Hvilken slags simsspiller er du

Go down

Hvilken slags simsspiller er du

Indlæg by simsister on Fre 28 sep 2018 - 12:20

`Prøv at tage denne test og se, hvilken kategori/er du er af simsspiller. Det er faktisk meget sjovt.
https://www.youtube.com/watch?v=lOllhdaZPgM&feature=share
simsister

Antal indlæg : 173
Geografisk sted : Nordsjælland

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Hvilken slags simsspiller er du

Indlæg by BoergeOf61 on Fre 28 sep 2018 - 14:34

er en blanding af 3 og 21.
BoergeOf61

Antal indlæg : 99
Geografisk sted : Randers, Denmark

Vis brugerens profil

Indlæg by simsister on Fre 28 sep 2018 - 15:35

Jeg gennemgik dem allesammen og vil sige, at for mig varierer det lidt efter hvor store udfordringer jeg vil have. I øjeblikket er jeg Fangirl/Know all/lucky.  Jeg har lige fået Grim Reaper ind i en familie og min mande-simmer har fået barn med ham - (yndigt).  Der skal sommetider ske noget HELT andet, - helst noget der slet ikke kan lade sig gøre, og jeg går ikke af vejen for at snyde lidt, hvis det passer mig.  Twisted Evil
simsister

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Lør 29 sep 2018 - 1:47

Grine smiley Vanvittig
Anbodil

Antal indlæg : 358
Geografisk sted : Glamsbjerg

Vis brugerens profil

Indlæg by Timian2 on Søn 30 sep 2018 - 17:05

Lidt af alting, bortset fra at jeg seriøst er en dårlig bygger. Og jeg snyder kun til særlige ting, som byg f.eks. Ellers har jeg vist prøvet det hele Smile
Timian2

Antal indlæg : 82
Geografisk sted : Kalundborg

Vis brugerens profil

Indlæg by Erpe on Søn 30 sep 2018 - 23:35

Jeg er nok en blanding af 2, 10 og 21. Spillet er bare ikke rigtigt beregnet til at blive spillet på denne måde. Så det gør jeg så heller ikke mere Smile

Erpe

Antal indlæg : 68

Vis brugerens profil

Indlæg by simsister on Tirs 2 okt 2018 - 12:10

Efter min ringe mening er der ikke nogen "rigtig" eller "forkert" måde at spille Sims på. Det spil er præcist, hvad man selv gør det til og afhænger totalt af spillerens fantasi, tålmodighed og lyst til at eksperimentere. Jeg mener også, at kun 30 måder at spille på er meget for lidt, men det giver da et indtryk af de 30 mest kendte måder at spille på og passer derfor også på de fleste.
simsister

Vis brugerens profil

Indlæg by MonaSolstraale on Tirs 2 okt 2018 - 16:31

Jeg blev ramt flere steder men har svært ved at huske numrene.
Jeg vil gerne spille realistisk, men tager gerne snydekoder i brug, hvis jeg bliver for utålmodig Rolling Eyes
Jeg er ikke så vild med at bygge i Sims4,  men elsker at ændre, udsmykke og omorganisere færdige bygninger.
Jeg bruger de præfabrikerede Simmere og tilpasser dem til mit behov.
En lidt doven spiller Laughing

Antal indlæg : 255
Geografisk sted : København

Vis brugerens profil

Indlæg by Erpe on Ons 3 okt 2018 - 10:50

Efter min ringe mening er der ikke nogen "rigtig" eller "forkert" måde at spille Sims på. Det spil er præcist, hvad man selv gør det til og afhænger totalt af spillerens fantasi, tålmodighed og lyst til at eksperimentere. Jeg mener også, at kun 30 måder at spille på er meget for lidt, men det giver da et indtryk af de 30 mest kendte måder at spille på og passer derfor også på de fleste.
Det har du selvfølgelig ret i. Men det, som jeg mente med, at spillet ikke rigtigt er beregnet til min spillemåde, var, at EA har trukket Sims spillene i stort set den modsatte retning af, hvad jeg ønskede lige siden, at jeg spillede Sims 2 i timer hver dag i omkring 3 år. For det, som jeg ønskede dengang, var at spillet skulle blive dybere og mere udfordrende. I stedet har EA gjort spillet mere simpelt og trivielt, og i stedet for at fokusere på at videreudvikle spillets gameplay, har EA i stedet valgt at fokusere på stuff packs, der ikke interesserer mig et hak. For jeg bruger hverken tid på at dekorere mine huse, give mine simmere nyt tøj eller lignende. Det er i stedet de udfordringer, som man dengang fik ved at lave historier og se, om man kunne skabe de familier og relationer mellem simmerne, som man havde planlagt, der interesserede mig, og selv Sims 2 gav flere interessante udfordringer , end de nye spil nu gør. Blandt andet også, fordi der i grundspillet var indlagt skripts, der sørgede for at få visse begivenheder til at ske den første dag, hvor man spillede hver af de medfølgende familier.

Ser jeg på de senere Sims spil, så er det næsten udelukkende de spil, der også havde RPG elementer, der interesserede mig. Dvs følgende:
Sims Life Stories
Sims Castaway Stories
Sims 3 Verdenseventyr
Sims Medieval

Siden 2015 har Sims Freeplay så været det eneste Sims spil for mig. Dette skyldes, at jeg altid først og fremmest har været fan af strategi spil og med RPG spil, som mit valg nummer to. I Sims Freeplay får man hele tiden udfordringer, som man kan prøve at nå inden for den tid, som man har til det (som regel 6-12 dage). Desuden kan man bygge videre på byen, og nogle bygninger er ekstremt tidskrævende at få bygget, fordi de ikke bare kan bygges for penge, men kræver specielle resourcer som f. eks. orbs, som man kun kan få, når en simmer dør og kun, hvis denne simmer har fuldt ud opfyldt sit livsmål. Dette spil handler derfor meget mere om strategi, end noget som helst andet Sims spil har gjort.

Erpe

Antal indlæg : 68

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen