Van Diesel

Side 1 af 2 1, 2  Next

Go down

Van Diesel

Indlæg by Anbodil on Tors 22 nov 2018 - 16:30

Dette er bare en lille fortælling om Min Skuespilssimmer Van Diesel.
Ja jeg prøvede at lave ham som simmer, men det kræver meget god vilje at føle sig overbevist.. Very Happy

Her er han så Ukendt og uøvet..

Han går straks igang med at træne sin krop

Men inden længe kommer naboerne på besøg med frugtkage og snakken går....

Da han endelig er blevet alene skal der øves skuespil

Dagen efter invitere en af naboerne ham med til at møde en kendis.
Han får da også både billeder og autograf af vedkommende.

Bagefter går han ind og udøver sit sang utalent og det lyder forfærdeligt endnu

Så går det væsentligt bedre med guitaren. Se: kendisen gir Van Diesel drikkepenge.. Very Happy
Van Diesel er gået i reklamebranchen og bestod auditionen så nu har han et job indtil videre... men hvordan mon han skal blive kendt??

Om aftenen får han igen besøg af naboer, men det viser sig at være en anden en af slagsen..

Han tænker at det er godt at ha en stor bekendtskabs kreds, men han smider dem ud inden han går i seng..
Anbodil

Antal indlæg : 493
Geografisk sted : Glamsbjerg

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Van Diesel

Indlæg by BoergeOf61 on Tors 22 nov 2018 - 20:49

Ok. Se evt. de anbefalede færdigheder til auditions.
BoergeOf61

Antal indlæg : 134
Geografisk sted : Randers, Denmark

Vis brugerens profil

Indlæg by simsister on Tors 22 nov 2018 - 21:10

Ja, der er sandelig noget at lære, og det er jo altid rigtig sjovt. Jeg er f.eks. gået ind i spillets indstillinger, hvor man kan stoppe, at der hele tiden kommer nye kendisser, for jeg synes, det kan blive for mange.
simsister

Antal indlæg : 213
Geografisk sted : Nordsjælland

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Fre 23 nov 2018 - 0:45

Næste dag øver Van Diesel koncentreret, for han ved at han gerne vil klare sig godt til den reklamefilm.

Det er blevet tid at træne, men han vælger at tage i træningscentret, for han har meget ømme muskler fra den tidligere træning på sandsækken

Er der noget bedre end en tur i saunaen. Van Diesel slapper fuldstændigt af..

Og så er han klar til træning. Her får han øje på en kommende skuespiller og Wauw hun er da lækker. Hun lader nu også til at være interesseret i ham

Han får ingen problemer med at få hendes autograf

Og en sexet positur til et billede blir det også til.

Så Van er nødt til at få fat i noget køligt til lige at få temperaturen til at dale.

Han møder ind til sit første job og hilser her på en af filmfolkene.

Og så skal han finde makeup artisten, men øhhh dette her er vist helt galt..

Den stakkels mand må enten være nybegynder , eller ha været ude på en gevaldig druktur aftenen forinden. Han få det skyndsomt rettet

Og så er det hårets tur. Ja ja en hårtørrer på ens skaldede isse kan da godt føles rart.....

Meen for pokker, det her er vist heller ikke rigtigt. Van Diesel er ved at miste tålmodigheden og den stakkels mand begynder at svede...

Han skynder sig at rette det.....

Og endelig ser det ud til at han har fået fat i den rigtige paryk. Tænk ...kan jeg også se sådan ud, tænker Van!

Så er han vist klar, så han finder instruktøren og hilser på ham...en flinker mand!!
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Fre 23 nov 2018 - 0:55

Men pludselig indser Van Diesel at han har glemt noget, så han skynder sig hen til garderoben, for at få udleveret sit kostume..

Han får det rigtige udleveret med det samme, kikker sig i spejlet og er tilfreds. Så vender han sig for at finde instruktøren..

Så er jeg klar! Lad os komme i gang!!

Først skal Van Dielsen lige finde den indre ro

Og så kaster han sig ud i det guitarspil han har øvet sig så meget på

Dernæst skal han synge, meen hans stemme er ikke helt med ham

Og så tilsidst skal han præsentere varen med et slogan. Cut!!!

Instruktøren ser begejstret ud. ser Van Diesel og ånder lettet op.

Da han bagefter får sig en sludder med ham, får han af vide at han klarede jobbet til en sølvmedalje. Van Diesel hænger lidt ud inden han tilfreds og efter midnat kan finde vejen hjem til sin seng øhhh telt!
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Fre 23 nov 2018 - 1:19

Næste morgen skal han finde ud af hvordan han skal optræde offentligt uden for scenen, så det tæller på popularitets skalaen..
Han får sig noget morgenmad og tjekker sin instagram

Så finder han sig et offentligt sted og stiller sig op med sin guitar...Men øhhh her er ikke et øje, og det tæller åbenbart ikke

Skuffet pakker Van Dielsel sammen og gir sig til at jage duer i stedet.

Så beslutter han sig for at besøge filmkunstens museum, og her er faktisk en del besøgende. Hejsa en knipsende fotograf??? Men Vand Dielsel er slet ikke berømt nok til at de gider interessere sig for ham, så det er nok en anden i flokken...

Han går ovenpå og finder et kostume, som grandgiveligt ligner det han lige har haft på. Han står og ruger over, hvordan man mon bliver et kendt ansigt, og hvad der skal til....hmm

Bagefter finder han en mixerpult som virker og leger lidt med beat og rytmer....jooo det lyder sg da meget godt.

Nå men til arbejdet. Han stiller sig op og begynder at spille. Det gir da også lidt drikkepenge fra de forbipasserende, men ak det tæller heller ikke??!!

Så går han hen til Don, en af tilskuerne til hans guitarspil, og spørger om han ikke lige vil øve en scene med ham....

så det gør de..men det tæller altså heller ikke. Gad vide hvad der skal til???Van tager skuffet hjem.

Han vil gerne have et nyt job, men så må han hænge noget mere i. Pludselig ser han en verdenstjerne gå(sejle) forbi hans grund....han håber altså ikke det er nødvendigt at bevæge sig SÅDAN, bare fordi man er blevet kendt.... Shocked

Han vælger at tage til stjerne salonen, og der er crowded, da han ankommer. Han er fræk og får lige spurgt en kendis om de ikke skal synge duet. Ja hvo som intet vover, intet vinder..

Jeg behøver ikke at fortælle at det ikke lød skide godt. Men i stjernestøvs jagten gælder alle kneb, men det talte altså heller ikke som offentlig optræden udenfor scenen.....hmmmm confused
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Fre 23 nov 2018 - 14:27

Dagen efter øver Van Diesel grundigt. Først på sin sang, som er blevet væsentligt bedre, så på sin karisma og dernæst lidt guitar, men det er lidt kedeligt alene. Han invitere derfor sit filmhold og er spændt på at se om der kommer nogen. Det gør der! En dukker op..

Han er straks interesseret i at se Vans billeder af berømtheder, Men Van har planer med ham, så han henter ham ud af huset.

Skal vi ikke lige øve en romantisk scene, spørger han? Man ved jo aldrig hvornår man får brug for det.....De gør sig klar...

Ja ja lidt tykt må man godt smøre på, bare for at virke overbevisende...

Og overbevisende er de to, måske nok lidt for overbevisende...Men det talte endelig som optræden udenfor scenen!!!

Bagefter siger han farvel til fyren, for han skal lige nå at træne inden sengetid..

Næste dag stiller han sig på den anden side og spiller for blomsterne og div. forbipasserende..

Senere hilser han på en kendis, som valser forbi hans grund. Og så kan man jo passende få et billede med til instagram..

En af hans venner kikker forbi, bedst som han står og øver på en sang...

Og så skal de naturligvis se Vans fine billedsamling af kendiser..

Van Diesel skal på arbejde om aftenen men han kan godt lige nå at gi sandsækken en på tæven, og nu med spark også.....

Sidst rettet af Anbodil Lør 24 nov 2018 - 12:46, rettet 1 gang
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Fre 23 nov 2018 - 14:44

Han tropper op foran studiet! Nåh da....der skal nok reklameres for noget med kyllinger tænker han da han ser kostymerne på to nytilkommende..

Van hilser på instruktøren, han synes han er så hyggelig! Og så er det tid at finde sminkøren...

Men han ser da ud til at have hænderne fulde....

Men selvfølgelig...alt for Van. Lad os håbe at det går bedre denne gang...og det gør det heldigvis.

Inde ved siden af er kostumieen helt alene...han får hurtigt sit kostume på..

Og så får de sig en hyggelig sludder, der ender med en fælles selfie

Instruktøren kan åbenbart ikke forstå hvor Van blir af, så han henter ham sg

Og så er det bare igang...Van føler sig fuld af selvtillid og brilliere da også med noget fantastisk guitar

Bagefter skal han så ha rørt sin smørtenor....

Og endelig skal han præsentere produktet helst fejlfrit...Cut!!!! Og det var det. Van fik guldpris og sin første stjerne...jubiiii så går det endelig lidt fremad.. Og så hjem og iseng!

Dagen efter er der ikke så meget at fejre, Hans vask er brud sammen og lækker vand..

Men han har fået sat sit nye spejl op til at træne sit skuespil foran... Men idag skal der altså ske noget andet.

Han har fået status som Interessant begynder, hvilket gir flere jobs at vælge mellem. Van har valgt en opgave som hedder: Monstrene fra Mauven-skoven. Her skal han bruge sin guitar-evner, så det er sikkert nemt.
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Fre 23 nov 2018 - 15:20

Van Dielsel beslutter sig for en tur i Nationalparken. Han finder en stilfærdig fyr at spille skak med, Men trods hans stilfærdige ydre, er han en hård nyser på brættet og Van får virkelig klø. Det keder ham åbenbart at Van ikke er dygtigere så han forlader ham. Istedet sætter der sig en ung kvinde foran ham. Hva søren...det er jo dig jeg så i går på sættet??!! De får sig en sludder og Gitte som hun hedder fortæller at hun er fan af ham!!

Da Gitte smutter igen, sidder Van lidt og nyder viden om at han har en fan....

Han kunne godt forfalde til skak, tænker han selvsikkert. Men nu får han ud af øjenkrogen øje på en dreng der leger på et sørøverskib. Det ku da godt være man lige skulle øve sig lidt i at være et monster...

Van gir den gas, som farligt monster, men knægten lader som om han ikke ser ham lige med det samme...

Men så råber han lige så højt: Der er et farligt monster lige der ned, og nu skyder jeg ham...

Bedst som de leger, svanser en af Vans Idoler forbi....

Hvilket åbenbart afstedfører alm. kaos. Ja der sker noget på legepladsen! Mobilen ringer og Don vil invitere Van med til noget karneval. Det er da bare i orden, så tager jeg to venner med, er Vans besked tilbage.

Van Dielsel tager Gitte og Gavin med..og de får besked på at vælge mellem Ballademagerne eller spøgefuglene. De vælger de sidste.

Van får øje på en sød ung pige, og trækker guitaren frem for at gi et nummer for hende....

Men så opdager han at den dejlige MerGuez er ankommet og må fluks ha hendes autograf til samlingen.

Hun indvilliger også i at stille op til fotografering, hvilket danner kødran og folk knipser løs

Men hun ser da også bedårende ud. I højtalerne lyder nu at ballademagerne fører med 1 point! Van ved ikke hvordan man får point, men noget må der gøres.. det ku være sjovt at vinde.

Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Fre 23 nov 2018 - 15:40

Han finder Gitte for at høre om hun er med på en spøg....og det er hun!!

De opfører en romantisk scene og Van tager hende med storm...

Det går heldigvis godt og Gitte gir ham et glad knus

I mellemtiden er det blevet regnvej og paraplyerne er kommet frem.

Det viser sig at MerGuez er med på spøgefuglenes hold og nu forsøger hun at sætte lidt fut i holdet....kom nu vi skal da vinde...

Den er Van helt med på, så han overrækker Gavin en gave. Han åbner den spændt og ud farer 3 spiralorme....haha Heldigvis tager han det pænt...

Men nu er Van virkelig blevet sulten, så han bestiller noget med pølser. Ahh det skal smage godt. Han kan godt mærke at folk kikker på ham

For fanden ...DET er stærkt....Van må vifte med hånden foran munden for at køle den ned....

Men det smager godt og han er sulten, så han forsøger sig med en bid mere...huh det er lige så nakkehårende rejser sig..

Aftenen er ved at være slut, så fyrværkeriet er begyndt..

Men efter de pølser må Van lige skylle efter med noget lunken te....imens lyder det i højtalerne at spøgefuglene vandt med 5 point over Ballademagerne! Ikke dårligt, tænker Van, af en som ikke vidst hvad det krævede.

Aften slutter med et flot spektakulært fyrværkeri, og Van tager yderst tilfreds hjem i seng.

Det var en dejlig dag, trods de vildt stærke pølser!!!
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by VinceDjansen on Fre 23 nov 2018 - 22:46

Det er da næsten helt sikkert den nye film "Bohemian Rhapsody", som Van spiller med i.
Totalt Freddy Mercury style Laughing Cool

Super, at du har kastet dig over de nye muligheder og karriere.
Så kan vi andre kigge lidt med fra sidelinjen.
- og jeg er da ret overbevist om, at jeg har set ham Van's tvillingebror et sted Rolling Eyes

Kanon historie Anbodil
VinceDjansen

Antal indlæg : 264

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Fre 23 nov 2018 - 23:31

Grine smiley  smigret  Ja det var meget pænt sagt Vince! Desværre har jeg ikke set den omtalte film, men den kommer vel på Netflix på et tidspunkt!

Jeg har en svaghed for Van Dielsel. Som regel spiller han en hårdkogt fyr, men ofte parat til at hjælpe de svage...uhh det er jo næsten ikke til at stå for.

Jeg synes virkelig det er svært at lave vellignende simmere. Måske fordi jeg prøver for meget. Når jeg ser på et ansigt ser jeg væsentligt mere end sims spillet kan frembringe i deres ellers så velpolerede udseender...og så kan jeg bare ikke få det til at blive rigtigt. Jeg synes ellers jeg kunne se et glimt af ham på et tidspunkt under modelleringen, men så ændrede jeg det igen og igen i håb om det blev bedre, men med det modsatte resultat...ak ja...Næste gang jeg vil lave noget som ligner, så tror jeg bare jeg skal lave det efter hukommelsen og ikke et nærstudie af billeder... Surprised så ku det jo være resultatet blev lidt bedre....hmmm.
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Lør 24 nov 2018 - 17:57

I dag skal Van Diesel til audition i Monstrene fra Mauven-skoven, og han er spændt på hvad det går ud på. Han har fået besked på at han skal studere sine legesyge egenskaber....øhhh..

Efter morgenmad slapper han først af med vildmarksbladet

Så sidder han lidt og tænker over hvordan han klarer den opgave med de legesyge følelser...

Imens er Gavin kommet på besøg for at beundre hans "Wall of Fame"

Bagefter får Van øje på noget som måske kan bruges til hans opgave... ohh yes...og så lige et velanrettet spark..

SÅDAN! Ej det er sjovt det her.

Men pludselig tropper to fremmede op og fortæller ham at det er noget værre svineri han der har gang i ??? Shocked

Så Van går ind til sig selv igen! Kan folk da ikke bare forstå at han er nødt til at øve sig!!! Nå men han tager til audition og klarer skærende.

Han er blevet sulten og det er blevet aften inden han er tilbage igen. Desuden har han fået noget at tænke over, så han går i seng.

Næste morgen ærgre han sig over han ikke valgte Jobbet som pirat i stedet...

Hva i al verden skal jeg gøre?? Jeg vil jo bare være skuespiller....seriøs skuespiller!!

Sådan en som ser godt ud og kan bruge sin krop som trækplaster....

At det er så svært troede jeg sg ikke. Men jeg gir ikke op! Det må ku lykkedes!!

Van finder en bog om karismatiske mennesker og studere den grundigt....

Men nu gider han ikke længere være hjemme, så han aftaler at møde Gitte i parken i Willow Creek. Puhh det er efterår og koldt, og Gitte er vist ikke i alt for godt humør.....

Kom nu Gitte op med næbbet. Du kan da ikke gå her og surmule. Prøv at se farverne omkring dig...

Da de spiller skak snyder hun og vinder matchen....hæhæ Hun siger hun hellere må gå hjem og pleje sig selv, så de tager afsked.

Van finder bare en anden at snakke med... ganske hyggeligt..Men så må h an også hellere rejse hjem igen.

Dagen efter skal han på job kl. 19, og han er meget spændt på hvad det faktisk går ud på...

Ups....det her lover ikke godt. Van Diesel må igang med lokummet....

Og så gennemgår han lige sin rolle igen...altså er det her for pattebørn eller hva???

Det er ikke godt at vide Van...men det finder du ud af i aften!!! Twisted Evil
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Lør 24 nov 2018 - 18:26

Van ankommer præcist, men fuck hvor har folk travlt...er det en streng instruktør eller hva???

Han går direkte ind til sminkøren for at få fikset udseende...

han er lidt spændt på hvordan han nu skal se ud...

SERIØST!!! Det kan du sg da ikke mene???

Sminkøren græmmer sig og få det fikset hurtigst muligt...så Van igen lige kan friske rollen op

Og så er det ind til Kostumieren...ej la vær det kilder!!!

Er det virkelig Jeres alvor, at jeg skal se sådan ud...så ku turen inde hos sminkøren sg da ha været totalt ligegyldig...Van føler sig dum.

han tager alligevel et billede og ligger det på instagram. Nu har han så 274 følgere...ikke det store, men hva...rom blev heller ikke bygget på en dag.

Han går ind til instruktøren. Hej hej....ja det er mig som skal spille i det her åndsvage kostume...skal vi gå igang. Van går på scenen

Han skal både danse, synge og fremsige tekster, men ingen kan jo se det er ham, så han skaber sig mest muligt...skide være med det!!!

Det er da godt at ingen jeg kender kan se det er mig....øv

Og så er det guitarspillet....som han jo klarer så glimrende.......CUT!

Er jeg endelig færdig nu??!! Den her dragt er sindsyg varm og jeg er ved at kvæles!!!....Van er gudskelov færdig.

Han går direkte ned til Instruktøren; Kan du ikke se at jeg ville være meget bedre i en actionfilm???

Se nu rigtigt på mig...jeg kan se barsk ud!!

Min krops-bygning er da også bare i orden...

Se selv mine bøffer!!! Ja ja Van Diesel, men så må du jo være mere omhyggelig med dine valg af jobs. Der er nogle som går efter et god kropsbygning...prøv dem; er instruktørens svar!!

Van får af vide at han fik guld i sin preformance....så han er færdig nu og løber hastigt hjem og på hovedet i seng!!
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Lør 24 nov 2018 - 18:51

Dagen efter er Van totalt nede...øv at vinde guld i et børneprogram til TV...og så i en total forklædning... Suspect Alt min hårde arbejde...og for hva???

Van beslutter sig at ringe til Trishedslinien for at få lindring for hans deprie tanker... Bagefter finder han et andet job, hvor det bare gælder om at være slank og se nogenlunde ud

Nå Makker ( ja det kalder han altså sit spejl), skal vi så se at få nogle andre boller på den suppe??!!!!

Van tager til træning for at få det bedre, og her møder han Don , så de får sig en sludder

Pludselig får han øje på en lækker røv...den røv kender jeg! Hej Kayla kommer du ikke lige over og hjælper???

Det vil Kayla gerne, men hun er en hård træner...

Alligevel kan Van Diesel ikke stå for hende......mand hvor er hun lækker, tænker han, mens han anstrenger sig endnu mere, for at gøre hende tilfreds og nu er de så blevet venner... Cool

Bagefter vil han gerne  have hendes autograf; så kan du komme op og hænge på min "Wall of fame" siger han. Tja, griner hun...så har du mig jo altid hvor du vil ha mig...hun blinker til ham og smiler...høhø Det er Van helt tilfreds med

Inde i saunaen kobler han helt fra...det er simpelthen noget af det bedste han ved.

Da han er på vej hjem, får han øje på basket nettet....sku man liiige....

Og han dribler ind foran målet, svinger sig let og elegant op foran med bolden og hop...der er MååååL ohhh yes han kan stadig!! Smile

Vans humør er endelig blevet meget bedre!!
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Sighubert on Lør 24 nov 2018 - 19:07

Tommel op
Sighubert

Antal indlæg : 79
Geografisk sted : Slagelse

Vis brugerens profil

Indlæg by simsister on Lør 24 nov 2018 - 21:24

Grine smiley Grine smiley Grine smiley Hvor er det sjovt. Tænk jeg vidste ikke, de kunne hoppe helt op i basket nettet.
simsister

Vis brugerens profil

Indlæg by VinceDjansen on Lør 24 nov 2018 - 21:33

Anbodil skrev:Desværre har jeg ikke set den omtalte film, men den kommer vel på Netflix på et tidspunkt!

Jeg har en svaghed for Van Dielsel. Som regel spiller han en hårdkogt fyr, men ofte parat til at hjælpe de svage...uhh det er jo næsten ikke til at stå for.

Det kan man aldrig vide.
Historien om gruppen Queen - og deres karismatiske forsanger - går i biografen netop nu.
Så det varer nok lidt, inden den dukker op på Netflix (Hvor jeg i øvrigt synes, at der findes forbavsende mange dårlige film - og kun ganske få nyere klassefilm).

- ikke at det betyder noget som helst for din fine historie, men hedder han ikke Vin Diesel?
HA - og jeg kan lige forestille mig actionheltens forbavselse, da han opdager sin rolle som plydsdyr!!
VinceDjansen

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Søn 25 nov 2018 - 0:11

Rolling Eyes eiiii total nedren...jo du har ret og det har jeg ikke engang opdaget. men når han nu ikke ligner så meget, så er det måske meget godt med Van i stedet for VIN...thøhø. Meen jeg ku jo også bare ha døbt ham Sim Diesel.... Laughing Men det lyder nu som brændstof... scratch
Tak til mine læsere...dejligt I er her! Very Happy
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by simsister on Man 26 nov 2018 - 13:35

Jo, det er så spændende at følge med og se, hvad I hver især får ud af berømtheds pakken.
simsister

Vis brugerens profil

Indlæg by VinceDjansen on Man 26 nov 2018 - 15:17

Fuldstændig enig, Simsister.
Så kom du bare ud i alle pakkens finurligheder og afkroge, Anbodil, så vi andre kan holde øje med dine fremskridt.

- og navnet er da fuldstændig ligegyldig - Vin, Van, Sim, Sam - det kommer ud på et, efter min mening.
- og synes da faktisk, at han ligner meget godt - specielt med de der Rayban solbriller på. Cool
VinceDjansen

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Man 26 nov 2018 - 23:11

Tommel op Grine smiley Ja jeg må snart videre med historien!
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Tirs 27 nov 2018 - 23:14

Der er hedebølge i Oasis springs, så tanken om en sval dukkert tiltaler Van. Han tager til det nye friluftsbad...

Van ligger ud med et flot spring...

Og så en stille svømmetur. Det er dejligt at se at de lokale unger nu har et sted at hygge sig..

Men al den vandgang gir appetit, så Van må gå til grillen for at lave sig et solidt måltid...

Bagefter går han nedenunder for at gå på toilettet og ser at stedet har nogle ganske fine styrketrænings-apparater.

Det kan sådan en som Van da ikke stå for, så de skal da lige prøves.

Joo det er gode apparater, men efter 30 min intensiv træning er det vist tid at komme hjem og i seng. Endnu engang glæder det ham at ungerne lader til at synes godt om stedet. Det her manglede Oasis springs!

Dagen efter sidder han lidt og tygger på sin morgenmad. Det er dagen for den nye audition...

Han stiller sig foran spejlet; Og som den optimist jeg også er håber jeg ved  grød at dette job er bedre end det forrige, men måske Kayla ved noget...???

Han ringer til hende og får en sludder...Ja jeg skal være gæsteskuespiller i den tv serie som hedder spacebob...ved du noget om det....ej det kan du ikke mene...ja ja okej tak for oplysningen!!

Maaan altså...endnu et af den slags job.....Van er ret øv over det...men nu har han tilmeldt sig, så han har tænkt sig at stå ved sin aftale....trods alt.

Han klarer naturligvis auditionen, ja han føler sig nærmest overkvalificeret, men efter den nedtur trænger han til at opleve noget andet. Så er der ingen grund til at overanstrenge sig..

Han laver en aftale med en af sine venner og de mødes foran salonene i Oasis springs! Nåhh der er du! Er du frisk? Skal vi lige få os en lille en i baren??

Der er ikke ret mange her da de går ind, så de skal ikke vente så længe på deres drinks!
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Tirs 27 nov 2018 - 23:39

En eller anden smart chick fatter åbenbart interesse for Van og sætter sig ved hans side...

De sidder og sludre en stund, alt imens en af Vans idoler ankommer under mindre tumult..

De gider Van ikke deltage i, så han skuer over mod hjørnet og får øje på mikrofonen...Så mens chicken står og klimbre akkorden bag Van, begynder han at varme op til sang...

Snart har han en helt lille skarer af lyttere..og han får også drikkepenge....

Men man skal nok være temmelig selvsikker for at kunne klare denne situation, så det er godt at Van har den egenskab..

Joo Van gir den gas og tjener da også pænt på hans skønsang.

Men ligeså snart den unge pige er færdig med guitaren, overtager Van den. Her føler han sig alligevel mere hjemme..

Igen er folket flinke med drikkepenge. Ja Van er næsten sikker på at han tjener nærved 300 den aften...

Og selvom han godt ved at paparazziaerne ikke blitzer for hans skyld, så kan der måske alligevel drysse lidt af på ham....

Efter endnu en drink og en sludder med en anden kommende stjerne....er Van blevet træt. Han kan ikke finde sin ven, så han opløser gruppen

Og tager hjem i seng...

Da han vågner har han det a H til. Det her kræver nok lige et par painkillers...øv og han skal filmes i aften....

Han prøver at øve lidt replikker, men...

Øv for pokker mit hoved, hva fanden har de puttet i de drinks i går, og jeg fik kun to....

Van går ind i hytten, væk fra lyset og finder vasken beskidt....

Der er vist kun en kur for tømmermænd....Vans højre jab er blevet væsentligt bedre

Og han er ikke uden stolthed, bagefter en sikker serie af jabs...

Ja ja gamle jas...du er bare blevet ret god til det der.

Van gir sig til at studere Karisma inden han skal på job.
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Ons 28 nov 2018 - 0:05

Van ankommer til filmstudiet og har det egentlig ret skidt, men da han får øje på en høne, blir han alligevel lidt munter....kan man andet..

De begynder at sludre, men da hønen begynder at flirte med Van, blir det ham alligevel for meget. Han afbryder samtalen, med et; jeg må hellere komme igang, jeg tror jeg er ventet...

på vej til omklædningen får han øje på en han kender og hilser hjerteligt...når er det dig der står for denne Tv- produktion??!!

Han får hurtigt klædt om....og havner i den ...åh ja velkendte og forhadte forklædning....

Van er ikke uden forfængelighed. Så til instruktøren klager han; er der nogen som er klar over HVOR varm dette kostume er???

Ja man kan faktisk blive helt dårlig inden i sådan en dragt og så stinker den!!! Men Van møder ingen forståelse, nej de griner kun ad ham.....suk!

Jam så må han bare ha det overstået i en fart...han gør som han har lært...man er jo ikke nybegynder, hviket er en fordel, når man har det SÅ skidt som Van har...

Bagefter er det på tide han får lidt at spise. Måske det kan hjælpe på ubehaget..

Jaa okej det smager da udmærket, men...

Han er bare så ærgelig over hans rolle. Jeg spilder min tid på pjat....øv...

men når han nu alligevel har kostumet på, så kan han ligesågodt ligge et billede op på instagram.....så det gør ham.

Og Van satser på at det blir sidste gang han har sådan en dragt på...
Han tager hjem og i seng. Klokken er 01 så det er på tide.
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Tilbage til toppen