof61 jeg mener bestemt at vi har sagt det før!
Du bestemmer jo selv hvordan din simmers kalender, skal se ud. Du kan bare slette de begivenheder, som ikke passer til dit spil, så der er da ingen grund til at opgive. Med mindre...du har forbudt dig selv det..selvfølgelig..
Du bestemmer jo selv hvordan din simmers kalender, skal se ud. Du kan bare slette de begivenheder, som ikke passer til dit spil, så der er da ingen grund til at opgive. Med mindre...du har forbudt dig selv det..selvfølgelig..
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Anbodil skrev:Du bestemmer jo selv hvordan din simmers kalender, skal se ud. Du kan bare slette de begivenheder, som ikke passer til dit spil, så der er da ingen grund til at opgive. Med mindre...du har forbudt dig selv det..selvfølgelig..
Pause og opgive har intet med hinanden at gøre.
Jeg overvejer at opgive, fordi det ligner en opgave, jeg ikke kan eller ikke har tålmodighed til at løse. Jeg fandt en snydekode, der giver mulighed for at opgive opgaven.
Pause medfører, at den husholdning, der arbejder med opgaven, holder fri i nogle simdage. Enten spiller jeg andre husholdninger de dage, eller jeg holder øje med, begivenhederne passes samtidig med arbejdet med opgaven. Min holdning er, at udfordringerne i Strangerville ikke bliver større af, de fortsætter nogle dage mere.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Nu er Line tilbage i laboratoriet. Hun har kun en portion vaccine tilbage, og skal helst have mindst fem, før endnu en kamp mod moderplanten giver mening. Hun har kun råvarer til to portioner, hvorefter hun skal finde flere sporer (fem til hver portion vaccine) og købe flere mystiske frugter (en til hver portion vaccine).
Beskyttelsesdragt er ikke nødvendig i laboratoriet.
Da Line havde lavet to portioner vaccine, gik hun hjem for at sove. Derefter gik Shingo over i baren for at opfylde sit mål for Tal som en Pirat dag.
Dermed har en af de to i det mindste haft en god dag.
Beskyttelsesdragt er ikke nødvendig i laboratoriet.
Da Line havde lavet to portioner vaccine, gik hun hjem for at sove. Derefter gik Shingo over i baren for at opfylde sit mål for Tal som en Pirat dag.
Dermed har en af de to i det mindste haft en god dag.
Desværre må jeg bare erkende, jeg ikke kan løse opgaven. Derfor har jeg nu prøvet at bruge snydekoder til afslutning af den.
Line sluttede i øvrigt sin Tal som en Pirat dag med succes på en romantik festival.
Det minder mig om, jeg også må huske at se til den simmer, der blev lidt ophængt til fastelavn.
Line sluttede i øvrigt sin Tal som en Pirat dag med succes på en romantik festival.
Det minder mig om, jeg også må huske at se til den simmer, der blev lidt ophængt til fastelavn.
Boerge, du har en virkelig særpræget og sjov måde at spille Sims på. Med alle de ting du foretager dig med dine simmere, kan jeg sagtens godt forstå, det kan være for svært med sådan en udfordring, men alligevel ærgerligt.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Side 2 af 2 • 1, 2
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum