VejrPakken

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Go down

Re: VejrPakken

Indlæg by Sighubert on Søn 30 dec 2018 - 11:24

Jeg er lidt ked af at sige det, men jeres problemer gør mig faktisk lidt glad. Cool

Jeg har samme problemer og troede at det var min PC der var blevet overbelastet. Men hvis I har samme problem er det altså spillet.

Problemet med fastlåste simmere kan som oftes løses som Vince skriver ved at nulstille simmeren.
De andre har jeg desværre ingen løsninger på. Heller ikke set nogen mod der kan løse det.
Mit største problem er dog at en simmer der sidder i en sofa eller på en stol pludselig flyver et stykke over sofaen/stolen sidende i lotus stilling. Efter et par sekunder kommer simmeren dog ned igen og sidder normalt.

Jeg vil dog sige at jeg synes ikke at det sker så tit mere som det har gjort, men det er måske bare held.
Sighubert
Sighubert

Antal indlæg : 123
Geografisk sted : Slagelse

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by VinceDjansen on Søn 30 dec 2018 - 12:29

Den med simmere, der pludseligt og uden varsel flyttes rundt, kender jeg også godt, men så længe, at de vender tilbage til udgangspunktet, bør vi vel være nogenlunde tilfredse.
Synes bestemt, at "nogen" bør indrapportere det under alle omstændigheder.
ER det ikke noget med, at Simsister har en lille direkte forbindelse?
VinceDjansen
VinceDjansen

Antal indlæg : 337

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Søn 30 dec 2018 - 16:47

Øhhh jeg aner ikke hvad AHQ er for noget.
Men er det ikke også tiden for hackerangreb??? Ja ja jeg skal ikke kloge mig, men forleden da jeg var næsten færdig med at bygge en grund fik jeg en fejl i styrestystemet, da jeg brugte mit tastetur sammen med musen ...den kaldte "blå skærm" og alt blev lukket ned så der røg det byggearbejde...
Computeren blev genstartet, og jeg tjekkede at mit virus program var okej...men så midt i et andet spil..som ikke var online...skete det igen...og her blev mit virus program rødt...altså det indikerede at at programmet ikke var opdateret...så jeg måtte igang og fik undersøgt min puter. Heldigvis var der ikke kommet snavs ind...men sådan noget kan måske også påvirke et online spil....men jeg ved det faktisk ikke..
utilfreds

Og endelig så køber vi jo pakkerne og downloader dem fra div. sider...og måske kan der klæbe sig et eller andet til downloaden, som under tid udvikler sig til at blive rigtig træls....men som sagt... jeg ved slet ikke nok om det... No
Anbodil
Anbodil

Antal indlæg : 651
Geografisk sted : Glamsbjerg

Vis brugerens profil

Indlæg by Sighubert on Søn 30 dec 2018 - 17:05

Nu er det jo sådan at de sims spil jeg har købt andre steder end Origin feks. på instant gaming bliver jo alle downloadet på Origin. Du får jo bare en kode som du bruger i Origin.
Det burde jo være en sikkerhed for at man downloader fra en af EA godkendt server.

Der hvor det jo så kan gå galt er hvis man downloader mod og cc fra sider som bære noget snavs med sig. Det er jo så risikoen på samme måde som hvis man surfer på nettet i almindelighed.
Her må man så bruge sin sunde fornuft og undlade at downloade noget der kan virke mistænkelig.
Sighubert
Sighubert

Antal indlæg : 123
Geografisk sted : Slagelse

Vis brugerens profil

Indlæg by MonaSolstraale on Søn 30 dec 2018 - 20:58

AHQ er det Eneste sted man kan få hjælp til tekniske problemer og fejl. Det er ikke længere muligt at melde fejl og få hjælp på The Sims Forum.... heller ikke den engelsksprogede  Rolling Eyes
Du finder Answers HQ her: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/bd-p/The-Sims-4

Antal indlæg : 456
Geografisk sted : København

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Man 31 dec 2018 - 3:30

Nåhhh okej...ja og der skal man skrive på engelsk..så kender jeg godt siden. Har talt med dem op til flere gange... Wink
Anbodil
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Man 31 dec 2018 - 12:49

Så har jeg lige set en besked til mig fra TSR....de har haft hackerangreb, og desværre var det succesfuldt No ..så er I advaret.!!!

Så i det nye år, ser jeg mig nødsaget til at rense mine CC ud af spillet og måske få nogle nye et andet sted fra.... scratch

Sidst rettet af Anbodil Man 31 dec 2018 - 12:52, rettet 1 gang
Anbodil
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by MonaSolstraale on Man 31 dec 2018 - 12:51

Øv Evil or Very Mad

Jeg bruger egentlig aldrig cc eller mods, på nær den der fjerner pixels ved bad og toiletbesøg.... og så har jeg lige hentet den der OMSP Shelf, som I siger kommer fra TSR.... så skulle pokker da lige Suspect

Antal indlæg : 456
Geografisk sted : København

Vis brugerens profil

Indlæg by sims4ever on Tirs 1 jan 2019 - 11:41

Jeg tænker også det er CC og Mods som kan drille. Jeg har ikke den slags i mit spil og alt kører uden problemer efter de seneste opdateringer. Jeg har sågar lige lagt berømt pakken på også da den var til halv pris på EA og det kører forsat uden problemer.
sims4ever
sims4ever

Antal indlæg : 18
Geografisk sted : Fredericia

Vis brugerens profil http://www.sims4ever.dk

Indlæg by simsister on Tors 3 jan 2019 - 18:39

Anbodil skrev:Så har jeg lige set en besked til mig fra TSR....de har haft hackerangreb, og desværre var det succesfuldt No ..så er I advaret.!!!

Så i det nye år, ser jeg mig nødsaget til at rense mine CC ud af spillet og måske få nogle nye et andet sted fra.... scratch

Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvorfor skal man fjerne det CC, man har hentet INDEN et evt. angreb?
simsister
simsister

Antal indlæg : 260
Geografisk sted : Nordsjælland

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Fre 4 jan 2019 - 12:04

Det skal man da heller ikke...og det er slet ikke sikkert at CC er angrebet...nok nærmere ens login.
Det var kun en mistanke i takt med at vores fejl i spillet er steget..en del.. Wink
Anbodil
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by simsister on Lør 5 jan 2019 - 19:23

Ok, men hvilke fejl er der tale om, for jeg har ikke nogen nævneværdige i mit? Et enkelt problem med at mine simmere bliver inviteret et bestemt sted hen, men ankommer til et helt andet.
simsister
simsister

Antal indlæg : 260
Geografisk sted : Nordsjælland

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Lør 5 jan 2019 - 19:53

Nogle af fejlene er beskrevet højere oppe i tråden Simsister.. Smile
Anbodil
Anbodil