Van Diesel

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Go down

Re: Van Diesel

Indlæg by Anbodil on Ons 28 nov 2018 - 17:44

HEY DUDE........!!!

Van Dielsel har måtte konstatere flere ting! At blive en god skuespiller er ikke ensbetydende med at blive en berømt skuespiller. Det er pokkers hårdt arbejde at blive berømt, og berømtheder får langt mere i løn end bare en god skuespiller.
Desuden har Van optrådt lidt for meget over for sin makker spejlet, så har er blevet Ekstremt forfængelig. Det er her hvor man ønsker at mobilen havde en app, så skærmen blev forvandlet til et spejl, som så ved yderligere indstillinger kunne forstørre, så man også havde et makeup spejl ved hånden, men da det ikke eksistere for os ( hvad jeg ved af) tja så har simmerne det heller ikke.

Van er blevet desideret angst for at glemme hvordan han ser ud, så han er nødt til at finde et spejl flere gange om dagen, for lige at sikre sig at han stadig er her....sikke en sindslidelse at havne med Rolling Eyes Den må være i fam. med nassisistens!!! Twisted Evil

Desuden er der pænt meget tid mellem jobbene,der som regel kræver en audition først... Så der er meget "spild"tid ind i mellem....lidt træls...

Van forsøger så at pleje sine venner Som her hvor han er ude med Gitte på kaffebar. Men det var ikke en særlig god oplevelse for Baristaen betjente alle andre end Van,,,huh...så der skulle gå over en time og 3-4 forsøg, før hun stillede en tilfældig kop kaffe ved siden af disken, som Van snuppede, og så endelig gav ham den mad han havde bestilt, som det første da han kom....

Eller da Gavin inviterer ham med ud til ruinerne, hvor han til sidst er så træt at han må sove på en sten, inden han kan tage hjem igen.

Imellemtiden har Van fundet et nyt bureau: De talende Jakkesæt, og her har han fået et job i en film med titlen; Eventyr på det røde hav.
Han kan nu tjene op til ca. 1700 for et job. Han er en mesterlig skuespiller, men stadig gæstestjerne.Han har været til audition og bestået. Nu venter han bare yderligere på at spille sin rolle...Og det kan jo gøres på mange måder..

Cirkelsparket sidder lige i skabet

Og en løbetur inden det blir vinter....

Det er blevet køligere i Oasis springs, Så Van har fået den ide at han vil bygge sig et hus i stedet for det skur han har haft indtil nu...

Det er ikke blevet til så meget endnu, men pengene skal også kunne følge med...

Prøv at gætte hvad Van byggede først....nemlig..hans stolthed træningsrummet...

Desuden har han sat spejle op hele vejen rundt...så kan han da ikke få det mere optimalt... tongue

Næste morgen vågner han med et ; hva fanden???? Jeg har sg fået vabler... Suspect

Men det kan jo ske når man tager fat Van...Det er den første dag uden solskin, det er blevet vinter, men det er vist ikke det eneste som sker lige nu... alien

Van har inviteret Venessa med til nørdcom...og er ganske tilfreds med sig selv...

Han starter da også med at ligge hårdt ud med en rolle..For hvornår er en skuespiller egentlig bare sig selv???.

Det må vist være nu, Van kan stadig undre sig over hvor godt fastfood smager...

Hva så venessa...skal du have en sovenier med hjem???

Van dyster med sig selv i et spil hvor man skal klare alle mulighederne, og han taber...han fik kun 30/70

Bagefter kikker han ind af folks vinduer og tjekker nettet, hvor han bl.a. opretter en side...han er nu oppe på 350 følgere...så det går fremad, omend lidt langsomt..
Da han gerne vil hjem, kommer han pludselig i tanke om noget han stadig har liggende i sin rygsæk......Gad vide om...

da han har fyret 3 stykker af går han mod solnedgangen. Sikke en udsigt!!! At bo i en storby......tja

Van skal snart på job, så han vender næsen hjemad, for lige at friske sig op...
Anbodil

Antal indlæg : 493
Geografisk sted : Glamsbjerg

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by simsister on Ons 28 nov 2018 - 19:33

Og så kommer dagens præmie spørgsmål: Hvad gør man ved en forfængelig simmer, så de bliver tilfreds. Gælder det makeup eller outfit?
simsister

Antal indlæg : 213
Geografisk sted : Nordsjælland

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Ons 28 nov 2018 - 23:31

Tilfredse blir de først når du har fået lov til at kikke på deres smukke ydre i spejlet. Men jeg blev så træt af det behov, at jeg gik i belønningsbutikken og købte en drik, som ophæver "forbandelsen"...hæhæ!!
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Tors 29 nov 2018 - 0:15

Der hjemme små drypper det bare, men da han ankommer til filmstudiet, er det en helt anden snak!! Det står ned i stænger og alle flygter indenfor, så snart de ankommer...... nåh ja næsten alle...

Van går direkte til makeup rummet, men øhhh mener du det alvorligt!!! Igen har sminkøren lavet lort i den, så han ændre skyndsomt på det. Gad vide hvorfor han hele tiden skal sminkes som en dame????

Det blir rettet og jeg lærer noget nyt!!! Altid har jeg sagt man ikke kan plukke hår af en skaldet, men man kan åbenbart godt KLIPPE hår af en skaldet.......aha...sese

Da han er færdig er Van tilfreds. Et ar henover øjet får ham til at se sej ud, synes han...

Så er det kostumet... Van er slet ikke til at skyde igennem, da han får det på, og han skal da også straks ligge en selfie op på instagram, hvor han nu har 360 følgere....sejt..

Han får sig en sludder med instruktøren, som viser sig at være hende han klagede sin nød til tidligere: Nåhh så ses vi igen, men endelig til en rigtig filmproduktion....nu skal far her vise hvad han virkelig dur til!! Van går på scenen..

Alle de optrædende gør sig klar og Van stiller sig ved roret...

Første scene skal han styre skibet, så Van snurrer roret rundt og er meget overbevisende...

Så er der en sværdscene....skuespillerne gør sig klar...

Tag den din skidespræller af en forrædder....

Nåhh gir du op....ohhh nåde nåde...

Næste scene er af romatisk karakter og Van er glad for at han har øvet sig, for hans medspiller er gu hjælpe mig en mand.....suk, hvor har de gjort af skønjomfruerne???

Til sidst får han besked på at han skal være vampyr....aaahva...hmm nå men op på hesten...Van spiller overbevisende..

Han skal også "drikke" hans blod...

Da han er færdig kan han ikke dy sig og hvisker til sin medspiller....: Du kun sg godt ha vasket dig på halsen, når du vidste jeg sku gnave i den. CUT

Van kikker ned på filmholdet og er ikke i tvivl om at scenerne sad i kassen....hurra.

Bagefter kan Van ikke dy sig og klager til instruktøren over at han sku fremstå som Vampyr....det er virkelig ikke godt for mit ry...Det må i altså lave om!!!

Klokken er kun halv to om natten da han er hjemme igen...og de havde ellers sat tid af til kl 04. Sådan er det når man er god!!! Van er stolt og så fik han guld...

Og en kækkelig løn 1680 for 1½ times arbejde....så nu rykker det!!!

Van får sig en natmad, og så er det på hovedet i teltet....
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by simsister on Tors 29 nov 2018 - 13:32

Den opgave har jeg også haft. Men jeg tog det ikke så seriøst det med vampyrdelen. Grine smiley
simsister

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Tors 6 dec 2018 - 18:59

Jeg ser til Van og han kikker fjernsyn.

Jeg kan ikke se han har noget job på tapetet, så jeg håber noget vil dukke op, for han er ret flad efter de sidste rum han byggede til sit kommende hus.. Han får beskeden at han er ved at gå i glemmebogen..uha, så det må han hellere gøre noget ved.
Derfor besøger han også den nærmeste salon...

Efterhånden ankommer flere og flere gæster...

Og nogen kan man undvære bedre end andre..

Han hilser på den dejlige Kayla

Får sig en hyggelig sludder i baren

Han får lige trænet et par scener, med en af hans venner, før han tager hjem

Stadig ingen jobs, så han vælger at gå frivilligt for helbredet

Dagene går og han har stadig intet at lave, så han er nødt til at arbejde ved snedkerbænken for at skaffe nok penge til hans regninger...
Måske Kræver det endnu mere berømmelse før han kan blive filmet igen. Van aner det ikke, men han vil heller ikke skifte bureau, for de andre har ikke actionfilm på tapetet.....han må bare vente og se hvad der sker, så han besøger arkivet.

Her får han hilst på bibliotekaren, og tjekket sin profil på off. medier..han har omkring 500 følgere nu..

Mens han stadig er på Arkivet, ringer Gary og invitere ham, og her løber han direkte ind i en ildebrand..hvor han assistere med slukningsarbejdet...

Han erfarer at hans naboer er et bofælleskab, og humøret er ikke det bedste på stedet. Efter de har brændt deres komfur af, får de rigtig svinet køkkenet til med masser af utilberedt mad...

Efter en stund. tager han hjem igen. Han har nu ikke haft noget at bestille i 4 dage...kan de virkelig være rigtigt, eller gør jeg noget forkert???
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by simsister on Tors 6 dec 2018 - 21:53

Det er hyle morsomt. Ved du, at man kan få fjernet de der underlige tendenser som forfængelighed. Jeg mener det skal købes. En af mine er så blevet meget kræsen med mad, uden at jeg kan sætte fingeren på hvorfor. Og så til sidst: Ja, han skal selv opsøge arbejde.
simsister

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Fre 7 dec 2018 - 9:00

Hmmm.. ja, det tænkte jeg nok, men jeg kan bare ikke mere søge blandt de jobs som måtte være der. Kommandoen virker ikke. Men på  hans telefon kan jeg annullere jobbet, altså det nuværende jeg ikke kan se hvad er. Det er lidt mærkeligt. scratch
Ang. forfængeligheden, så fjernede jeg den ved at drikke en drik som kostede 250 belønnings point, og så stod der en særhed åben. Men inden jeg forlod Van igår, så fik han også en ny, nemlig kræsen med hans mad....ak ja! Neutral

Og branden forstod jeg ikke helt eftersom de havde sprinkleren anbragt...men måske den ikke virker mere??? Suspect
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Søn 9 dec 2018 - 2:33

Jeg besøger Van, som er i færd med at lave morgenmad. Han har fået forfinede smagsløg, men er heldigvis så tilfreds med sin egen madlavning at det ikke gir problemer. Det har hans arbejde tilgengæld givet. Så han annullere sit nuværende job og får derved mulighed for igen at vælge noget at bestille..

Efter hans sædvanlige morgenprogram, som består af lidt tid ved boksebolden, mikrofonene og bogreolen trænger grillen åbenbart også til en omgang rengøring...

Han trænger til at komme ud af sit hjem, så han vælger at besøge naboerne....

De er hjemme alle sammen, også Gary som er hans bedste ven...

En fordel er at de har en computer, og det benytter Van sig af til lige at opdatere hans profil....flere gange endda.....suk

Og så er der dømt hygge i stuen, hvor en alle anden entertainer underholder....sammen med en fra huset.

Van kommentere med et; det er sku da godt at det ikke er det jeg sku leve af, så var jeg vist på sultegrænsen...o.s.v.

Efter en stund er det tid at komme hjem og i seng. Van skal være klar til job tidligt næste morgen...
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by MonaSolstraale on Søn 9 dec 2018 - 8:02

Tommel op

Antal indlæg : 331
Geografisk sted : København

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil Yesterday at 3:34

Van har fået en ny film han skal indspille, nemlig: Strisser viser bisser...så han gør sig klar til optagelserne dagen efter

Han er blevet ret god til det med at leve sig ind i en rolle...

Henne i træningcentret løber han på den dejlige Kayla og kan endelig føre en ordentlig konversation med hende....

Og får da også et knus...

Men da han skal videre, kommer han lige lovlig hurtigt afsted....så han må lynhurtigt skifte til noget kluns....høhø

Her underholder han folket i et par timer og tjener da også pænt på det...

På jobbet hilser han på en af sine medspillere....nåhh er du klar til at få en omgang....thøhø

Inde hos sminkøren er der liv og glade dage som vanligt...

Og Van får da også opdateret sin profil, med et skarp billede af hans karakter...

Bagefter kan han ikke dy sig og kaster sig ud i en spændende historie om en pirat..måske sådan som en af hans forrige optagelser kunne ha foregået...

Okej...så er jeg klar til tjansen....

Alle spillerne gør sig klar de rette steder...

Van skal først vise han har et romantisk forhold til en af sine kolleger...og heldigvis er det ikke en mand...

Bagefter skal han have et opgør med skurken, og han har glædet sig til denne scene, men ak...nogen har smurt sæbe på hans kryds, så han skvatter og ender med ryggen i gulvet....totalt nedtur...og ingen omscene...øv..

Efter det vælger Van at sørge for en sikker indsætning i kachotten...han tør simpelthen ikke andet...

Bagefter skal han og hans kollega fejre fangsten...og det gør de overbevisende...

Og så skal Van tage hende med storm....ohh jov....og cut

Optagelserne er færdige, men de sætter sig begge og falder i snak, selvom scenelyset er blevet slukket...

bagefter er det tid til en bid mad...og holdet hygger sig da også...

Men Van får øje på at hans kvindelige medspiller stadig sidder oppe på scenen og går op til hende. Hun er ret interessant at snakke med.

Men bedst som de sidder og hygger, ringer Gary og spørge om han ikke kan møde ham på romantikfestivallen. Van aftaler at tage et par stykker med...
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil Yesterday at 3:54

Van slæber det halve, eller mere af holdet med til romatikfestival. Han klarede desværre kun optagelserne til en sølvmedalje, men pyt, nu har han endelig opnået 2 berømthedsstjerner..

De samles alle sammen omkring te-fontænen

Og Van er virkelig i pjankehumør, så han begynder at flirte til højre og venstre...

Ja selv Gary får rosenblade kastet ud over sig

Han fortsætter hvor han slap med sin medspiller....

Øhh sig mig engang er det kun mig eller er det en meget varm nat??? Vans blod koger i hans årer, så han finder lige sovenierkiosken

Og får sig en T-shirt, det hjælper da lidt på temperaturen...men hva i al verden laver en tulipanplante midt i det hele...

Van beslutter han lige må af med lidt steam, så han finder staffeliet...

Og da han er i vildt flirtehumør, kan man jo ligeså godt male hjerter eller lign.

Trætheden er ved at melde sig.. men han er ikke helt flad endnu,

Så han kaster sig ud i endnu en flirt....

Endda en meget romantisk en af slagsen...

til sidst gir han en opvisning for sine øhh "fans"...

Men så er han også totalt brugt op, så nu går turen hjem og på hovedet i seng!!

Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by MonaSolstraale Yesterday at 5:37

Sikke han kan Smile

Antal indlæg : 331
Geografisk sted : København

Vis brugerens profil